Topic: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF)
546 posts, 192704 views
📖 Pagination options
- faraonul
-
Posted:
-
Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF)
faraonul
Cred că este de la acest stâlp dărâmat după Liceul Francez. Dar cu siguranță lucrează și la Dedeman să refacă LES-ul intre IKEA si Aeroportul Băneasa. Eu am semnalat la CNAIR, Luxten și Enel Muntenia. Sper sa remedieze avariile și să meargă înainte cu relamparea.
Cred că este de la acest stâlp dărâmat după Liceul Francez. Dar cu siguranță lucrează și la Dedeman să refacă LES-ul intre IKEA si Aeroportul Băneasa. Eu am semnalat la CNAIR, Luxten și Enel Muntenia. Sper sa remedieze avariile și să meargă înainte cu relamparea.
IMG-20171203-WA0004.jpg (248.28 KB; downloaded 3471 times)
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF)
mindmasster
Totul respectul meu pentru ce ai facut!!!
Totul respectul meu pentru ce ai facut!!!
- faraonul
-
Posted:
-
Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF)
faraonul
Făcut e când rămâne ceva. Să văd că fac și ei ce trebuie și atunci pot declara că am rezolvat ceva.
Momentan sunt in Dubai, la ăștia se întâmplă lucrurile cu adevarat. Desi sunt în criza au noi poduri și autostrăzi după doar 9 luni. Nu 5 ani, nu doi ani ci 9 luni. Fac drumuri si poduri mai repede decât se naște un copil. Din Mai și până acum se vede schimbarea. Joi mă întorc în țară și atunci o să constat daca au evoluat lucrurile și pe DN1.
Făcut e când rămâne ceva. Să văd că fac și ei ce trebuie și atunci pot declara că am rezolvat ceva.
Momentan sunt in Dubai, la ăștia se întâmplă lucrurile cu adevarat. Desi sunt în criza au noi poduri și autostrăzi după doar 9 luni. Nu 5 ani, nu doi ani ci 9 luni. Fac drumuri si poduri mai repede decât se naște un copil. Din Mai și până acum se vede schimbarea. Joi mă întorc în țară și atunci o să constat daca au evoluat lucrurile și pe DN1.
Un fel de DN1 în Dubai. Greu să înțeleagă ai noștri că suntem vai de capul nostru in mijlocul Europei. Ăștia sunt cu 50 de ani înaintea Europei .
IMG-20171205-WA0023.jpg (174.08 KB; downloaded 3387 times)
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF)
mindmasster
Cam asa sunt si intrarile principale in Viena si Budapesta. 4-5 benzi pe sens si cu panouri foarte mari care arata clar catre ce oras te indrepti.
Cam asa sunt si intrarile principale in Viena si Budapesta. 4-5 benzi pe sens si cu panouri foarte mari care arata clar catre ce oras te indrepti.
- realistul
-
Posted:
-
Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF)
realistul
Suntem singurii înapoiați din UE la panouri de informare și drumuri.
Suntem singurii înapoiați din UE la panouri de informare și drumuri.
- faraonul
-
Posted:
-
Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF)
faraonul
Pasajul Otopeni peste DNCB are iluminatul public functional complet dupa 4 ani, 8 luni si 23 de zile de la prima semnalare. Nu e ca in Dubai dar arata bine. Daca scapa de cablurile aeriene si vopsesc bordurile va fi ca acolo. Acum sper sa le vad reparate si pasajele Jandarmeriei si IKEA.
Pasajul Otopeni peste DNCB are iluminatul public functional complet dupa 4 ani, 8 luni si 23 de zile de la prima semnalare. Nu e ca in Dubai dar arata bine. Daca scapa de cablurile aeriene si vopsesc bordurile va fi ca acolo. Acum sper sa le vad reparate si pasajele Jandarmeriei si IKEA.
DN1 - Pasajul Otopeni 3 - 7.12.2017.jpg (135.5 KB; downloaded 3203 times)
- chriss
-
Posted:
-
Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF)
chriss
Super treaba ai facut!la pasajul Ikeea si zona aeroportului Băneasa cum stau lucrurile?!pentru iluminatul care nu functioneaza pe anumite bulevarde unde trebuie făcute sesizări?!Luxten-ul se misca super bine pe partea de sesizări la iluminatul dintre blocuri!
Super treaba ai facut!la pasajul Ikeea si zona aeroportului Băneasa cum stau lucrurile?!pentru iluminatul care nu functioneaza pe anumite bulevarde unde trebuie făcute sesizări?!Luxten-ul se misca super bine pe partea de sesizări la iluminatul dintre blocuri!
- realistul
-
Posted:
-
Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF)
realistul
Mai nou sunt foarte multe zone în București cu iluminatul defect.
Mai nou sunt foarte multe zone în București cu iluminatul defect.
- faraonul
-
Posted:
-
Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF)
faraonul
In zona Liceului Francez a avut loc un accident pe data de 1 Decembrie care doborât un stâlp și o cutie de distribuție. Atunci s-a produs un scurt circuit care a avariat instalația până la Casa Presei. S-a rezolvat in câteva etape.
Zona cuprinsa intre Aleea Privighetorilor și aeroportul Băneasa va intra și ea în reabilitare până la finalul anului. Vestea buna este că CNAIR a aprobat și achiziția stâlpilor mici distruși de accidente (5 buc) și a 10 corpuri din zona aeroportului. Eu le-am sugerat să facă relamparea acum cat e vreme frumoasa și să refacă continuitatea iar stâlpii distruși să-i schimbe când îi primesc. O sa vedem ce fac.
In București situația este încurcată intre diferite direcții din PMB și nu numai. O direcție face reabilitarea dar când iese din garanție nu o preda altei direcții care face mentenanță. Deci Luxten sau alte firme pot face o lucrare după care dacă nu este predată și integrata in SIP nu beneficiază de întreținere din partea Luxten.
Pasajele și podurile aparțin de Administratia Strazilor. Pasajul Unirii este un astfel de caz.
Bulevardul Aerogării sta cu avaria nerezolvată de doi ani. Acolo firma care a făcut lucrarea este în insolventa deși lucrarea e în garanție.
Parcul Kiseleff sta cu avaria nerezolvată din vara. Parcul aparține de PS1.
Cea mai mare problema a Bucureștiului la iluminat este că s-a găsit o forma sa nu se întrețină ceva pe motiv că nu este în SIP și Luxten nu este platit pentru mentenanță.
Avem două orașe paralele unul cu străzi și bulevarde in SIP altele nu.
Din punctul meu de vedere nu exista două orașe ci unul. Luxten daca are contract trebuie sa întrețină orice instalație de iluminat public aflată pe domeniul public.
Pe mine că cetățean nu mă interesează că PA-CO are pasajul Pipera sau CNAIR Sos. București Ploiesti. Sunt in zona administrativa București? Da. Sunt pe domeniul public? Da. Atunci rezolvați-le. Eu ca cetățean vi le platesc prin taxe și impozite oricum.
Personal am transmis acest punct de vedere PMB și Luxten. Durează ani de zile până se repara ceva. Este o bătaie de joc.
Punctual daca nu merge un stâlp sau doi este la Luxten (dacă artera este în SIP)
Daca este o avarie amplă și nu merg mai multi stâlpi este o avarie ce o rezolva ENEL Muntenia.
LEA - linie electrică aeriană
LES - linie electrică subterană.
Cam astea le-am înțeles și eu de la Luxten
In zona Liceului Francez a avut loc un accident pe data de 1 Decembrie care doborât un stâlp și o cutie de distribuție. Atunci s-a produs un scurt circuit care a avariat instalația până la Casa Presei. S-a rezolvat in câteva etape.
Zona cuprinsa intre Aleea Privighetorilor și aeroportul Băneasa va intra și ea în reabilitare până la finalul anului. Vestea buna este că CNAIR a aprobat și achiziția stâlpilor mici distruși de accidente (5 buc) și a 10 corpuri din zona aeroportului. Eu le-am sugerat să facă relamparea acum cat e vreme frumoasa și să refacă continuitatea iar stâlpii distruși să-i schimbe când îi primesc. O sa vedem ce fac.
In București situația este încurcată intre diferite direcții din PMB și nu numai. O direcție face reabilitarea dar când iese din garanție nu o preda altei direcții care face mentenanță. Deci Luxten sau alte firme pot face o lucrare după care dacă nu este predată și integrata in SIP nu beneficiază de întreținere din partea Luxten.
Pasajele și podurile aparțin de Administratia Strazilor. Pasajul Unirii este un astfel de caz.
Bulevardul Aerogării sta cu avaria nerezolvată de doi ani. Acolo firma care a făcut lucrarea este în insolventa deși lucrarea e în garanție.
Parcul Kiseleff sta cu avaria nerezolvată din vara. Parcul aparține de PS1.
Cea mai mare problema a Bucureștiului la iluminat este că s-a găsit o forma sa nu se întrețină ceva pe motiv că nu este în SIP și Luxten nu este platit pentru mentenanță.
Avem două orașe paralele unul cu străzi și bulevarde in SIP altele nu.
Din punctul meu de vedere nu exista două orașe ci unul. Luxten daca are contract trebuie sa întrețină orice instalație de iluminat public aflată pe domeniul public.
Pe mine că cetățean nu mă interesează că PA-CO are pasajul Pipera sau CNAIR Sos. București Ploiesti. Sunt in zona administrativa București? Da. Sunt pe domeniul public? Da. Atunci rezolvați-le. Eu ca cetățean vi le platesc prin taxe și impozite oricum.
Personal am transmis acest punct de vedere PMB și Luxten. Durează ani de zile până se repara ceva. Este o bătaie de joc.
Punctual daca nu merge un stâlp sau doi este la Luxten (dacă artera este în SIP)
Daca este o avarie amplă și nu merg mai multi stâlpi este o avarie ce o rezolva ENEL Muntenia.
LEA - linie electrică aeriană
LES - linie electrică subterană.
Cam astea le-am înțeles și eu de la Luxten
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF)
shoppy
Mecanisumul cu garantia este simplu, la orice lucrare aflata in garantie statul plateste ultimii 10% din valoarea contractului (numiti garantia de buna executie) la iesirea lucrarii din garantie(daca nu au existat probleme).
Daca statul vede ca lucrarea are probleme atunci solicita executarea lor in garantie, daca acest lucru nu prea se intampla atunci statul fie anuleaza contractul si preia el lucrarea (pastrand cei 10%) fie la incetarea perioadei de garantie conditioneaza plata garantiei de buna executie contra rezolvarii tuturor problemelor.
Problema este ca daca, constructorul se prinde ca statul nu este interesat de anularea contractului atunci va taragana rezolvarea problemelor pana la expirarea garantiei, pentru a le rezolva pe toate odata si o singura data.
Deci daca lucrarea are 2 ani garantie atunci ea va functiona perfect primele 6 luni dupa care va incepe o degradare care va dura 18 luni, moment in care se va readuce la starea initiala si va trece in gestiunea statului.
(da, aia insemana LES si LEA, de mentionat ca nu are legatura cu nivelul de tensiune ci doar cu modul de instalare)
Mecanisumul cu garantia este simplu, la orice lucrare aflata in garantie statul plateste ultimii 10% din valoarea contractului (numiti garantia de buna executie) la iesirea lucrarii din garantie(daca nu au existat probleme).
Daca statul vede ca lucrarea are probleme atunci solicita executarea lor in garantie, daca acest lucru nu prea se intampla atunci statul fie anuleaza contractul si preia el lucrarea (pastrand cei 10%) fie la incetarea perioadei de garantie conditioneaza plata garantiei de buna executie contra rezolvarii tuturor problemelor.
Problema este ca daca, constructorul se prinde ca statul nu este interesat de anularea contractului atunci va taragana rezolvarea problemelor pana la expirarea garantiei, pentru a le rezolva pe toate odata si o singura data.
Deci daca lucrarea are 2 ani garantie atunci ea va functiona perfect primele 6 luni dupa care va incepe o degradare care va dura 18 luni, moment in care se va readuce la starea initiala si va trece in gestiunea statului.
(da, aia insemana LES si LEA, de mentionat ca nu are legatura cu nivelul de tensiune ci doar cu modul de instalare)
- chriss
-
Posted:
-
Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF)
chriss
Buna seara!
Ce se mai aude de sectiunile de la Ikeea si Otopeni?
Buna seara!
Ce se mai aude de sectiunile de la Ikeea si Otopeni?
- faraonul
-
Posted:
-
Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF)
faraonul
Salut, Au o problema cu un cablu subteran care este întrerupt în două locuri. Imediat ce îl înlocuiesc dau drumul la relampare (înlocuiesc becurile arse).
In seara asta o să trec sa vad cum a mai evoluat lucrarea.
Săptămâna viitoare o să vorbesc cu echipa care lucrează acolo și revin cu informații noi. Mai am sa le dau 132 de becuri de 400W.
Și eu îmi doresc ca până vineri sa vedem o schimbare majora ca sa întâmpinăm Crăciunul cum se cuvine cu lumina, belșug și bucurie.
Eu nu mai pot urca poze, am depășit limita pentru categoria mea de user.
Desi offtopic va dau o veste buna ca sa închei intr-o nota optimista: Podurile dunarene de la Cernavodă și Fetești au un nou iluminat public cu LED-uri. Deci domnul Ministru Stroe citește mesajele la fel și domnii Dima, Stefan Ioniță și Radu Munteanu de la CNAIR. Nu mă așteptam. Hai sa schimbăm ceva în țara asta.
Salut, Au o problema cu un cablu subteran care este întrerupt în două locuri. Imediat ce îl înlocuiesc dau drumul la relampare (înlocuiesc becurile arse).
In seara asta o să trec sa vad cum a mai evoluat lucrarea.
Săptămâna viitoare o să vorbesc cu echipa care lucrează acolo și revin cu informații noi. Mai am sa le dau 132 de becuri de 400W.
Și eu îmi doresc ca până vineri sa vedem o schimbare majora ca sa întâmpinăm Crăciunul cum se cuvine cu lumina, belșug și bucurie.
Eu nu mai pot urca poze, am depășit limita pentru categoria mea de user.
Desi offtopic va dau o veste buna ca sa închei intr-o nota optimista: Podurile dunarene de la Cernavodă și Fetești au un nou iluminat public cu LED-uri. Deci domnul Ministru Stroe citește mesajele la fel și domnii Dima, Stefan Ioniță și Radu Munteanu de la CNAIR. Nu mă așteptam. Hai sa schimbăm ceva în țara asta.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF)
punmeister
@faraonul
Poti sa-ti faci cont de Imgur si sa pui aici pozele de acolo.
@faraonul
Poti sa-ti faci cont de Imgur si sa pui aici pozele de acolo.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Despre Soseaua Bucuresti - Ploiesti (DN1 in Buc - IF)
WT_fan06
Chiar NU recomand Imgur. Pe motiv întemeiat. Mai bine mergi pe Flickr.
Chiar NU recomand Imgur. Pe motiv întemeiat. Mai bine mergi pe Flickr.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination