Topic: Discuții diverse
800 posts, 257979 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
shoppy
Apropo de traficul feroviar pe partea de nord a CB, in Otopeni semnalizarea este pornita iar intre Otopeni si Mogosoaia se circula pe firul spre Mogosoaia, celalalt fir inca are catenara partial demontata si cresc copaci in el.
Intre timp Baneasa este mereu plina de marfare.
Apropo de traficul feroviar pe partea de nord a CB, in Otopeni semnalizarea este pornita iar intre Otopeni si Mogosoaia se circula pe firul spre Mogosoaia, celalalt fir inca are catenara partial demontata si cresc copaci in el.
Intre timp Baneasa este mereu plina de marfare.
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
alexxd_31
Baiazid (Craciun) este binecunoscut in lumea trenulistilor dupa ce a luat avans pentru modelul la scara H0 060DA. Nu trebuie luat in serios. Omul tot a scris articole defaimatoare la adresa Astra Arad dupa achizitionarea trenurilor ic2 din Danemarca.
Baiazid (Craciun) este binecunoscut in lumea trenulistilor dupa ce a luat avans pentru modelul la scara H0 060DA. Nu trebuie luat in serios. Omul tot a scris articole defaimatoare la adresa Astra Arad dupa achizitionarea trenurilor ic2 din Danemarca.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
andrei11
După ce a fost banat ( împreună cu mine ) pe SSC - unde se credea vedetă - a încercat și la noi, dar nu s-a prins. Și-a deschis și un forum propriu dar am impresia că nu mai postează nimeni acolo.
După ce a fost banat ( împreună cu mine ) pe SSC - unde se credea vedetă - a încercat și la noi, dar nu s-a prins. Și-a deschis și un forum propriu dar am impresia că nu mai postează nimeni acolo.
3-21-2018 5-42-57 PM.jpg (89.49 KB; downloaded 4600 times)
- TibiV
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
andrei11
Da, exact, toată lumea distruge, unii mai și construiesc, și ce ? Culmea, aburoase.
Da, exact, toată lumea distruge, unii mai și construiesc, și ce ? Culmea, aburoase.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
ByOnu
Daca tot exista acest offtopic aici, iti voi raspunde si probabil va fi mutata discutia.
Logic ca a luat avans pentru model. Nimeni nu se apuca sa realizeze matritele si maruntaiele unui model pana ce nu ii dovedesti ca exista cerere. Omul a raspuns unei nevoi, unei cereri din piata. Modelul s-a lansat, cu sau fara dungi negre. Daca iti permiti sa dai 2000 lei pe un 'trenulet', iti permiti si avansul. Asta-i domeniul, iar Romania nu este o piata de desfacere atat de mare precum Germania sau UK.
Articole defaimatoare? Ai vazut fotografii cu piesele crapate la propriu? Sunt gunoi ramele, gunoi! Nordicii le-au aruncat, ca altfel s-ar fi gasit tari civilizate sa preia flota. De asta s-au si apucat sa le caseze, pana ce am venit noi. Omul are dreptate: cand nu vom mai accepta gunoi vom incepe usor usor sa ne revenim. Vezi ieftineala din CAF sau smenareala Otokar care nu respecta caietul de sarcini.
Si atentie! El a laudat Astra pentru parteneriatul de la acea vreme cu Siemens pentru Imperio, precum si introducerea ATC. Ca sa fim obiectivi. Daca tu in schimb cumperi niste trenuri dovedite nesigure si nerentabile de catre una dintre cele mai mari companii elvetiene de profil, nu cred ca meriti laude.
Tot el a adus in discutie problemele de pe varii puncte de pe autostrazi. Iar faptul ca a trebuit sa reconstruim o portiune noua de autostrada ii da dreptate. Te crucesti cand vezi fotografiile cu pilele sapate care o iau la vale iar apoi totul acoperit cu pamant si musamalizat. N-am vazut astfel de reportaje pe niciun post media. Daca ne supara ca cineva chiar face treaba pe care trebuia sa o faca consultantul, atunci problema este la noi.
Am luat parte, de asemenea, la cateva de actiuni de voluntariat pentru expunerea Trenului Regal. Cel putin primele doua editii sunt rodul muncii sale, ascunsa de SFT care si-a luat toate meritele. Omul a adus bani de acasa pentru curatarea garniturii si pentru vopsit parti din locomotiva. A ramas o debara de produse de curatat in trenul regal, cred ca si azi mai sunt acolo avand in vedere ca dupa ce el a renuntat cred ca s-a mai tinut o singura editie cu garnitura.
alexxd_31 wrote:
Offtopic: Baiazid (Craciun) este binecunoscut in lumea trenulistilor dupa ce a luat avans pentru modelul la scara H0 060DA. Nu trebuie luat in serios. Omul tot a scris articole defaimatoare la adresa Astra Arad dupa achizitionarea trenurilor ic2 din Danemarca.
Daca tot exista acest offtopic aici, iti voi raspunde si probabil va fi mutata discutia.
Logic ca a luat avans pentru model. Nimeni nu se apuca sa realizeze matritele si maruntaiele unui model pana ce nu ii dovedesti ca exista cerere. Omul a raspuns unei nevoi, unei cereri din piata. Modelul s-a lansat, cu sau fara dungi negre. Daca iti permiti sa dai 2000 lei pe un 'trenulet', iti permiti si avansul. Asta-i domeniul, iar Romania nu este o piata de desfacere atat de mare precum Germania sau UK.
Articole defaimatoare? Ai vazut fotografii cu piesele crapate la propriu? Sunt gunoi ramele, gunoi! Nordicii le-au aruncat, ca altfel s-ar fi gasit tari civilizate sa preia flota. De asta s-au si apucat sa le caseze, pana ce am venit noi. Omul are dreptate: cand nu vom mai accepta gunoi vom incepe usor usor sa ne revenim. Vezi ieftineala din CAF sau smenareala Otokar care nu respecta caietul de sarcini.
Si atentie! El a laudat Astra pentru parteneriatul de la acea vreme cu Siemens pentru Imperio, precum si introducerea ATC. Ca sa fim obiectivi. Daca tu in schimb cumperi niste trenuri dovedite nesigure si nerentabile de catre una dintre cele mai mari companii elvetiene de profil, nu cred ca meriti laude.
Tot el a adus in discutie problemele de pe varii puncte de pe autostrazi. Iar faptul ca a trebuit sa reconstruim o portiune noua de autostrada ii da dreptate. Te crucesti cand vezi fotografiile cu pilele sapate care o iau la vale iar apoi totul acoperit cu pamant si musamalizat. N-am vazut astfel de reportaje pe niciun post media. Daca ne supara ca cineva chiar face treaba pe care trebuia sa o faca consultantul, atunci problema este la noi.
Am luat parte, de asemenea, la cateva de actiuni de voluntariat pentru expunerea Trenului Regal. Cel putin primele doua editii sunt rodul muncii sale, ascunsa de SFT care si-a luat toate meritele. Omul a adus bani de acasa pentru curatarea garniturii si pentru vopsit parti din locomotiva. A ramas o debara de produse de curatat in trenul regal, cred ca si azi mai sunt acolo avand in vedere ca dupa ce el a renuntat cred ca s-a mai tinut o singura editie cu garnitura.
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
alexxd_31
Sa raspund si eu.
1) hgd.ro a scos noul model de locomotiva la H0 fara sa solicite nici un ban in avans sau sa fie alergat de lume sa le dea banii inapoi sau produsul.
2) Astra ca orice companie privata poate sa faca ce vrea cu banii ei. Daca IC2 nu sunt bune nu vor trece de Agifer.
3) Cine a vizitat Trenul Regal a platit bilet. Nu a fost un act de caritate sau binefacere.
Am un amic Florin V. care nici pana acum nu a recuperat cei 700 lei platiti avans.
Sa raspund si eu.
1) hgd.ro a scos noul model de locomotiva la H0 fara sa solicite nici un ban in avans sau sa fie alergat de lume sa le dea banii inapoi sau produsul.
2) Astra ca orice companie privata poate sa faca ce vrea cu banii ei. Daca IC2 nu sunt bune nu vor trece de Agifer.
3) Cine a vizitat Trenul Regal a platit bilet. Nu a fost un act de caritate sau binefacere.
Am un amic Florin V. care nici pana acum nu a recuperat cei 700 lei platiti avans.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
shoppy
Eficienta la CFR Calatori:
- tren de 4 vagoane cu o locomotiva de 7.000cp
- manevra cu locomotiva de 2.100cp clasa 62 optimizata pentru viteza sportia
- manevra a durat o (unu) ora, timp in care 50min s-a stat pe loc cu motorul diesel de 2.100cp la relanti
Eficienta la CFR Calatori:
- tren de 4 vagoane cu o locomotiva de 7.000cp
- manevra cu locomotiva de 2.100cp clasa 62 optimizata pentru viteza sportia
- manevra a durat o (unu) ora, timp in care 50min s-a stat pe loc cu motorul diesel de 2.100cp la relanti
DSC06156.png (1011.94 KB; downloaded 4011 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
andrei11
Spuneți-mi și mie unde-și ține acest tip de locomotivă rezerva de cărbune ? Ce e în spatele mecanicului nu mi se pare de încredere pentru un drum lung...De rezerva de apă nici nu mai întreb. Mulțumesc de eventuala precizare.
Spuneți-mi și mie unde-și ține acest tip de locomotivă rezerva de cărbune ? Ce e în spatele mecanicului nu mi se pare de încredere pentru un drum lung...De rezerva de apă nici nu mai întreb. Mulțumesc de eventuala precizare.
5-30-2018 11-30-17 PM.jpg (150.34 KB; downloaded 4323 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
shoppy
In spatele mecanicului, este o locomotiva de trenuri usoare pe trasee scurte, rezerva de apa este in rezervorul de pe lateralul cazanului.
In spatele mecanicului, este o locomotiva de trenuri usoare pe trasee scurte, rezerva de apa este in rezervorul de pe lateralul cazanului.
- andrei11
-
Posted:
-
- florin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
florin
Articolul complet.
CFR și aglomerația de vară - În afară de trenurile sezoniere către litoral, aproape toate celelalte au trei - patru vagoane
CFR a introdus la final de iunie 40 de trenuri sezoniere către Mangalia și Constanța, dar venirea acestora a agravat criza de vagoane, fiindcă restul trenurilor InterRegio au în cele mai multe cazuri trei vagoane, chiar și pentru trasee mai lungi de 300 km. În plus, evenimente muzicale precum Untold și Neversea vor face ca biletele să fie și mai greu de găsit. O altă consecință a lipsei de vagoane este că pe rute lungi pe trenurile InterRegio au fost puse vagoane supraetajate de tren Regio.
La 30 iunie au fost introduse trenurile sezoniere către litoral și cele mai lungi au, în mod excepțional, 14 vagoane, în general fiind vorba de 7-10 vagoane.
Însă, cum CFR Călători folosește sub 800 de vagoane, cu 350 sub necesități, unele trenuri care leagă Capitala de Ardeal sau Moldova au fost scurtate pentru a compune trenuri sezoniere mai lungi.
Am monitorizat mai multe zile trenuri pe diverse rute și numărul de vagoane a scăzut. Spre exemplu un tren IR București-Sibiu care avea în general 4-5 vagoane, acum avea doar trei.
Un tren București - Sighetul Marmației care avea în general 7-8 vagoane a ajuns să plece din București doar cu patru într-una din zile, în timp ce în alte zile avea 5-6.
Articolul complet.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare
•
Choose destination