Topic: Magistrala 700: Galați-Brăila-Făurei-Urziceni-București
59 posts, 44711 views
📖 Pagination options
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Magistrala 700: Galati-Braila-Faurei-Urziceni-Bucuresti
Adrian Rosca
Da, doar de astea am intrebat
Da, doar de astea am intrebat
- PinkyHog
-
Posted:
-
Re: Magistrala 700: Galati-Braila-Faurei-Urziceni-Bucuresti
PinkyHog
Pe 31 august a.c. am facut o plimbare pana la Moara Vlasiei, doar de dragul de a ne plimba cu trenul si sa avem de unde ne intoarce. La dus, am luat bilete de la automat din gara. La intoarcere, am intrat in gara la Moara Vlasiei sa luam bilete, n-am vrut sa platim in tren la naș. Domnul de acolo (cred ca era impegatul) a ramas de-a dreptul șocat cand l-am rugat sa imi dea doua bilete pentru adulti si doua pentru copii. In timpul in care a disparut intr-o alta incapere sa aduca niste bilete, am reusit sa surprind aceasta imagine...
IMG_1882 by Pinkyhog, on Flickr
Pe 31 august a.c. am facut o plimbare pana la Moara Vlasiei, doar de dragul de a ne plimba cu trenul si sa avem de unde ne intoarce. La dus, am luat bilete de la automat din gara. La intoarcere, am intrat in gara la Moara Vlasiei sa luam bilete, n-am vrut sa platim in tren la naș. Domnul de acolo (cred ca era impegatul) a ramas de-a dreptul șocat cand l-am rugat sa imi dea doua bilete pentru adulti si doua pentru copii. In timpul in care a disparut intr-o alta incapere sa aduca niste bilete, am reusit sa surprind aceasta imagine...
IMG_1882 by Pinkyhog, on Flickr
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Magistrala 700: Galati-Braila-Faurei-Urziceni-Bucuresti
andrei11
Eu am vazut-o << pe viu >> pe sora ei geamana de la Gradistea ( dar statiei îi spune Greci ). De mai multe ori chiar. Dar cine se gandea atunci la fotografiat ? ( era in 1988 / 1989, adica circa un an intreg ). E de pe vremea nemtilor ( WM II ).
Eu am vazut-o << pe viu >> pe sora ei geamana de la Gradistea ( dar statiei îi spune Greci ). De mai multe ori chiar. Dar cine se gandea atunci la fotografiat ? ( era in 1988 / 1989, adica circa un an intreg ). E de pe vremea nemtilor ( WM II ).
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Magistrala 700: Galati-Braila-Faurei-Urziceni-Bucuresti
Victor92
Orașul Urziceni se află în vestul județului Ialomita, la aproximativ 60 km de București, Ploiești, Buzău și Slobozia. Gara din localitate se situeaza pe Magistrala 700, fiind un punct terminus pentru unele trenuri regio dinspe Bucuresti si Ploiesti.
Cladirea garii e in momentul de fata o ruina, asemeni multora, iar pe fostele linii de garare s-au asternut buruienile in lipsa trenurilor de marfa ce nu prea mai circula pe aici.
Sa urmarim cateva poze realizate in dimineata zilei de duminica, 18 Septembrie 2016.
Orașul Urziceni se află în vestul județului Ialomita, la aproximativ 60 km de București, Ploiești, Buzău și Slobozia. Gara din localitate se situeaza pe Magistrala 700, fiind un punct terminus pentru unele trenuri regio dinspe Bucuresti si Ploiesti.
Cladirea garii e in momentul de fata o ruina, asemeni multora, iar pe fostele linii de garare s-au asternut buruienile in lipsa trenurilor de marfa ce nu prea mai circula pe aici.
Sa urmarim cateva poze realizate in dimineata zilei de duminica, 18 Septembrie 2016.
- Cosmin Niculiţa
-
Posted:
-
Re: Magistrala 700: Galati-Braila-Faurei-Urziceni-Bucuresti
Cosmin Niculiţa
Trenurile de Galati,nu mai circula prin Urziceni. Mai exact,de la inceputul mersului 2016-2017.
Trenurile de Galati,nu mai circula prin Urziceni. Mai exact,de la inceputul mersului 2016-2017.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Magistrala 700: Galati-Braila-Faurei-Urziceni-Bucuresti
Victor92
Intr-o scurta vizita la Galati, am realizat cateva poze ieri, 20 Ianuarie 2018, de pe peroanele garii.
Intr-o scurta vizita la Galati, am realizat cateva poze ieri, 20 Ianuarie 2018, de pe peroanele garii.
DSC_0442.JPG (245.89 KB; downloaded 8838 times)
DSC_0443.JPG (229.77 KB; downloaded 8861 times)
DSC_0444.JPG (259.89 KB; downloaded 8845 times)
DSC_0445.JPG (204.11 KB; downloaded 8842 times)
DSC_0446.JPG (236.25 KB; downloaded 8840 times)
- survola
-
Posted:
-
Re: Magistrala 700: Galati-Braila-Faurei-Urziceni-Bucuresti
survola
Un articol din 9 mai 2017 despre reabilitarea vechiului si constructia noului tunel la Filești
Reabilitarea tunelului CFR ratată de 21 de ani din lipsa banilor. Zona Barierei Traian riscă să „cadă” în tunel:
Tunelul a fost construit pe la 1870, când a fost inaugurată şi calea ferată Bucureşti – Galaţi, continuată ulterior până la Roman. Lucrările de reparaţii capitale au demarat în 1996, când s-a luat decizia ca, pe lângă reabilitarea vechii galerii să fie realizată şi cea de a doua galerie a tunelului, pentru a fi asigurată fluidizarea circulaţiei trenurilor pe ambele sensuri.
[...]
Potrivit datelor cu privire la situația infrastructurii feroviare din județ, prezentate de directorului Regionalei CFR Galați, Aurel Ciotârcă, în cadrul Colegiului Prefectural, din cauza subfinanțării sistematice lucrările au fost sistate de mai multe ori, ceea ce a avut ca efect tasări ale terenului din zonă care au modificat poziția axei tunelului, atât în plan vertical, cât și în plan orizontal:
„Pe parcursul celor 21 de ani de la debutul investiției lucrările s-au derulat cu foarte mari întârzieri datorită asigurării unor resurse financiare cu mult sub nivelul ritmului de lucru impus de tehnologia de execuție. Subfinanțarea anuală a dus la mai multe întreruperi ale lucrărilor de execuție, care au avut efecte negative asupra construcției”, a spus directorul Regionalei CFR Galați.
[...]
Până la 31 decembrie 2016, valoarea lucrărilor executate era de 83,46 milioane, rămânând de executat lucrări în valoare de 10,68 milioane. În 2017, Ministerul Transporturilor a alocat 5 milioane de lei. Asta înseamnă că lucrările nu vor putea fi finalizate mai devreme de 2018-2019.
Sursa: PresaGalați.ro
Un articol din 9 mai 2017 despre reabilitarea vechiului si constructia noului tunel la Filești
Reabilitarea tunelului CFR ratată de 21 de ani din lipsa banilor. Zona Barierei Traian riscă să „cadă” în tunel:
Tunelul a fost construit pe la 1870, când a fost inaugurată şi calea ferată Bucureşti – Galaţi, continuată ulterior până la Roman. Lucrările de reparaţii capitale au demarat în 1996, când s-a luat decizia ca, pe lângă reabilitarea vechii galerii să fie realizată şi cea de a doua galerie a tunelului, pentru a fi asigurată fluidizarea circulaţiei trenurilor pe ambele sensuri.
[...]
Potrivit datelor cu privire la situația infrastructurii feroviare din județ, prezentate de directorului Regionalei CFR Galați, Aurel Ciotârcă, în cadrul Colegiului Prefectural, din cauza subfinanțării sistematice lucrările au fost sistate de mai multe ori, ceea ce a avut ca efect tasări ale terenului din zonă care au modificat poziția axei tunelului, atât în plan vertical, cât și în plan orizontal:
„Pe parcursul celor 21 de ani de la debutul investiției lucrările s-au derulat cu foarte mari întârzieri datorită asigurării unor resurse financiare cu mult sub nivelul ritmului de lucru impus de tehnologia de execuție. Subfinanțarea anuală a dus la mai multe întreruperi ale lucrărilor de execuție, care au avut efecte negative asupra construcției”, a spus directorul Regionalei CFR Galați.
[...]
Până la 31 decembrie 2016, valoarea lucrărilor executate era de 83,46 milioane, rămânând de executat lucrări în valoare de 10,68 milioane. În 2017, Ministerul Transporturilor a alocat 5 milioane de lei. Asta înseamnă că lucrările nu vor putea fi finalizate mai devreme de 2018-2019.
Sursa: PresaGalați.ro
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Magistrala 700: Galati-Braila-Faurei-Urziceni-Bucuresti
andrei11
N-am înțeles această formulare...
N-am înțeles această formulare...
Lucrările de reparaţii capitale au demarat în 1996, când s-a luat decizia ca, pe lângă reabilitarea vechii galerii să fie realizată şi cea de a doua galerie a tunelului,
- Cosmin Niculiţa
-
Posted:
-
Re: Magistrala 700: Galati-Braila-Faurei-Urziceni-Bucuresti
Cosmin Niculiţa
Cu acestea fiind spuse,gara din Galati este finalizata. Ce ma deranjeaza (nu numai pe mine) este la linia 1,unde trebuie mare atentie atunci cand cobori din/urci in tren,deoarece exista riscul de a sta intre peron si tren,sau etajatele,normal urci dar defapt cobori. Asta e Romania,unde Dorel isi face de cap.
Cu acestea fiind spuse,gara din Galati este finalizata. Ce ma deranjeaza (nu numai pe mine) este la linia 1,unde trebuie mare atentie atunci cand cobori din/urci in tren,deoarece exista riscul de a sta intre peron si tren,sau etajatele,normal urci dar defapt cobori. Asta e Romania,unde Dorel isi face de cap.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Magistrala 700: Galati-Braila-Faurei-Urziceni-Bucuresti
ByOnu
Zic si eu, dar pentru material rulant diferit, cum din pacate avem noi, ar trebui s-avem peroane cu inaltimi diferite. Vad ca exista si peroane scunde, sa traga acolo etajatele.
Peroanele inalte sunt foarte utile daca am adeva cumva treptele vagoanelor. Si in Gara de Nord din Bucuresti cand opresc vagoanele normale la peroanele inalte trebuie sa faci un hop sanatos peste gapul treptelor.
Viitorul este 'ca la metrou'.
Zic si eu, dar pentru material rulant diferit, cum din pacate avem noi, ar trebui s-avem peroane cu inaltimi diferite. Vad ca exista si peroane scunde, sa traga acolo etajatele.
Peroanele inalte sunt foarte utile daca am adeva cumva treptele vagoanelor. Si in Gara de Nord din Bucuresti cand opresc vagoanele normale la peroanele inalte trebuie sa faci un hop sanatos peste gapul treptelor.
Viitorul este 'ca la metrou'.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Magistrala 700: Galati-Braila-Faurei-Urziceni-Bucuresti
shoppy
Si mai este si Desiro care este undeva la mijloc intre vagoanele normal si etajate.
Si mai este si Desiro care este undeva la mijloc intre vagoanele normal si etajate.
- deprodio
-
Posted:
-
Re: Magistrala 700: Galati-Braila-Faurei-Urziceni-Bucuresti
deprodio
Desiro si vagoanele etajate cat si ramele MALAXA trag la liniile 2,3 unde peroanele sunt scunde.La linia 1 peronul este inalt pentru a facilita trenurile care au vagoane pentru persoanele cu handicap.Acum cateva luni cand a tras un supraetajat la linia 1 a fost o greseala de incadrare care nu s-a mai repetat.
Desiro si vagoanele etajate cat si ramele MALAXA trag la liniile 2,3 unde peroanele sunt scunde.La linia 1 peronul este inalt pentru a facilita trenurile care au vagoane pentru persoanele cu handicap.Acum cateva luni cand a tras un supraetajat la linia 1 a fost o greseala de incadrare care nu s-a mai repetat.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Magistrala 700: Galati-Braila-Faurei-Urziceni-Bucuresti
Adrian Rosca
Vad ca mai sunt cateva chestii de finalizat la peronul liniilor 3 si 4: mai lipseste o bucata de tabla pe partea laterala a copertinei, iar panourile de afisaj inca nu sunt puse in functiune. Receptia lucrarii cred ca nu s-a facut, ca s-ar fi scris de ea prin presa.
Vad ca mai sunt cateva chestii de finalizat la peronul liniilor 3 si 4: mai lipseste o bucata de tabla pe partea laterala a copertinei, iar panourile de afisaj inca nu sunt puse in functiune. Receptia lucrarii cred ca nu s-a facut, ca s-ar fi scris de ea prin presa.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Magistrala 700: Galati-Braila-Faurei-Urziceni-Bucuresti
Adrian Rosca
Am gasit pe youtube un filmulet din 22 februarie (autor Mihai Cionica):
La peronul liniilor 4 si 5 pare ca s-au finalizat toate lucrarile, in afara de punerea in functiune a panourilor de afisaj.
Am gasit pe youtube un filmulet din 22 februarie (autor Mihai Cionica):
La peronul liniilor 4 si 5 pare ca s-au finalizat toate lucrarile, in afara de punerea in functiune a panourilor de afisaj.
📖 Pagination options