Regiunile RomânieiMoldovaJudețul GalațiIstoria transportului public în municipiul Galaţi

 

Topic: Autobuzele MAZ 203 ale S.C. Transurb S.A. Galati (2008 - 2021)

84 posts, 42245 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
Re: Autobuzele MAZ 203 ale S.C. Transurb S.A. Galati stefan_br

629=GL 61 PMG
GL 61 PMG.JPG (127.7 KB; downloaded 6150 times)

 


Re: Autobuzele MAZ 203 ale S.C. Transurb S.A. Galati autob368

630=GL 70 PMG
066.JPG (180.18 KB; downloaded 6084 times)

 


Re: Autobuzele MAZ 203 ale S.C. Transurb S.A. Galati autob368

603=GL 45 PMG
DSCN3216.JPG (108.69 KB; downloaded 6091 times)

 


Re: Autobuzele MAZ 203 ale S.C. Transurb S.A. Galati Gabi23

608, 612, 620, 629

608 - 105 - 29.11.2013.jpg (349.94 KB; downloaded 6017 times)

612 - 102 - 29.11.2013.jpg (375.73 KB; downloaded 6029 times)

620 - 11 - 29.11.2013.jpg (372.5 KB; downloaded 6018 times)

629 - 19 - 29.11.2013.jpg (337.51 KB; downloaded 6017 times)

 


Re: Autobuzele MAZ 203 ale S.C. Transurb S.A. Galati Gabi23

Majoritatea autobuzelor MAZ ar avea nevoie de unele cosmetizări și pe ele punându-și amprenta traficul din Galați, dar și bătaia de joc a unei părți a celor care călătoresc cu ele...

610, 615, 625

610 - 14.04.2015.JPG (174.02 KB; downloaded 5909 times)

615 - 14.04.2015.JPG (155.53 KB; downloaded 5938 times)

625 - 14.04.2015.JPG (114.96 KB; downloaded 5939 times)

 


Re: Autobuzele MAZ 203 ale S.C. Transurb S.A. Galati Andrei Andraș

#603 pe linia 105
MAZ 203 #603 - Transurb Galați - 25.04.2017.JPG (425.44 KB; downloaded 5720 times)


25.04.2017

 


Re: Autobuzele MAZ 203 ale S.C. Transurb S.A. Galati Cosmin Niculiţa

O veste proasta,si anume primul MAZ care va face cunostinta cu autogenul. Si anume,41 PMG. Culmea,ca s-a defectat la inceputul anului 2016. Cauza defectiunii,motorul. Au incercat sa il repare,dar a cedat motorul.

 


Re: Autobuzele MAZ 203 ale S.C. Transurb S.A. Galati autob368

Al doilea MAZ care are o situatie incerta, fiind cazut tot cu motorul (din cate am inteles), este 68PMG... :cry:

 


Re: Autobuzele MAZ 203 ale S.C. Transurb S.A. Galati ByOnu

Acum, cam asta este durata recomandata de viata la autobuze in general: 8-10 ani. DAR, ele tehnic ar trebui sa poata functiona cel putin dublu. Pe cand daca dupa nici 8 ani au inceput sa dea rateuri ireparabile... e clar. Niste porcarii.

Nu poti sa nu te intrebi cum de au rezistat cele din Constanta. :shock:

 


Re: Autobuzele MAZ 203 ale S.C. Transurb S.A. Galati andrei11

1) Mentenanța lor ?
2) Treaba cu 8-10 ani e scoasă din burtă și introdus termenul de japonezi, maeștrii necontestați ai artei manipulării ( în folosul lor evident ).
Calculul e simplu. Cât te costă întreținerea lui vs un autobuz nou. Deobicei pe durata vieții normale a unui autobuz întreținerea te costă cam cât te-a costat autobuzul nou nouț. Așa încât la o casare normală a lui practic tu ai dat bani pentru două autobuze. Când se ajunge la suma asta e cazul  să-ți iei altul nou.
________________
Oricum trebuie să faci și alt calcul...Cât venit ai acumulat pe seama acelui autobuz...Trebuie să fie ( logic ) mai mare decât banii folosiți pentru cumpărarea lui + întreținere + benzine & uleiuri ( prin benzine se înțelege și motorina ) + licențe + defecțiunile aleatorii + ...+ ( parte din salariile personalului ) etc, etc.

 


Re: Autobuzele MAZ 203 ale S.C. Transurb S.A. Galati autob368

In mod cert, cele 2 autobuze (41 si 68 PMG) au devenit donoare, pentru celelalte surate... altfel situatia ar fi chiar tragica si pentru alte MAZ-uri... Nu am aflat daca sunt in tarcul de autobuze casate si le mai descompleteaza pe acolo sau sunt inca in hala sau la pista lor...

 


Re: Autobuzele MAZ 203 ale S.C. Transurb S.A. Galati Costin

Acum cativa ani, problema cu MAZ era ca nu exista in Romania nici service autorizat, nici distribuitor autorizat de piese. Cel putin la Sibiu comandau piesele direct in Belarus (si le veneau peste un an) atunci cand au ajuns la limita cu parcul. Avand in vedere ca in anii 2003-2006, cand mult mai multe orase au comandat MAZ la greu, uzina nu a fost capabila sa deschida vreo reprezentanta de vreun fel in tara (service sau piese), ma indoiesc ca acum, cand ultimele comenzi au fost mult mai slabute (doar Constanta si Galati), si-au deschis.

 


Re: Autobuzele MAZ 203 ale S.C. Transurb S.A. Galati shoppy

Calculele de schimbare a vehiculelor se fac impreuna cu banca, asiguratorul si expertii financiari si de piata ai companiei, asiguratorul iti creste prima odata cu vechimea si numarul de km chiar daca vehiculul nu are defectiuni majore, deci unele vehicule se caseaza doar pentru ca unul nou are prima mai mica, garantie si un plan de service/mentenanta mai ieftin.

 


Re: Autobuzele MAZ 203 ale S.C. Transurb S.A. Galati Cosmin Niculiţa

autob368 wrote:
In mod cert, cele 2 autobuze (41 si 68 PMG) au devenit donoare, pentru celelalte surate... altfel situatia ar fi chiar tragica si pentru alte MAZ-uri... Nu am aflat daca sunt in tarcul de autobuze casate si le mai descompleteaza pe acolo sau sunt inca in hala sau la pista lor...


68 sa fie donoare? Mie nu mi-a zis unchiu-miu nimic..  :?:  :?:  :?:  :shock:  :shock:  :shock:

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Istoria transportului public în municipiul Galaţi  • 
Choose destination

Since our 2406 forum members have written 432392 posts in 5381 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use