Topic: Știri, noutăți, perspective
656 posts, 287223 views
📖 Pagination options
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
Puss in Boots
25 mi se par foarte putine in ideea ca ar trebui mizat si pe dezvoltarea sistemului de trolee cu linii ca lumea de 8-10 vehicule. Macar de-ar fi noi si nu SH-uri. Adica na, se doreste a fi noi dar de la vrut la putut....
Deci sa inteleg ca asta s-a discutat la intalnirea de vineri....in linii mari.
25 mi se par foarte putine in ideea ca ar trebui mizat si pe dezvoltarea sistemului de trolee cu linii ca lumea de 8-10 vehicule. Macar de-ar fi noi si nu SH-uri. Adica na, se doreste a fi noi dar de la vrut la putut....
Deci sa inteleg ca asta s-a discutat la intalnirea de vineri....in linii mari.
- punmeister
-
Posted:
-
- CA 205
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
CA 205
Eu stiam ca specula prin ianuarie-februarie ca vor veni in octombrie 2018, 10 trolee SH Hess Swisstrolley 2 din Elvetia.
Eu stiam ca specula prin ianuarie-februarie ca vor veni in octombrie 2018, 10 trolee SH Hess Swisstrolley 2 din Elvetia.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
Puss in Boots
Nu pun la indoiala ca la 600mii sunt noi, ziceam doar ca de la dorinta de a lua noi pana la putinta de a lua SH-uri nu e decat un pas
Nu pun la indoiala ca la 600mii sunt noi, ziceam doar ca de la dorinta de a lua noi pana la putinta de a lua SH-uri nu e decat un pas
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
Andrei Andraș
Se vor cumpăra troleibuze cu acumulatori pentru a circula și pe străzile unde nu este rețea aeriană pentru că nu se doreștee extinderea rețelei actuale.
Având în vedere această știre și cele discutate vineri la dezbatere, achiziția troleibuzelor SH din toamnă este pusă sub semnul întrebării.
Se vor cumpăra troleibuze cu acumulatori pentru a circula și pe străzile unde nu este rețea aeriană pentru că nu se doreștee extinderea rețelei actuale.
Având în vedere această știre și cele discutate vineri la dezbatere, achiziția troleibuzelor SH din toamnă este pusă sub semnul întrebării.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
Puss in Boots
Dar de ce nu se doreste extinderea retelei actuale? In multe orase din Vest troleibuzele circula in centru cu fire fara probleme. Ba chiar in intersectii cu matzalie din toate directiile. La noi nu se poate sau nu se vrea, urateste orasul nu? Si chiar daca nu se va utiliza retea in centru, troleibuzele ar trebui dezvoltate la Brasov macar spre un 50-50% cu autobuzele. Tramvaie nu cred ca vom vedea in viitorul apropiat si relativ indepartat.
Dar de ce nu se doreste extinderea retelei actuale? In multe orase din Vest troleibuzele circula in centru cu fire fara probleme. Ba chiar in intersectii cu matzalie din toate directiile. La noi nu se poate sau nu se vrea, urateste orasul nu? Si chiar daca nu se va utiliza retea in centru, troleibuzele ar trebui dezvoltate la Brasov macar spre un 50-50% cu autobuzele. Tramvaie nu cred ca vom vedea in viitorul apropiat si relativ indepartat.
- sorinache96
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
sorinache96
Autobuze germane sau turceşti pentru Braşov?
În competiţia pentru modernizarea flotei RATBVs-au înscris 4 companii din cele 35 care s-au arătat interesate de contract
Autobuze germane sau turceşti pentru Braşov?
Chiar dacă 35 de firme s-au arătat interesate de licitaţia lansată în prima parte a lunii februarie privind achiziţia a 105 autobuze de către RATBV, numai patru dintre ele au depus şi oferte, procedura fiind derulată pe site-ul Băncii Europene de Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD), care a acordat şi o finanţare rambursabilă pentru cumpărarea noilor mijloacelor de transport în comun. Directorul general al RATBV, Ovidiu Bucurei (foto), a precizat că dintre cele 4 companii înscrise în cursă, două sunt din Turcia, iar celelalte din Germania. Fiecare ofertant a depus câte un dosar ce are peste 1.000 de pagini, unele documente fiind redactate în limba engleză, iar reprezentantul operatorului de transport a precizat că, potrivit scenariului optimist, evaluarea se va încheia în 30 de zile. Câştigătorul va fi desemnat în urma aplicării unei formule de calcul în care se vor lua în considerare atât preţul, cât şi garanţia pentru vehiculele livrate.
După intrarea în vigoare a contractului, firma câştigătoare va trebui ca în termen de 26 de săptămâni să ne livreze primul lot de autobuze.
Noile autobuze ce vor intra în dotarea RATBV vor avea motorizare Diesel EURO 6 – faza C (cel mai puţin poluante motoare). Vehiculele vor avea podea joasă, fiind uşor accesibile tuturor categoriilor de călători.
Dintre cele 105 autobuze, 30 vor fi de mici dimensiuni (de 10 metri lungime), 40 dintre ele vor avea 12 metri lungime, iar alte 35 vor fi articulate (18 metri lungime).
Modernizarea flotei RATBV este realizată cu ajutorul unui credit de 114 milioane lei acordat de BERD, în baza unui contract semnat pe 15 decembrie 2017, care va trebui restituit în termen de 10 ani. Împrumutul a fost acordat fără garanţie locală, Braşovul fiind unul dintre puţinele oraşe din România care a obţinut un astfel de contract
Sursa: http://www.bzb.ro/stire/autobuze-germane-sau-turcesti-pentru-brasov-a123710
Autobuze germane sau turceşti pentru Braşov?
În competiţia pentru modernizarea flotei RATBVs-au înscris 4 companii din cele 35 care s-au arătat interesate de contract
Autobuze germane sau turceşti pentru Braşov?
Chiar dacă 35 de firme s-au arătat interesate de licitaţia lansată în prima parte a lunii februarie privind achiziţia a 105 autobuze de către RATBV, numai patru dintre ele au depus şi oferte, procedura fiind derulată pe site-ul Băncii Europene de Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD), care a acordat şi o finanţare rambursabilă pentru cumpărarea noilor mijloacelor de transport în comun. Directorul general al RATBV, Ovidiu Bucurei (foto), a precizat că dintre cele 4 companii înscrise în cursă, două sunt din Turcia, iar celelalte din Germania. Fiecare ofertant a depus câte un dosar ce are peste 1.000 de pagini, unele documente fiind redactate în limba engleză, iar reprezentantul operatorului de transport a precizat că, potrivit scenariului optimist, evaluarea se va încheia în 30 de zile. Câştigătorul va fi desemnat în urma aplicării unei formule de calcul în care se vor lua în considerare atât preţul, cât şi garanţia pentru vehiculele livrate.
După intrarea în vigoare a contractului, firma câştigătoare va trebui ca în termen de 26 de săptămâni să ne livreze primul lot de autobuze.
Noile autobuze ce vor intra în dotarea RATBV vor avea motorizare Diesel EURO 6 – faza C (cel mai puţin poluante motoare). Vehiculele vor avea podea joasă, fiind uşor accesibile tuturor categoriilor de călători.
Dintre cele 105 autobuze, 30 vor fi de mici dimensiuni (de 10 metri lungime), 40 dintre ele vor avea 12 metri lungime, iar alte 35 vor fi articulate (18 metri lungime).
Modernizarea flotei RATBV este realizată cu ajutorul unui credit de 114 milioane lei acordat de BERD, în baza unui contract semnat pe 15 decembrie 2017, care va trebui restituit în termen de 10 ani. Împrumutul a fost acordat fără garanţie locală, Braşovul fiind unul dintre puţinele oraşe din România care a obţinut un astfel de contract
Sursa: http://www.bzb.ro/stire/autobuze-germane-sau-turcesti-pentru-brasov-a123710
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
Puss in Boots
Sper germane (facute in Turcia) Cam care e necesarul de autobuze in Brasov?
Sper germane (facute in Turcia) Cam care e necesarul de autobuze in Brasov?
- sorinache96
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
sorinache96
Pai conform planurilor RATBv, vor sa achizitioneze 105 autobuze si sa caseze 120 autobuze.
Pai conform planurilor RATBv, vor sa achizitioneze 105 autobuze si sa caseze 120 autobuze.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
Puss in Boots
Aoleu, chiar asa drastica operatiunea de casare? Asa multe autobuze sunt praf? Poate le dau prin comunele din judet, o avea careva (vreo scoala sau vreo primarie) nevoie de un autobuz cat timp e inca ok dpdv tehnic.
Aoleu, chiar asa drastica operatiunea de casare? Asa multe autobuze sunt praf? Poate le dau prin comunele din judet, o avea careva (vreo scoala sau vreo primarie) nevoie de un autobuz cat timp e inca ok dpdv tehnic.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
Andrei Andraș
Ăsta e planul casărilor, mai puțin troleibuzele.
Ăsta e planul casărilor, mai puțin troleibuzele.
29597744_711697392554014_1834908248743383804_n.jpg (57.17 KB; downloaded 4640 times)
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
Puss in Boots
Apar cele 120 de autobuze propuse pt casare de care se vorbea mai sus. Totusi f multe la casat....mi se pare urias.
Apar cele 120 de autobuze propuse pt casare de care se vorbea mai sus. Totusi f multe la casat....mi se pare urias.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Știri, noutăți, perspective
ByOnu
Uniformizarea si innoirea flotei de autobuze este un pas important.
Ce garantie prevede caietul de sarcini?
Uniformizarea si innoirea flotei de autobuze este un pas important.
Ce garantie prevede caietul de sarcini?
- SPA29
-
Posted:
-
📖 Pagination options