Topic: Discuții diverse
800 posts, 257564 views
📖 Pagination options
- CA 205
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
CA 205
Este adevarat ca se va suspenda circulatia trenurilor pe rutele Ilva Mica-Rodna Veche si Giurgiu-Gradistea?
Este adevarat ca se va suspenda circulatia trenurilor pe rutele Ilva Mica-Rodna Veche si Giurgiu-Gradistea?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
shoppy
La Pipera, trecerea la nivel din santier a fost inchisa si blocata cu blocuri de beton. Ceva mai incolo, intr-o zona folosita la traversarea turmelor de oi din zona, ciuperca este deja distrusa.
La Pipera, trecerea la nivel din santier a fost inchisa si blocata cu blocuri de beton. Ceva mai incolo, intr-o zona folosita la traversarea turmelor de oi din zona, ciuperca este deja distrusa.
DSC05797.JPG (493.84 KB; downloaded 4340 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
ByOnu
Asta nu este orice trecere, pe o linie simpla oarecare intre doua sate pe care se circula de 4 ori pe zi cu 60-80 km/h, este o linie recent modernizata pentru 160 km/h viteza comerciala de care ar trebui sa avem grija ca de ochii din cap, ca alta nu mai pupam prea curand.
Fara sa am diploma de Politehnica, dupa cum arata ciuperca as zice ca se datoreaza necuratarii ciupercii CF de pietris. Remarcati niste gauri mai adanci, mai pronuntate, zonele de impact efectiv, urmate de niste dâre. Osiile au macinat constant pietris pe ciuperca liniei.
Ciuperca liniei trebuia curatata constant. Este o paguba cauzata in mod direct de santierul A3 si ar trebui reparata pe banii constructorului pentru neglijenta.
La fel cum se lucra si la Piata Sudului peste macaze si linii recent modernizate fara a fi protejate. E ca si cum ti-ai fi pus parchet nou in sufragerie si te apuci sa zugravesti fara sa pui folie pe jos. Il iei la spaclu pe urma.
ByOnu wrote:
Deci pe aici se circula cu 120-160...
shoppy wrote:
Problema asta apare la orice trecere, nu poti pretinde sa vina masinile cu rotile curate.
Asta nu este orice trecere, pe o linie simpla oarecare intre doua sate pe care se circula de 4 ori pe zi cu 60-80 km/h, este o linie recent modernizata pentru 160 km/h viteza comerciala de care ar trebui sa avem grija ca de ochii din cap, ca alta nu mai pupam prea curand.
Fara sa am diploma de Politehnica, dupa cum arata ciuperca as zice ca se datoreaza necuratarii ciupercii CF de pietris. Remarcati niste gauri mai adanci, mai pronuntate, zonele de impact efectiv, urmate de niste dâre. Osiile au macinat constant pietris pe ciuperca liniei.
Ciuperca liniei trebuia curatata constant. Este o paguba cauzata in mod direct de santierul A3 si ar trebui reparata pe banii constructorului pentru neglijenta.
La fel cum se lucra si la Piata Sudului peste macaze si linii recent modernizate fara a fi protejate. E ca si cum ti-ai fi pus parchet nou in sufragerie si te apuci sa zugravesti fara sa pui folie pe jos. Il iei la spaclu pe urma.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
shoppy
Poza de mai sus este facuta aici http://wikimapia.org/#lang=ro&lat=44.48 ... 8&z=17&m=b , la trecere s-a deteriorat altfel iar intre ele sina este curata, fac o poza la trecere date viitoare(nu stiu cand, sa nu dea zapada).
Poza de mai sus este facuta aici http://wikimapia.org/#lang=ro&lat=44.48 ... 8&z=17&m=b , la trecere s-a deteriorat altfel iar intre ele sina este curata, fac o poza la trecere date viitoare(nu stiu cand, sa nu dea zapada).
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
shoppy
Incompetenta CFR Calatori continua, azi in IR1755 caldura a mers doar pana la Ploiesti iar la Buzau era frig ca afara, adica negative, este adevarat ca la Buzau nasu trebaluia pe la panouri dar nu vreau sa ma gandesc ce a facut 7 ore pana la Suceava.
Incompetenta CFR Calatori continua, azi in IR1755 caldura a mers doar pana la Ploiesti iar la Buzau era frig ca afara, adica negative, este adevarat ca la Buzau nasu trebaluia pe la panouri dar nu vreau sa ma gandesc ce a facut 7 ore pana la Suceava.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
misterr
Condițiile mizere ale unei călătorii cu CFR. Pe unele rute este mai ieftin avionul
VIDEO: https://vid2.stirileprotv.ro/2018/01/30/61937762-2.mp4
Încă din ziua jurământului, noul cabinet Dăncilă a promis, pe lângă 350 de kilometri de autostradă şi 250 de kilometri de cale ferată.
Nimic rău, doar că la CFR, de pildă, nu s-au mai făcut investiţii de 13 ani. Mii de reclamaţii vizează anual serviciile de pe calea ferată. Oamenii stau precum sardelele pe anumite rute, pentru că numărul biletelor vândute este mai mare decât cel al locurilor disponibile. Ca să nu mai vorbim că de cele mai multe ori condiţiile sunt mizerabile.
Material filmat cu o cameră ascunsă, în cadrul campaniei ″Inspectorul Pro″
97 de trenuri de călătorie din întreaga ţară, cu plecare din oraşe importante precum Braşov, Timişoara, Cluj, Galaţi, Craiova vor fi anulate începând cu luna martie.
Decizia luată de curând de CFR Călători întregeşte nepăsarea cu care a fost administrată calea ferată în ultimii 13 ani. Motivele invocate într-un raport întocmit chiar de CFR sunt “personal insuficient” şi “material rulant deficitar”.
Nimic însă despre proasta organizare din domeniul feroviar, care a făcut ca preţul călătoriei să crească într-atât încât pe anumite rute să fie mai rentabil să mergi cu avionul decât cu trenul. Durata călătoriei se scurtează de la 10 ore la 1 oră, iar preţul este similar.
Multe rute sunt aglomerate iar condiţiile de transport, mizerabile.
Iată un exemplu: trenul Interegio 1529 Bucureşti - Braşov, cu plecare din Gara de Nord. O echipă de la ”Inspectorul Pro” a pornit la drum ca să verifice dacă reclamaţiile călătorilor sunt reale.
FILMARE CAMERA ASCUNSĂ
Reporter: Bună ziua! Pentru trenul de Braşov de la 16:43 mai aveţi locuri?
Operatoare: Nu sunt locuri!
Reporter: Şi în picioare?
Operatoare: În picioare, da!
Reporter: Și până la Ploieşti?
Operatoare Nu! Tot în picioare…
Potrivit regulamentului intern de pe calea ferată, numărul biletelor vândute în picioare nu ar trebui să fie mai mare de 15 la sută din capacitatea vagonului. În cazul nostru, am numărat dublu, adică 30 la sută peste numărul de locuri.
Aşa este de fiecare dată în acest tren, se plâng călătorii. Oamenii stau ore bune în picioare, cu bagajele aruncate pe jos. Pe Rareş l-am întâlnit în spaţiul dintre vagoane pentru că nici pe coridor nu-şi mai găsise loc. Proaspăt întors de la studii din Anglia, Rareş se consideră umilit şi spune că vrea să plece cât mai repede înapoi.
Adevărul este ca între un bilet “cu loc” şi unul “fără loc” diferenţa de preţ este foarte mică. Într-o totală contradicţie cu confortul oferit.
De pildă, până la Ploieşti, pe ruta aleasă de noi, tariful achitat în picioare a fost cu numai 4 lei mai mic decât cel încasat pentru scaun.
Potrivit CFR Călători, anul trecut au fost vândute 650.000 de bilete în picioare, până în luna noiembrie.
Asta înseamnă că 1.900 de oameni au călătorit zilnic fără loc. CFR Călători pretinde că această cifră este mică şi corespunde unui procent de doar 1,2 la sută, adică în limita admisă.
CFR călători îşi recunoaşte neputinţa, dar asumă că îi lipsesc doar 350 de vagoane. Şi susţine că are o incapacitate de transport doar în weekenduri, în vârfurile de trafic din sezon şi pe rutele de navetişti.
Şi atunci care sunt rutele fără probleme?
Supărările oamenilor sunt justificate. Confort nu există, temperatura optimă de transport nu se respectă, curăţenie nu se face.
Despre întârzieri, ce să mai vorbim... Din 2962 de petiţii înregistrate oficial la CFR Călători în 2016, 76% au scos în evidenţă toate aceste neajunsuri. Surprinse, de altfel, cu camera ascunsă şi de echipa de la Inspectorul Pro.
FILMARE CAMERA ASCUNSĂ
”Acesta este săpunul, înfipt într-un cui… Apa nu funcţionează. Având în vedere că e un tren care circulă pe o distanţă mare - de la Bucureşti până la Iaşi - să n-ai cum să te speli pe mâini, după ce mergi la toaletă, e inadmisibil…” - este descrisă toaleta unui tren.
Maxim Rodrigo, preşedintele celui mai mare sindicat de pe calea ferată, ne arată cât de departe este România la capitolul investiţii, faţă de celelalte ţări ale Uniunii Europene:
“Bucureştiul - ZERO. Dacă ne uităm aici, în 2008, Germania are 418 miliane euro, Austria - 603 milioane euro, Slovenia 101, 4 milioane euro, Ungaria 651 milioane euro, Bucureştiul - ZERO. Mergem la anul 2009, Bucureştiul iarăşi ZERO…”
Aşadar, zero pe linie, de când am intrat în UE, până în prezent. Asta în timp ce toate ţările din jurul nostru au investit sute de milioane de euro în transportul feroviar.
Maxim Rodrigo, sindicatul salariaților CFR Călători: ”Justificarea logică nu există, pentru că Ministerul Transporturilor putea accesa fonduri europene.”
Toţi cei 14 miniştri care au condus transporturile între 2004 şi 2017 au lăsat această oportunitate să le scape printre degete. Incompetenţa şi nepăsarea au adus CFR Călători în prag de faliment.
Şi totuşi, mai avem şanse să schimbăm trenurile vechi. Autoritatea pentru Reforma Feroviară poate accesa, în momentul de faţă, 300 de milioane de euro, fonduri nerambursabile, pentru modernizări pe cafea ferată.
Am încercat să vorbim cu preşedintele acestei autorităţi. Marian Păun ne-a transmis însă, printr-un e-mail, că are agenda foarte încărcată.
Guvernul a aprobat înfiinţarea instituţiei în 2015, la 8 ani de la aderarea în UE. Revoltător este că după ce că am înfiinţat-o târziu, autoritatea şi-a început activitatea abia anul trecut, în septembrie. Doi ani i-a trebuit ca să-şi angajeze oameni.
Maxim Rodrigo: “Abia a început să aibă personal… Spre sfârşitul lui 2018 o să se gândească să acceseze eu ştiu ce fonduri europene… Numai până când face caietul de sarcini ne prinde anul 2019 şi apoi, până face primul prototip, s-a terminat finanţarea pe fonduri europene.”
Pogramul operaţional este, ce-i drept, valabil până în 2020. Rămâne de văzut dacă Autoritatea pentru Reforma Feroviară va reuşi să facă în 2 ani cât nu s-a făcut în 13.
Altfel, din 1998, de când a fost înfiinţată CFR Călători şi până astăzi, numărul pasagerilor pe calea ferată a scăzut de 3 ori, iar numărul trenurilor de 4 ori, ajungându-se la condiţiile proaste de transport din prezent.
Condițiile mizere ale unei călătorii cu CFR. Pe unele rute este mai ieftin avionul
VIDEO: https://vid2.stirileprotv.ro/2018/01/30/61937762-2.mp4
Încă din ziua jurământului, noul cabinet Dăncilă a promis, pe lângă 350 de kilometri de autostradă şi 250 de kilometri de cale ferată.
Nimic rău, doar că la CFR, de pildă, nu s-au mai făcut investiţii de 13 ani. Mii de reclamaţii vizează anual serviciile de pe calea ferată. Oamenii stau precum sardelele pe anumite rute, pentru că numărul biletelor vândute este mai mare decât cel al locurilor disponibile. Ca să nu mai vorbim că de cele mai multe ori condiţiile sunt mizerabile.
Material filmat cu o cameră ascunsă, în cadrul campaniei ″Inspectorul Pro″
97 de trenuri de călătorie din întreaga ţară, cu plecare din oraşe importante precum Braşov, Timişoara, Cluj, Galaţi, Craiova vor fi anulate începând cu luna martie.
Decizia luată de curând de CFR Călători întregeşte nepăsarea cu care a fost administrată calea ferată în ultimii 13 ani. Motivele invocate într-un raport întocmit chiar de CFR sunt “personal insuficient” şi “material rulant deficitar”.
Nimic însă despre proasta organizare din domeniul feroviar, care a făcut ca preţul călătoriei să crească într-atât încât pe anumite rute să fie mai rentabil să mergi cu avionul decât cu trenul. Durata călătoriei se scurtează de la 10 ore la 1 oră, iar preţul este similar.
Multe rute sunt aglomerate iar condiţiile de transport, mizerabile.
Iată un exemplu: trenul Interegio 1529 Bucureşti - Braşov, cu plecare din Gara de Nord. O echipă de la ”Inspectorul Pro” a pornit la drum ca să verifice dacă reclamaţiile călătorilor sunt reale.
FILMARE CAMERA ASCUNSĂ
Reporter: Bună ziua! Pentru trenul de Braşov de la 16:43 mai aveţi locuri?
Operatoare: Nu sunt locuri!
Reporter: Şi în picioare?
Operatoare: În picioare, da!
Reporter: Și până la Ploieşti?
Operatoare Nu! Tot în picioare…
Potrivit regulamentului intern de pe calea ferată, numărul biletelor vândute în picioare nu ar trebui să fie mai mare de 15 la sută din capacitatea vagonului. În cazul nostru, am numărat dublu, adică 30 la sută peste numărul de locuri.
Aşa este de fiecare dată în acest tren, se plâng călătorii. Oamenii stau ore bune în picioare, cu bagajele aruncate pe jos. Pe Rareş l-am întâlnit în spaţiul dintre vagoane pentru că nici pe coridor nu-şi mai găsise loc. Proaspăt întors de la studii din Anglia, Rareş se consideră umilit şi spune că vrea să plece cât mai repede înapoi.
Adevărul este ca între un bilet “cu loc” şi unul “fără loc” diferenţa de preţ este foarte mică. Într-o totală contradicţie cu confortul oferit.
De pildă, până la Ploieşti, pe ruta aleasă de noi, tariful achitat în picioare a fost cu numai 4 lei mai mic decât cel încasat pentru scaun.
Potrivit CFR Călători, anul trecut au fost vândute 650.000 de bilete în picioare, până în luna noiembrie.
Asta înseamnă că 1.900 de oameni au călătorit zilnic fără loc. CFR Călători pretinde că această cifră este mică şi corespunde unui procent de doar 1,2 la sută, adică în limita admisă.
CFR călători îşi recunoaşte neputinţa, dar asumă că îi lipsesc doar 350 de vagoane. Şi susţine că are o incapacitate de transport doar în weekenduri, în vârfurile de trafic din sezon şi pe rutele de navetişti.
Şi atunci care sunt rutele fără probleme?
Supărările oamenilor sunt justificate. Confort nu există, temperatura optimă de transport nu se respectă, curăţenie nu se face.
Despre întârzieri, ce să mai vorbim... Din 2962 de petiţii înregistrate oficial la CFR Călători în 2016, 76% au scos în evidenţă toate aceste neajunsuri. Surprinse, de altfel, cu camera ascunsă şi de echipa de la Inspectorul Pro.
FILMARE CAMERA ASCUNSĂ
”Acesta este săpunul, înfipt într-un cui… Apa nu funcţionează. Având în vedere că e un tren care circulă pe o distanţă mare - de la Bucureşti până la Iaşi - să n-ai cum să te speli pe mâini, după ce mergi la toaletă, e inadmisibil…” - este descrisă toaleta unui tren.
Maxim Rodrigo, preşedintele celui mai mare sindicat de pe calea ferată, ne arată cât de departe este România la capitolul investiţii, faţă de celelalte ţări ale Uniunii Europene:
“Bucureştiul - ZERO. Dacă ne uităm aici, în 2008, Germania are 418 miliane euro, Austria - 603 milioane euro, Slovenia 101, 4 milioane euro, Ungaria 651 milioane euro, Bucureştiul - ZERO. Mergem la anul 2009, Bucureştiul iarăşi ZERO…”
Aşadar, zero pe linie, de când am intrat în UE, până în prezent. Asta în timp ce toate ţările din jurul nostru au investit sute de milioane de euro în transportul feroviar.
Maxim Rodrigo, sindicatul salariaților CFR Călători: ”Justificarea logică nu există, pentru că Ministerul Transporturilor putea accesa fonduri europene.”
Toţi cei 14 miniştri care au condus transporturile între 2004 şi 2017 au lăsat această oportunitate să le scape printre degete. Incompetenţa şi nepăsarea au adus CFR Călători în prag de faliment.
Şi totuşi, mai avem şanse să schimbăm trenurile vechi. Autoritatea pentru Reforma Feroviară poate accesa, în momentul de faţă, 300 de milioane de euro, fonduri nerambursabile, pentru modernizări pe cafea ferată.
Am încercat să vorbim cu preşedintele acestei autorităţi. Marian Păun ne-a transmis însă, printr-un e-mail, că are agenda foarte încărcată.
Guvernul a aprobat înfiinţarea instituţiei în 2015, la 8 ani de la aderarea în UE. Revoltător este că după ce că am înfiinţat-o târziu, autoritatea şi-a început activitatea abia anul trecut, în septembrie. Doi ani i-a trebuit ca să-şi angajeze oameni.
Maxim Rodrigo: “Abia a început să aibă personal… Spre sfârşitul lui 2018 o să se gândească să acceseze eu ştiu ce fonduri europene… Numai până când face caietul de sarcini ne prinde anul 2019 şi apoi, până face primul prototip, s-a terminat finanţarea pe fonduri europene.”
Pogramul operaţional este, ce-i drept, valabil până în 2020. Rămâne de văzut dacă Autoritatea pentru Reforma Feroviară va reuşi să facă în 2 ani cât nu s-a făcut în 13.
Altfel, din 1998, de când a fost înfiinţată CFR Călători şi până astăzi, numărul pasagerilor pe calea ferată a scăzut de 3 ori, iar numărul trenurilor de 4 ori, ajungându-se la condiţiile proaste de transport din prezent.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
bercenicity
Conform cu filmuletul de mai jos, o locomotiva Stadler EuroDual (7MW mod electric, 3MW mod diesel) a facut o vizita in Romania (pentru omologare la Faurei?):
Conform cu filmuletul de mai jos, o locomotiva Stadler EuroDual (7MW mod electric, 3MW mod diesel) a facut o vizita in Romania (pentru omologare la Faurei?):
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
shoppy
Da, filmarile sunt din Faurei.
Nu trebuie neaparat sa faca omologare pentru Romania, face ce mologare sau ce teste vrea beneficiarul.
Da, filmarile sunt din Faurei.
Nu trebuie neaparat sa faca omologare pentru Romania, face ce mologare sau ce teste vrea beneficiarul.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
TibiV
Filmarea este din vara...
http://railcolornews.com/2017/07/11/ro-stadlers-euro-dual-making-its-rounds-at-the-faurei-test-center/
Poze din 10 iulie...
Filmarea este din vara...
http://railcolornews.com/2017/07/11/ro-stadlers-euro-dual-making-its-rounds-at-the-faurei-test-center/
[RO] Stadler’s EURO DUAL making its rounds at the Faurei test center
The first EURO DUAL locomotives developed and built by Stadler Rail in Valencia (ES) is making its test rounds at the Faurei test center in Romania. The hybrid six-axle main line locomotive arrived there in May 2017.
The ‘Railway Testing Center Făurei’ was built in 1978 and was modernized extensively in 2003-2008 with the help of European funding. Currently, it is possible to perform dynamic trials with speeds up to 200 km/h. For the EURO DUAL prototype locomotive this is not needed. Its maximum speed will be 120 km/h.
Various engineers from Stadler and launch customer HVLE are now working on the locomotive. German railfreight operator is the launching customer for this type of machine, that is one of its kind. In March 2017 it was announced HVLE will acquire ten such machines, equipped for 15kV + 25kV AC voltage systems (5.2 MW power output) combined with a 2.8 MW Caterpillar C175-16 diesel engine.
Remarkable is that the NVR number written on the locomotive is incorrect. It says 98 27 0006 001-7 F-STAVA (also immatriculated in France) which should be 92 87 0006 001-7 F-STAVA. And then one can still discuss if the ’92’ (=mainline diesel locomotive) is the right catagory to use.
Poze din 10 iulie...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
shoppy
Seria Studii pentru To(n)ti
Dezvoltarea infrastructurii conduce dezvoltarea urbanistica sustenabila
Acel personaj cu pretentii de mistocar ordinar sa se opreasca din debitat tampenii si sa ia notite.
Seria Studii pentru To(n)ti
Dezvoltarea infrastructurii conduce dezvoltarea urbanistica sustenabila
Acel personaj cu pretentii de mistocar ordinar sa se opreasca din debitat tampenii si sa ia notite.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
TibiV
Acel mistocar ordinar este vremelnic, caci nu prea face performanta...
Cand PARTIDUL va hotara, il va inlocui cu un ALT mistocar.
Dar cu un mistocar de performanta...
Incep sa ma simt ca un locuitor al acelei localitati numita "Vai de..."
Doar ca am uitat daca este "Vai de noi" sau "Vai de ei"...
Oricum, ma simt de parca as locui simultan in "ambele localitati"... -:((
shoppy wrote:
Seria Studii pentru To(n)ti
Acel personaj cu pretentii de mistocar ordinar...
Acel mistocar ordinar este vremelnic, caci nu prea face performanta...
Cand PARTIDUL va hotara, il va inlocui cu un ALT mistocar.
Dar cu un mistocar de performanta...
Incep sa ma simt ca un locuitor al acelei localitati numita "Vai de..."
Doar ca am uitat daca este "Vai de noi" sau "Vai de ei"...
Oricum, ma simt de parca as locui simultan in "ambele localitati"... -:((
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
shoppy
Apropo de incompetenta MT, la CFR Marfa continua risipa bolanvicioasa:
- privatii inhata orice Uagps pe care pun mana, mai mult inhata si orice Fals/Tals si il transforma in Uagps, si mai mult GFR transforma Eacs-uri in Uagps-uri, in timp ce la CFR Marfa Uagps-urile ruginesc si se distrug/descompelteaza/vandalizeaza in Buzau
- privatii se chinuie sa transporte lemne cu E-uri pe care le pot incarca/descarca doar cu macaraua in timp ce la CFR Marfa Roos-urile optimizate pentru transportul de lemne si incarcat/descarcat cu utilaje specifice industriei, ruginesc si se distrug/descompelteaza/vandalizeaza in Buzau
Apropo de incompetenta MT, la CFR Marfa continua risipa bolanvicioasa:
- privatii inhata orice Uagps pe care pun mana, mai mult inhata si orice Fals/Tals si il transforma in Uagps, si mai mult GFR transforma Eacs-uri in Uagps-uri, in timp ce la CFR Marfa Uagps-urile ruginesc si se distrug/descompelteaza/vandalizeaza in Buzau
- privatii se chinuie sa transporte lemne cu E-uri pe care le pot incarca/descarca doar cu macaraua in timp ce la CFR Marfa Roos-urile optimizate pentru transportul de lemne si incarcat/descarcat cu utilaje specifice industriei, ruginesc si se distrug/descompelteaza/vandalizeaza in Buzau
DSC05927.JPG (374.9 KB; downloaded 4102 times)
DSC05919.JPG (352.32 KB; downloaded 4103 times)
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
TibiV
Eu numar acolo capetele a cate 4 (patru) randuri de piloti fix in dreptul pilelor existente...
La ce naiba sa bagi atatia piloti daca nu vrei sa ridici o pila ?!...
Iar daca ridici inca o pila fix langa cea existenta, logica imi spune ca vor dubla calea actuala.
Care, fie vorba intre noi, era un amarat de pod cu acces interzis masinilor.
Cel putin mie asta imi arata StreetView: https://goo.gl/maps/ud3NMAH8gyn
Sau atat a ramas, caci un video anterior lucrarilor arata ca era mai lat, dar blocat pentru masini...
https://www.facebook.com/adevarul.buzau/videos/1740630929601126/
Eu numar acolo capetele a cate 4 (patru) randuri de piloti fix in dreptul pilelor existente...
La ce naiba sa bagi atatia piloti daca nu vrei sa ridici o pila ?!...
Iar daca ridici inca o pila fix langa cea existenta, logica imi spune ca vor dubla calea actuala.
Care, fie vorba intre noi, era un amarat de pod cu acces interzis masinilor.
Cel putin mie asta imi arata StreetView: https://goo.gl/maps/ud3NMAH8gyn
Sau atat a ramas, caci un video anterior lucrarilor arata ca era mai lat, dar blocat pentru masini...
https://www.facebook.com/adevarul.buzau/videos/1740630929601126/
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
shoppy
Era un pod de CF pentru un singur fir pe care il transformasera in auto, incapeau 2 benzi, doar ca incepuse sa se deterioreze si au decis sa blocheze accesul auto, ramanand pietonal.
Era un pod de CF pentru un singur fir pe care il transformasera in auto, incapeau 2 benzi, doar ca incepuse sa se deterioreze si au decis sa blocheze accesul auto, ramanand pietonal.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare
•
Choose destination