Topic: DAC UDAN 2002 (2002-2009)
29 posts, 16724 views
📖 Pagination options
- Sergiu
-
Posted:
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
- Axel
-
Posted:
-
Re: DAC UDAN 2002 (ex)
Axel
Asa avea interiorul 1889.
Sergiu wrote:
Esti sigur ca ultimele poze sunt dintr-un DAC?
Asa avea interiorul 1889.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: DAC UDAN 2002 (ex)
Chev Celios
Si parca unul din ele avea motor de Ikarus.Daca nu ma insel chiar 592.
Si parca unul din ele avea motor de Ikarus.Daca nu ma insel chiar 592.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: DAC UDAN 2002 (ex)
Gabi23
Scrie in primele pagini din topic, ambele aveau motor de la Ikarusuri. 592 avea ultimul motor al lui 49, iar 1889 avea al unuia din cele cu (60>>>67).
Chev Celios wrote:
Si parca unul din ele avea motor de Ikarus.Daca nu ma insel chiar 592.
Scrie in primele pagini din topic, ambele aveau motor de la Ikarusuri. 592 avea ultimul motor al lui 49, iar 1889 avea al unuia din cele cu (60>>>67).
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: DAC UDAN 2002 (ex)
Dominatrix
Motoarele s-au inlocuit ulterior. Initial au avut motoare noi, Euro 2, fabricate la Roman Brasov, daca nu ma insel. In 2002, cand am vazut un autobuz din acesta la TIB, am luat si un pliant cu el. Din pacate, l-am pierdut.
Motoarele s-au inlocuit ulterior. Initial au avut motoare noi, Euro 2, fabricate la Roman Brasov, daca nu ma insel. In 2002, cand am vazut un autobuz din acesta la TIB, am luat si un pliant cu el. Din pacate, l-am pierdut.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: DAC UDAN 2002 (ex)
Dr2005
Motorul lui #592 a ajuns rapid pe unul din cele două Rocar-Daf, astfel că #592, încă de la apriţia sa în traseu în 2005, a circulat cu motor luat de pe un Dac sau Ikarus. #1889 a apărut şi a circulat cu motorul nou, dar s-a pierdut cândva pe drum (ori a crăpat, ori a ajuns pe alt autobuz mai de protocol de prin alt garaj).
Motorul lui #592 a ajuns rapid pe unul din cele două Rocar-Daf, astfel că #592, încă de la apriţia sa în traseu în 2005, a circulat cu motor luat de pe un Dac sau Ikarus. #1889 a apărut şi a circulat cu motorul nou, dar s-a pierdut cândva pe drum (ori a crăpat, ori a ajuns pe alt autobuz mai de protocol de prin alt garaj).
- Axel
-
Posted:
-
Re: DAC UDAN 2002 (ex)
Axel
Amintiri...
#1889 pe linia 139 la statia '' Margeanului '' in vara anului 2006 cand linia 173 fusese cedata Autobazei Militari.
Aceste autobuze au fost titulare pe linia 173 multa vreme.
Amintiri...
#1889 pe linia 139 la statia '' Margeanului '' in vara anului 2006 cand linia 173 fusese cedata Autobazei Militari.
Aceste autobuze au fost titulare pe linia 173 multa vreme.
1889-139-Anul 2006..JPG.jpg (82.92 KB; downloaded 5422 times)
- Cristi CFR
-
Posted:
-
Re: DAC UDAN 2002 (ex)
Cristi CFR
Oare de ce acest tip de autobuz n-a fost fabricat ca model de serie?Mie mi se pare un autobuz chiar frumos.
Oare de ce acest tip de autobuz n-a fost fabricat ca model de serie?Mie mi se pare un autobuz chiar frumos.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: DAC UDAN 2002 (ex)
Robert24
Era deja foarte depasit dpdv tehnic.
Rocar s-a orientat catre modelele DeSimon.
Era deja foarte depasit dpdv tehnic.
Rocar s-a orientat catre modelele DeSimon.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: DAC UDAN 2002 (ex)
anndrei
Erau bani aruncati pe geam cu modernizarea acestor autobuze. Si ce modernizare...unul avea volan de Ikarus, unul de Mercedes. Au pus si ei ce au gasit prin magazie. Pe scurt era depasit de vremuri din toate punctele de vedere.
Erau bani aruncati pe geam cu modernizarea acestor autobuze. Si ce modernizare...unul avea volan de Ikarus, unul de Mercedes. Au pus si ei ce au gasit prin magazie. Pe scurt era depasit de vremuri din toate punctele de vedere.
- Tom
-
Posted:
-
Re: DAC UDAN 2002 (2002-2009)
Tom
Câteva imagini cu autobuzul 515 prezentat la un eveniment organizat la URAC.
Câteva imagini cu autobuzul 515 prezentat la un eveniment organizat la URAC.
URACVUp212.jpg (167.74 KB; downloaded 3841 times)
URACVUp213.jpg (147 KB; downloaded 3844 times)
URACVUp214.jpg (229.75 KB; downloaded 3841 times)
- ADK
-
Posted:
-
Re: DAC UDAN 2002 (2002-2009)
ADK
515 presupun că a aparținut tot al RATB-ului dar după modernizare a ajuns în Timișoara, ale noastre au fost doar 592/B18LZA și 1889/B71FRT (și puteau s-o mai ducă, 592 a circulat până la expirarea asigurării în ciudă că și 1889 mai avea asigurare până la aceeași dată 31.12.2009 a fost retras mai devreme). În legătură de fotografii, cu o mică atenție se poate observa în spate și vreo 2 autobuze DAC clasice.
515 presupun că a aparținut tot al RATB-ului dar după modernizare a ajuns în Timișoara, ale noastre au fost doar 592/B18LZA și 1889/B71FRT (și puteau s-o mai ducă, 592 a circulat până la expirarea asigurării în ciudă că și 1889 mai avea asigurare până la aceeași dată 31.12.2009 a fost retras mai devreme). În legătură de fotografii, cu o mică atenție se poate observa în spate și vreo 2 autobuze DAC clasice.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: DAC UDAN 2002 (2002-2009)
Gabi23
#1889 în martie 2009 pe linia 402 - Piața Sudului - Danubiana, e una liniile (alături de 418 și 434), unde circula când nu era defect
#1889 în martie 2009 pe linia 402 - Piața Sudului - Danubiana, e una liniile (alături de 418 și 434), unde circula când nu era defect
1889 - 402 - 27.03.2009.JPG (339.32 KB; downloaded 2245 times)
📖 Pagination options