Topic: Discuții diverse
4066 posts, 1021907 views
📖 Pagination options
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
anndrei
Pai intre acei ani era plin de Ikarus si de DAC/ROCAR cu CVM. Mai erau IK4 si niste Saviemuri pe liniile expres. Saviemurile aveau cutie semiautomata, fara pedala de ambreiaj dar cu un schimbator mic langa volan.
Pai intre acei ani era plin de Ikarus si de DAC/ROCAR cu CVM. Mai erau IK4 si niste Saviemuri pe liniile expres. Saviemurile aveau cutie semiautomata, fara pedala de ambreiaj dar cu un schimbator mic langa volan.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
andrei11
Nu vă contrazic, voi le știți mult mai bine. .Pe mine nu m-au pasionat autobuzele așa de mult.
Reiau, în 1989 cu siguranță erau numai DAC - uri. Și culmea, renunțaseră la DAC - urile articulate.
Prin 1977 - '78 erau numai articulate în București, auto & troleibuze. Ba un troleu era sigur dublu articulat.
Nu vă contrazic, voi le știți mult mai bine. .Pe mine nu m-au pasionat autobuzele așa de mult.
Reiau, în 1989 cu siguranță erau numai DAC - uri. Și culmea, renunțaseră la DAC - urile articulate.
Prin 1977 - '78 erau numai articulate în București, auto & troleibuze. Ba un troleu era sigur dublu articulat.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
anndrei
Cred ca Skodele din anii ' 970 au fost cele mai bune autobuze din Bucuresti la vremea respectiva mai ales ca aveau cutie automata.
Cred ca Skodele din anii ' 970 au fost cele mai bune autobuze din Bucuresti la vremea respectiva mai ales ca aveau cutie automata.
- drbm
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
drbm
Primele DAF - 1996.
Autobuze articulate noi nu a mai introdus ITB din 1985-1986, de când a început fabricarea DAC -urilor scunde, inițial autobuze, ulterior și troleibuze.
Interesant este că troleibuzele articulate au fost regula, doar în 1989 existând o tentativă prin noiembrie de trecere la troleibuze scurte (7341 și 7342 au intrat în parcul bucureștean în decembrie 1989).
Ultimele Ikarus 280 articulate au dispărut prin 1978.
Au continuat să existe Ik4 (Zemun).
Datele respective le rememorez cu destulă acuratețe, am copilărit în Vatra Luminoasă, în apropierea depoului.
Primele DAF - 1996.
Autobuze articulate noi nu a mai introdus ITB din 1985-1986, de când a început fabricarea DAC -urilor scunde, inițial autobuze, ulterior și troleibuze.
Interesant este că troleibuzele articulate au fost regula, doar în 1989 existând o tentativă prin noiembrie de trecere la troleibuze scurte (7341 și 7342 au intrat în parcul bucureștean în decembrie 1989).
Ultimele Ikarus 280 articulate au dispărut prin 1978.
Au continuat să existe Ik4 (Zemun).
Datele respective le rememorez cu destulă acuratețe, am copilărit în Vatra Luminoasă, în apropierea depoului.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Andrei98
Cand au disparut autobuzele Ikarus 180? cumva la inceputul aniilor '70 cand au fost inlocuite cu 280-urile?
PS: primul DAF a venit in anul 1993, DAF-ul Eabo 205 la autobaza Pipera (singurul cu scaune originale, din lemn) restul autobuzelor DAF au venit in perioada '94-'97.
Cand au disparut autobuzele Ikarus 180? cumva la inceputul aniilor '70 cand au fost inlocuite cu 280-urile?
PS: primul DAF a venit in anul 1993, DAF-ul Eabo 205 la autobaza Pipera (singurul cu scaune originale, din lemn) restul autobuzelor DAF au venit in perioada '94-'97.
- drbm
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
punmeister
Acel "Eabo" este Elvo.
Andrei98 wrote:
Cand au disparut autobuzele Ikarus 180? cumva la inceputul aniilor '70 cand au fost inlocuite cu 280-urile?
PS: primul DAF a venit in anul 1993, DAF-ul Eabo 205 la autobaza Pipera (singurul cu scaune originale, din lemn) restul autobuzelor DAF au venit in perioada '94-'97.
Acel "Eabo" este Elvo.
- anndrei
-
Posted:
-
- ClaudiuL
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
ClaudiuL
Prin 1977 - '78 in Bucuresti erau simple : Skoda, Ikarus, IK4, Roman (licenta recenta la acea vreme, primele autobuze Diesel de la Autobuzul). Articulate erau Ikarus. Nu stiu cand au disparut Skodele articulate rosii articulate artizanal la ITB. Despre ele se spunea : Ce e lung rosu si moale la mijloc ?
Prin 1977 - '78 in Bucuresti erau simple : Skoda, Ikarus, IK4, Roman (licenta recenta la acea vreme, primele autobuze Diesel de la Autobuzul). Articulate erau Ikarus. Nu stiu cand au disparut Skodele articulate rosii articulate artizanal la ITB. Despre ele se spunea : Ce e lung rosu si moale la mijloc ?
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Andrei98
Mai exact EΛBO se scrie! chiar daca Elvo se citeste...
punmeister wrote:
Acel "Eabo" este Elvo.
Mai exact EΛBO se scrie! chiar daca Elvo se citeste...
2017-11-22_154643.png (682.35 KB; downloaded 2430 times)
- drbm
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
drbm
Da.
anndrei wrote:
Autobuzele DAF aveau sistem de incalzire in barele de sustinere?
Da.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
anndrei
Sa inteleg ca erau peste Rocar de Simon ca dotari? Pana la urma RDS avea ABS dar DAF?
Sa inteleg ca erau peste Rocar de Simon ca dotari? Pana la urma RDS avea ABS dar DAF?
- drbm
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
drbm
Aveau sigur ABS. Nu știu dacă și la nivel de ASR. Dar cred că da.
https://ro.m.wikipedia.org/wiki/Rocar_De_Simon
Aveau sigur ABS. Nu știu dacă și la nivel de ASR. Dar cred că da.
https://ro.m.wikipedia.org/wiki/Rocar_De_Simon
- anndrei
-
Posted:
-
📖 Pagination options