Topic: Astra Trans Carpatic (ATC)
412 posts, 204365 views
📖 Pagination options
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
cris_m
Multumesc de informatii. Am presupus ca au 2 garnituri la distanta pe care o au de acoperit, dar nu aveam si o confirmare.
Multumesc de informatii. Am presupus ca au 2 garnituri la distanta pe care o au de acoperit, dar nu aveam si o confirmare.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
shoppy
Au 3 locomotive, 2 EC-uri si 1 EA, iar la nevoie au inchiriat de la Servtrans.
Au 3 locomotive, 2 EC-uri si 1 EA, iar la nevoie au inchiriat de la Servtrans.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
Andrei Andraș
De fapt, ATC o are doar pe 316, bobicele sunt închiriate.
shoppy wrote:
Au 3 locomotive, 2 EC-uri si 1 EA, iar la nevoie au inchiriat de la Servtrans.
De fapt, ATC o are doar pe 316, bobicele sunt închiriate.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
shoppy
Chiar ma intrebam cine a fost destul de batut in cap sa vanda nu o bobica, ci 2.
Chiar ma intrebam cine a fost destul de batut in cap sa vanda nu o bobica, ci 2.
- 19jimmy84
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
19jimmy84
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
BodoMinea
Pagina oficială de Facebook a operatorului de transport feroviar Astra Trans Carpatic anunță că trenurile operate de ei se găsesc mai nou în planificatorul de rute integrat în aplicația Google Maps...
Pagina oficială de Facebook a operatorului de transport feroviar Astra Trans Carpatic anunță că trenurile operate de ei se găsesc mai nou în planificatorul de rute integrat în aplicația Google Maps...
FB_IMG_1521376800707.jpg (154.2 KB; downloaded 6639 times)
- misterr
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
misterr
Cum arată un vagon din primul tren de lux al României: ”Parcă eram în altă țară”
Astra Transcarpatic oferă condiții de călătorie cu mult peste cele ale operatorului de stat CFR, susțin cei care au folosit până acum serviciile companiei feroviare.
În prezent Astra Transcarpatic, care a debutat pe piața din România în urmă cu un an, asigură transportul feroviar al călătorilor pe ruta Bucureşti Nord – Craiova - Timişoara - Arad şi retur, Bucureşti Nord - Braşov şi retur, iar în perioada estivală circulă şi pe traseul Arad - Timişoara - Craiova - București - Constanța şi retur.
Începând cu lunile mai-iunie 2018, Astra Transcarpatic va mai asigura transportul de călători pe rutel : Bucureşti - Titu, Arad-Timisoara, Timişoara - Baia Mare, București-Bacău, Bucureşti - Constanța, pentru toate relaţiile şi retur.
Trans Carpatic este un tren complet românesc, concepţie a companiei Astra Vagoane Călători Arad. Investiţia în conceperea trenului, a companiei de transport Astra Transcarpatic şi a operaţionalizării rutei se ridică la 18-20 milioane euro si aparține omul de afaceri arădean Valer Blidar.
Fiecare cabină are câte patru paturi și este dotată cu aer condiționat, mochetă și diferite moduri de iluminare. Fiecare pat are priză, lanternă pentru citit și acces asupra iluminării compartimentului.
În timpul zilei paturile se pot strânge, iar cabina devine compartiment cu șase scaune. Toaleta este dotată cu duș, prize, uscător pentru păr și masă pentru schimbatul bebelușului. De asemenea, trenul are un minibar și WiFi gratuit.
Câteva dintre recenziile lăsate de călători pe pagina de Facebook a firmei
♦ ”În sfârșit o companie de transport feroviar de persoane, care oferă condiții și standarde profesionale, la nivel înalt.”
♦ ”Am folosit de curând transportul dumneavoastră, parcă eram în altă țară, tot confortul de care ai nevoie era acolo!”
♦ ”Recomand şi eu. 72 ron pentru două persoane ruta Braşov-Bucureşti. Inter Regio la CFR -75 ron.”
♦ ”Astăzi am călătorit cu trenul privat Astra Trans Carpatic. Recomand cu toată încrederea acet tren. Într-adevăr este cel mai modern tren din România. Da, este WOW!”
♦ ”Am fost 4 persoane la vagonul de dormit pe ruta Arad - Bucureşti şi a fost excelent! Toate vagoanele sunt dotate cu wifi, aer condiţionat şi prize. La toaletă era foarte curat şi era dus. Am fost serviţi cu apa, sandwich-uri şi o cafea. Cu siguranţă vom mai merge cu acest tren ! Recomand”
♦ ”N-am crezut că o să avem în România un tren din care să nu vrei să cobori cât mai repede. Curăţenie, confort şi personal amabil. Ţineţi-o tot aşa!”
♦ ”O surpriză foarte plăcută acest tren. Am călătorit pe ruta București-Arad în condiţii civilizate şi cu personal amabil. Preţuri mai bune decât ale CFR-ului. Recomand! Hai că se poate şi la noi!”
Cum arată un vagon din primul tren de lux al României: ”Parcă eram în altă țară”
Astra Transcarpatic oferă condiții de călătorie cu mult peste cele ale operatorului de stat CFR, susțin cei care au folosit până acum serviciile companiei feroviare.
În prezent Astra Transcarpatic, care a debutat pe piața din România în urmă cu un an, asigură transportul feroviar al călătorilor pe ruta Bucureşti Nord – Craiova - Timişoara - Arad şi retur, Bucureşti Nord - Braşov şi retur, iar în perioada estivală circulă şi pe traseul Arad - Timişoara - Craiova - București - Constanța şi retur.
Începând cu lunile mai-iunie 2018, Astra Transcarpatic va mai asigura transportul de călători pe rutel : Bucureşti - Titu, Arad-Timisoara, Timişoara - Baia Mare, București-Bacău, Bucureşti - Constanța, pentru toate relaţiile şi retur.
Trans Carpatic este un tren complet românesc, concepţie a companiei Astra Vagoane Călători Arad. Investiţia în conceperea trenului, a companiei de transport Astra Transcarpatic şi a operaţionalizării rutei se ridică la 18-20 milioane euro si aparține omul de afaceri arădean Valer Blidar.
Fiecare cabină are câte patru paturi și este dotată cu aer condiționat, mochetă și diferite moduri de iluminare. Fiecare pat are priză, lanternă pentru citit și acces asupra iluminării compartimentului.
În timpul zilei paturile se pot strânge, iar cabina devine compartiment cu șase scaune. Toaleta este dotată cu duș, prize, uscător pentru păr și masă pentru schimbatul bebelușului. De asemenea, trenul are un minibar și WiFi gratuit.
Câteva dintre recenziile lăsate de călători pe pagina de Facebook a firmei
♦ ”În sfârșit o companie de transport feroviar de persoane, care oferă condiții și standarde profesionale, la nivel înalt.”
♦ ”Am folosit de curând transportul dumneavoastră, parcă eram în altă țară, tot confortul de care ai nevoie era acolo!”
♦ ”Recomand şi eu. 72 ron pentru două persoane ruta Braşov-Bucureşti. Inter Regio la CFR -75 ron.”
♦ ”Astăzi am călătorit cu trenul privat Astra Trans Carpatic. Recomand cu toată încrederea acet tren. Într-adevăr este cel mai modern tren din România. Da, este WOW!”
♦ ”Am fost 4 persoane la vagonul de dormit pe ruta Arad - Bucureşti şi a fost excelent! Toate vagoanele sunt dotate cu wifi, aer condiţionat şi prize. La toaletă era foarte curat şi era dus. Am fost serviţi cu apa, sandwich-uri şi o cafea. Cu siguranţă vom mai merge cu acest tren ! Recomand”
♦ ”N-am crezut că o să avem în România un tren din care să nu vrei să cobori cât mai repede. Curăţenie, confort şi personal amabil. Ţineţi-o tot aşa!”
♦ ”O surpriză foarte plăcută acest tren. Am călătorit pe ruta București-Arad în condiţii civilizate şi cu personal amabil. Preţuri mai bune decât ale CFR-ului. Recomand! Hai că se poate şi la noi!”
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
Robert24
Cand aud kktul asta cu "tren de lux".... E pur si simplu un tren normal! Asa cum ar trebui sa fie toate.
Cand aud kktul asta cu "tren de lux".... E pur si simplu un tren normal! Asa cum ar trebui sa fie toate.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
Victor92
91 53 0 440124-2 RO-STI – Astra Trans Carpatic SRL
IR 15532: Braşov – Bucureşti Nord
23 Martie 2018, Cap Roşu (Floreşti)
91 53 0 440124-2 RO-STI – Astra Trans Carpatic SRL
IR 15532: Braşov – Bucureşti Nord
23 Martie 2018, Cap Roşu (Floreşti)
- andrei11
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
cris_m
Eu asa zic. Sau chiar daca nu reusesc in totalitate, cu reclama din ultima vreme, succesul nu va intarzia sa apara.
Eu asa zic. Sau chiar daca nu reusesc in totalitate, cu reclama din ultima vreme, succesul nu va intarzia sa apara.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
Victor92
Nu am mai intrat de mult timp pe acest topic, dar ... acum am sansa sa ii raspund lui andrei11
Am calatorit 2 nopti la rand cu trenul Astra Trans Carpatic pe relatia Bucuresti - Arad. Dus ... 5 spre 6 Aprilie 2018, respectiv 6 spre 7 Aprilie catre Capitala.
Trenul a fost plin, full, aglomerat ... cum vreti voi sa ii spuneti pana la Severin. Oamenii au stat in picioare pe unde au apucat: pe culoar, in vagonul de la clasa a-II-a, aproape de usa sau chiar ... cate 3-4 in toaleta. M-am simtit ca intr-un tren din Vama Veche spre Bucuresti. Desi mi-am cumparat bilet de luni (asadar, in urma cu 3 zile), m-a surprins faptul avand in vedere ca in momentul achizitionarii, nu erau locurile ocupate aproape deloc.
Nu am vreun interes sa relatez cele de mai sus, dar schimbarea traseului acestui tren o consider o afacere buna. Intr-adevar, de la Severin catre Timisoara/Arad nu a mai fost atat de aglomerat. Calatori tot au fost.
La intoarcere, la fel. Nu s-a mai stat in picioare, dar cel putin intre Timisoara si Severin, vagonul de la clasa a-II-a a fost ocupat in totalitate.
Proabil confortul, preturile si timpii de parcurgere sunt doar cateva dintre aspectele pentru care calatorii au optat pentru ATC, in detrimentul CFR.
Sa nu mai spun ... aproape in fiecare gara, trenul ATC a ajuns inaintat, in medie, cu 2-6 minute ... Se poarte verifica pe Infofer.
91 53 0 440124-2 RO-STI – Astra Trans Carpatic SRL
IR 15591: Bucureşti Nord - Arad
07 Aprilie 2018, Gara Timisoara Nord:
Gara Arad
Nu am mai intrat de mult timp pe acest topic, dar ... acum am sansa sa ii raspund lui andrei11
Am calatorit 2 nopti la rand cu trenul Astra Trans Carpatic pe relatia Bucuresti - Arad. Dus ... 5 spre 6 Aprilie 2018, respectiv 6 spre 7 Aprilie catre Capitala.
Trenul a fost plin, full, aglomerat ... cum vreti voi sa ii spuneti pana la Severin. Oamenii au stat in picioare pe unde au apucat: pe culoar, in vagonul de la clasa a-II-a, aproape de usa sau chiar ... cate 3-4 in toaleta. M-am simtit ca intr-un tren din Vama Veche spre Bucuresti. Desi mi-am cumparat bilet de luni (asadar, in urma cu 3 zile), m-a surprins faptul avand in vedere ca in momentul achizitionarii, nu erau locurile ocupate aproape deloc.
Nu am vreun interes sa relatez cele de mai sus, dar schimbarea traseului acestui tren o consider o afacere buna. Intr-adevar, de la Severin catre Timisoara/Arad nu a mai fost atat de aglomerat. Calatori tot au fost.
La intoarcere, la fel. Nu s-a mai stat in picioare, dar cel putin intre Timisoara si Severin, vagonul de la clasa a-II-a a fost ocupat in totalitate.
Proabil confortul, preturile si timpii de parcurgere sunt doar cateva dintre aspectele pentru care calatorii au optat pentru ATC, in detrimentul CFR.
Sa nu mai spun ... aproape in fiecare gara, trenul ATC a ajuns inaintat, in medie, cu 2-6 minute ... Se poarte verifica pe Infofer.
91 53 0 440124-2 RO-STI – Astra Trans Carpatic SRL
IR 15591: Bucureşti Nord - Arad
07 Aprilie 2018, Gara Timisoara Nord:
Gara Arad
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
WT_fan06
Am fost și eu cu acest tren pe ruta București - Brașov pe data de 5 aprilie.
A plecat și a sosit la secundă, pe ceas! Asta deși a staționat destul de mult (vreo 15 minute) în Timișul de Sus, care nu apare pe site-ul lor ca punct de oprire. În rest, călătoria a fost superbă. Am fost chiar dezamăgit să văd că la clasa a 2-a era cam gol vagonul; în afară de compartimentul meu, mai erau încă maxim 2-3 compartimente ocupate. La clasa întâi erau destul de mulți ocupanți, totuși.
Am dat 18 lei la ATC, față de 24, cât am plătit la întoarcere, la CFR.
Am 2 lucruri de obiectat: (că, dacă n-aș fi cârcotaș, n-aș fi eu)
1) Nu am putut să îmi rezerv locurile online. Ce mi-a plăcut foarte mult la Softrans a fost tocmai acest lucru, că am putut să îmi rezerv online exact locurile pe care le-am vrut, urmând apoi să achit biletele în tren. Mulți doresc să stea grupați în tren, ori, când am mers la ghișeul ATC din Gara de Nord, a trebuit să insist la "duamna" (foarte amabilă, de altfel) să îmi dea locurile unul lângă celălalt. Cred că rezervarea online ar fi principalul lucru care lipsește din portofoliul companiei. Dacă ar implementa și această opțiune ar fi perfect.
2) La clasa a 2-a nu am găsit nimic care să îmi arate în ce stație am ajuns. La clasa întâi era full de ecrane, cum se vede și în pozele puse de alții. Dar la a 2-a, nimic... Puteau și ei să pună ceva pe coridor, nu știu... că sunt unii mai panicoși (sigur nu eu ) care la fiecare stație se uită disperați pe geam să vadă dacă nu cumva trebuie să coboare.
Una peste alta a fost o experiență extrem de plăcută. (poate chiar un picuț mai plăcută decât cea de la Softrans, după părerea mea). Toate review-urile pe care le-am citit despre tren și despre amabilitatea staff-ului au fost categoric adevărate. Experiența clar a fost pe măsura așteptărilor, deci ce scrie pe net nu e doar o mini-isterie legată de un tren nou. Mă aștept ca AstraTransCarpatic să fie din ce în ce mai cunoscută, mai ales datorită serviciilor foarte bune pe care le oferă, dar și grație "positive press"-ului de care s-a bucurat, încă de la lansarea companiei. Cu siguranță o să prefer acest tren oricând se ivește ocazia.
Am fost și eu cu acest tren pe ruta București - Brașov pe data de 5 aprilie.
A plecat și a sosit la secundă, pe ceas! Asta deși a staționat destul de mult (vreo 15 minute) în Timișul de Sus, care nu apare pe site-ul lor ca punct de oprire. În rest, călătoria a fost superbă. Am fost chiar dezamăgit să văd că la clasa a 2-a era cam gol vagonul; în afară de compartimentul meu, mai erau încă maxim 2-3 compartimente ocupate. La clasa întâi erau destul de mulți ocupanți, totuși.
Am dat 18 lei la ATC, față de 24, cât am plătit la întoarcere, la CFR.
Am 2 lucruri de obiectat: (că, dacă n-aș fi cârcotaș, n-aș fi eu)
1) Nu am putut să îmi rezerv locurile online. Ce mi-a plăcut foarte mult la Softrans a fost tocmai acest lucru, că am putut să îmi rezerv online exact locurile pe care le-am vrut, urmând apoi să achit biletele în tren. Mulți doresc să stea grupați în tren, ori, când am mers la ghișeul ATC din Gara de Nord, a trebuit să insist la "duamna" (foarte amabilă, de altfel) să îmi dea locurile unul lângă celălalt. Cred că rezervarea online ar fi principalul lucru care lipsește din portofoliul companiei. Dacă ar implementa și această opțiune ar fi perfect.
2) La clasa a 2-a nu am găsit nimic care să îmi arate în ce stație am ajuns. La clasa întâi era full de ecrane, cum se vede și în pozele puse de alții. Dar la a 2-a, nimic... Puteau și ei să pună ceva pe coridor, nu știu... că sunt unii mai panicoși (sigur nu eu ) care la fiecare stație se uită disperați pe geam să vadă dacă nu cumva trebuie să coboare.
Una peste alta a fost o experiență extrem de plăcută. (poate chiar un picuț mai plăcută decât cea de la Softrans, după părerea mea). Toate review-urile pe care le-am citit despre tren și despre amabilitatea staff-ului au fost categoric adevărate. Experiența clar a fost pe măsura așteptărilor, deci ce scrie pe net nu e doar o mini-isterie legată de un tren nou. Mă aștept ca AstraTransCarpatic să fie din ce în ce mai cunoscută, mai ales datorită serviciilor foarte bune pe care le oferă, dar și grație "positive press"-ului de care s-a bucurat, încă de la lansarea companiei. Cu siguranță o să prefer acest tren oricând se ivește ocazia.
Trenul la ora 6 dimineața în București Nord
exterior.jpg (170.73 KB; downloaded 7201 times)
Coridorul de la clasa a 2-a. Arată a tren regal după mine...
interior.jpg (173.95 KB; downloaded 7200 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic
Robert24
Vagonul de clasa a 2-a cu care ai fost este de fapt un vagon cuseta.
ATC il foloseste pe post de vagon de clasa a 2-a pentru ca nu are altceva...
Sincer, mie mi s-a parut foarte, foarte incomod sa stai in fund pe acea bancheta. Si nu era singurul cu aceasta parere.
Vagonul de clasa a 2-a cu care ai fost este de fapt un vagon cuseta.
ATC il foloseste pe post de vagon de clasa a 2-a pentru ca nu are altceva...
Sincer, mie mi s-a parut foarte, foarte incomod sa stai in fund pe acea bancheta. Si nu era singurul cu aceasta parere.
📖 Pagination options