Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: ARHIVĂ: Știri din București (2015-2020)

1780 posts, 838127 views
 
Go to page:  1  ... 68 69 70 71 72 73 74  ... 128
 
 

📖 Pagination options

  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Stiri din Bucuresti V2A

De Revelion, RATB deviază 10 linii de autobuz din centrul Bucureștiului

Cu ocazia desfășurării manifestărilor prilejuite de sărbătorirea „Revelionului 2018” în Piața George Enescu și Piața Revoluției, în perioada 31.12.2017, ora 17:00 - 01.01.2018, ora 05:00, se restricționează total traficul rutier general pe Cal. Victoriei, între Piața Victoriei și Str. Ion Câmpineanu, pe Str. Știrbei Vodă, între Str. Luterană și Victoriei, Str. George Enescu. Str. Episcopiei, Str. C-tin Esarcu, Str. Dem I. Dobrescu și Str. C.A. Rosetti.

Din această cauză, zece linii de autobuz vor circula deviat, la dispoziția Brigăzii de Poliție Rutieră.

Astfel, liniile 122, 137, 138 și 268 vor funcționa pe traseele de bază între terminalele „Cartier Latin”, „Carrefour - Cartier Militari”, respectiv „Valea Oltului" și intersecția Str. Știrbei Vodă - Str. Luterană, Str. I. Câmpineanu. apoi pe Str. Luterană, Str. G-ral Budișteanu, Bd. Dacia, Piața Romană, Bd. Gh. Magheru, Bd, N. Bălcescu, Piața 21 Decembrie 1989, apoi traseele de bază.

Pe traseul modificat, autobuzele vor opri în stația „Calea Griviței” (comun cu liniile 126, 178, 368), situată pe Str. G-ral. Budișteanu, stația „Calea Victoriei” (comun cu linia 133), amplasată pe Bd. Dacia, stația „Piața Romană” (comun cu liniile 300, 381 și 783) de pe Bd. Gh. Magheru și stația „Nicolae Bălcescu” (comun cu linia 381), amplasată pe Bd. Nicolae Bălcescu.

Liniile 126, 168, 226 și 368 vor funcționa pe traseele de bază între terminalele „Ghencea”, „Cartier Constantin Brâncuși”, „Depoul Alexandria”, respectiv „Valea Oltului” și intersecția Str. Știrbei Vodă/ Str. Luterană/ Str. I. Câmpineanu, apoi pe un traseu modificat, pe Str. Luterană, Str. G-ral Budișteanu, Bd. Dacia, Calea Dorobanților, Piața Lahovari, Str. George Enescu, cu întoarcere prin Bd. Gh. Magheru, Bd. Dacia, Str. Mircea Vulcănescu, apoi traseele de bază.

Pe traseul modificat pe sensul spre Piața Romană, autobuzele vor opri în stația „Calea Griviței” (comun cu liniile 126, 178, 368) de pe Str. G-ral. Budișteanu, stația „Calea Victoriei” și stația „Piața Romană (comun cu linia 133) de pe Bd. Dacia.

Pe traseul de întoarcere vor opri în stațiile „Piața Romană” (linii 126, 168, 226, 368) situate pe Bd. Gh. Magheru, stația „Calea Victoriei” și stația „Biblioteca Academiei Române” (linii 133, 168, 226) situate pe Bd. Dacia.

Linia 300 va funcționa pe traseul de bază între „Clăbucet” și intersecția Bd. G-ral Gheorghe Magheru/ Str. George Enescu, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Bd. G-ral Gheorghe Magheru, Bd. Nicolae Bălcescu, până la Piața Universității.

Pe traseul modificat, autobuzele vor opri pe ambele sensuri în stațiile „Nicolae Bălcescu” (comun cu linia 381) situate pe Bd. Nicolae Bălcescu.

Linia 362 va funcționa pe traseul de bază între „Piața Presei” și intersecția Cal. Victoriei/ Bd. Dacia, apoi pe un traseu modificat, Bd. Dacia, Piața Romană, Bd. G-ral Gheorghe Magheru, Bd. N. Bălcescu. Piața Universității, Bd. Regina Elisabeta, apoi traseul actual.

http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=850

 


Re: Stiri din Bucuresti neb1

https://bucurestiul.ro/gabriela-firea-anunta-crearea-unor-noi-benzi-unice-in-bucuresti/

Primaria Capitalei va delimita in acest an liniile tramvaielor 16, 1 si 32 cu garduri, dupa modelul liniilor 41 si 21, a declarat primarul general al Capitalei, Gabriela Firea.

Aceasta a declarat ca asteapta modificarea Codului Rutier, astfel incat pe benzile unice dedicate tramvaielor sa poata circula autobuzele si, posibil, biciclistii.

“In ceea ce priveste dezbaterea privind banda unica. In prima etapa vom folosi banda unica care este  construita acum la tramvai. Dupa succesul liniei 21, unde linia de tramvai a fost asigurata cu un gard metalic, vom continua acest program pentru linia 16, linia 1 si linia 32. Asteptam modificarea Codului Rutier astfel incat autobuzele sa circule pe linia de tramvai. Am vazut asta in multe capitale europene. Sustinem si posibilitatea intrarii biciclistilor pe spatiul dedicat circulatiei tramvaielor”, a declarat primarul general.

 


Re: Stiri din Bucuresti andrei11

:o
Linia 32 ? Asta nu e cea din Rahova ? Păi e deja separată, excepție ultima porțiune spre Unirii unde n-ai cum să o separi...

 


Re: Stiri din Bucuresti punmeister

Eu nu inteleg de ce vrea sa puna garduri pe linia lui 16 daca va merge in continuare cu 10 km/h pe OR-ul execrabil.

 


Re: Stiri din Bucuresti Puss in Boots

Eu nu vad unde e cazul de garduri pe linia lui 16 (cu exceptia unor portiuni destul de mici ca in rest se merge pe strazi inguste) cand 40/56 au clar portiuni mai insemnate unde s-ar preta astfel de lucrari. Nici la 32 nu prea vad unde, cum zicea si Andrei....oricum mare parte din traseu e delimitat si pe restul mai ales pe Regina Maria nu prea e loc (doar daca lasa o banda pentru masini si atat). S-ar preta pe linia lui 19 intre Eroi si pasaj Marasesti.

 


Re: Stiri din Bucuresti ByOnu

Stati asa ca nu e rea ideea montarii gardurilor pe 32. Linia trebuia sa primeasca garduri asemenea lui 41 inca de la modernizarea liniei la inceputul anilor 2000. Basescu insa s-a multumit doar cu 41 care ii oferea suficient capital de imagine. Gardurile sunt foarte utile in a descuraja pietonii sa traverseze ilegal. Sa nu uitam cati oameni au fost loviti de tramvai pe Calea Rahovei. Garduri ar trebui instalate si pe Rebreanu si Pantelimon.

O intrebare pentru cei care se opun instalarii gardurilor pe 32. Credeti ca 41 ar fi avut aceleasi rezultate doar cu bordura ca pe 32?

Dar, ca si aici este un dar, problema cu Rahova, Pantelimon si Rebreanu este ca bordura este foarte apropiata de linie, nu se poate lasa acel spatiu generos ca pe linia lui 21 (spatiu pentru deschiderea usilor in caz de urgenta/blocaje).

S-ar mai putea instala garduri pe Iancului si Aerogarii.

Pe linia lui 19? Ma opun oricarei investitii majore pe liniile OR. Idem Basarabia, Chisinau sau Calarasi. La pachet cu modernizarea da, dar nu la stadiul actual.

 


Re: Stiri din Bucuresti punmeister

De ce la Aerogarii daca 5 este desfiintat?

 


Re: Stiri din Bucuresti ByOnu

Pai dar nu acum, la momentul oportun. Desi nici acum nu ar strica sa puna pentru a lasa linia exlusiv pentru echipajele de interventii si pentru a scadea uzura din zona liniilor.

 


Re: Stiri din Bucuresti punmeister

Sau sa fie utilizate de 112, 301 si 605.

 


Re: Stiri din Bucuresti ByOnu

Asta-i alta poveste. Scrie si in articol. Dar instalarea gardurilor nu exclude introducerea autobuzelor pe linii.

 


  • sss
  • Posted:
  •  

Re: Stiri din Bucuresti sss

neb1 wrote:
“In ceea ce priveste dezbaterea privind banda unica. In prima etapa vom folosi banda unica care este  construita acum la tramvai. Dupa succesul liniei 21, unde linia de tramvai a fost asigurata cu un gard metalic, vom continua acest program pentru linia 16, linia 1 si linia 32. Asteptam modificarea Codului Rutier astfel incat autobuzele sa circule pe linia de tramvai. Am vazut asta in multe capitale europene. Sustinem si posibilitatea intrarii biciclistilor pe spatiul dedicat circulatiei tramvaielor”, a declarat primarul general.


Sufar eu de o usoara forma de autism, sau primarita a sugerat ca inadecvatii care nu au limuzine, sa fie surghiuniti pe linia de tramvai de-a valma ( ciclisti si autobuze, trolee si tramvaie ), ca sa nu mai deranjeze autoturismele? Eu cu bicicleta n-as incerca sa merg pe sina de tramvai, cu un autobuz la trei metri in spate, mai bine ma sinucid cu bautura si lautari!  :oops:

 


Re: Stiri din Bucuresti neb1

@sss  Atunci fa-te ''inadecvat'' si termini cu spaima  :D

Dar de linia lui 1 ce parere aveti despre garduri ,de la Romprim pana la Banu Manta?
Eu vreau sa vad cat costa aceste garduri,ca prea s-au pus cu gardurile dintr-o data .Pac pac garduri , e o noua nisa ? Sigur nu vor costa 2-3 lei .

 


Re: Stiri din Bucuresti ByOnu

La cate milioane de euro s-au cheltuit pe evenimente culturale de cand e Firea si la cati bani a irosit Baluta pe borduri si amenajari jalnice, chiar nu ma mai intereseaza. Sa se puna doar!

 


Go to page:  1  ... 68 69 70 71 72 73 74  ... 128
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2422 forum members have written 433624 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use