Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare și lărgire Centura București (DNCB)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

1638 posts, 483296 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 18 19 20 21 22 23 24  ... 117
 
 

📖 Pagination options
Re: CENTURA BUCURESTI neder

mihai_tomaro wrote:
Ideal era un pasaj subteran pentru CB numai pentru sensul A2-A1.astfel aveai partea de deasupra pasajului libera sa faci stanga in voie.

WoW! Deci clar asta era cea mai ok solutie!

 


Re: CENTURA BUCURESTI mihai_tomaro

Uitandu-ma mai bine in prima diagrama observ ca lipseste locul pentru picorul podului , piciorul dintre sensurile centurii. E si ala destul de lat, va fi mai vreu sa faci stanga asadar.

 


Re: CENTURA BUCURESTI mindmasster

andrei11 wrote:
Ultima varianta inseamna ca se intra in padure si e de preferat sa nu se mai taie copaci - si asa s-au taiat destui.


Nu este cumva un restaurant acolo?

 


Re: CENTURA BUCURESTI andrei11

Restaurantul era in faza de dupa prima modernizare - pentru ca intersectia aceasta a mai suferit o modernizare substantială acum vreo 7 ani. In noua varianta ( cea actuala ) acest restaurant ar fi dat "in mijlocul intersectiei" ( m-am exprimat plastic ). Acum soseaua de centura este mult mai lata acolo decat cea modernizata prima oara ( acum 7 ani ). Acum 8 ani era chiar extrem de ingusta, avea doar 2 benzi si un simulacru de banda ( a 3 - a ) ptr cei care veneau de la Afumati si faceau dreapta spre Stefanesti. Dar e istorie deja si nu e cazul sa dezvoltam.

 


Re: CENTURA BUCURESTI bogd_an

Din cate am vazut la fata locului, solutia propusa de mindmasster este posibila, in zona existand un drum de cel putin o banda, folosit de utilaje. Nu stiu daca si la Tunari exista un astfel de drum.

 


Re: CENTURA BUCURESTI 3mil

Varianta propusa de mindmasster nu ar fi posibila, deoarece cum a observat si el, este un restaurant acolo pe colt, si podul este destul de aproape de acesta. Nu ar mai fi spatiu si pentru o banda acolo de facut dreapta. Ai iesi din restaurant fix in sosea. La Tunari nu mai retin exact situatia.

 


Re: CENTURA BUCURESTI mindmasster

Eu doar am zis daca  terenu permite . La stefanesti era o casa care s-a daramat si a facut loc acestei largiri  , in rest nu mai stiu ce mai e pe acolo .

 


Re: CENTURA BUCURESTI Goldmund

Nu vreau sa deranjez pe nimeni insa desenele astea sunt ceea ce exista in teren.Eu am propus doar varianta unuia care vine din Bucuresti si doreste cel mai firesc lucru: sa intre pe CB la dreapta! Din desenele voastre "nu se poate". Sensul giratoriu exista si la Stefanesti si la Tunari (dupa pasaje), exista in plan si executie, insa asta nu este o solutie pentru dreapta pe CB cand vii din Bucuresti...Daca vrei sa faci drepata venind din Bucuresti nu exista -deocamdata alta solutie decat statul la ...bariera, sau ce am scris candva mai sus.Nu mai vorbesc de cazul cand vii din Tunari(spre Bucuresti) si vrei la stanga pe CB!!!

 


Re: CENTURA BUCURESTI Goldmund

Abia acum am putut vedea primul desen cu doua giratorii la capetele Pasajului si cu posibilitatea la dreapta din Bucuresti, dar ...cu bariera/stop :oops:

 


Re: CENTURA BUCURESTI Goldmund

@D.John a scris:
"Atitia bani investiti rezolva nu mai putin de 4 "conflicte" majore ale centurii nord: Stefanesti, Tunari, Otopeni/DN1 si Chitila/DN7 si poate la anul se va rezolva si DN1A. Eu zic ca nu e putin"
Nu e putin John,
si eu ma bucur cel putin la fel ca oricare bucurestean pentru a acest salt calitativ al CB, crede-ma. Daca ar mai face unele mici imbunatatiri...Si are dreptate cine a scris ca viteza max. ar trebui sa fie 80km/h si la intersectii 60km/h si daca circulatia ar fi fluenta, e un castig enorm.
numai de bine

 


Re: CENTURA BUCURESTI Grigore

Barierele de pe centura feroviara se desfiinteaza. Asta este ideea pasajelor. Dupa reabilitarea centurii feroviare, linia va fi ridicata la 160km/h. In UE, pe liniile de tren unde viteza este >120 km/h, sunt interzise trecerile la nivel. Reabilitarea centurii auto tine cont de acest proiect de viitor si elimina barierele.

 


Re: CENTURA BUCURESTI andrei11

Nu stiu  la ce trebuie centura feroviara ridicata la viteze de 160 km / h, cui foloseste ?
 Referitor la centura auto, totusi sa nu fim carcotasi, largirea acesteia la minim 2 benzi / sens si inmultirea pasarelelor nu poate decat sa ajute circulatia pe aceasta portiune. Si in plus asigura o circulatie mult mai facila de pe raze catre Bucuresti, ma refer aici la cei din Stefanesti si Tunari.
In plus ceea ce s-a realizat ( sau ma rog, e in curs de realizare )  la Otopeni rezolva categoric conflictele de trafic de acolo ca urmare a desfiintarii barierei CFR.

 


Re: CENTURA BUCURESTI andrei11

La intersectia cu DN1A trebuie obligatoriu pasaj denivelat, nu stiu exact pe ce directie Bucuresti - Mogosoaia sau Centura. Numai asa are sens intersectia de la nivel de acolo. Sensgiratoriul acela este foarte mic in comparatie cu traficul daca nu se prevede pod.

 


Re: CENTURA BUCURESTI mindmasster

andrei11 wrote:
La intersectia cu DN1A trebuie obligatoriu pasaj denivelat, nu stiu exact pe ce directie Bucuresti - Mogosoaia sau Centura. Numai asa are sens intersectia de la nivel de acolo. Sensgiratoriul acela este foarte mic in comparatie cu traficul daca nu se prevede pod.


Da acolo nu s-a inceput nimic momentan? Adica la 1 decembrie va ramane acel sens giratoriu si atat

 


Go to page:  1  ... 18 19 20 21 22 23 24  ... 117
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare și lărgire Centura București (DNCB)  • 
Choose destination

Since our 2384 forum members have written 430430 posts in 5343 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use