Topic: Șos. Colentina - Calea Moșilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
470 posts, 176298 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
- PinkyHog
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
PinkyHog
Preluare de pe Facebook - Info Trafic Bucuresti si Ilfov:
Alexandru Voinescu Va incepe montarea gardurilor pe Sos Colentina de la Sos. Fundeni către Pod Europa. După marcajul făcut, o să mai rămână o bandă jumătate de mers.
Andrei Marian Spatiul in plus este pentru siguranta deplasarii ambulantelor si va fi pus un gard fonic interior.
Andrei Marian Sunt in plan si bulevardele pe care circula liniile 1 si 10.
Preluare de pe Facebook - Info Trafic Bucuresti si Ilfov:
Alexandru Voinescu Va incepe montarea gardurilor pe Sos Colentina de la Sos. Fundeni către Pod Europa. După marcajul făcut, o să mai rămână o bandă jumătate de mers.
24862614_1545662592216330_1566360412873193573_n.jpg (85.94 KB; downloaded 3941 times)
24862478_1545662598882996_4550839528470287797_n.jpg (91.92 KB; downloaded 3940 times)
Andrei Marian Spatiul in plus este pentru siguranta deplasarii ambulantelor si va fi pus un gard fonic interior.
Andrei Marian Sunt in plan si bulevardele pe care circula liniile 1 si 10.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
punmeister
Daca pe 1 si 10 o sa avem garduri, inseamna ca o sa aiba garduri partial si 8, 11, 25, 34, 35 si 46.
Daca pe 1 si 10 o sa avem garduri, inseamna ca o sa aiba garduri partial si 8, 11, 25, 34, 35 si 46.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
ByOnu
Raman doua benzi pe sens practicabile.
Intr-un comentariu la postarea respectiva cineva spune ca se vor reduce turele de pe 21 de la 18 la 15 (nr. ca urmare a cresterii vitezei de circulatie a tramvaielor). Este adevarat?
Raman doua benzi pe sens practicabile.
Intr-un comentariu la postarea respectiva cineva spune ca se vor reduce turele de pe 21 de la 18 la 15 (nr. ca urmare a cresterii vitezei de circulatie a tramvaielor). Este adevarat?
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
punmeister
Poate vor sa uniformizeze parcul lui 21 cu CA-uri. Sunt tare curios ce CA-uri ies de la uzina si merg la Colentina.
Poate vor sa uniformizeze parcul lui 21 cu CA-uri. Sunt tare curios ce CA-uri ies de la uzina si merg la Colentina.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
ByOnu
La viteza asta medie de un tramvai pe an, sa nu ne facem iluzii. Oricum, cea mai recenta varianta a bugetului alocat RATB prevede scaderea numarului tramvaielor modernizate(!!) pentru a redirectiona bugetul rezultat catre montarea de AC pe vehicule. Pentru mine este evident ca unica solutie este achizitionarea de material rulant nou. Modernizarile acestea poate ar mai fi mers acum cativa ani cand s-a dat start proiectului. Dar astazi produsul finit este execrabil si incompatibil cu zilele noastre. Ma 'bucur' de cele 3 printese ale depoului Colentina ora de ora in fata blocului si iti spun ca troncanesc din toate incheieturile. Tras de V3A-93 cat se mai poate si inlocuite treptat, odata cu marirea parcului (da, da, asta doar in statul paralel poate! vise!). Dar serios, cat putem sa mai peticim acelasi proiect din anii '70??
De la Carol I in sus tramvaiele sunt arhipline si acum, ce sa mai reduci la turele astea amarate?!
LE. Am gasit.
Deci pastrezi intervalul de succedare dar scazi capacitatea. Anulezi ca la matematica beneficiile introducerii gardurilor in primul rand. Da, ajungi mai repede cu 5, hai maximum 10 minute pe distante lungi la ore de varf, ...dar asta daca reusesti sa te urci in tramvai si daca nu lesini pana la destinatie. Inghesuiala asta se va regasi si pe peroane, fiecare oprire in statie va dura mai mult deoarece acelasi numar de oameni vor incerca sa se inghesuie intr-un numar mai mic de vehicule.
Poate este ceva gresit in rationamentul meu.
La viteza asta medie de un tramvai pe an, sa nu ne facem iluzii. Oricum, cea mai recenta varianta a bugetului alocat RATB prevede scaderea numarului tramvaielor modernizate(!!) pentru a redirectiona bugetul rezultat catre montarea de AC pe vehicule. Pentru mine este evident ca unica solutie este achizitionarea de material rulant nou. Modernizarile acestea poate ar mai fi mers acum cativa ani cand s-a dat start proiectului. Dar astazi produsul finit este execrabil si incompatibil cu zilele noastre. Ma 'bucur' de cele 3 printese ale depoului Colentina ora de ora in fata blocului si iti spun ca troncanesc din toate incheieturile. Tras de V3A-93 cat se mai poate si inlocuite treptat, odata cu marirea parcului (da, da, asta doar in statul paralel poate! vise!). Dar serios, cat putem sa mai peticim acelasi proiect din anii '70??
De la Carol I in sus tramvaiele sunt arhipline si acum, ce sa mai reduci la turele astea amarate?!
LE. Am gasit.
In cazul instituirii caii proprii pe un tronson de 7 km cd se obtine o viteza medie de exploatare de 15,4 km/h, respectiv o capacitate de transport de 4559 calatori/ ora si sens, cu circa 18% mai mult decat in prezent. La mentinerea intervalului de succedare actual, pe cale proprie se poate obtine o reducere a parcului circulant de la 18 la 15 vehicule.
Deci pastrezi intervalul de succedare dar scazi capacitatea. Anulezi ca la matematica beneficiile introducerii gardurilor in primul rand. Da, ajungi mai repede cu 5, hai maximum 10 minute pe distante lungi la ore de varf, ...dar asta daca reusesti sa te urci in tramvai si daca nu lesini pana la destinatie. Inghesuiala asta se va regasi si pe peroane, fiecare oprire in statie va dura mai mult deoarece acelasi numar de oameni vor incerca sa se inghesuie intr-un numar mai mic de vehicule.
Poate este ceva gresit in rationamentul meu.
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
stefan_br
Daca spatiul ar permite ar putea sa bage si autobuzele pe linia de tramvai.
Daca spatiul ar permite ar putea sa bage si autobuzele pe linia de tramvai.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
shoppy
Pai la cat spatiu vad ca lasa, cred ca asta este ideea.
Pai la cat spatiu vad ca lasa, cred ca asta este ideea.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
ByOnu
Ar fi foarte bine, ca tot este asfaltata, dar nu cred ca se incadreaza ca si gabarit in statii.
Ar fi foarte bine, ca tot este asfaltata, dar nu cred ca se incadreaza ca si gabarit in statii.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
WT_fan06
Avem gard continuu de la Obor la Cartier Colentina și chiar mai departe înspre capăt, și lucrau la montarea gardului între Obor și Eminescu ieri.
Avem gard continuu de la Obor la Cartier Colentina și chiar mai departe înspre capăt, și lucrau la montarea gardului între Obor și Eminescu ieri.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
shoppy
Din ce am vazut, pe marcajul acela vine linia continua cu vopsea, gardul este mai inspre sina.
Din ce am vazut, pe marcajul acela vine linia continua cu vopsea, gardul este mai inspre sina.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
subway guru
Garduri pe mijloc implica cracanarea liniilor de tramvai
In strainatate e suficienta o dunga alba continua pe asfalt, la noi poti sa pui si gard electric cu sarma ghimpata ca tot nu se respecta...
Hai sa va mai spun un lucru pe care probabil nu-l stiati...dupa modernizarea liniei Sf. Gheorghe-Mosilor-Colentina viteza comerciala de circulatie a tramvaielor a scazut dramatic si asimptotic spre zero absolut!
De ce?
Pentru ca inainte de modernizare calea de rulare era in asa hal incat bizonii pregetau sa o incalece...dupa modernizare...trai neneaca!!!
Nashpa, ca nu s-a modernizat linia ca sa circule turmele de bizoni pe ea...
Abia acum, dupa atata amar de vreme intram intr-o oarece normalitate!
Si sa ne mai lese in durerea noastra astia cu cate trei suvuri cu lacrimile lor de crocodil ca nu induioseaza pe nimeni.
Iulika0069 wrote:
Mi-am dat seama ca am gresit cand am zis ca am gresit!
La faza cu fata calcata de tramvai - solutia poate fi si cu garduri pe mijloc (si nu mai avea motiv sa fuga de nebuna); sa pui 2 randuri garduri pe carosabil, asta e iar o "solutie corecta la problema pusa gresit".
La faza cu bizonul pe linia de tramvai - https://www.youtube.com/watch?v=bID9hqfH75w (era in misiune!) )
La faza cu Rebreanu - alea nu sunt borduri, sunt burdurici; io ziceam sa punem ceva inalt, sau chiar mini-NJ (25cm ar trebui sa ajunga la toata lumea )
Re-raman la pozitia legata de subiect - borduri inalte (cel putin dublu ca inaltime fata de cele de pe Rebreanu) si vopsite alb/galben + garduri pe mijloc contra pietonilor.
E absolut oribil acum pe Colentina, gardurile alea apar de nicaieri, au mancat deja o jumatate de banda (practic au ramas doar 2 benzi pe Colentina in zona cu gardurile)
P.S. Chiar nu vreau sa fiu Gica-contra, dar daca asta gandesc, asta zic
Garduri pe mijloc implica cracanarea liniilor de tramvai
In strainatate e suficienta o dunga alba continua pe asfalt, la noi poti sa pui si gard electric cu sarma ghimpata ca tot nu se respecta...
Hai sa va mai spun un lucru pe care probabil nu-l stiati...dupa modernizarea liniei Sf. Gheorghe-Mosilor-Colentina viteza comerciala de circulatie a tramvaielor a scazut dramatic si asimptotic spre zero absolut!
De ce?
Pentru ca inainte de modernizare calea de rulare era in asa hal incat bizonii pregetau sa o incalece...dupa modernizare...trai neneaca!!!
Nashpa, ca nu s-a modernizat linia ca sa circule turmele de bizoni pe ea...
Abia acum, dupa atata amar de vreme intram intr-o oarece normalitate!
Si sa ne mai lese in durerea noastra astia cu cate trei suvuri cu lacrimile lor de crocodil ca nu induioseaza pe nimeni.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
WT_fan06
Ca să crească viteza de circulație ar trebui să repare şi macazul ăla nenorocit de la Ziduri Moşi. E chiar atât de greu? Cât de incompetent să fie RATB? Păi numai faptul că trebuie să cobori să schimbi macazul cu ranga ca în secolul 19, pierzi verdele, gata - s-au dus două minute numai din asta.
Ca să crească viteza de circulație ar trebui să repare şi macazul ăla nenorocit de la Ziduri Moşi. E chiar atât de greu? Cât de incompetent să fie RATB? Păi numai faptul că trebuie să cobori să schimbi macazul cu ranga ca în secolul 19, pierzi verdele, gata - s-au dus două minute numai din asta.
- Iulika0069
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
Iulika0069
Adica? Ce cracanare s-a facut intre Obor si Ziduri Mosi?
subway guru wrote:
Garduri pe mijloc implica cracanarea liniilor de tramvai
...
Adica? Ce cracanare s-a facut intre Obor si Ziduri Mosi?
📖 Pagination options