Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 1)

1996 posts, 324848 views
 
Go to page:  1  ... 129 130 131 132 133 134 135  ... 143
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului subway guru

Stalpii 'arcada' sunt mai degraba 'potcoava' sau mai 'elevat' stalpi Ω (omega).
Un 'fir', oricat l-ai tensiona, legea gravitatiei isi face efectul si are o sageata, nu sta nici o data perfect 'drept', ci se aseaza pe o curba tip 'lantisor'. Cu cat e mai mare lungimea hobanei cu atat e mai pronuntata 'sageata' (la acelasi efort de preintindere)...
Toroanele au:
sectiune transversala: 150mm2 +/- 2%
rezistenta la rupere: 279kN
alungire la rupere: >= 3,5%
modul de elasticitate: 195 kN/mm2 +/- 5%
Fiind de 'meserie' stiu ca nu e o problema sa faci singur imparteala intre forta la rupere si sectiune ca sa afli sigma la rupere...
Otelul din toroane e sarma trefilata, deci nu are practic 'palier de curgere' (vezi alungirea la rupere) cum are 'otelul carbon moale' din armaturile 'clasice'.
Efortul initial de preintindere e la cca. 45% din rezistenta la rupere (valoare uzuala la toate cablurile pretensionate), rezerva e pentru pierderile de tensiune, relaxare, oboseala, variatii de temperatura si alte 'delicatesuri'...
Toate cele bune si sper ca 'pasareasca' noastra nu i-a 'stresat' prea mult pe ceilalti, 'nespecialistii', dar colegi cu noi cu drepturi egale pe forum...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Terapeut71

De apreciat ultimul pasaj al ultimei fraze "Subway guru"!
Just! Chiar daca nu toti de aici sunt cunoscatori, atata vreme cat au, sau avem un limbaj decent sunt(em) colegi cu drepturi egale.
Pretuire!

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului subway guru

Sa stii ca cel mai simplu e sa-i raspunzi unui 'cunoscator'...
Spui in doua vorbe, dragul meu vezi ca 'A+B+C=D' si ai rezolvat-o!
Mai greu e sa-i raspunzi unui 'mai putin cunoscator' pentru ca trebuie mai intai sa explici intr-un limbaj 'popular' pe intelesul tuturor ce e aia A, B, C si cum rezulta D...mai ales ca nu stii exact care e gradul de 'specializare' al presupusului interlocutor...
Ce m-a nedumerit si m-a intrigat pe mine cel mai mult a fost 'pretentia' unora ca pe un forum de discutii despre infrastructura 'specialistii' in diverse probleme nu au ce cauta! (si nici macar nu sunt chiar asa de multi...)
Cum adica, e un loc in care nu pot sa se exprime decat 'habarnistii', despre lucruri de care nu au nici cea mai mica idee???
Nimeni nu spune ca e un loc rezervat doar academicienilor si laureatilor premiilor Nobel in domeniu, dar chiar asa, sa spui cu alte cuvinte ca e doar un loc rezervat pentru prosti si analfabeti???
Mi se pare de-a dreptul o insulta pentru toti cei care sunt interesati de problema...
Inca o data respectele mele pentru toti cei ce contribuie pozitiv la forum si te rog sa fii convis de partea cu 'colegialitatea', altfel nu ar avea sens pentru nici unul dintre noi 'sa ne pierdem vremea' daca nu avem din start buna intentie si consideratia reciproca minim necesara...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului subway guru

@telvanni:
Banuiesc (nu banuiesc, sunt sigur), ca intrebarile tale privind 'sageata' hobanelor sunt 'nascute' dupa examinarea fotografiilor 'in lungul hobanelor' postate de Utilizator anonim in care se vede evident ca una dintre hobane are o sageata mai mare decat celelalte...

Hai sa cautam impreuna 'explicatia logica' a situatiei...
Hobana respectiva are un numar mai mic de toroane in componenta decat hobanele invecinate...

Daca am face abstractie de greutatea proprie a celorlalte elemente componente ale hobanei decat toroanele, ar trebui ca hobanele cu aceeasi lungime si inclinare sa aiba aceeasi sageata...avand aceeasi tensiune de preintindere...

Doar ca hobana in cauza e o hobana 'subtire', cu un numar mic de toroane si deci greutatea aditionala a tecii are o pondere mai mare decat la hobanele 'groase' cu mult mai multe toroane...
Greutatea proprie a tecii e o constanta care se adauga greutatii proprii a toroanelor, indiferent de numarul acestora...de aici si diferenta de sageata...

Sper ca am fost destul de 'explicit' si ai 'prins' esenta, daca nu reluam cu detaliile de rigoare...
Toate cele bune, draga 'colega'!

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Mokele

Pun si eu niste poze facute ieri.
rampa Plevnei
11112010(001).jpg (98.39 KB; downloaded 2530 times)
11112010(002).jpg (84.01 KB; downloaded 2526 times)
11112010(003).jpg (89.71 KB; downloaded 2528 times)
11112010(004).jpg (114.49 KB; downloaded 2545 times)
11112010(006).jpg (112.74 KB; downloaded 2526 times)
11112010(007).jpg (126.87 KB; downloaded 2522 times)
11112010(008).jpg (109.69 KB; downloaded 2520 times)
11112010(009).jpg (82.14 KB; downloaded 2520 times)
11112010(010).jpg (116.44 KB; downloaded 2521 times)
11112010(011).jpg (95.87 KB; downloaded 2527 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Mokele

IMHO, trebuie puse garduri la spatiile verzi de sub pasaj altfel vor fi napadite de gunoaie sau stricate de poteci. M-am tot uitat la rampa dinspre Giulesti si o consider problematica din punctul de vedere al unui sofer. Clar trebuie pus semnul STOP pentru cel care coboara pentru ca nu vezi bine masinile din stanga. Ma astept la accidente aici cauzate de cei care nu se vor asigura cum trebuie.
11112010(013).jpg (99.19 KB; downloaded 2512 times)
11112010(016).jpg (114.63 KB; downloaded 2526 times)
11112010(017).jpg (95.31 KB; downloaded 2550 times)
11112010(018).jpg (98.86 KB; downloaded 2520 times)
11112010(019).jpg (54.55 KB; downloaded 2533 times)
11112010(020).jpg (116.23 KB; downloaded 2544 times)
11112010(021).jpg (177.38 KB; downloaded 2517 times)
11112010(022).jpg (120.37 KB; downloaded 2526 times)
11112010(023).jpg (101.57 KB; downloaded 2527 times)
11112010(025).jpg (93.88 KB; downloaded 2511 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Mokele

Trotuarele, sper ca o sa fie si ele asfaltate altfel o sa arate dezolant. Foarte dragute sunt noile iesiri de la statia Grozavesti. Pe langa ele e santier acum dar putin aranjate o sa fie ok. Cainii s-au inmultit in zona protejati  de ingradirile de la pod si acu sunt haite intregi.
11112010(026).jpg (86.88 KB; downloaded 2518 times)
11112010(028).jpg (58.73 KB; downloaded 2515 times)
11112010(029).jpg (98.12 KB; downloaded 2513 times)
11112010(030).jpg (132.15 KB; downloaded 2509 times)
11112010(031).jpg (88.88 KB; downloaded 2519 times)
PreAncalzire
PreAncalzire.jpg (176.23 KB; downloaded 2514 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului shoppy

Un tunel e un spatiu chircit, inghesuit, nu inteleg ce rost are o trimitere la un astfel de spatiu pe puntea pasajului, loc unde ar trebuii sa fie aerisit si sa te bucuri de spatiile largi si deschise ce lipsesc de atatea ori dintr-un oras.

Cine e intrigat si e interesat de un termen din explicatii poate sa se mai documenteze, cine nu sa le treaca cu vederea.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului elloyy

multzam fain de poze Mokele!

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului bogdan10

Sa inteleg ca bucata de teava din PVC, care se vede in coltul din dreapta sus in aceasta poza, reprezinta o scurgere pt. apele pluviale de pe pod? Daca sunt intr-adevar scurgeri si vor ramane asa, se va crea o groapa in pamant acolo unde va curge jetul de apa, iar stropii de apa vor angrena pamantul pe sosea!
Pasaj Basarab.jpg (99.19 KB; downloaded 3003 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului telvanni

Mokele wrote:
Trotuarele, sper ca o sa fie si ele asfaltate altfel o sa arate dezolant.

Daca te uiti atent in poza se obseva ca bordura este un pic mai sus ca betonul, asta inseamna ca se vor asfalta trotuarele.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului rosetti61

Sper ca in statiile noi si in special cea de pe pasaj sa nu mai agate tablitele clasice si sa conceapa ceva mai modern - mai ales in statia de sus, unde vor trebui indicate directiile de mers traseul liniilor si legaturile cu celelalte mijloace de pe pe Grivita si Dinicu Golescu, metrou.
Strada Fluviului va mai avea autobuze dupa refacerea zonei de la Basarab?
Stalpii si planseele podului vor ramane la culoarea naturala a betonului sau li se va da cu o acoperire care sa reziste la intemperii (darele de rugina si mizerie nu arata prea frumos)? Oricum, vor apare afise si "zmangaleli" care o sa-i dea o nota de culoare :D

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului subway guru

Tablitele sunt treaba RATB...
Strada Fluviului si Afluentului nu vor mai avea autobuze, vor avea doar proxeneti si prostituate...
Intradosul viaductelor va fi tratat cu o protectie 'fotocatalitica'...
'Zmangalelile' sunt de competenta exclusiva a 'mazgalitorilor' de profesie...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului Costin

Pentru cei care se bucurau ca e foarte bun asfaltul de pe strazile si bretelele adiacente pasajului... Azi Apa Nova sapa cu drag si spor la un mare crater pe breteaua de pe Titulescu, sens spre Grivita. De parca mai poti spune ceva cand vezi asfalul vechi de nici doua luni, pus gramada in mormane de bolovani...

 


Go to page:  1  ... 129 130 131 132 133 134 135  ... 143
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433534 posts in 5398 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use