Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)

 

Topic: Discutii dupa inaugurarea pasajului

1536 posts, 374148 views
 
Go to page:  1  ... 83 84 85 86 87 88 89  ... 110
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului punmeister

Sunt curios ce reactie o sa ai cand va functiona trotuarul rulant :lol: :lol: :lol:

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului danutzu_2910

Face atac de panica....
:lol:  :lol:

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului TibiV

Si-ar da demisia ca moderator...
Asa ceva NU EXISTA !!!

Dar sa nu ne facem griji....
Trotuarul rulant ii ofera lui andrei11 sansa sa mai modereze inca cel putin 2 (doua) decenii...  :lol:

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului mindmasster

Asta e stire de breaking news. :bere:  :bere:  :bere:

Cand se apuca sa schimbe becurile de la iluminatul arhitectural?

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Puss in Boots

Breaking news pe jumate. Breaking news-ul integral va fi cand peste o saptamana va fi tot asa situatia :) adica buna.

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei ByOnu

Pasajul Basarab nu trebuia facut hobanat, este o aberatie a naturii. Iar acum a cam intrat boala in noi cu hobanate pretutindeni, doar pentru ca arata bine (dpdv al unora).

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei subway guru

ByOnu wrote:
Pasajul Basarab nu trebuia facut hobanat, este o aberatie a naturii. Iar acum a cam intrat boala in noi cu hobanate pretutindeni, doar pentru ca arata bine (dpdv al unora).

La deschiderea aia e cel mai indicat tip de podisca...

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei ByOnu

De ce ne trebuie mai precis FIX acea deschidere? Cat a costat varianta hobanata si cat ar fi costat un pasaj in genul Grant cu niste piloni care sa nu se suprapuna pe metrou? Dar costurile viitoare? Cat costa mentenanta unui hobanat, si cat costa mentenanta unui pasaj pe piloni?

Conform masuratorilor pe care le-am facut cu Earth, sectiunea de pod metalic peste Dambovita are fix 120m, in vreme ce din actualii piloni centrali ai Basarabului pana la Calea Grivitei ai, surpriza, 120m! Daca la peste doua milenii de cand s-a pus temelia Marelui Zid Chinezesc si la peste 120 de la constructia Podului de la Cernavoda vrei sa zici ca la Basarab era o problema... sa fim seriosi. Intr-adevar, varianta hobanata n-a deranjat deloc metroul, dar s-a si sustinut varianta asta din motive de grandomanie.

Am facut din pasajul asta (o strada suspendata cu linie de tramvai, nimic mai wow fata de ceea ce au facut comunistii la Grant) un monument al capitalei. Au spus-o si ingineri si arhitecti, varianta actuala este o monstruozitate plasata mult prea central. Colac peste pupaza mai este si neintretinut. Nu contest crucialitatea legaturii rutiere si importanta statiei, ci doar solutia tehnica adoptata.

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei shoppy

Deschiderea necesara la Grivita este 180m, combinat asta cu necesitatea de 4 benzi + 2 linii tramvai + statia de tramvai + bretele de pe Grivita, rezulta ce a rezultat.
Toate acestea erau necesare si de neevitat, cine spune altfel inseamna ca este pe langa si daca are nelamuriri ar trebui sa intrebe, nu sa dea ca sigure toate chestiile care ii trec prin cap.
Daca este sa gasim "experti" care sa justifice ca ceva este urat sau frumos, gasim imediat, si despre ingineri sau arhitecti este ca aia cu vulpea care daca nu ajunge la struguri spune ca sunt acrii.

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei subway guru

Albia Dambovitei are fix 30m

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei Adrian Rosca

Din punctul meu de vedere, discutia este irelevanta. Pasajul exista, este util, mai trebuie doar intretinut.

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei ByOnu

subway guru wrote:
Albia Dambovitei are fix 30m


Dar cine a zis de albie? Putea sa fie si un parau. Eu zic distanta dintre pilonii de sustinere si lungimea efectiva a podului metalic. Conform masuratorii din satelit: 120m. Identica cu distanta dintre actualii piloni centrali ai Basarabului pana in Calea Grivitei. Atat. Dezamagitor ca din toata fraza asta mi-ai dat doar latimea albiei.

Oricum, subiectul este inchis. Il avem, sa ne bucuram de el. Dar sa nu mai construim asemenea imensitati decat unde este cu adevarat necesar. Mihai Bravu si Nicolae Grigorescu sunt doua cazuri fericite, ca altfel aveam tot hobanate si acolo, c-arata bini.

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei shoppy

Propun sa faci o vizita in teren sa vezi unde sunt pilonii si unde este metroul, iti promit ca iti iese 180 in loc de 120m.

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei subway guru

La Dambovita ai de traversat o linie de metrou plus albia, dincolo ai ceva mai mult...
:bere:
Nu sunt asa multe hobanate in Tara Romaneasca, ai doua la Agigea, doua la Bucuresti si unul la Otopeni...
In Germania aproape toate podurile distruse in WW2 au fost reconstruite ca hobanate...daca nici nemtii nu stiu cum se face cel mai bine treaba te rog sa le recomanzi lor idiotenii gen podisca Grant...grinda simplu rezemata cu o mie de rosturi de dilatatie vesnic defecte...ca doar grinda simplu rezemata se calculeaza usor <de mana>...pl2/8
:bere:

 


Go to page:  1  ... 83 84 85 86 87 88 89  ... 110
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433302 posts in 5394 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use