Topic: ARHIVĂ: Știri din București (2015-2020)
1780 posts, 838167 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
andrei11
Păi dacă 419 ( Comuna Berceni ? ) va avea plecări din două în două ore...
Eu în "antichitate" am făcut naveta cu Ștefănești. 17 ani. Era un RATB ( 417 ) care venea când "vroia mușchii lui". În momentul când s-a desființat RATB - ul și au apărut cursele Maxi - Taxi s-a normalizat totul, "dubele" veneau cam la 5 minute - hai maxim 10 când nu erau orele "periculoase". Colac peste pupăză eliberau și abonamente ( aprox 70 - 75 % din prețul unui bilet ).
Păi dacă 419 ( Comuna Berceni ? ) va avea plecări din două în două ore...
Eu în "antichitate" am făcut naveta cu Ștefănești. 17 ani. Era un RATB ( 417 ) care venea când "vroia mușchii lui". În momentul când s-a desființat RATB - ul și au apărut cursele Maxi - Taxi s-a normalizat totul, "dubele" veneau cam la 5 minute - hai maxim 10 când nu erau orele "periculoase". Colac peste pupăză eliberau și abonamente ( aprox 70 - 75 % din prețul unui bilet ).
- dany
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
dany
In zilele de lucru este nevoie de 275 de autobuze plus rezerve, iar in weekend undeva in jurul a 35-40% din parcul din cursul saptamanii pentru a putea sustine cele 83 de linii de periferie. Parerea mea este ca in prima faza vor fi completate cele 52 de linii desfintate in 2010, ulterior livrarii primelor 100 de autobuze(fie ele diesel sau electrice) vor fi introduse toate cele 83. Referitor la 417 (Stefanesti) am mers cu el in ultimii 2 ani de existenta(2008-2010 RDS 1145 sau 1229 plambandu-ma cu nasul meu) iar cadenta era undeva in jurul a 25-30 min intre vehicule(daca nu ma insel erau 3 in cursul saptamanii si unul in weekend).
In zilele de lucru este nevoie de 275 de autobuze plus rezerve, iar in weekend undeva in jurul a 35-40% din parcul din cursul saptamanii pentru a putea sustine cele 83 de linii de periferie. Parerea mea este ca in prima faza vor fi completate cele 52 de linii desfintate in 2010, ulterior livrarii primelor 100 de autobuze(fie ele diesel sau electrice) vor fi introduse toate cele 83. Referitor la 417 (Stefanesti) am mers cu el in ultimii 2 ani de existenta(2008-2010 RDS 1145 sau 1229 plambandu-ma cu nasul meu) iar cadenta era undeva in jurul a 25-30 min intre vehicule(daca nu ma insel erau 3 in cursul saptamanii si unul in weekend).
- GPS
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
GPS
419 circula între Piața Sudului (Romprim in ultima perioada de circulație) și Vidra, pe Șoseaua Berceni, apoi prin comuna Berceni, DJ 401 pana in Vidra unde avea capăt comun cu 473.
andrei11 wrote:
Păi dacă 419 ( Comuna Berceni ? )...
419 circula între Piața Sudului (Romprim in ultima perioada de circulație) și Vidra, pe Șoseaua Berceni, apoi prin comuna Berceni, DJ 401 pana in Vidra unde avea capăt comun cu 473.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
Puss in Boots
Ca sa fie atractive autobuzele astea, dincolo de integrare tarifara cu Metrorex, trebuie sa fie suficiente incat sa asigure oamenilor predictibilitatea (daca pot sa-i zic asa) pe care o au acum mai mult sau mai putin cu maxi-taxi. Eu mi-as dori eliminarea maxi-taxi dar daca nu se poate si RATB chiar isi doreste sa faca ceva pentru oamenii aia (sau Firea, sau toti) atunci nu trebuie sa-si bata joc cu intervale jenante. Acum vreo 2 saptamani eram in Popesti-Leordeni in centru si am vrut sa iau un RATB ca era mizerie mare. In statie eu n-am vazut (sau poate nu m-am uitat bine) un orar al trecerilor prin statie. Macar orientativ ca sa stiu cat stau. Nu stau tot timpul pe telefon si nu vreau sa depind de el ca sa am o informatie la fata locului. Ploua/burnita si era oribil incat sa stau cu umbrela si cu telefonul. Pur si simplu nu vroiam, ci imi doream sa aflu din statie cam cand vine autobuzul mai ales ca sunt curse rare deci nu ma astept la un carnat de orar ca la linia 32 sau 21. Doleanta personala. Acum ceva timp sigur nu erau orarele alea, acum or fi fost sau nu, oricum bag mana in foc ca nu sunt peste tot la toate liniile. Deci ce zic eu aici se aplica oriunde e un bus cu 4xx. Evident ca pana a aparut RATB au trecut doua maxi-taxi. Pline. O luasem pe jos demult, nu eram chiar legat de RATB, era mai mult o curiozitate.
Ca sa fie atractive autobuzele astea, dincolo de integrare tarifara cu Metrorex, trebuie sa fie suficiente incat sa asigure oamenilor predictibilitatea (daca pot sa-i zic asa) pe care o au acum mai mult sau mai putin cu maxi-taxi. Eu mi-as dori eliminarea maxi-taxi dar daca nu se poate si RATB chiar isi doreste sa faca ceva pentru oamenii aia (sau Firea, sau toti) atunci nu trebuie sa-si bata joc cu intervale jenante. Acum vreo 2 saptamani eram in Popesti-Leordeni in centru si am vrut sa iau un RATB ca era mizerie mare. In statie eu n-am vazut (sau poate nu m-am uitat bine) un orar al trecerilor prin statie. Macar orientativ ca sa stiu cat stau. Nu stau tot timpul pe telefon si nu vreau sa depind de el ca sa am o informatie la fata locului. Ploua/burnita si era oribil incat sa stau cu umbrela si cu telefonul. Pur si simplu nu vroiam, ci imi doream sa aflu din statie cam cand vine autobuzul mai ales ca sunt curse rare deci nu ma astept la un carnat de orar ca la linia 32 sau 21. Doleanta personala. Acum ceva timp sigur nu erau orarele alea, acum or fi fost sau nu, oricum bag mana in foc ca nu sunt peste tot la toate liniile. Deci ce zic eu aici se aplica oriunde e un bus cu 4xx. Evident ca pana a aparut RATB au trecut doua maxi-taxi. Pline. O luasem pe jos demult, nu eram chiar legat de RATB, era mai mult o curiozitate.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
Robert24
Cine v-a zis ca aceste linii vor fi toate ale RATB-ului?
In mod normal ar trebui facute licitatii in care sa fie definite clar capacitatea de transport, orarele, statii etc
Cine v-a zis ca aceste linii vor fi toate ale RATB-ului?
In mod normal ar trebui facute licitatii in care sa fie definite clar capacitatea de transport, orarele, statii etc
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
Puss in Boots
Daca nu or sa fie, atunci nu e un moment propice sa fie o delimitare clara intre Ratb si maxi taxi de pe liniile astea?
Daca nu or sa fie, atunci nu e un moment propice sa fie o delimitare clara intre Ratb si maxi taxi de pe liniile astea?
- V2A
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
V2A
RATB prelungește programul de circulație, cu ocazia partidei de fotbal Fotbal Club FCSB – SS Lazio
Ca urmare a desfăşurării pe Stadionul „Arena Naţionalǎ”, a partidei de fotbal dintre Fotbal Club FCSB – SS Lazio, în ziua de 15.02.2018, Regia Autonomă de Transport București prelungește programul de circulație pe liniile din zona stadionului.
Astfel, mijloacele de transport din liniile 1, 10, 34, 40, 46, 55, 56, 85, 86, 90 și 104 vor avea programul prelungit până la defluire.
Menționăm că spectatorii vor avea la dispoziție și autobuzele liniilor de noapte, care converg către zona centrală a capitalei: N102, N104, N105, N106, N107, N108, N109, N110, N111, N112, N114, N115, N116, N117, N119 și N121.
http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=855
RATB prelungește programul de circulație, cu ocazia partidei de fotbal Fotbal Club FCSB – SS Lazio
Ca urmare a desfăşurării pe Stadionul „Arena Naţionalǎ”, a partidei de fotbal dintre Fotbal Club FCSB – SS Lazio, în ziua de 15.02.2018, Regia Autonomă de Transport București prelungește programul de circulație pe liniile din zona stadionului.
Astfel, mijloacele de transport din liniile 1, 10, 34, 40, 46, 55, 56, 85, 86, 90 și 104 vor avea programul prelungit până la defluire.
Menționăm că spectatorii vor avea la dispoziție și autobuzele liniilor de noapte, care converg către zona centrală a capitalei: N102, N104, N105, N106, N107, N108, N109, N110, N111, N112, N114, N115, N116, N117, N119 și N121.
http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=855
- alexian
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
alexian
Bine spus,celalalte nu opresc in statii.
V2A wrote:
Menționăm că spectatorii vor avea la dispoziție și autobuzele liniilor de noapte, care converg către zona centrală a capitalei
Bine spus,celalalte nu opresc in statii.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
- V2A
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
V2A
Modificări de trasee RATB, din cauza unei avarii la rețeaua de apă
Din cauza unei avarii la rețeaua de apă de pe Str. Luterană, începând cu data de 16.02.2018, ora 17:30, mijloacele de transport public din zonă vor circula pe trasee modificate, astfel:
Liniile 126 şi 368 vor funcționa pe sensul către periferie, de la Piața Romană, pe Bd. Gheorghe Magheru, Bd. Dacia, Str. Mircea Vulcănescu, apoi traseele de bază.
Celălalt sens nu se modifică.
Linia 178 va funcționa pe traseul de bază, între terminalul ,,Cartier Militari” şi intersecția Str. Ştirbei Vodă/Str. Luterană, apoi pe un traseu prelungit pe Str. Ştirbei Vodă, Cal. Victoriei, Str. Dem I. Dobrescu, Bd. Nicolae Bălcescu, Bd. Gheorghe Magheru, până la ,,Piața Romană”, cu întoarcere pe Bd. Dacia, Str. Mircea Vulcănescu, apoi traseul de bază.
http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=856
Modificări de trasee RATB, din cauza unei avarii la rețeaua de apă
Din cauza unei avarii la rețeaua de apă de pe Str. Luterană, începând cu data de 16.02.2018, ora 17:30, mijloacele de transport public din zonă vor circula pe trasee modificate, astfel:
Liniile 126 şi 368 vor funcționa pe sensul către periferie, de la Piața Romană, pe Bd. Gheorghe Magheru, Bd. Dacia, Str. Mircea Vulcănescu, apoi traseele de bază.
Celălalt sens nu se modifică.
Linia 178 va funcționa pe traseul de bază, între terminalul ,,Cartier Militari” şi intersecția Str. Ştirbei Vodă/Str. Luterană, apoi pe un traseu prelungit pe Str. Ştirbei Vodă, Cal. Victoriei, Str. Dem I. Dobrescu, Bd. Nicolae Bălcescu, Bd. Gheorghe Magheru, până la ,,Piața Romană”, cu întoarcere pe Bd. Dacia, Str. Mircea Vulcănescu, apoi traseul de bază.
http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=856
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
subway guru
Ce nu intelegi?...ca nimeni nu construieste o magistrala de metrou pentru doua-trei meciuri de fotbal de tot rahatul???
Ete na, nu pot betivii aia huligani de toata jena sa se imbete in carciumile din centrul jalnico-istoric???
Solutia corecta e una singura...aia aplicata la summitul NATO...nici macar fantezia aia umeda cu mocanita nu merita bagata in seama, ca nu se sustine...
Puss in Boots wrote:
Nu inteleg
Ce nu intelegi?...ca nimeni nu construieste o magistrala de metrou pentru doua-trei meciuri de fotbal de tot rahatul???
Ete na, nu pot betivii aia huligani de toata jena sa se imbete in carciumile din centrul jalnico-istoric???
Solutia corecta e una singura...aia aplicata la summitul NATO...nici macar fantezia aia umeda cu mocanita nu merita bagata in seama, ca nu se sustine...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
andrei11
Puss in Boots vorbește de meciul FCSB - ului cu Lazio, tu vorbești de M 6 și meciurile care se vor juca în 2020 la București în cadrul Campionatului European.
Hai că v-ați înțeles perfect.
Puss in Boots vorbește de meciul FCSB - ului cu Lazio, tu vorbești de M 6 și meciurile care se vor juca în 2020 la București în cadrul Campionatului European.
Hai că v-ați înțeles perfect.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
punmeister
Primaria Bucuresti doreste modernizarea refugiilor de tramvai
Primăria Bucureşti lucrează în prezent la un studiu de fezabilitate pentru înlocuirea tuturor cabinelor în care se vând tichete RATB cu aparate electronice, dar şi la o procedură de modernizare a staţiilor de autobuz şi a refugiilor de tramvai, a anunţat primarul general al Capitalei, Gabriela Firea.
“Suntem în procedură – şi dorim să fie o procedură cât mai accelerată – de modernizare în totalitate a staţiilor de autobuz şi a refugiilor de tramvai. Nu mă mulţumeşte absolut deloc cum arată şi cred că nu sunt în măsură să mulţumească vreun călător. Au un aspect deplorabil, pur şi simplu. Staţiile de autobuz şi refugiile de tramvai trebuie să fie modernizate şi să asigure atât confortul călătorilor, protecţie când e foarte cald sau când plouă ori ninge. De asemenea, să fie o sursă de informare a călătorilor cu privire la traseu şi orele la care ajung autovehiculele în staţie. Practic, în acest moment se lucrează la toată documentaţia şi în scurt timp vom anunţa şi lansarea acestui program, aşa cum în acest moment se lucrează la studiul de fezabilitate pentru înlocuirea tuturor cabinelor în care se vând tichete cu aparate electronice de vânzare a tichetelor de călătorie’, explicat Gabriela Firea.
Primaria Bucuresti doreste modernizarea refugiilor de tramvai
Primăria Bucureşti lucrează în prezent la un studiu de fezabilitate pentru înlocuirea tuturor cabinelor în care se vând tichete RATB cu aparate electronice, dar şi la o procedură de modernizare a staţiilor de autobuz şi a refugiilor de tramvai, a anunţat primarul general al Capitalei, Gabriela Firea.
“Suntem în procedură – şi dorim să fie o procedură cât mai accelerată – de modernizare în totalitate a staţiilor de autobuz şi a refugiilor de tramvai. Nu mă mulţumeşte absolut deloc cum arată şi cred că nu sunt în măsură să mulţumească vreun călător. Au un aspect deplorabil, pur şi simplu. Staţiile de autobuz şi refugiile de tramvai trebuie să fie modernizate şi să asigure atât confortul călătorilor, protecţie când e foarte cald sau când plouă ori ninge. De asemenea, să fie o sursă de informare a călătorilor cu privire la traseu şi orele la care ajung autovehiculele în staţie. Practic, în acest moment se lucrează la toată documentaţia şi în scurt timp vom anunţa şi lansarea acestui program, aşa cum în acest moment se lucrează la studiul de fezabilitate pentru înlocuirea tuturor cabinelor în care se vând tichete cu aparate electronice de vânzare a tichetelor de călătorie’, explicat Gabriela Firea.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
V2A
De mâine 178 va întoarce din nou prin Str. Aristide Demetriade - Str. Brezoianu!
De la 1 martie, linia 178 revine pe traseul de bază
Din data de 01.03.2018, linia 178 va reveni pe traseul de bază, de la intersecția Str. Ştirbei Vodă/Str. Luterană/Str. Ion Câmpineanu, pe Str. Ion Câmpineanu, până la terminalul ,,Sala Palatului”, cu întoarcere pe Str. Aristide Demetriade, Str. Ion Brezoianu, Str. Valter Mărăcineanu, Str. Ion Câmpineanu, Str. Luterană, apoi traseul actual.
Autobuzele vor opri pe Str. Ion Câmpineanu în stația ,,Sala Palatului”, amplasată înainte de intersecția cu Str. Aristide Demetriade.
De la aceeaşi dată, stația ,,Sala Palatului”, amplasată pe Str. Luterană, după intersecția cu Str. Știrbei Vodă, se redenumeşte în ,,Ştirbei Vodă”.
http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=857
De mâine 178 va întoarce din nou prin Str. Aristide Demetriade - Str. Brezoianu!
De la 1 martie, linia 178 revine pe traseul de bază
Din data de 01.03.2018, linia 178 va reveni pe traseul de bază, de la intersecția Str. Ştirbei Vodă/Str. Luterană/Str. Ion Câmpineanu, pe Str. Ion Câmpineanu, până la terminalul ,,Sala Palatului”, cu întoarcere pe Str. Aristide Demetriade, Str. Ion Brezoianu, Str. Valter Mărăcineanu, Str. Ion Câmpineanu, Str. Luterană, apoi traseul actual.
Autobuzele vor opri pe Str. Ion Câmpineanu în stația ,,Sala Palatului”, amplasată înainte de intersecția cu Str. Aristide Demetriade.
De la aceeaşi dată, stația ,,Sala Palatului”, amplasată pe Str. Luterană, după intersecția cu Str. Știrbei Vodă, se redenumeşte în ,,Ştirbei Vodă”.
http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=857
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination