Topic: Troleibuzele Ikarus 415T ale Transurb S.A. Galaţi (1999-2021)
45 posts, 24887 views
📖 Pagination options
- stefan_br
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Troleibuzele Ikarus 415T ale Transurb S.A. Galaţi
Gabi23
1279 la traseu pe linia 102:
1279 la traseu pe linia 102:
1279 - 14.04.2015 (1).JPG (134.19 KB; downloaded 6424 times)
1279 - 14.04.2015 (2).JPG (114.04 KB; downloaded 6413 times)
1279 - 14.04.2015 (3).JPG (147.24 KB; downloaded 6389 times)
- Cosmin Niculiţa
-
Posted:
-
Re: Troleibuzele Ikarus 415T ale Transurb S.A. Galaţi
Cosmin Niculiţa
O statistica al celor 3 Ikarus-uri.
1279 - activ
1280 - defect (captator lipsa,posibil sa nu il mai refaca) (totusi 1280 a depasit recordul la kilometrii la bord)
1281 - activ,mai recupereaza cativa km la bord (mai mult a stat pe dreapta)
O statistica al celor 3 Ikarus-uri.
1279 - activ
1280 - defect (captator lipsa,posibil sa nu il mai refaca) (totusi 1280 a depasit recordul la kilometrii la bord)
1281 - activ,mai recupereaza cativa km la bord (mai mult a stat pe dreapta)
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Troleibuzele Ikarus 415T ale Transurb S.A. Galaţi
Puss in Boots
Banuiesc ca o piesa o pot cere si la Bucuresti nu? Au atatea Ikarusuri care stau pe bara.
Banuiesc ca o piesa o pot cere si la Bucuresti nu? Au atatea Ikarusuri care stau pe bara.
- Cosmin Niculiţa
-
Posted:
-
Re: Troleibuzele Ikarus 415T ale Transurb S.A. Galaţi
Cosmin Niculiţa
Asta spun si eu,dar daca vin Skodele,e cam greu de spus.
Puss in Boots wrote:
Banuiesc ca o piesa o pot cere si la Bucuresti nu? Au atatea Ikarusuri care stau pe bara.
Asta spun si eu,dar daca vin Skodele,e cam greu de spus.
- Robert
-
Posted:
-
Re: Troleibuzele Ikarus 415T ale Transurb S.A. Galaţi
Robert
Există vreo diferență între cele din București și Galați?
Există vreo diferență între cele din București și Galați?
- GPS
-
Posted:
-
Re: Troleibuzele Ikarus 415T ale Transurb S.A. Galaţi
GPS
Nu, mai ales ca cele din Galați trebuiau sa ajungă la București (5212, 5213 și 5214) și invers.
Nu, mai ales ca cele din Galați trebuiau sa ajungă la București (5212, 5213 și 5214) și invers.
- Cosmin Niculiţa
-
Posted:
-
Re: Troleibuzele Ikarus 415T ale Transurb S.A. Galaţi
Cosmin Niculiţa
Bun,dar stau totusi si ma intreb. Cumva,Ikarus-urile din Bucuresti au venit din fabrica cu prima usa (care defapt usa 1 din partea dreapta sa aiba acces la cabina soferului) Sau,au venit din fabrica cum sunt Ikarus-urile din Galati?
Bun,dar stau totusi si ma intreb. Cumva,Ikarus-urile din Bucuresti au venit din fabrica cu prima usa (care defapt usa 1 din partea dreapta sa aiba acces la cabina soferului) Sau,au venit din fabrica cum sunt Ikarus-urile din Galati?
- Trole
-
Posted:
-
Re: Troleibuzele Ikarus 415T ale Transurb S.A. Galaţi
Trole
Au venit exact precum cele din Galați. Și așa au circulat câțiva ani buni.
Au venit exact precum cele din Galați. Și așa au circulat câțiva ani buni.
- autob368
-
Posted:
-
Re: Troleibuzele Ikarus 415T ale Transurb S.A. Galaţi
autob368
Iata prezentarea celor 3 troleibuze Ikarus 415T ale S.C. TRANSURB S.A. Galati, realizata de bunul meu prieten, Amiral AOV, caruia ii multumesc.
Iata prezentarea celor 3 troleibuze Ikarus 415T ale S.C. TRANSURB S.A. Galati, realizata de bunul meu prieten, Amiral AOV, caruia ii multumesc.
- deprodio
-
Posted:
-
Re: Troleibuzele Ikarus 415T ale Transurb S.A. Galaţi
deprodio
Datorita achizitionarii acestor troleibuze in 1999,in prezent Galatiul este un oras in care inca se folosesc troleibuze.Dupa ce s-a schimbat administratia locala in 2000,in 2001 au vrut sa renunte la troleibuze casand toate troleibuzele DAC.Cum pe acestea 3 nu le puteau casa,odata cu achizitia midibuzelor Cobra acestea au fost retrase de pe traseul 102.Pentru a nu sta in garaj a fost reactivat traseul 103(Tiglina 3-Centru)iar traseul 104 s-a desfiintat(pe atunci erau autobuze pe 9,midibuze pe 9b si troleibuze pe 104)astfel reteaua dintre Inelul de rocada si Micro 19 a intrat in conservare iar portiunea dintre Centru si Parc C.F.R. era utilizata doar pentru retragerea troleibuzelor la garaj.Intre timp,prin 2006 traseul 104 a fost reactivat iar 9b a fost desfiintat dar troleibuzele tot pe 103 circulau.Tot atunci primarul care a vrut desfiintarea troleibuzelor s-a razgandit si a decis achizitia celor 30 de autobuze MAZ si 10 Troleibuze in 2008.In 2007 troleibuzele Ikarus au reintrat pe 102 circuland in tandem cu "noile"achizitii-20 de DAB-uri aduse din Danemarca,astfel reteaua electrica de la Inelul de rocada pana in Tiglina 3 intrand in consevare pana cand au circulat troleibuze MAZ in 2009(in 2008 acestea au deservit doar 102).In concluzie,daca nu erau aceste 3 troleibuze Galatiu-ul ar fi avut aceeasi soarta ca Suceava sau Constanta iar astazi nu am fi vorbit de troleibuze Skoda Solaris. Tin sa mentionez ca intre anii 2001-2008 in privina transportului local,a fost cea mai grea perioada in care midibuzele Isuzu-Prestij-Cobra circulau pe cele mai aglomerate trasee si abia faceau fata,maxi-taxi-urile s-au inmultit cu rapiditate,autobuzele DAC si Rocar se defectau frecvent iar prin faptul ca aceste troleibuze deserveau traseul 103 au fost cumva "ferite"de toata agitatia fiindca era un traseu scurt.
Datorita achizitionarii acestor troleibuze in 1999,in prezent Galatiul este un oras in care inca se folosesc troleibuze.Dupa ce s-a schimbat administratia locala in 2000,in 2001 au vrut sa renunte la troleibuze casand toate troleibuzele DAC.Cum pe acestea 3 nu le puteau casa,odata cu achizitia midibuzelor Cobra acestea au fost retrase de pe traseul 102.Pentru a nu sta in garaj a fost reactivat traseul 103(Tiglina 3-Centru)iar traseul 104 s-a desfiintat(pe atunci erau autobuze pe 9,midibuze pe 9b si troleibuze pe 104)astfel reteaua dintre Inelul de rocada si Micro 19 a intrat in conservare iar portiunea dintre Centru si Parc C.F.R. era utilizata doar pentru retragerea troleibuzelor la garaj.Intre timp,prin 2006 traseul 104 a fost reactivat iar 9b a fost desfiintat dar troleibuzele tot pe 103 circulau.Tot atunci primarul care a vrut desfiintarea troleibuzelor s-a razgandit si a decis achizitia celor 30 de autobuze MAZ si 10 Troleibuze in 2008.In 2007 troleibuzele Ikarus au reintrat pe 102 circuland in tandem cu "noile"achizitii-20 de DAB-uri aduse din Danemarca,astfel reteaua electrica de la Inelul de rocada pana in Tiglina 3 intrand in consevare pana cand au circulat troleibuze MAZ in 2009(in 2008 acestea au deservit doar 102).In concluzie,daca nu erau aceste 3 troleibuze Galatiu-ul ar fi avut aceeasi soarta ca Suceava sau Constanta iar astazi nu am fi vorbit de troleibuze Skoda Solaris. Tin sa mentionez ca intre anii 2001-2008 in privina transportului local,a fost cea mai grea perioada in care midibuzele Isuzu-Prestij-Cobra circulau pe cele mai aglomerate trasee si abia faceau fata,maxi-taxi-urile s-au inmultit cu rapiditate,autobuzele DAC si Rocar se defectau frecvent iar prin faptul ca aceste troleibuze deserveau traseul 103 au fost cumva "ferite"de toata agitatia fiindca era un traseu scurt.
- Cosmin Niculiţa
-
Posted:
-
Re: Troleibuzele Ikarus 415T ale Transurb S.A. Galaţi
Cosmin Niculiţa
Iata ca Ikarus-urile au ramas cu un singur titular. Este vorba de 1279 si 1281,care au un singur titular. 1280 pare-se ca a obosit . Bine,cel mai alergat Ikarus din Galati a fost si va ramane 1280,deoarece pana a se defecta a avut 2 titulari. Stiu ca si 1279 a avut 2 titulari,si 1281 la inceput. La kilometrii la bord,in momentul de fata 1279 il depaseste pe 1281,desi 1281 a mai stat pe dreapta,la primele curse ar fi faze de genul 'a picat',care este defapt siguranta care sa ii dam 'refresh'
Iata ca Ikarus-urile au ramas cu un singur titular. Este vorba de 1279 si 1281,care au un singur titular. 1280 pare-se ca a obosit . Bine,cel mai alergat Ikarus din Galati a fost si va ramane 1280,deoarece pana a se defecta a avut 2 titulari. Stiu ca si 1279 a avut 2 titulari,si 1281 la inceput. La kilometrii la bord,in momentul de fata 1279 il depaseste pe 1281,desi 1281 a mai stat pe dreapta,la primele curse ar fi faze de genul 'a picat',care este defapt siguranta care sa ii dam 'refresh'
- deprodio
-
Posted:
-
Re: Troleibuzele Ikarus 415T ale Transurb S.A. Galaţi
deprodio
Deci,1280 probabil va fi primul Ikarus propus pentru casare?
Deci,1280 probabil va fi primul Ikarus propus pentru casare?
- Cosmin Niculiţa
-
Posted:
-
Re: Troleibuzele Ikarus 415T ale Transurb S.A. Galaţi
Cosmin Niculiţa
1280 este pe 'muchie de cutite'. Avem banuti pentru un captator,sau nu?
1280 este pe 'muchie de cutite'. Avem banuti pentru un captator,sau nu?
📖 Pagination options