Topic: Mercedes-Benz Citaro Euro 4
753 posts, 327406 views
📖 Pagination options
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro Euro 4
cris_m
6292 nu are titular, asa ca poate fi in orice linie. De obicei este in 335 sau 311
6292 nu are titular, asa ca poate fi in orice linie. De obicei este in 335 sau 311
- alexian
-
Posted:
-
- Calaretul
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro Euro 4
Calaretul
Ba din contra , 6292 are titular , acesta fiind la schimbul 3. Masina nu prea iese la traseu in cursul zilei , dar o putem vedea in fiecare seara pe liniile de noapte ale autobazei Titan.
Ba din contra , 6292 are titular , acesta fiind la schimbul 3. Masina nu prea iese la traseu in cursul zilei , dar o putem vedea in fiecare seara pe liniile de noapte ale autobazei Titan.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro Euro 4
Gabi23
Întradevăr de-a lungul anilor #6292 a circulat în general noaptea, fiind un autobuz mai puțin uzat dpdv estetic. Este fabricat la 27 ianuarie 2009 și a sosit în primăvara acelui an la Autobaza Titan, purtând și celebra inscripție cu nr ”1000” (împreună cu 6296). De-a lungul anilor nu prea a fost implicată în incident majore, schimbând doar parbrizul (titularii refăcându-i inscripția). Are parcurși circa 385000 km.
Întradevăr de-a lungul anilor #6292 a circulat în general noaptea, fiind un autobuz mai puțin uzat dpdv estetic. Este fabricat la 27 ianuarie 2009 și a sosit în primăvara acelui an la Autobaza Titan, purtând și celebra inscripție cu nr ”1000” (împreună cu 6296). De-a lungul anilor nu prea a fost implicată în incident majore, schimbând doar parbrizul (titularii refăcându-i inscripția). Are parcurși circa 385000 km.
6292.jpg (729.07 KB; downloaded 5351 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro Euro 4
Victor92
Tot pe 27 Ianuarie 2009, a fost fabricat si 6275 care se afla in parcul Autobazei Floreasca inca de la sosirea acestuia la Bucuresti. Din cauza unor perioade in care nu a circulat sau nu a avut titulari, a contabilizat pana in ziua de azi aproximativ 387 000 de kilometri. Initial, avea echipajul de pe 1245, respectiv 4795 si circula constant pe linia 368. Este o masina buna, careia ii merge ireporsabil aerul conditionat (cel putin asa am constanta azi-dimineata, aproape de ora 8:00), iar la capitolul accidente, se poate mentiona doar o tamponare frontala.
De mentionat faptul ca din ultimul lot de autobuze Mercedes Citaro Euro 4 primit de catre Autobaza Floreasca, circula toate din seria 62XX, cu exceptia 6277 (cazuta cu placutele de frana) si 6280 (posibil sa aiba accelasi "diagnostic")
6275 - Linia 368 - Pod Eroilor - 29 Iunie 2017
Tot pe 27 Ianuarie 2009, a fost fabricat si 6275 care se afla in parcul Autobazei Floreasca inca de la sosirea acestuia la Bucuresti. Din cauza unor perioade in care nu a circulat sau nu a avut titulari, a contabilizat pana in ziua de azi aproximativ 387 000 de kilometri. Initial, avea echipajul de pe 1245, respectiv 4795 si circula constant pe linia 368. Este o masina buna, careia ii merge ireporsabil aerul conditionat (cel putin asa am constanta azi-dimineata, aproape de ora 8:00), iar la capitolul accidente, se poate mentiona doar o tamponare frontala.
De mentionat faptul ca din ultimul lot de autobuze Mercedes Citaro Euro 4 primit de catre Autobaza Floreasca, circula toate din seria 62XX, cu exceptia 6277 (cazuta cu placutele de frana) si 6280 (posibil sa aiba accelasi "diagnostic")
6275 - Linia 368 - Pod Eroilor - 29 Iunie 2017
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro Euro 4
ByOnu
Firea despre ele:
Cred ca exageram...
Firea despre ele:
“Eu mi-aş dori să inaugurăm şi un autobuz cultural în noile autobuze, nu în acesteavechi, antice şi de demult.
Cred ca exageram...
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro Euro 4
Puss in Boots
Adevarul e ca la cate rah**turi s-au intamplat in ultima vreme, 2006 (sau cand au venit primele Citaro) pare pierdut in negura vremurilor. Mie unul epoca DAF/Saviem/DAC/RdS mi se pare haaaat departe.....asa o simti si ea..
Adevarul e ca la cate rah**turi s-au intamplat in ultima vreme, 2006 (sau cand au venit primele Citaro) pare pierdut in negura vremurilor. Mie unul epoca DAF/Saviem/DAC/RdS mi se pare haaaat departe.....asa o simti si ea..
- GPS
-
Posted:
-
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro Euro 4
Andrei98
Daca am ajuns sa numim si Citaro-urile antice si de demult e grav...Inca sunt printre cele mai moderne autobuze din tara si doamna primar bate campii..
Daca am ajuns sa numim si Citaro-urile antice si de demult e grav...Inca sunt printre cele mai moderne autobuze din tara si doamna primar bate campii..
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro Euro 4
punmeister
Poate duamna a luat niste ciuperci halucinogene inainte si a confundat autobuzul
Poate duamna a luat niste ciuperci halucinogene inainte si a confundat autobuzul
- Andrei98
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
- GPS
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro Euro 4
GPS
După ce o perioadă de câteva luni 4800 a avut firmele nefuncționale, de aproximativ 3 săptămâni acestea funcționează din nou, în plus lui 4800 se pare că i-a fost schimbată și masca frontală.
4800, vineri, 29.12.2017, linia 312 - Aleea Râul Târgului.
Mercedes-Benz Citaro 4800 al RATB - Autobaza Obregia (față) - linia 312 by mihaipăcurețu, on Flickr
Mercedes-Benz Citaro 4800 al RATB - Autobaza Obregia (față-dreapta) - linia 312 by mihaipăcurețu, on Flickr
După ce o perioadă de câteva luni 4800 a avut firmele nefuncționale, de aproximativ 3 săptămâni acestea funcționează din nou, în plus lui 4800 se pare că i-a fost schimbată și masca frontală.
4800, vineri, 29.12.2017, linia 312 - Aleea Râul Târgului.
Mercedes-Benz Citaro 4800 al RATB - Autobaza Obregia (față) - linia 312 by mihaipăcurețu, on Flickr
Mercedes-Benz Citaro 4800 al RATB - Autobaza Obregia (față-dreapta) - linia 312 by mihaipăcurețu, on Flickr
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Mercedes Citaro Euro 4
barbuandrei
Un calduros salut de la cel mai 'problema' sofer al autobazei Obregia, in trecut si al Titan-ului.
Un calduros salut de la cel mai 'problema' sofer al autobazei Obregia, in trecut si al Titan-ului.
📖 Pagination options