Topic: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei (2018-2020)
289 posts, 100129 views
📖 Pagination options
- Costin
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei
Costin
Absurd. Trebuie pasaje, nu mutata o linie care
1. abia a fost reabilitata
2. poate fi folosita pentru trenuri urbane cu foarte mare succes, mai ales pentru zona Pipera
Absurd. Trebuie pasaje, nu mutata o linie care
1. abia a fost reabilitata
2. poate fi folosita pentru trenuri urbane cu foarte mare succes, mai ales pentru zona Pipera
- ClaudiuL
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei
ClaudiuL
Probabil va fi deviat din nou traficul feroviar pe linia de centura pe timpul lucrarilor. Scria cineva pe aici ca se reface catenara pe centura ?
Cu traficul rutier va fi insa foarte problematic
Probabil va fi deviat din nou traficul feroviar pe linia de centura pe timpul lucrarilor. Scria cineva pe aici ca se reface catenara pe centura ?
Cu traficul rutier va fi insa foarte problematic
- misterr
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei
misterr
Soluția găsită de CFR pentru un pod care stă să se prăbușească: ”Sunteți inconștienți!”
Filiala sectorului 1 din USR trage un semnal de alarmă în privința Podului Constanța din București, care este atat de degradat incât bucăți de beton cad din stâlpii de susținere.
Membrii USR susțin că CFR, care are în responsabilitate acest pod, ar fi ”spoit” problemele grave ale acestei construcții, adică ar fi mascat cu var găurile și crăpăturile.
”Podul Constanța, de la NEPĂSARE la PREMEDITARE. Aceste poze sunt făcute astăzi. Au mascat problemele structurale cu ipsos! (LE: adeziv de exterior). Specialiștii pe care i-am consultat ne confirmă că această lucrare are valoare structurală ZERO.
Săptămâna trecută autoritățile responsabile au anunțat că se vor realiza lucrări de reparații și am crezut că se va întâmpla în sfârșit ceva normal. Însă astăzi suntem martorii unui act de politiciansim pur: spoiala (în adevăratul sens) unor probleme grave, ca urmare a presiunii publice. Lucrurile nu pot rămâne așa. Vom continuă prin toate mijloacele legale pe care le avem la dispoziție să solicităm autorităților, care astăzi s-au dovedit iresponsabile, să facă totuși un act responsabil și să înceapă urgent lucrările de reabilitare care se impun! Cerem din nou publicarea imediată a expertizei tehnice din februarie!” - spun cei de la USR, într-un mesaj postat pe Facebook.
https://www.facebook.com/USRSector1/posts/1732214586859304
La rândul său, consilierul general Ciprian Ciucu (PNL) a criticat această situație, acuzându-i pe cei din conducerea CFR că sunt ”inconștienți”.
“Gata, CFR a ‘rezolvat’ situația de la Podul Constanța... A dat cu var, a spoit. Știți de ce legea interzice fățuirea imobilelor neconsolidate? Fix de aceea! Să nu se ascundă adevărul despre starea lor și să uităm de ele, pentru ca apoi să ne cadă în cap! CFR, sunteți inconștienți! Dați mai repede acest pod Primăriei Generale, ca din fondurile de urgență să construiască rapid un alt pod! Asta e, nu vor mai trece trenurile pe acolo vreo câteva luni. Mai tăiem din concerte și târguri și facem rapid podul! Situația trenează de ani și ani de zile!”, a scris Ciprian Ciucu pe Facebook.
https://www.facebook.com/ciprian.ciucu/posts/10156536718344203
Situația gravă a Podului Constanța din București
Podul Constanța din Capitală, pe sub care trec zilnic zeci de mii de mașini este atât de degradat, încât bucăți de beton cad din stâlpii de susținere, dar și din pereții laterali, iar structura a devenit un adevărat pericol pentru oameni.
În ultimii 27 de ani, nimeni nu a reparat acest pod.
Podul Constanța, care trece peste Calea Griviței, este folosit de trenuri că să poată ieși din Capitală spre mare. Stâlpii de susținere sunt erodati până la structura metalică, iar postamentul în care sunt înfipți este și el avariat.
Podul Constanța este în răspunderea Cailor Ferate Române. A intrat acum 9 ani în planurile de modernizare ale instituției, însă Primăria Capitalei nu a dat autorizație de construcție.
“Nu au dat aviz de modernizare a acestui pod, pentru că voiau să lărgească benzile de circulație.”, spunea pentru Știrile Pro TV, în 2017, Iulian Mantescu, liderul Sindicatului Mecanicilor de Locomotivă.
Numai că au trecut 9 ani de la refuz și nici Calea Griviței nu a fost lărgită, nici podul nu a fost reparat. Și, mai grav, autoritățile nu au luat măsuri pentru a susține structura podului, ca să nu se prăbușească.
Podul Constanța a fost lăsat să se degradeze ani de zile, până când a ajuns așa: bucăți de beton cad pur și simplu din stâlpi și din pereți.
Tot de atunci Primăria București și Compania de Cai Ferate își pasează responsabilitatea de la una la alta.
Situația podului Constanța nu este unică. În toată țara, CFR are în administrare peste 18.000 de poduri și podețe peste care trece calea ferată, iar 20 % dintre ele au nevoie de reparații capitale.
Soluția găsită de CFR pentru un pod care stă să se prăbușească: ”Sunteți inconștienți!”
Filiala sectorului 1 din USR trage un semnal de alarmă în privința Podului Constanța din București, care este atat de degradat incât bucăți de beton cad din stâlpii de susținere.
Membrii USR susțin că CFR, care are în responsabilitate acest pod, ar fi ”spoit” problemele grave ale acestei construcții, adică ar fi mascat cu var găurile și crăpăturile.
”Podul Constanța, de la NEPĂSARE la PREMEDITARE. Aceste poze sunt făcute astăzi. Au mascat problemele structurale cu ipsos! (LE: adeziv de exterior). Specialiștii pe care i-am consultat ne confirmă că această lucrare are valoare structurală ZERO.
Săptămâna trecută autoritățile responsabile au anunțat că se vor realiza lucrări de reparații și am crezut că se va întâmpla în sfârșit ceva normal. Însă astăzi suntem martorii unui act de politiciansim pur: spoiala (în adevăratul sens) unor probleme grave, ca urmare a presiunii publice. Lucrurile nu pot rămâne așa. Vom continuă prin toate mijloacele legale pe care le avem la dispoziție să solicităm autorităților, care astăzi s-au dovedit iresponsabile, să facă totuși un act responsabil și să înceapă urgent lucrările de reabilitare care se impun! Cerem din nou publicarea imediată a expertizei tehnice din februarie!” - spun cei de la USR, într-un mesaj postat pe Facebook.
https://www.facebook.com/USRSector1/posts/1732214586859304
La rândul său, consilierul general Ciprian Ciucu (PNL) a criticat această situație, acuzându-i pe cei din conducerea CFR că sunt ”inconștienți”.
“Gata, CFR a ‘rezolvat’ situația de la Podul Constanța... A dat cu var, a spoit. Știți de ce legea interzice fățuirea imobilelor neconsolidate? Fix de aceea! Să nu se ascundă adevărul despre starea lor și să uităm de ele, pentru ca apoi să ne cadă în cap! CFR, sunteți inconștienți! Dați mai repede acest pod Primăriei Generale, ca din fondurile de urgență să construiască rapid un alt pod! Asta e, nu vor mai trece trenurile pe acolo vreo câteva luni. Mai tăiem din concerte și târguri și facem rapid podul! Situația trenează de ani și ani de zile!”, a scris Ciprian Ciucu pe Facebook.
https://www.facebook.com/ciprian.ciucu/posts/10156536718344203
Situația gravă a Podului Constanța din București
Podul Constanța din Capitală, pe sub care trec zilnic zeci de mii de mașini este atât de degradat, încât bucăți de beton cad din stâlpii de susținere, dar și din pereții laterali, iar structura a devenit un adevărat pericol pentru oameni.
În ultimii 27 de ani, nimeni nu a reparat acest pod.
Podul Constanța, care trece peste Calea Griviței, este folosit de trenuri că să poată ieși din Capitală spre mare. Stâlpii de susținere sunt erodati până la structura metalică, iar postamentul în care sunt înfipți este și el avariat.
Podul Constanța este în răspunderea Cailor Ferate Române. A intrat acum 9 ani în planurile de modernizare ale instituției, însă Primăria Capitalei nu a dat autorizație de construcție.
“Nu au dat aviz de modernizare a acestui pod, pentru că voiau să lărgească benzile de circulație.”, spunea pentru Știrile Pro TV, în 2017, Iulian Mantescu, liderul Sindicatului Mecanicilor de Locomotivă.
Numai că au trecut 9 ani de la refuz și nici Calea Griviței nu a fost lărgită, nici podul nu a fost reparat. Și, mai grav, autoritățile nu au luat măsuri pentru a susține structura podului, ca să nu se prăbușească.
Podul Constanța a fost lăsat să se degradeze ani de zile, până când a ajuns așa: bucăți de beton cad pur și simplu din stâlpi și din pereți.
Tot de atunci Primăria București și Compania de Cai Ferate își pasează responsabilitatea de la una la alta.
Situația podului Constanța nu este unică. În toată țara, CFR are în administrare peste 18.000 de poduri și podețe peste care trece calea ferată, iar 20 % dintre ele au nevoie de reparații capitale.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei
Costin
Era de asteptat sa fie o spoiala. Asta e asa, sa nu mai cada bucatile mari.
Era de asteptat sa fie o spoiala. Asta e asa, sa nu mai cada bucatile mari.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei
shoppy
Ce se vede in poza nu este grav pentru o structura, este doar estetic, mai ales ca din cele 5 fire de CF avem 2 inchise, deci incarcarea nu trece niciodata de 60% din valoarea maxima proiectata.
Ce se vede in poza nu este grav pentru o structura, este doar estetic, mai ales ca din cele 5 fire de CF avem 2 inchise, deci incarcarea nu trece niciodata de 60% din valoarea maxima proiectata.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei
andrei11
Mut postarea ta la << Bancul Zilei >>
Stâlpii mediani ai podului sunt grav afectați, avem beton fisurat în interiorul stâlpului.
Oricum la un cutremur de 7...podul cade garantat, chit că nu o să prindă nici un tren pe deasupra.
Tu te-ai muta într-un bloc de P + 4 care la parter să aibă stâlpii fix ca cei ai pasajului ?
Mut postarea ta la << Bancul Zilei >>
Stâlpii mediani ai podului sunt grav afectați, avem beton fisurat în interiorul stâlpului.
Oricum la un cutremur de 7...podul cade garantat, chit că nu o să prindă nici un tren pe deasupra.
Tu te-ai muta într-un bloc de P + 4 care la parter să aibă stâlpii fix ca cei ai pasajului ?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei
shoppy
M-am uitat si eu la poze si nu pare atat de grav, bine, acum au acoperit. Cam asa arata si Pasajul Aviatiei, si doar au mai pus o plasa de Buzau si o turnare la exterior.
Daca este grav atunci de ce nu pune CFR o restrictie?, ca doar sunt specialisti la asta.
M-am uitat si eu la poze si nu pare atat de grav, bine, acum au acoperit. Cam asa arata si Pasajul Aviatiei, si doar au mai pus o plasa de Buzau si o turnare la exterior.
Daca este grav atunci de ce nu pune CFR o restrictie?, ca doar sunt specialisti la asta.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei
aztec
Probabil vrei sa spui ca podul rezista si fara stalpii aia, ca aia fara sarcina maxima, si ca doar sunt pt rezistenta in caz de sarcina mare...dar chiar si asa...daca asa arata stalpii, in rest totul e ok la podul ala?
Ca nu s-a vazut imagini relevante , dar este afectat in integralitate de la peretii laterali si plafon, in diferite stadii. Oare cand au refacut la suprafata linia de tren, l-au hidroizolat?
Oare nu sun totusi grave?
Bine, tencuiala aia nu strica, dar este frectie...dar nu vrei sa iti tina casa doar tencuiala
..
Probabil vrei sa spui ca podul rezista si fara stalpii aia, ca aia fara sarcina maxima, si ca doar sunt pt rezistenta in caz de sarcina mare...dar chiar si asa...daca asa arata stalpii, in rest totul e ok la podul ala?
Ca nu s-a vazut imagini relevante , dar este afectat in integralitate de la peretii laterali si plafon, in diferite stadii. Oare cand au refacut la suprafata linia de tren, l-au hidroizolat?
Oare nu sun totusi grave?
Bine, tencuiala aia nu strica, dar este frectie...dar nu vrei sa iti tina casa doar tencuiala
..
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei
andrei11
Ia mutați-vă voi urgent într-un bloc din Pantelimon ( P + 10 sau mai mult ( 12 ) ) care la parter are și la ora actuală un stâlp așa :
Hai că se fac reduceri, cine se înscrie ?
Alt bloc, tot din Pantelimon și tot P + 12 ( sau mai mult )
Ia mutați-vă voi urgent într-un bloc din Pantelimon ( P + 10 sau mai mult ( 12 ) ) care la parter are și la ora actuală un stâlp așa :
5-1-2018 1-46-56 PM.jpg (210.25 KB; downloaded 4892 times)
Hai că se fac reduceri, cine se înscrie ?
Alt bloc, tot din Pantelimon și tot P + 12 ( sau mai mult )
5-1-2018 2-29-33 PM.jpg (176.14 KB; downloaded 4862 times)
- misterr
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei
misterr
Ca să știm despre ce poze vorbim:
Before:
Magic:
After:
Ca să știm despre ce poze vorbim:
Before:
Magic:
After:
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei
shoppy
Coloanele acelea aratau fix asa si in 2014, daca era pericol de prabusire atunci se prabusea pana acuma:
https://www.google.com/maps/@44.4754471 ... 312!8i6656
https://www.google.com/maps/@44.4753245 ... 312!8i6656
Betonul care are cel mai mare rol in sustinerea sarcinii este cel din interiorul armaturii iar armatura nu are rol decat in caz de cutremur / sarcini laterale. De asemenea cladirile se construiesc cu rezerva, mai ales ca este o grinda centrala sustinuta de 17 coloane, deci sarcina se distribuie pe celelalte daca chiar cedeaza vreuna.
Infra are in retea sute de poduri si podete cu restrictii, nu ar avea nici o greata sa puna o restrictie si pe acesta daca ar fi cazul.
De asemenea Infra are in exploatare sute de poduri si podete si pana acuma nu le-a picat niciunul, nu l-am gasit noi pe primul.
De reparat trebuie reparat, dar risc de prabusire, cand s-o vedea lumina prin cateva din coloanele acelea da, acuma nu.
Coloanele acelea aratau fix asa si in 2014, daca era pericol de prabusire atunci se prabusea pana acuma:
https://www.google.com/maps/@44.4754471 ... 312!8i6656
https://www.google.com/maps/@44.4753245 ... 312!8i6656
Betonul care are cel mai mare rol in sustinerea sarcinii este cel din interiorul armaturii iar armatura nu are rol decat in caz de cutremur / sarcini laterale. De asemenea cladirile se construiesc cu rezerva, mai ales ca este o grinda centrala sustinuta de 17 coloane, deci sarcina se distribuie pe celelalte daca chiar cedeaza vreuna.
Infra are in retea sute de poduri si podete cu restrictii, nu ar avea nici o greata sa puna o restrictie si pe acesta daca ar fi cazul.
De asemenea Infra are in exploatare sute de poduri si podete si pana acuma nu le-a picat niciunul, nu l-am gasit noi pe primul.
De reparat trebuie reparat, dar risc de prabusire, cand s-o vedea lumina prin cateva din coloanele acelea da, acuma nu.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei
Costin
La urma urmei daca nu prezinta pericol pentru traficul feroviar, singurul lucru pe care il puteau intelege prin "punerea in siguranta" e doar asta: "sa nu cada tencuiala pe masini/tramvaie". Era de asteptat sa fie o spoiala si iata ca e...
La urma urmei daca nu prezinta pericol pentru traficul feroviar, singurul lucru pe care il puteau intelege prin "punerea in siguranta" e doar asta: "sa nu cada tencuiala pe masini/tramvaie". Era de asteptat sa fie o spoiala si iata ca e...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei
andrei11
Trebuie să facă studiu de prefezabilitate, de fezabilitate, etc, etc, 25 milioane de EURO, licitație, etc, îl consolidează peste trei ani sau când va cădea cu totul. Având în vedere că pe acolo va trece și un tunel de metrou ( cel care va veni de la Casa Scânteii ) nu mă mir să intre și Metroul SA pe fir și să-și tragă o bucățică semificativă de bani din cele două studii mai sus amintite.
Trebuie să facă studiu de prefezabilitate, de fezabilitate, etc, etc, 25 milioane de EURO, licitație, etc, îl consolidează peste trei ani sau când va cădea cu totul. Având în vedere că pe acolo va trece și un tunel de metrou ( cel care va veni de la Casa Scânteii ) nu mă mir să intre și Metroul SA pe fir și să-și tragă o bucățică semificativă de bani din cele două studii mai sus amintite.
- survola
-
Posted:
-
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei
survola
Punerea în siguranță ar trebui să fie obiectivul minimal.
După mine ar trebui făcută o înlocuire a pasajului (atenție și la titlu vă rog), cu mărirea corespunzătoare a numărului de benzi și a trotuarului de dedesubt.
Punerea în siguranță ar trebui să fie obiectivul minimal.
După mine ar trebui făcută o înlocuire a pasajului (atenție și la titlu vă rog), cu mărirea corespunzătoare a numărului de benzi și a trotuarului de dedesubt.
📖 Pagination options