Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF)

546 posts, 192719 views
 
Go to page:  1  ... 24 25 26 27 28 29 30  ... 39
 
 

📖 Pagination options
Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF) punmeister

N-am zis de Flickr datorita pozelor mai vechi care au disparut de pe forum, precum cele ale lui @Adrian Rosca de la topicul lui M4.

 


Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF) TibiV

WT_fan06 wrote:
Chiar NU recomand Imgur. Pe motiv întemeiat. Mai bine mergi pe Flickr.


Sunt pe forum de peste 3 ani, folosesc imgur si nu mi-a disparut nici macar o singura poza.
Pe flickr au disparut si poze vechi de mai putin de doi ani.

 


Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF) Goldmund

realistul wrote:
Suntem singurii înapoiați din UE la panouri de informare și drumuri.


Si la cai ferate.
De fapt ungurii aveau inca din anii '80 in apropriere de Budapesta panouri uriase pe M1 care te anuntau din timp directiile, localitati si ocolirile locale.
Ori un popor are anumite veleitati de tara europeana inca de la inceput, ori e f. greu mult mai tarziu sa le deprinda, mai ales azi cu amatori si semianalfabeti si care topesc banii cu pomeni electorale. Este greu la deal pentru toata UE, dar pentru noi este foarte greu si la șes fara infrastructura...Iar politicienii inca nu inteleg importanta intrinseca, vitala a infrastructurii pt. o tara precum Romania.
:bere:

 


Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF) chriss

Salut!
Multumesc de informatii,si tine-ne la curent.

 


Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF) faraonul

Salut, azi am intalnit echipa care repara iluminatul public pe DN1. Vestea buna este ca montau 5 stalpi distrusi de accidente in sectorul de drum cuprins intre DNCB si Aleea Privighetorilor. Se inlocuiesc stalpii avariati din dreptul benzinariei Mol, Tiriac Auto, Liceul Francez.  Pana vineri termina tot segmentul respectiv si predau la CNAIR.

Vestea mai putin placuta este ca nu se apuca de pasajele Jandarmeriei si Ikea anul acesta. Raman pentru 2018. I-am rugat sa faca macar o relamapare acolo pana la finalul anului, au becurile de o luna de zile. Nu va fi perfect dar mai bine decat este acum. Pana nu primesc ordin de lucrare nu intervin acolo. Si azi lucrau numai cu masina de insotire in spate care are remorca cu sageata mare de semnalizare.

Asadar inchidem anul tot cu avarii pe sectorul cuprins intre pasajele Jandarmeriei si Ikea pana la aeroportul Baneasa.  Imi pare rau de situatie. O sa mai insist la CNAIR sa nu o lase asa dar slabe sanse sa se schimbe ceva anul acesta. Echipa este mica si lucreaza metodic. Sa fim optimisti pentru 2018.

 


Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF) chriss

Salut ! Care mai sunt veștile ? Am trecut pe acolo destule lămpi nefunctionale ! la Baneasa dezastru.

 


Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF) faraonul

Luni revine echipa la lucru. Au luat o vacanta de 2 saptamani. Sunt 28 de stâlpi nefuncționali din care 11 sunt exact unde au lucrat intre DNCB și Aleea Privighetorilor. Iar s-a stricat ceva acolo. La 5 stâlpi urmează să se monteze consolele și corpurile noi și apoi sa fie alimentati la rețea. Sunt stalpii înlocuiți după accidente.

Mie mi s-a luat de cate rugăminți am făcut să se miste lucrurile mai cu talent. Nu vă dați seama.

Au peste 150 de becuri și nici macar nu le-au montat in zonele in care este evident că sunt lămpi arse intre Jandarmeriei și Ikea.

Sper sa acționeze mai repede că ministrul Stroe va trece des pe acolo în perioada următoare când monitorizează Tarom. Daca-l gasesc într-o stare proasta îi executa pe toți din CNADNR care se ocupa de DN1. Eu i-am avertizat.

Acasă am inca 126 de lampi(becuri) pe care nu mi le-au primit. Stau cu ele de o luna jumatate in garaj. Spun că nu au nevoie de ele acum.

Soluția tot aceasta o sa fie:  O să ajung sa închiriez o nacela ca sa le vad montate. Dar o să am nevoie de remorca de semnalizare de la CNAIR și acordul lor.

Dacă m-aș ocup eu in 2 zile sunt montate toate. In maxim o săptămână refac continuitatea.

Parcă asteapta vremea rea. Greu cu posmagii...

 


Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF) chriss

Este o bătaie de joc cum rar vezi ! Pe nimeni nu intereseaza nimic, o indolența totală având în vedere câte le - ai pus la dispoziție, nemaivorbind de timpul tau pierdut ! Chiar nimeni nu răspunde la  nimic si de nimic. Ține-ma la curent te rog ! Merci.
Ceva noutati din teren ? Multumesc.

 


Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF) faraonul

Nimic deocamdată. Au dat comanda la 22 de corpuri și urmează să le monteze când e vremea mai buna. Optimist cred așa prin martie. M-am tot rugat de echipa să repare macar acolo unde au lucrat în decembrie la Realitatea TV. M-am rugat de CNAIR să monteze becurile livrate. Mai am inca 126 de lămpi și nu le primesc. Eu nu înțeleg cum funcționează instituțiile astea. Cu o nacela și 3 oameni schimbau toate becurile într-o săptămână. La ei durează 3 luni. Greu se mișcă lucrurile.

 


Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF) Adrian Rosca

De pe site-ul MT:

Proiect de Hotărâre a Guvernului privind retransmiterea unui sector de drum naţional și a terenului aferent, situat în intravilanul municipiului Bucureşti, aflat în domeniul public al statului, din administrarea Ministerului Transporturilor în administrarea Consiliului General al Municipiului Bucureşti

Data publicării: 12.01.2018
Data limită pentru primirea de propuneri/observaţii: 23.01.2018

Nota de Fundamentare:

Sectorul de drum naţional DN 1 km 7+050 – km 12+000, cuprins între intersecţia Şos. Bucureşti-Ploieşti/DN1 cu str. C-tin Dobrogeanu-Gherea/Elena Văcărescu şi str. Ion lonescu de la Brad/Bd. Aerogării și intersecţia Şos. Bucureşti-Ploieşti/DN 1 (intersecţia str. Ion Ionescu de la Brad şi şoseaua de centură pasaj Otopeni), în lungime de 4,950 km propus pentru transmiterea în administrarea Consiliului General al Municipiului Bucureşti, prin prezenta hotărâre a Guvernului, a fost preluat în administrarea Ministerului Transporturilor, prin Hotărârea Guvernului nr. 1468 din 18 octombrie 2006, respectiv Hotărârea Guvernului nr. 171 din 13 februarie 2003, în vederea realizării de către Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România  - S.A. a obiectivului de investiţii.
     Întrucât în data de 31 iunie 2012 a fost încheiat Procesul-Verbal de Recepţie Finală nr. 92/50285 privind lucrarea „Fluidizarea traficului pe DN 1 între km 8+100 – km 17+100 şi Centura din zona de nord a Municipiului Bucureşti – obiect 1C – Pasaj inferior pe DN 1 la intersecţia cu b-dul Aerogării şi cu b-dul Ion Ionescu de la Brad”, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România  - S.A. a solicitat Consiliului General al Municipiului Bucureşti preluarea acestui sector de drum naţional în administrarea Consiliului General al Municipiului Bucureşti
     Acordul Consilului General al Municipiului Bucureşti s-a materializat prin emiterea Hotărârii nr. 153 din 30.07.2015.
     Valoarea totală a sectorului de drum naţional DN 1 km 7+050 – km 12+000, cuprins între intersecţia Şos. Bucureşti-Ploieşti/DN1 cu str. C-tin Dobrogeanu-Gherea/Elena Văcărescu şi str. Ion lonescu de la Brad/Bd.Aerogării, intersecţia str. Ion Ionescu de la Brad şi şoseaua de centură pasaj Otopeni, în lungime de 4,950 km, propus spre transmitere din administrarea Ministerului Transporturilor, prin Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere - S.A., în administrarea Consiliul General al Municipiului Bucureşti este de 242.872.362,98 lei din care terenuri în valoare de 11.956.975,74 lei, conform Devizului General privind cheltuielile cu lucrările necesare obiectivului Fluidizarea traficului pe DN 1 – Lărgire DN 1 între aeroportul Băneasa km (7+535) -  pasaj Otopeni (km 11+938).
   La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, Contractul de concesiune nr. MM/487/04.02.2004, se modifică în mod corespunzător. Drumul naţional DN 1 este înregistrat în inventarul centralizat al bunurilor din domeniul public al statului sub nr. MFP 12143, respectiv 99767.
       Valoarea terenurilor expropriate prin H.G. nr. 800 din 31 iulie 2008 privind declanșarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul lucrărilor de utilitate publică „Fluidizarea traficului pe DN 1 între km 8+100 – km 17+100 şi Centura din zona de nord a Municipiului Bucureşti”, obiect 1C, Pasaj inferior pe DN 1 la intersecţia cu b-dul Aerogării şi cu b-dul Ion Ionescu de la Brad, H.G. nr. 383 din 22 martie 2006 privind declanșarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul lucrărilor de utilitate publică „Fluidizarea traficului pe DN 1 între km 7+535 – km 11+938 şi centura rutiera in zona de nord a municipiului Bucureşti”, H.G. nr. 614 din 20 iunie 2007 pentru modificarea și completarea Hotararii Guvernului nr. 383/2006 privind declanșarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul lucrărilor de utilitate publică „Fluidizarea traficului pe DN 1 între km 7+535 – km 11+938”, din cadrul obiectivului de investiții „Fluidizarea traficului pe DN 1 între km 8+100 – km 17+100 şi Centura din zona de nord a Municipiului Bucureşti” și H.G. nr 1680 din 29 noiembrie 2006 pentru modificarea și completarea Hotărârii Guvernului nr. 383/2006 privind declanșarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul lucrarilor de utilitate publică „Fluidizarea traficului pe DN 1 între km 7+535 – km 11+938” din cadrul obiectivului de investiții „Fluidizarea traficului pe DN 1 între km 8+100 – km 17+100 şi Centura din zona de nord a Municipiului Bucureşti”,  este de 11.956.975,74 lei


Text proiect HG:

Guvernul României adoptă prezenta hotărâre:

Art. 1 – Se aprobă retransmiterea unui sector de drum naţional şi a terenului aferent, situat în intravilanul Municipiului Bucureşti, aflat în proprietatea publică a statului, având datele de identificare prevăzute în Anexa, din administrarea Ministerului Transporturilor în administrarea Consiliului General al Municipiului Bucureşti.
   
Art. 2 -  Predarea-preluarea sectorului de drum naţional retransmis potrivit art. 1 se face pe bază de protocol încheiat între părţile interesate, în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri.

Art. 3 – Ministerul Transporturilor împreună cu Ministerul Finanţelor Publice și Consiliul General al Municipiului București vor opera modificările corespunzătoare în Anexa nr. 16 la Hotărârea Guvernului nr. 1705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului, publicată Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1020 şi 1020 bis din data de 21 decembrie 2006, cu modificările şi completările ulterioare.

Art. 4  – Anexa face parte integrantă din prezenta hotărâre.

 


Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF) TibiV

Cam atat despre unde incepe DN1, si daca Magheru, Lascar Catargiu si Kiseleff sunt sau nu DN1....

Deci podul Baneasa (cel de langa Dobrogeanu-Gherea) se afla pe DN1, la 7,050 km de Biserica Sfantul Gheorghe Nou, km 0 al Romaniei...

 


Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF) andrei11

Eu am înțeles taman invers...Că strada ține de București / Sectorul 1...

 


Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF) faraonul

Dupa atatia ani ar fi bine sa-l preia Bucurestiul si segmentul de DN1 aflat in zona administrativa si sa faca lucrarile de intretinere la iluminatul public. Intrarea in Bucuresti de pe DN1 merita o soarta mai buna. Momentan nu stim cine le va face acolo, contractul cu Luxten este pana la 31 martie 2018 si municipalitatea si-a facut intre timp propriile societati. Vom vedea ce va fi.

 


Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF) faraonul

Salutare, azi am mai predat 60 de lampi (becuri) de 400W. Sunt suficiente pentru a relampa complet cele doua pasaje Jandarmeriei si Ikea. Sper ca saptamana viitoare sa se monteze si cele 22 de corpuri comandate din decembrie. Situatia actuala este mai incurcata, echipa care a efectuat lucrarile este un subcontractor care asteapta plata serviciilor efectuate anul trecut. Dupa ce se vor efectua platile se va deschide o noua lucrare pentru zona Jandarmeriei - IKEA - Aeroportul Baneasa. Speranta moare ultima dar si ea moare intr-o buna zi....

Pana am noutati va pun o poza sa vedeti ce de turisiti poate aduce semnul simbol al unui oras. Si are doar 7m inaltime, este mai mic decat semnul Bucurestiul care zace ruginit si nefunctional de 20 de ani pe DN1.
Las Vegas sign 17.1.2018.jpg (206.96 KB; downloaded 3963 times)

 


Go to page:  1  ... 24 25 26 27 28 29 30  ... 39
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433591 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use