Topic: Locomotive clasa 425 (BB 25000 ex. SNCF)
95 posts, 47676 views
📖 Pagination options
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
- 19jimmy84
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 425 (BB 25000 ex. SNCF)
19jimmy84
91 53 0425523-4
91 53 0425523-4 Regio Calatori by 19jimmy84, on Flickr
București Basarab - 05.01.2018
91 53 0425523-4
91 53 0425523-4 Regio Calatori by 19jimmy84, on Flickr
București Basarab - 05.01.2018
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 425 (BB 25000 ex. SNCF)
shoppy
Predeal, 425.581.
Predeal, 425.581.
DSC06101.JPG (458.8 KB; downloaded 6539 times)
- 19jimmy84
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 425 (BB 25000 ex. SNCF)
19jimmy84
425-214-0 GFR
425-214-0 GFR by 19jimmy84, on Flickr
425-214-0 GFR by 19jimmy84, on Flickr
Chitila - 01.05.2018
425-214-0 GFR
425-214-0 GFR by 19jimmy84, on Flickr
425-214-0 GFR by 19jimmy84, on Flickr
Chitila - 01.05.2018
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 425 (BB 25000 ex. SNCF)
shoppy
425.570 in Predeal
425.570 in Predeal
DSC06758.JPG (401.23 KB; downloaded 6238 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 425 (BB 25000 ex. SNCF)
Utilizator anonim
Cele de la GFR nu mai sunt asa dese in peisaj ca acum 10 ani, dar inca circula minim 5 ce au trecut si prin RR. 209 in Bucuresti Baneasa astazi.
Cele de la GFR nu mai sunt asa dese in peisaj ca acum 10 ani, dar inca circula minim 5 ce au trecut si prin RR. 209 in Bucuresti Baneasa astazi.
20200127_104139.jpg (164.24 KB; downloaded 5478 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 425 (BB 25000 ex. SNCF)
Gabi23
164 a prins în circulație și anul 2021, fiind în schema de vopsire ”béton” cu care a venit în România. Este fabricată în anul 1968 și a circulat pe rețeaua SNCF până în anul 2007.
164 a prins în circulație și anul 2021, fiind în schema de vopsire ”béton” cu care a venit în România. Este fabricată în anul 1968 și a circulat pe rețeaua SNCF până în anul 2007.
425-164-7 - Bucuresti Baneasa - 21.02.2021.JPG (356.81 KB; downloaded 4923 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 425 (BB 25000 ex. SNCF)
shoppy
Predeal, 581
Predeal, 581
DSC06257.JPG (271.26 KB; downloaded 4767 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 425 (BB 25000 ex. SNCF)
Gabi23
Ieri în gara Craiova era epidemie de BB. Erau cel puțin 6 exemplare: 176, 213, 214, 215, 228, 232...
Ieri în gara Craiova era epidemie de BB. Erau cel puțin 6 exemplare: 176, 213, 214, 215, 228, 232...
425-176-1 - Craiova - 14.05.2021.JPG (413.72 KB; downloaded 4636 times)
425-213-2 - Craiova - 14.05.2021.JPG (286.89 KB; downloaded 4634 times)
425-214-0 - Craiova - 14.05.2021.JPG (304.25 KB; downloaded 4635 times)
425-215-7 - Craiova - 14.05.2021.JPG (321.81 KB; downloaded 4635 times)
425-228-0 - Craiova - 14.05.2021.JPG (367.66 KB; downloaded 4640 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 425 (BB 25000 ex. SNCF)
shoppy
528 marcata Rail Force la tractiunea unui marfar cu bitum cald prin Timisoara.
528 marcata Rail Force la tractiunea unui marfar cu bitum cald prin Timisoara.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 425 (BB 25000 ex. SNCF)
Gabi23
570 s-a reîntors recent la tracțiunea ramelor RIO ale Regio Călători. În ultimii ani a fost folosită la tracțiunea marfarelor Rail Force. În această era cu RIO 02 spre Brașov.
570 s-a reîntors recent la tracțiunea ramelor RIO ale Regio Călători. În ultimii ani a fost folosită la tracțiunea marfarelor Rail Force. În această era cu RIO 02 spre Brașov.
425-570 + RIO 02 - București Nord - 23.01.2022.jpg (388.96 KB; downloaded 3798 times)
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 425 (BB 25000 ex. SNCF)
Cezar210
517 intrând în Gara de Nord, tractând o ramă RIO ca R11034
517 intrând în Gara de Nord, tractând o ramă RIO ca R11034
517 in Gara de Nord.png (1.65 MB; downloaded 2857 times)
- Dim
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 425 (BB 25000 ex. SNCF)
Dim
Văd că atât GFR cât și Rail Force au optat pentru EA-uri în dauna BB-urilor, retrăgându-le pe acestea una câte una.
Singurul operator care preferă în continuare bobicele franțuzoaice fiind Regio Călători.
Nu ar fi mai convenabil și pentru ei să folosească tot EA-uri ca majoritatea operatorilor din România?
.
Văd că atât GFR cât și Rail Force au optat pentru EA-uri în dauna BB-urilor, retrăgându-le pe acestea una câte una.
Singurul operator care preferă în continuare bobicele franțuzoaice fiind Regio Călători.
Nu ar fi mai convenabil și pentru ei să folosească tot EA-uri ca majoritatea operatorilor din România?
.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 425 (BB 25000 ex. SNCF)
andrei11
Care e diferenţa între Bo-Bo şi Co-Co ? De ce România a importat / fabricat Co-Co ? Eu am văzut deseori şi Astra - Carpatic venind în Bucureşti cu Bo-Bo. Deci ?
Care e diferenţa între Bo-Bo şi Co-Co ? De ce România a importat / fabricat Co-Co ? Eu am văzut deseori şi Astra - Carpatic venind în Bucureşti cu Bo-Bo. Deci ?
📖 Pagination options