Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
2095 posts, 521201 views
📖 Pagination options
- oache81
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
oache81
S-ar putea face si altfel, iesit la suprafata imediat dupa intersectia cu Iancului si mers pana la Cora pe la suprafata.Linia teoretic ar trebui sa suporte si ecartamentul e aproximativ la fel (3mm diferenta).
S-ar putea face si altfel, iesit la suprafata imediat dupa intersectia cu Iancului si mers pana la Cora pe la suprafata.Linia teoretic ar trebui sa suporte si ecartamentul e aproximativ la fel (3mm diferenta).
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
ByOnu
Vorbesti despre a scoate metroul la suprafata (utilizand liniile actuale de tramvai)? Ecartamentul nu este singura problema. Mai vorbim aici si despre infrastructura in sine care este proiectata si construita pentru tramvai, respectiv (fara sa cunosc detalii) greutatea suportata, inscrierea in gabarit, distanta dintre linii, peroanele, intersectiile, calea de rulare, etc. Dar mai ales faptul ca ramele de metrou nu sunt concepute sa imparta traiectoria cu masini sau pietoni, au tot echipamentul la vedere, sunt inalte, etc.
Scuze daca nu la asta te refereai.
Dar daca da, IMPOSIBIL.
Vorbesti despre a scoate metroul la suprafata (utilizand liniile actuale de tramvai)? Ecartamentul nu este singura problema. Mai vorbim aici si despre infrastructura in sine care este proiectata si construita pentru tramvai, respectiv (fara sa cunosc detalii) greutatea suportata, inscrierea in gabarit, distanta dintre linii, peroanele, intersectiile, calea de rulare, etc. Dar mai ales faptul ca ramele de metrou nu sunt concepute sa imparta traiectoria cu masini sau pietoni, au tot echipamentul la vedere, sunt inalte, etc.
Scuze daca nu la asta te refereai.
Dar daca da, IMPOSIBIL.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
WOW !!!
Ar fi primul metrou din lume care sa opreasca la semafor ca sa treaca masinile...
WOW !!!
Ar fi primul metrou din lume care sa opreasca la semafor ca sa treaca masinile...
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
punmeister
Pai stadtbahn-ul din Frankfurt, Stuttgart etc. cum e? Nu sta la semafor precum tramvaiul?
Pai stadtbahn-ul din Frankfurt, Stuttgart etc. cum e? Nu sta la semafor precum tramvaiul?
- WT_fan06
-
Posted:
-
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Nu stiu cum este, dar iti spun sigur cum nu este...
NU este metrou !
(Este mai degraba un "21 cu gard" pe Colentina... Orice, dar NU metrou.)
punmeister wrote:
Pai stadtbahn-ul din Frankfurt, Stuttgart etc. cum e? Nu sta la semafor precum tramvaiul?
Nu stiu cum este, dar iti spun sigur cum nu este...
NU este metrou !
(Este mai degraba un "21 cu gard" pe Colentina... Orice, dar NU metrou.)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Metroul nostru are peron ridicat iar tramvaiul peron coborat, nu sunt compatibile intre ele.
Metroul nostru are peron ridicat iar tramvaiul peron coborat, nu sunt compatibile intre ele.
- oache81
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
oache81
Fix asa e metroul din Porto.In oras merge mai incet (max 60 la ora) si afara maxim 130.Am sa caut date exacte despre greutate dar nu cred ca e mare diferenta intre BM/CAF si 2 V3A unu in spatele celuilalt.Evident nu va circula si tramvai si metrou pe aceeasi sina si curbe nu prea sunt de la Iancului la Cora.Metrourile au si pantograf deja e chestie doar de vointa, daca se vrea sigur se poate.Se inalta peronul ca la Obor si Muncii si gata.
Pun pariu ca daca iei un BM si il bagi acum pe linia lui 41 de exemplu merge linistit doar sa se potriveasca la inaltime cu pantograful.Fara reglaje suplimentate, are aceasi tensiune si ecartament (aproximativ oricum in limite)
V3A are 35tone gol si 55tone plin la metrou nu gasesc dar fiind plastic sigur nu are peste 100 de tone.
Fix asa e metroul din Porto.In oras merge mai incet (max 60 la ora) si afara maxim 130.Am sa caut date exacte despre greutate dar nu cred ca e mare diferenta intre BM/CAF si 2 V3A unu in spatele celuilalt.Evident nu va circula si tramvai si metrou pe aceeasi sina si curbe nu prea sunt de la Iancului la Cora.Metrourile au si pantograf deja e chestie doar de vointa, daca se vrea sigur se poate.Se inalta peronul ca la Obor si Muncii si gata.
Pun pariu ca daca iei un BM si il bagi acum pe linia lui 41 de exemplu merge linistit doar sa se potriveasca la inaltime cu pantograful.Fara reglaje suplimentate, are aceasi tensiune si ecartament (aproximativ oricum in limite)
V3A are 35tone gol si 55tone plin la metrou nu gasesc dar fiind plastic sigur nu are peste 100 de tone.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Mai bine facem precum Schnellbahn-ul din Berlin: sus pe stacade.
Mai bine facem precum Schnellbahn-ul din Berlin: sus pe stacade.
- oache81
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
oache81
Eu as vrea sa folosim cat mai mult din ce avem.
Eu as vrea sa folosim cat mai mult din ce avem.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Cred ca problema e ca nu avem suficient (autobuze, tramvaie) cat sa folosim ceea ce avem (infrastructura) si pe alocuri nu avem suficient (infrastructura) pentru ceea ce avem (tramvaie care circula). Si asa mai departe.
Cred ca problema e ca nu avem suficient (autobuze, tramvaie) cat sa folosim ceea ce avem (infrastructura) si pe alocuri nu avem suficient (infrastructura) pentru ceea ce avem (tramvaie care circula). Si asa mai departe.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
@oache81
Nu mai fantaza, materialul rulant de metrou nu are aceleasi gabarite de libera trecere ca materialul rulant de tramvai!...orice discutie mai departe e inutila...
@oache81
Nu mai fantaza, materialul rulant de metrou nu are aceleasi gabarite de libera trecere ca materialul rulant de tramvai!...orice discutie mai departe e inutila...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Guru, ba da, urmează în proximul interval de timp introducerea sesngiratoriilor pe autostrăzi, și bariere CFR la trecerile la nivel cu șoseaua.
Guru, ba da, urmează în proximul interval de timp introducerea sesngiratoriilor pe autostrăzi, și bariere CFR la trecerile la nivel cu șoseaua.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Andrei, giratorii exista pe autostrazi, insa au raza de cativa KM si nu intersecteaza cu nivelul autostrazii, fiind deservit de bretele. Dar divagam
Andrei, giratorii exista pe autostrazi, insa au raza de cativa KM si nu intersecteaza cu nivelul autostrazii, fiind deservit de bretele. Dar divagam
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Șos. Pantelimon și pe Șos. Iancului (FINALIZAT mai 2022)
•
Choose destination