Topic: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
254 posts, 75384 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
andrei11
Sper să nu mai ajungă nici unul la Unirii.
Apropo, că habar nu am, dar parcă e un autobuz Unirii - Berceni prin Văcărești - Tineretului
Asta e cum te-aș întreba eu acum dacă mai fabrică cineva televizoare cu tub...
Sper să nu mai ajungă nici unul la Unirii.
Apropo, că habar nu am, dar parcă e un autobuz Unirii - Berceni prin Văcărești - Tineretului
GPS wrote:
... Întrebare, elemente clasice sau K+M?
Asta e cum te-aș întreba eu acum dacă mai fabrică cineva televizoare cu tub...
- ByOnu
-
Posted:
-
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
Andrei98
Ai citit ce ai scris acolo macar? Ce rost are sa ramana 76 la Unirii cand cara aer de la Piata Sudului spre Unirii si sa se mai faca si linia 77? Se scurteaza 76 si gata.
GPS wrote:
Sper ca 74 și 76 sa rămână la Unirii și 73 și 77 la M. Bravu. Întrebare, elemente clasice sau K+M?
Ai citit ce ai scris acolo macar? Ce rost are sa ramana 76 la Unirii cand cara aer de la Piata Sudului spre Unirii si sa se mai faca si linia 77? Se scurteaza 76 si gata.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
GPS
Am văzut doua 76 la Tineretului venite in trenuleț dinspre Unirii pe jumătate pline, așa fac problema este la linia 381 care ia mereu fata troleibuzului, 74 ar trebui sa rămână și 312 modificat prin Vacaresti și 73 scurtat, deoarece cara aer. RATB a gândit cum a vrut Mușchii lui, după ce și-au luat paru' in cap au realizat ca trebuie sa facă ca alții, așa ca....
Da, am citit.
Am văzut doua 76 la Tineretului venite in trenuleț dinspre Unirii pe jumătate pline, așa fac problema este la linia 381 care ia mereu fata troleibuzului, 74 ar trebui sa rămână și 312 modificat prin Vacaresti și 73 scurtat, deoarece cara aer. RATB a gândit cum a vrut Mușchii lui, după ce și-au luat paru' in cap au realizat ca trebuie sa facă ca alții, așa ca....
Andrei98 wrote:
Ai citit ce ai scris acolo macar? Ce rost are sa ramana 76 la Unirii cand cara aer de la Piata Sudului spre Unirii si sa se mai faca si linia 77? Se scurteaza 76 si gata.
Dan 72 wrote:
...cel mai probabil 74,76.
Da, am citit.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
Costin
Ce zice GPS are cel mai mult sens pentru ca asa rau cum e in cartier cu traseele lungi, sunt totusi destui oameni din zonele Vacaresti, Tineretului, Cantemir care s-au obisnuit cu ele asa. Bine, acum noi doar ne dam cu parerea, la RATB am transmis punctul de vedere demult, vom vedea acum ce iese.
Ce zice GPS are cel mai mult sens pentru ca asa rau cum e in cartier cu traseele lungi, sunt totusi destui oameni din zonele Vacaresti, Tineretului, Cantemir care s-au obisnuit cu ele asa. Bine, acum noi doar ne dam cu parerea, la RATB am transmis punctul de vedere demult, vom vedea acum ce iese.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
TibiV
Si probabil doar un sfert dintre calatori aveau bilet.
Asta este marele avantaj al troleelor pana la Unirii: poti sa faci blatul mult mai usor decat la metrou...
Bine, de asemenea sunt utile si pentru cei care nu se grabesc si nici nu au nevoie de bilet RATB, dar au nevoie la M2 - pensionarii.
Deci am dublat traseul pentru blatisti si pensionari...
Cool !
GPS wrote:
Am văzut doua 76 la Tineretului venite in trenuleț dinspre Unirii pe jumătate pline
Si probabil doar un sfert dintre calatori aveau bilet.
Asta este marele avantaj al troleelor pana la Unirii: poti sa faci blatul mult mai usor decat la metrou...
Bine, de asemenea sunt utile si pentru cei care nu se grabesc si nici nu au nevoie de bilet RATB, dar au nevoie la M2 - pensionarii.
Deci am dublat traseul pentru blatisti si pensionari...
Cool !
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
WT_fan06
Pai dupa acest rationament nu ar mai exista 90% din liniile RATB...
Nu e vina calatorilor ca fac blatul, e vina autoritatilor ca sunt prea incompetente ca sa ii taxeze. La sange.
Pai dupa acest rationament nu ar mai exista 90% din liniile RATB...
Nu e vina calatorilor ca fac blatul, e vina autoritatilor ca sunt prea incompetente ca sa ii taxeze. La sange.
- nathalael
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
nathalael
De ce ai cobori la Piata Sudului dintr-un vehicul care te duce la Unirii, sa iei metroul doar pana la Unirii?
De ce ai cobori la Piata Sudului dintr-un vehicul care te duce la Unirii, sa iei metroul doar pana la Unirii?
- MikeT
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
MikeT
Ca sa ajungi mult mai repede, mai ales dimineata. Metroul face 10 minute, troleul in alea 10 minute poate sa nu ajunga nici la Palatul Copiilor.
Ca sa ajungi mult mai repede, mai ales dimineata. Metroul face 10 minute, troleul in alea 10 minute poate sa nu ajunga nici la Palatul Copiilor.
- nathalael
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
nathalael
E mai rapid, dar 10 minute nu faci nici daca alergi de la troleu si prinzi metroul la peron.
E mai rapid, dar 10 minute nu faci nici daca alergi de la troleu si prinzi metroul la peron.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
TibiV
Daca prinzi metroul la peron, faci fix 10 minute pana la Piata Unirii...
Nu prinzi metroul la peron, faci maximum 15 minute.
Cu troleul in timpul asta admiri Palatul Copiilor, dar numai daca ai noroc - adica treci "fluierand" de semaforul de la accesul Sun Plaza, de giratoriul de sub pasaj si de intersectia Vacaresti/Tineretului....
Cam multi de "daca"...
Daca prinzi metroul la peron, faci fix 10 minute pana la Piata Unirii...
Nu prinzi metroul la peron, faci maximum 15 minute.
Cu troleul in timpul asta admiri Palatul Copiilor, dar numai daca ai noroc - adica treci "fluierand" de semaforul de la accesul Sun Plaza, de giratoriul de sub pasaj si de intersectia Vacaresti/Tineretului....
Cam multi de "daca"...
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
zapacitu
Nu cumva ar trebui desfiintat semaforul de la SUN? E cam aproape de iesirea din pasaj
Nu cumva ar trebui desfiintat semaforul de la SUN? E cam aproape de iesirea din pasaj
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
Puss in Boots
De-asta avem nevoie de benzi dedicate transportului in comun si de masuri conexe care sa limiteze nr de masini in circulatie (cu frumosul sau cu "uratul" sau amandoua). Ca sa putem spera la timpi mai buni cu troleul/autobuzul/tramvaiul. Altfel, pe metrou nu-l intrece nimic, transportul in comun de suprafata nu poate decat sa fie optimizat incat sa ofere o alternativa buna dar niciodata nu va fi peste metrou dpdv al vitezei de deplasare. Si e normal sa fie asa. Nu e insa normal sa faci o ora cu RATB cand cu metroul faci 8-10 min. Pe metrou nu-l intrece decat poate o masina cu strada libera inainte.
De-asta avem nevoie de benzi dedicate transportului in comun si de masuri conexe care sa limiteze nr de masini in circulatie (cu frumosul sau cu "uratul" sau amandoua). Ca sa putem spera la timpi mai buni cu troleul/autobuzul/tramvaiul. Altfel, pe metrou nu-l intrece nimic, transportul in comun de suprafata nu poate decat sa fie optimizat incat sa ofere o alternativa buna dar niciodata nu va fi peste metrou dpdv al vitezei de deplasare. Si e normal sa fie asa. Nu e insa normal sa faci o ora cu RATB cand cu metroul faci 8-10 min. Pe metrou nu-l intrece decat poate o masina cu strada libera inainte.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
V2A
Bucla de la Bravu este gata, au fost montate și macazele de unire cu rețeaua existentă.
Bucla de la Bravu este gata, au fost montate și macazele de unire cu rețeaua existentă.
📖 Pagination options