Topic: Știri, noutăți, perspective
473 posts, 215071 views
📖 Pagination options
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Puss in Boots
Cu tot cu garantii si alte alea? Oricum, si la 418k x50 buc = vreo 21 mil coco minimum. Nu sunt bani putini. Ma asteptam la Astra, la Solaris, Iveco sa se bage si sa faca o oferta deja. Mi se pare ca fix 3 companii se inscrisesera....or fi fost astea? Din pacate/fericire depinde cum o iei, la trolee nu sunt multe variante (le exclud din start pe cele din fostul URSS; mi se pare ca e minim si o companie turceasca producatoare de trolee, ca tot e fobia de turcisme ).
Cu tot cu garantii si alte alea? Oricum, si la 418k x50 buc = vreo 21 mil coco minimum. Nu sunt bani putini. Ma asteptam la Astra, la Solaris, Iveco sa se bage si sa faca o oferta deja. Mi se pare ca fix 3 companii se inscrisesera....or fi fost astea? Din pacate/fericire depinde cum o iei, la trolee nu sunt multe variante (le exclud din start pe cele din fostul URSS; mi se pare ca e minim si o companie turceasca producatoare de trolee, ca tot e fobia de turcisme ).
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
punmeister
Cum aici e vorba de fonduri europene... Sanse zero pentru turci si fosta URSS.
Cum aici e vorba de fonduri europene... Sanse zero pentru turci si fosta URSS.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
- Mihaitza07
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Mihaitza07
Conform SEAP : " Data anulare: 31.03.2018 18:00
Observatii: Aceasta procedura a fost trecuta in starea Anulata administrativ in mod automat deoarece autoritatea contractanta nu a anulat-o in termenul prevazut "
Din ce am observat au fost inscrise 3 firme care nu au depus nici-o oferta si anume :
CARPAT BELAZ SERVICE S.R.L.
Bustec s.r.o.
Thoreb Information Systems
Conform SEAP : " Data anulare: 31.03.2018 18:00
Observatii: Aceasta procedura a fost trecuta in starea Anulata administrativ in mod automat deoarece autoritatea contractanta nu a anulat-o in termenul prevazut "
Din ce am observat au fost inscrise 3 firme care nu au depus nici-o oferta si anume :
CARPAT BELAZ SERVICE S.R.L.
Bustec s.r.o.
Thoreb Information Systems
Procedure%5FFile.pdf
Procedure%5FFile.pdf (14.35 KB; downloaded 211 times)
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Puss in Boots
http://ziuadecj.realitatea.net/administratie/sa-vina-autobuzele-o-licitatie-de-acum-5-luni-si-a-aflat-castigatorul--173305.html
Oare de data asta e definitiv?
http://ziuadecj.realitatea.net/administratie/sa-vina-autobuzele-o-licitatie-de-acum-5-luni-si-a-aflat-castigatorul--173305.html
”Directorul Companiei de Transport Public (CTP) Cluj m-a informat că s-a finalizat licitația pentru 60 de autobuze nearticulate. A existat o contestație, dar CTP a câștigat la Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor. Vor fi 60 de autobuze Mercedes și mă bucur că la Cluj vor circula autobuze de calitate”, a spus Boc.
Oare de data asta e definitiv?
- Robert
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Robert
Perioada de contestații a trecut, de această dată este final. La Cluj-Napoca mai vin 60 de Conecto, scumpe ce e drept, dar probabil vor fi dotate full ca cele articulate. Garanție 5 ani sau 350.000 km.
Perioada de contestații a trecut, de această dată este final. La Cluj-Napoca mai vin 60 de Conecto, scumpe ce e drept, dar probabil vor fi dotate full ca cele articulate. Garanție 5 ani sau 350.000 km.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Puss in Boots
Cat e unul? 230-250mii eur cu tot cu TVA? nu mi se pare chiar asa mult. Sper sa inlocuiasca Renaulturile R312 in principal.
Cat e unul? 230-250mii eur cu tot cu TVA? nu mi se pare chiar asa mult. Sper sa inlocuiasca Renaulturile R312 in principal.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
TibiV
Detalii de pe pagina de FB a lui Boc:
"Primăria și CTP Cluj achiziționează alte 60 autobuze Mercedes pentru transportul în comun!
Primăria municipiului Cluj-Napoca continuă investițiile pentru îmbunătățirea calității transportului în comun din oraș, prin achiziționarea a 60 de autobuze marca Mercedes, care vor completa actuala flotă CTP. Recent, au fost puse în circulație 15 noi troleibuze articulate, iar în decursul acestei luni 11 autobuze electrice vor fi de asemenea introduse în circuit.
Specificațiile noilor mijloace de transport în comun:
Informații generale
Prețul unui autobuz este de 1.046.994 lei/ buc+TVA
(prețul total pentru 60 buc. autobuze este de 62.819.640 lei+TVA).
Autobuzele corespund tuturor normelor europene în domeniu, este un autobuz modern, dotat cu echipamente ce au caracteristici de ultimă generație.
Perioada de garanție pentru ansamblu vehicul este de 5 ani sau 350.000 de km.
Caracteristici tehnice
- capacitate totală de transport 104 călători, din care 26 locuri pe scaune și 78 locuri în picioare (calculat la 0.125 m2/călător în picioare conf. Directivei 97/27/CE CEE ONU R107);
- puterea motorului diesel este de 220 kW (299 CP ), cu norma de poluare EURO VI;
- lungimea autobuzului este de 12 m;
- podea complet coborâtă;
- rampă pentru fotoliile rulante ale persoanelor cu dizabilități;
- loc special amenajat în salon pentru fotoliile rulante și landourile pentru copii;
- înclinare pe o parte a autobuzului în stații (kneeling)
- 3 uşi duble (cu câte 2 foi fiecare), cu sistem antistrivire a călătorilor;
- sistem de frânare dotat cu ABS, EBS, ESR;
- sistem de încălzire în sezonul rece;
- sistem de aer condiționat pentru sezonul cald;
- ventilație naturală prin geamurile batante şi prin trapele de aerisire cu acționare electrică;
- ventilaţie forţată prin turboventilatoare;
- sistem de iluminare interioară a salonului cu lămpi de tip LED;
- afișaje de traseu exterioare cu LED-uri (față , lateral și spate);
- 1 indicator vizual interior de stații cu LED-uri;
- 1 monitor tip LCD extrawide pentru vizualizarea întregului traseu, a tuturor stațiilor și a poziției curente a autobuzului pe traseu;
- 1 monitor tip LCD pentru anunțuri publicitare;
- anunțarea vocală a stațiilor în salon;
- staţie de amplificare;
- Radio - CD și microfon;
- sistem de supraveghere video în interior și exterior;
- sistem de numărare a călătorilor transportați;
- sistem de ticketing;
- computer de bord pentru gestiune și management al traficului (CGMT)
sistem informatic de gestiune și diagnosticare electronică prin rețea CAN (SIDGE);
- sistem de urmărire prin GPS a vehiculului;
- comunicare prin voce între şofer şi dispeceratul central prin reteaua GSM;
- datele din computerul de bord al autovehiculului se descarcă în serverul de la Autobaza Autobuze, care gestionează baza de date și generează rapoarte specifice (cu privire la numărul de km parcurși , consumurile de carburant, numărul de pasageri transportați, etc.);
- anunțarea vocală a numărului de traseu și a direcției de deplasare, în exteriorul autobuzului , în dreptul primei uși, pentru informarea persoanelor cu deficiențe de vedere (ex: "A sosit linia 30, se deplasează spre Cartier Grigorescu");
Pentru urcare sau coborâre din autobuz, călătorii trebuie să apese butonul de comanda din dreptul fiecărei uși din exterior sau din interior. Se vor deschide doar ușile care au avut o astfel de comandă din partea călătorilor .
Șoferul poate să selecteze deschiderea automată în stații a ușilor la comanda călătorilor sau să selecteze deschiderea ușilor prin comanda dată de el de la bord .
Pentru a urca în mijlocul de transport, persoanele care se deplasează în fotoliu rulant trebuie să anunțe șoferul prin apăsarea butonului din exteriorul autobuzului din dreptul ușii a doua, în dreptul căruia este afișată pictograma standard pentru “fotoliu rulant”. La o astfel de comandă, pe bordul șoferului apare o iconiță cu același simbol standard, care anunță șoferul să coboare, să manevreze rampa de acces și să asiste persoana care se deplasează în fotoliu rulant să urce în siguranță în autobuz. Șoferul nu poate să închidă ușile și să plece din stație decât după apăsarea unui buton din bord, care confirmă că persoana a urcat în siguranță și este pozitionată corect în zona special amenajată.
Pentru a coborî din autobuz, înaintea stației de destinație, persoana care se deplasează cu cărucior rulant trebuie să apese butonul din interiorul salonului unde se află locul special amenajat pentru cărucioarele rulante. La o astfel de comandă, pe bordul șoferului apare iconița ce simbolizează căruciorul rulant și șoferul știe că la prima stație trebuie să manevreze rampa de acces și să asiste coborârea în siguranță a persoanei care se deplasează cu fotoliul rulant. După coborârea în siguranță a fotoliului rulant, șoferul trebuie să apese butonul de confirmare de la bord pentru a putea închide ușile și să plece din stație.
Pentru urcarea sau coborârea landourilor pentru copii se procedeaza la fel ca la fotoliile rulante, iar la bord, șoferul este atenționat prin apariția unei iconițe care simbolizează landoul pentru copii. În exteriorul autobuzului este poziționat un buton special pentru landou, iar în interiorul salonului, butonul este comun cu cel pentru fotolii rulante."
Poze: https://www.facebook.com/EmilBoc.Intotd ... 7291383422
Detalii de pe pagina de FB a lui Boc:
"Primăria și CTP Cluj achiziționează alte 60 autobuze Mercedes pentru transportul în comun!
Primăria municipiului Cluj-Napoca continuă investițiile pentru îmbunătățirea calității transportului în comun din oraș, prin achiziționarea a 60 de autobuze marca Mercedes, care vor completa actuala flotă CTP. Recent, au fost puse în circulație 15 noi troleibuze articulate, iar în decursul acestei luni 11 autobuze electrice vor fi de asemenea introduse în circuit.
Specificațiile noilor mijloace de transport în comun:
Informații generale
Prețul unui autobuz este de 1.046.994 lei/ buc+TVA
(prețul total pentru 60 buc. autobuze este de 62.819.640 lei+TVA).
Autobuzele corespund tuturor normelor europene în domeniu, este un autobuz modern, dotat cu echipamente ce au caracteristici de ultimă generație.
Perioada de garanție pentru ansamblu vehicul este de 5 ani sau 350.000 de km.
Caracteristici tehnice
- capacitate totală de transport 104 călători, din care 26 locuri pe scaune și 78 locuri în picioare (calculat la 0.125 m2/călător în picioare conf. Directivei 97/27/CE CEE ONU R107);
- puterea motorului diesel este de 220 kW (299 CP ), cu norma de poluare EURO VI;
- lungimea autobuzului este de 12 m;
- podea complet coborâtă;
- rampă pentru fotoliile rulante ale persoanelor cu dizabilități;
- loc special amenajat în salon pentru fotoliile rulante și landourile pentru copii;
- înclinare pe o parte a autobuzului în stații (kneeling)
- 3 uşi duble (cu câte 2 foi fiecare), cu sistem antistrivire a călătorilor;
- sistem de frânare dotat cu ABS, EBS, ESR;
- sistem de încălzire în sezonul rece;
- sistem de aer condiționat pentru sezonul cald;
- ventilație naturală prin geamurile batante şi prin trapele de aerisire cu acționare electrică;
- ventilaţie forţată prin turboventilatoare;
- sistem de iluminare interioară a salonului cu lămpi de tip LED;
- afișaje de traseu exterioare cu LED-uri (față , lateral și spate);
- 1 indicator vizual interior de stații cu LED-uri;
- 1 monitor tip LCD extrawide pentru vizualizarea întregului traseu, a tuturor stațiilor și a poziției curente a autobuzului pe traseu;
- 1 monitor tip LCD pentru anunțuri publicitare;
- anunțarea vocală a stațiilor în salon;
- staţie de amplificare;
- Radio - CD și microfon;
- sistem de supraveghere video în interior și exterior;
- sistem de numărare a călătorilor transportați;
- sistem de ticketing;
- computer de bord pentru gestiune și management al traficului (CGMT)
sistem informatic de gestiune și diagnosticare electronică prin rețea CAN (SIDGE);
- sistem de urmărire prin GPS a vehiculului;
- comunicare prin voce între şofer şi dispeceratul central prin reteaua GSM;
- datele din computerul de bord al autovehiculului se descarcă în serverul de la Autobaza Autobuze, care gestionează baza de date și generează rapoarte specifice (cu privire la numărul de km parcurși , consumurile de carburant, numărul de pasageri transportați, etc.);
- anunțarea vocală a numărului de traseu și a direcției de deplasare, în exteriorul autobuzului , în dreptul primei uși, pentru informarea persoanelor cu deficiențe de vedere (ex: "A sosit linia 30, se deplasează spre Cartier Grigorescu");
Pentru urcare sau coborâre din autobuz, călătorii trebuie să apese butonul de comanda din dreptul fiecărei uși din exterior sau din interior. Se vor deschide doar ușile care au avut o astfel de comandă din partea călătorilor .
Șoferul poate să selecteze deschiderea automată în stații a ușilor la comanda călătorilor sau să selecteze deschiderea ușilor prin comanda dată de el de la bord .
Pentru a urca în mijlocul de transport, persoanele care se deplasează în fotoliu rulant trebuie să anunțe șoferul prin apăsarea butonului din exteriorul autobuzului din dreptul ușii a doua, în dreptul căruia este afișată pictograma standard pentru “fotoliu rulant”. La o astfel de comandă, pe bordul șoferului apare o iconiță cu același simbol standard, care anunță șoferul să coboare, să manevreze rampa de acces și să asiste persoana care se deplasează în fotoliu rulant să urce în siguranță în autobuz. Șoferul nu poate să închidă ușile și să plece din stație decât după apăsarea unui buton din bord, care confirmă că persoana a urcat în siguranță și este pozitionată corect în zona special amenajată.
Pentru a coborî din autobuz, înaintea stației de destinație, persoana care se deplasează cu cărucior rulant trebuie să apese butonul din interiorul salonului unde se află locul special amenajat pentru cărucioarele rulante. La o astfel de comandă, pe bordul șoferului apare iconița ce simbolizează căruciorul rulant și șoferul știe că la prima stație trebuie să manevreze rampa de acces și să asiste coborârea în siguranță a persoanei care se deplasează cu fotoliul rulant. După coborârea în siguranță a fotoliului rulant, șoferul trebuie să apese butonul de confirmare de la bord pentru a putea închide ușile și să plece din stație.
Pentru urcarea sau coborârea landourilor pentru copii se procedeaza la fel ca la fotoliile rulante, iar la bord, șoferul este atenționat prin apariția unei iconițe care simbolizează landoul pentru copii. În exteriorul autobuzului este poziționat un buton special pentru landou, iar în interiorul salonului, butonul este comun cu cel pentru fotolii rulante."
Poze: https://www.facebook.com/EmilBoc.Intotd ... 7291383422
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
punmeister
225K euro/bucata.
Puss in Boots wrote:
Cat e unul? 230-250mii eur cu tot cu TVA? nu mi se pare chiar asa mult. Sper sa inlocuiasca Renaulturile R312 in principal.
225K euro/bucata.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
cris_m
Felicitarile mele autoritatilor clujene! O investitie foarte buna si de durata!
Felicitarile mele autoritatilor clujene! O investitie foarte buna si de durata!
- Puss in Boots
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
punmeister
A fost (re)lansata licitatia pentru 50 de troleibuze articulate, asta deoarece la 418K euro/bucata nu se baga nimeni. Acum se cumpara la 530K euro/bucata.
Primăria Cluj Napoca a lansat licitația pentru 50 de troleibuze articulate noi
A fost (re)lansata licitatia pentru 50 de troleibuze articulate, asta deoarece la 418K euro/bucata nu se baga nimeni. Acum se cumpara la 530K euro/bucata.
Primăria Cluj Napoca a lansat licitația pentru 50 de troleibuze articulate noi
Primăria Cluj Napoca a lansat licitația pentru achiziția a 50 de troleibuze noi pentru transportul public din municipiu, licitația vine după alte achiziții recente de troleibuze și autobuze. Contractul va fi sub forma unui acord cadru pentru 1-50 de troleibuze ce vor fi livrate în termen de 48 de luni. Valoarea totală a contractului este de 123 milioane lei, fără TVA, fondurile fiind asigurate prin Programul Operational Regional – POR și buget local. Ofertele pot fi depuse până la data de 25 iunie 2018, urmând ca atribuirea să aibă loc până la 25 septembrie 2018.
Conform caietului de sarcini, troleibuzele vor fi de tip articulat, noi, cu planșeu jos (podea coborâtă), facilități pentru accesul nelimitat al persoanelor cu mobilitate redusă (rampă-kneeling), fără etaj, caroserie CE, conform Directivei 2007/46/CE, acționate în curent alternativ cu electronică de putere, cu comandă, control, parametrizare și diagnoză cu microprocesor, cu recuperare și înmagazinare a energiei la frânare și cu viteza maximă de circulație de 75 km/h, limitată cu dispozitiv limitator de viteză reglabil DLV la 55 km/h.
Caroseria va fi auto portantă de tip cheson și va avea podeaua coborâtă. Nu se admit trepte pe toată suprafața disponibilă pentru călătorii în picioare. Caroseria va fi garantată la coroziune minim 8 ani. Ea va fi prevăzută cu minim 4 uși de acces cu funcționare automată pentru călători, conform CEE-ONU R 107, situate pe partea dreaptă, cu câte 2 foi pentru fiecare ușă având o lățime de minim 1.200 mm. Caroseria trebuie sa fie garantată împotriva fisurării, deformării, ruperii pe toată durata de viață a troleibuzului (15 ani).
- Puss in Boots
-
Posted:
-
📖 Pagination options