Topic: Ştiri, proiecte, perspective
1886 posts, 603559 views
📖 Pagination options
- survola
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
survola
Zic ei ca nu necesita, dar eu zic ca au modificat aspectul drumului; iar e in coada de peste legislatia.
Nu pot fi lucrari de intretinere, se monteaza un parapet nou.
Zic ei ca nu necesita, dar eu zic ca au modificat aspectul drumului; iar e in coada de peste legislatia.
Nu pot fi lucrari de intretinere, se monteaza un parapet nou.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
ByOnu
Primaria s-a complacut pana acum. Nu a facut gura pentru ca toata lumea traversa peste tot, nici locuitorii n-au avut neaparat atat de mult spirit civic incat sa ceara treceri. Acum insa sunt obligati de circumstante si urla ca din gura de sarpe... pe buna dreptate! Ce a facut primaria pana acum?
Oricum, noi avem o foarte mare problema cu localitatile taiate de DN-uri, din punct de vedere social si urbanistic. Mi se pare oribil sa ai zidul Berlinului in mijlocul localitatii. Poate ca odata integrate in zona metropolitana acestea ar trebui vazute ca si bulevarde cu intersectii si treceri semaforizate, scuaruri (etc.), ci nu "autostrazi" urbane cum ce sunt in prezent.
O solutie SF este desigur ingroparea sau ridicarea acestora astfel inca DN-urile sa nu mai treaca la nivelul solului prin localitati.
Primaria s-a complacut pana acum. Nu a facut gura pentru ca toata lumea traversa peste tot, nici locuitorii n-au avut neaparat atat de mult spirit civic incat sa ceara treceri. Acum insa sunt obligati de circumstante si urla ca din gura de sarpe... pe buna dreptate! Ce a facut primaria pana acum?
Oricum, noi avem o foarte mare problema cu localitatile taiate de DN-uri, din punct de vedere social si urbanistic. Mi se pare oribil sa ai zidul Berlinului in mijlocul localitatii. Poate ca odata integrate in zona metropolitana acestea ar trebui vazute ca si bulevarde cu intersectii si treceri semaforizate, scuaruri (etc.), ci nu "autostrazi" urbane cum ce sunt in prezent.
O solutie SF este desigur ingroparea sau ridicarea acestora astfel inca DN-urile sa nu mai treaca la nivelul solului prin localitati.
- survola
-
Posted:
-
- adila
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
adila
Cuvantul centura in limba romana se refera doar la chestia de pus la pantaloni, si nu are legatura cu strazile sau mai stiu eu ce drumuri si sosele pentru masini.
Cuvantul centura in limba romana se refera doar la chestia de pus la pantaloni, si nu are legatura cu strazile sau mai stiu eu ce drumuri si sosele pentru masini.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
andrei11
Se mai judecă și în spiritul informației.
Toată lumea a înțeles că e vorba de șoseaua de centură.
________________
Vrei să-ți dau exemple de expresii care au înțeles numai în română ?
Dă-mi un telefon.
Ia să te văd acum, îmi dai efectiv telefonul sau mă suni ?
Se mai judecă și în spiritul informației.
Toată lumea a înțeles că e vorba de șoseaua de centură.
________________
Vrei să-ți dau exemple de expresii care au înțeles numai în română ?
Dă-mi un telefon.
Ia să te văd acum, îmi dai efectiv telefonul sau mă suni ?
- drbm
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
drbm
Administraţia Străzilor va realiza un studiu de fezabilitate pentru instalarea unor sisteme de iluminat şi de semnalizare suplimentară a trecerilor de pietoni nesemaforizate, pentru reducerea riscului de accidente, potrivit unui proiect de hotărâre aprobat, miercuri, în şedinţa Consiliului General al Municipiului Bucureşti (CGMB). Proiectul prevede montarea unor stâlpi de iluminat concentraţi pe trecerea de pietoni, montarea unor markeri luminoşi în carosabil, precum şi amplasarea unor senzori de detectare a pietonilor care urmează să traverseze.
„Adesea, conducătorul auto nu cunoaşte traseul pentru a identifica cu uşurinţă zona în care intră în contact cu pietonii. Locul în care pietonii traversează strada trebuie să fie foarte vizibil pentru şofer atât pe timpul zilei, cât şi pe timpul nopţii. La nivel mondial, au fost efectuate nenumărate studii privind trecerile de pietoni şi concluzia a fost unanimă: realizarea unui iluminat adecvat pe timpul nopţii îmbunătăţeşte în mod cert vizibilitatea şi siguranţa participanţilor la trafic", se arată în expunerea de motive a proiectului.
Măsurile propuse de consilierii PNL, iniţiatorii proiectului, pentru creşterea siguranţei pe trecerea de pietoni sunt amplasarea unor stâlpi echipaţi cu corpuri de iluminat LED, cu lumină albă, pe o parte şi alta a trecerii de pietoni, instalarea unor markeri luminoşi cu tehnologie LED în carosabil, cu lumină galbenă intermitentă, poziţionaţi transversal pentru a delimita zona de oprire a maşinilor şi longitudinal pentru delimitarea sensurilor de circulaţie. De asemenea, doi senzori de mişcare vor fi amplasaţi pe stâlpi, pentru a detecta pietonii care urmează să traverseze.
Consilierii PNL propun, într-o primă etapă a proiectului, iluminarea şi semnalizarea suplimentară a trecerilor de pietoni nesemaforizate în intersecţiile cu incidenţă mărită de accidente şi pe cele mai importante căi de intrare şi ieşire din oraş, unde sunt valori mari de trafic, precum Şoseaua Bucureşti – Ploieşti, Bd. Bucureştii Noi, Bd. Iuliu Maniu, Şoseaua Giurgiului, Şoseaua Olteniţei sau Bd. Theodor Pallady.
„Prin adoptarea unor astfel de măsuri, ne propunem să reducem incidenţa accidentelor din zona trecerilor de pietoni nesemaforizate şi să facem un pas în adoptarea soluţiilor de tip smart city în municipiul Bucureşti. Totodată, după implementarea pe marile bulevarde administrate de CGMB, proiectul poate fi extins şi în reţeaua stradală administrată la nivelul sectoarelor municipiului", precizează consilierii.
Potrivit proiectului de hotărâre, în anul 2014 s-au produs 1.653 de accidente rutiere în care au fost implicaţi pietoni, accidente soldate cu 44 de decese şi 1.367 depersoane rănite, în timp ce în 2015 s-au produs 1.715 accidente rutiere cu pietoni, soldate cu 45 de decese şi 1.752 de persoane rănite. De asemenea, în 2016 s-au produs 1.597 de accidente, cu 47 de morţi şi 1.601 răniţi.
Principalele cauze ale acestor accidente sunt traversarea neregulamentară şi neacordarea de prioritate pietonilor.
http://www.b365.ro/mobi/administratia-s ... 57587.html
Administraţia Străzilor va realiza un studiu de fezabilitate pentru instalarea unor sisteme de iluminat şi de semnalizare suplimentară a trecerilor de pietoni nesemaforizate, pentru reducerea riscului de accidente, potrivit unui proiect de hotărâre aprobat, miercuri, în şedinţa Consiliului General al Municipiului Bucureşti (CGMB). Proiectul prevede montarea unor stâlpi de iluminat concentraţi pe trecerea de pietoni, montarea unor markeri luminoşi în carosabil, precum şi amplasarea unor senzori de detectare a pietonilor care urmează să traverseze.
„Adesea, conducătorul auto nu cunoaşte traseul pentru a identifica cu uşurinţă zona în care intră în contact cu pietonii. Locul în care pietonii traversează strada trebuie să fie foarte vizibil pentru şofer atât pe timpul zilei, cât şi pe timpul nopţii. La nivel mondial, au fost efectuate nenumărate studii privind trecerile de pietoni şi concluzia a fost unanimă: realizarea unui iluminat adecvat pe timpul nopţii îmbunătăţeşte în mod cert vizibilitatea şi siguranţa participanţilor la trafic", se arată în expunerea de motive a proiectului.
Măsurile propuse de consilierii PNL, iniţiatorii proiectului, pentru creşterea siguranţei pe trecerea de pietoni sunt amplasarea unor stâlpi echipaţi cu corpuri de iluminat LED, cu lumină albă, pe o parte şi alta a trecerii de pietoni, instalarea unor markeri luminoşi cu tehnologie LED în carosabil, cu lumină galbenă intermitentă, poziţionaţi transversal pentru a delimita zona de oprire a maşinilor şi longitudinal pentru delimitarea sensurilor de circulaţie. De asemenea, doi senzori de mişcare vor fi amplasaţi pe stâlpi, pentru a detecta pietonii care urmează să traverseze.
Consilierii PNL propun, într-o primă etapă a proiectului, iluminarea şi semnalizarea suplimentară a trecerilor de pietoni nesemaforizate în intersecţiile cu incidenţă mărită de accidente şi pe cele mai importante căi de intrare şi ieşire din oraş, unde sunt valori mari de trafic, precum Şoseaua Bucureşti – Ploieşti, Bd. Bucureştii Noi, Bd. Iuliu Maniu, Şoseaua Giurgiului, Şoseaua Olteniţei sau Bd. Theodor Pallady.
„Prin adoptarea unor astfel de măsuri, ne propunem să reducem incidenţa accidentelor din zona trecerilor de pietoni nesemaforizate şi să facem un pas în adoptarea soluţiilor de tip smart city în municipiul Bucureşti. Totodată, după implementarea pe marile bulevarde administrate de CGMB, proiectul poate fi extins şi în reţeaua stradală administrată la nivelul sectoarelor municipiului", precizează consilierii.
Potrivit proiectului de hotărâre, în anul 2014 s-au produs 1.653 de accidente rutiere în care au fost implicaţi pietoni, accidente soldate cu 44 de decese şi 1.367 depersoane rănite, în timp ce în 2015 s-au produs 1.715 accidente rutiere cu pietoni, soldate cu 45 de decese şi 1.752 de persoane rănite. De asemenea, în 2016 s-au produs 1.597 de accidente, cu 47 de morţi şi 1.601 răniţi.
Principalele cauze ale acestor accidente sunt traversarea neregulamentară şi neacordarea de prioritate pietonilor.
http://www.b365.ro/mobi/administratia-s ... 57587.html
- misterr
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
misterr
S-a mai discutat, în loc de cheltuieli noi de la buget (spălări de bani) care să aducă venituri firmelor politicienilor, corecte ar fi măsurile care să aducă venituri la buget (amenzi / ridicări pentru mașinile parcate pe / îmediat înainte de trecerile de pietoni).
S-a mai discutat, în loc de cheltuieli noi de la buget (spălări de bani) care să aducă venituri firmelor politicienilor, corecte ar fi măsurile care să aducă venituri la buget (amenzi / ridicări pentru mașinile parcate pe / îmediat înainte de trecerile de pietoni).
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Puss in Boots
Daca prin absurd (ca traim unde traim) s-ar lua masuri ca lumea pentru amendarea soferilor indisciplinati (camere de luat vederi peste tot si amendarea pe baza filmarilor direct si fara probleme, pt ca destui politisti in teren n-avem de unde scoate si avem pretentia- "exagerata" uneori- ca traim in secolul 21 deci or fi si alte mijloace decat forta numerelor), sunt convins ca intr-un oras ca Bucurestiul zilnic s-ar da 5-10,000 de amenzi pentru absolut orice infractiune. Si banuiesc ca si cifra asta e mica. Si apoi la taxe si impozite recuperati banii de pe amenzi. Si s-ar strange bani suficienti. Mai ramane apoi si ANAF sa-si faca treaba....alti bani s-ar strange si de acolo. etc etc
Chiar, ca suntem aici, nu sunt la curent cu legislatia dar se pot emite amenzi pe baza camerelor video? Parca citisem ceva cum ca la Timisoara se poate. Deci tine de fiecare administratie locala? Ca daca da, atunci sa o aplice si in Bucuresti, sa se omologheze cat de multe camere pot (sa se monteze pe toate tramvaiele si autobuzele si sa intre si ele la socoteala -asta mai ales cand se vor face benzile unice, dar nu numai), sa dea 10-20mii amenzi pe zi si poate in vreo luna doua trei sa se vada ceva efecte si in strada (nu o mai taie nimeni pe linia de tramvai, sau intoarce pe linia dubla etc).
Daca prin absurd (ca traim unde traim) s-ar lua masuri ca lumea pentru amendarea soferilor indisciplinati (camere de luat vederi peste tot si amendarea pe baza filmarilor direct si fara probleme, pt ca destui politisti in teren n-avem de unde scoate si avem pretentia- "exagerata" uneori- ca traim in secolul 21 deci or fi si alte mijloace decat forta numerelor), sunt convins ca intr-un oras ca Bucurestiul zilnic s-ar da 5-10,000 de amenzi pentru absolut orice infractiune. Si banuiesc ca si cifra asta e mica. Si apoi la taxe si impozite recuperati banii de pe amenzi. Si s-ar strange bani suficienti. Mai ramane apoi si ANAF sa-si faca treaba....alti bani s-ar strange si de acolo. etc etc
Chiar, ca suntem aici, nu sunt la curent cu legislatia dar se pot emite amenzi pe baza camerelor video? Parca citisem ceva cum ca la Timisoara se poate. Deci tine de fiecare administratie locala? Ca daca da, atunci sa o aplice si in Bucuresti, sa se omologheze cat de multe camere pot (sa se monteze pe toate tramvaiele si autobuzele si sa intre si ele la socoteala -asta mai ales cand se vor face benzile unice, dar nu numai), sa dea 10-20mii amenzi pe zi si poate in vreo luna doua trei sa se vada ceva efecte si in strada (nu o mai taie nimeni pe linia de tramvai, sau intoarce pe linia dubla etc).
- ps4
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
ps4
100.000 amenzi pe zi ar fi mai bine? Astea-s solutii de Papua Noua Guinee. Realizezi ca daca s-ar intampla ce spui tu, zeci de mii de amenzi pe zi, nu ar mai pupa alt mandat partidul/guvernul care ar face asta?
Daca tot e sa vorbim vorbe si planuri + teorii, iti dai seama ca daca benzinarii nu ar mai alimenta o luna, asa ca raspuns la un gest de a impartii zeci de mii de amenzi pe zi, bugetul Roamaniei s-ar duce in cap? Cine l-ar sustine? Tu cu un bilet de ratb de 1,5 lei si ala mega subventionat tot de la buget? Eu, cu masina, vars 60% din pretul pe care-l vezi la pompa, in bugetul statului. Asa ca mai usor cu pianul pe scari.
Evident ca este nevoie de un transport public civilizat in orasele romanesti, ca metodele alternative trebuie incurajate, parcul auto sau tramvaiele trebuie innoite, noi linii de metrou in Bucuresti etc, dar mai usor cu ura asta si dorinta de a da zeci de mii de amenzi. Revino cu picioarele pe pamant. Conformarea voluntara este solutia, nu isterizarea generalizata cu zeci de amenzi.
100.000 amenzi pe zi ar fi mai bine? Astea-s solutii de Papua Noua Guinee. Realizezi ca daca s-ar intampla ce spui tu, zeci de mii de amenzi pe zi, nu ar mai pupa alt mandat partidul/guvernul care ar face asta?
Daca tot e sa vorbim vorbe si planuri + teorii, iti dai seama ca daca benzinarii nu ar mai alimenta o luna, asa ca raspuns la un gest de a impartii zeci de mii de amenzi pe zi, bugetul Roamaniei s-ar duce in cap? Cine l-ar sustine? Tu cu un bilet de ratb de 1,5 lei si ala mega subventionat tot de la buget? Eu, cu masina, vars 60% din pretul pe care-l vezi la pompa, in bugetul statului. Asa ca mai usor cu pianul pe scari.
Evident ca este nevoie de un transport public civilizat in orasele romanesti, ca metodele alternative trebuie incurajate, parcul auto sau tramvaiele trebuie innoite, noi linii de metrou in Bucuresti etc, dar mai usor cu ura asta si dorinta de a da zeci de mii de amenzi. Revino cu picioarele pe pamant. Conformarea voluntara este solutia, nu isterizarea generalizata cu zeci de amenzi.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Puss in Boots
Papua Noua Guinee? Pai tu unde crezi ca traiesti? E un fel de Papua Noua Guinee si aici (cu scuzele fata de papuasi). Am si zis-o in multe ocazii si nu doar aici ca tara asta nu se va face bine cat timp nu se vor lua masuri drastice in multe domenii, si tocmai pentru ca politicienilor le tremura pantalonii fix de aia nu o vor face. Deci in ei nicio baza. Ai zis-o chiar tu magistral. Conformare voluntara? cred ca glumesti si oricum ma faci sa rad. Prefer o viata mai buna cat mi-a mai ramas din ea. Pana ajungem la conformare voluntara....eheeeee
Dar poate nici nu stai in Bucuresti (doar la preorasenesti e 1.5 lei biletul) si de asta esti mereu cu masina. Chiar folosesti RATB (cand n-ai masina in service) sau ai zis-o asa din poignee? Si pana la urma de ce e rau cu mii de amenzi? Ti-e frica ca iei si tu vreo amenda? Cumva esti unul dintre cei care nu conduc corect? De ce ai o problema atunci cu amenzi date celor care intorc pe linie continua, sau blocheaza statii de autobuz, intra pe linia de tramvai sau mai stiu eu ce? Ti se pare ca respecta regulile rutiere? Daca da, atunci propun sa-ti revizuiesti comportamentul in trafic intai si mai vorbim apoi.
Banuiesc ca doar tu te-ai gandit ca alea 100000 de amenzi (eu n-am avansat asa o cifra dar nu m-ar deranja deloc) s-ar lua asa oarecum din pix nu? Eu ma gandeam sa fim pana si atunci corecti si sa ii penalizam doar pe cei care conduc gresit sau agresiv -pentru ca amenda ar veni dublata de proba video in cazul utilizarii camerelor- si din cauza carora au si altii de suferit. Poate unii chiar mor. Iar banii de pe amenzi tot la buget se duc daca atata grija ai de el. Ce legatura are benzina cu asta nu vad. Aia-s alti bani alta distractie. Fa-ti cate plinuri vrei tu si mergi cat vrei tu cu masina. Dar fa-o corect si in spiritul legii. Daca nu, amenda. Azi, maine, poimaine, cu suma crescatoare pentru abateri succesive (asta in caz ca nu ramai fara permis din prima) si pana la urma te inveti fie ca te arde la buzunar si nu mai ai (ce crezi?) bani de benzina Si daca tu si altii ca tine va invatati (poate unii raman cu ocazia asta si fara bani de benzina dar e absolut problema lor) poate atunci sa aiba o sansa in plus si transportul public, care va fi mai respectat in trafic decat e acum. Si in general noi toti, participanti corecti la trafic fie ca pietoni sau cu masinile.
Nu vreau sa-mi iau vreun avertisment sau mai stiu eu ce catalogandu-te poate intr-un fel sau altul. Nu meriti efortul. Dar mi-e clar ce gandire ai si de care parte a covrigului esti (asta e o metafora ). Asa ca amice ps4, mergi cat vrei cu masina si fa-ti plinuri la benzina cat poti pana da pe-afara, n-am o problema cu asta. Ia-ti si in canistre sa nu faci pana prostului (e o expresie). Dar te rog un lucru (si rog pe toti bizonii mai mult sau mai putin inteligenti; ti-as zice sa nu o iei personal dar o vei face) si nici ca mai revin: mergi corect si legal. Si nu cateodata. Mereu. Si n-ai de ce sa te temi. Stii legea? (nu, nu firma de echipament sportiv, ci textele alea cu titlu de reguli). Daca da, respect-o. Daca nu, atunci sa nu te mire.
Daca raspunzi, nu iti mai raspund. Destul off-topic pt nimic. Oricum, stai linistit ca nu se va aplica nimic din ce imi doresc eu si tot un rahat turcesc de trafic vom avea. Asa ca dormi linistit, fa-ti plinul la benzina si mergi cu Dumnezeu.
Papua Noua Guinee? Pai tu unde crezi ca traiesti? E un fel de Papua Noua Guinee si aici (cu scuzele fata de papuasi). Am si zis-o in multe ocazii si nu doar aici ca tara asta nu se va face bine cat timp nu se vor lua masuri drastice in multe domenii, si tocmai pentru ca politicienilor le tremura pantalonii fix de aia nu o vor face. Deci in ei nicio baza. Ai zis-o chiar tu magistral. Conformare voluntara? cred ca glumesti si oricum ma faci sa rad. Prefer o viata mai buna cat mi-a mai ramas din ea. Pana ajungem la conformare voluntara....eheeeee
Dar poate nici nu stai in Bucuresti (doar la preorasenesti e 1.5 lei biletul) si de asta esti mereu cu masina. Chiar folosesti RATB (cand n-ai masina in service) sau ai zis-o asa din poignee? Si pana la urma de ce e rau cu mii de amenzi? Ti-e frica ca iei si tu vreo amenda? Cumva esti unul dintre cei care nu conduc corect? De ce ai o problema atunci cu amenzi date celor care intorc pe linie continua, sau blocheaza statii de autobuz, intra pe linia de tramvai sau mai stiu eu ce? Ti se pare ca respecta regulile rutiere? Daca da, atunci propun sa-ti revizuiesti comportamentul in trafic intai si mai vorbim apoi.
Banuiesc ca doar tu te-ai gandit ca alea 100000 de amenzi (eu n-am avansat asa o cifra dar nu m-ar deranja deloc) s-ar lua asa oarecum din pix nu? Eu ma gandeam sa fim pana si atunci corecti si sa ii penalizam doar pe cei care conduc gresit sau agresiv -pentru ca amenda ar veni dublata de proba video in cazul utilizarii camerelor- si din cauza carora au si altii de suferit. Poate unii chiar mor. Iar banii de pe amenzi tot la buget se duc daca atata grija ai de el. Ce legatura are benzina cu asta nu vad. Aia-s alti bani alta distractie. Fa-ti cate plinuri vrei tu si mergi cat vrei tu cu masina. Dar fa-o corect si in spiritul legii. Daca nu, amenda. Azi, maine, poimaine, cu suma crescatoare pentru abateri succesive (asta in caz ca nu ramai fara permis din prima) si pana la urma te inveti fie ca te arde la buzunar si nu mai ai (ce crezi?) bani de benzina Si daca tu si altii ca tine va invatati (poate unii raman cu ocazia asta si fara bani de benzina dar e absolut problema lor) poate atunci sa aiba o sansa in plus si transportul public, care va fi mai respectat in trafic decat e acum. Si in general noi toti, participanti corecti la trafic fie ca pietoni sau cu masinile.
Nu vreau sa-mi iau vreun avertisment sau mai stiu eu ce catalogandu-te poate intr-un fel sau altul. Nu meriti efortul. Dar mi-e clar ce gandire ai si de care parte a covrigului esti (asta e o metafora ). Asa ca amice ps4, mergi cat vrei cu masina si fa-ti plinuri la benzina cat poti pana da pe-afara, n-am o problema cu asta. Ia-ti si in canistre sa nu faci pana prostului (e o expresie). Dar te rog un lucru (si rog pe toti bizonii mai mult sau mai putin inteligenti; ti-as zice sa nu o iei personal dar o vei face) si nici ca mai revin: mergi corect si legal. Si nu cateodata. Mereu. Si n-ai de ce sa te temi. Stii legea? (nu, nu firma de echipament sportiv, ci textele alea cu titlu de reguli). Daca da, respect-o. Daca nu, atunci sa nu te mire.
Daca raspunzi, nu iti mai raspund. Destul off-topic pt nimic. Oricum, stai linistit ca nu se va aplica nimic din ce imi doresc eu si tot un rahat turcesc de trafic vom avea. Asa ca dormi linistit, fa-ti plinul la benzina si mergi cu Dumnezeu.
- Serban
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Serban
Hahahahahahahahahhahaha. Recunosc, e cea mai amuzanta chestie pe care am citit-o vreodata pe forum.
Restul aberatiilor de genul "eu bag benzina, deci contribui mai mult la buget" nici nu merita comentate.
ps4 wrote:
Conformarea voluntara este solutia, nu isterizarea generalizata cu zeci de amenzi.
Hahahahahahahahahhahaha. Recunosc, e cea mai amuzanta chestie pe care am citit-o vreodata pe forum.
Restul aberatiilor de genul "eu bag benzina, deci contribui mai mult la buget" nici nu merita comentate.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
andrei11
Sunt pentru cele 10.000 amenzi / zilnice date conducătorilor auto din București.
Susțin transportul în comun în capitală.
Din păcate când folosesc mașina în București fac aprox 70 - 80 -100 km /zi. Așa, cu aproximație, dacă circul numai în București fac vreo 1000 km / lună.
Dacă circul și prin țară și circul destul de mult mai adaugă alți mii de km / lună. Așa, cu aproximație, fac 50.000 - 80.000 km / an.
ps4 wrote:
Eu, cu masina, vars 60% din pretul pe care-l vezi la pompa, in bugetul statului. Asa ca mai usor cu pianul pe scari.
Sunt pentru cele 10.000 amenzi / zilnice date conducătorilor auto din București.
Susțin transportul în comun în capitală.
Din păcate când folosesc mașina în București fac aprox 70 - 80 -100 km /zi. Așa, cu aproximație, dacă circul numai în București fac vreo 1000 km / lună.
Dacă circul și prin țară și circul destul de mult mai adaugă alți mii de km / lună. Așa, cu aproximație, fac 50.000 - 80.000 km / an.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
ByOnu
Stai, tu nu glumesti..!
Stiti CINE mai are teoria asta? Fumatorii atunci cand s-a interzis fumatul in interiorul spatiilor publice!
Nu o sa comentez prea mult aberatia aceasta cu "platesc, deci nu ar trebui sa iau amenda.". Platesti pentru un confort, respetiv o nevoie personala. Si eu platesc abonamentul de metroul, dar daca ma apuc sa fac fapte antisociale (a incalca regulile de circulatie de orice tip reprezinta fapte antisociale) vezi cum imi iau amenda imediat. Si la avion platesti biletul, dar incearca tu cine stie ce glume ca te zboara imediat...
ps4 wrote:
iti dai seama ca daca benzinarii nu ar mai alimenta o luna, asa ca raspuns la un gest de a impartii zeci de mii de amenzi pe zi, bugetul Roamaniei s-ar duce in cap?
Stai, tu nu glumesti..!
Stiti CINE mai are teoria asta? Fumatorii atunci cand s-a interzis fumatul in interiorul spatiilor publice!
Nu o sa comentez prea mult aberatia aceasta cu "platesc, deci nu ar trebui sa iau amenda.". Platesti pentru un confort, respetiv o nevoie personala. Si eu platesc abonamentul de metroul, dar daca ma apuc sa fac fapte antisociale (a incalca regulile de circulatie de orice tip reprezinta fapte antisociale) vezi cum imi iau amenda imediat. Si la avion platesti biletul, dar incearca tu cine stie ce glume ca te zboara imediat...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination