Topic: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
1154 posts, 331517 views
📖 Pagination options
- TibiV
-
Posted:
-
- chevic
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
chevic
Din mers am remarcat azi ca acel colector era negru, nu gri ca in pozele de mai sus, pesemne il izoleaza. Au gasit vreo solutie ?
Din mers am remarcat azi ca acel colector era negru, nu gri ca in pozele de mai sus, pesemne il izoleaza. Au gasit vreo solutie ?
- shoppy
-
Posted:
-
- misterr
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
misterr
Prima autostradă urbană NU va fi gata nici în 2017 din cauza unei case
VIDEO: http://vid2.stirileprotv.ro/2017/11/07/61920495-2.mp4
Prima autostradă urbană nu va fi gata nici la sfârșitul acestui an din cauza unei case.
Lucrările s-au oprit în gardul unui fost canton CFR, al cărui proprietar nu a fost de acord cu suma oferită drept despăgubire pentru expropiere. Într-un final constructorul a obținut actele necesare demolării,dar tot mai are nevoie de 6 luni.
Bucată de pod a fost gata din vară, din iunie. Nu a putută însă să traverseze calea ferată București - Constanța pentru că s-a blocat într-o casă. Proprietarul ei nu a fost de acord cu banii pe care i-a oferit constructorul. Astfel că autostrada urbană a acumulat noi întârzieri.
Cam o jumătate de an, deși muncitorii și-au făcut treaba până la casă și de la casă încolo. Proprietarul s-a mutat între timp în Italia cu cei 5 copii ai săi.
-El știe că i-o demolează?
-Știe, dar el nu este mulțumit.
-Câți bani îi dădea?
-Numai pentru o garsonieră. Are vreo 4 camere acolo.
De voie de nevoie proprietarul a acceptat 30.000 de euro de la stat. Nu avea ce să facă mai ales că o hotărâre de Guvern prevede că exproprierea se poate pune în aplicare dacă interesul general o cere. De pildă, în cazul lucrărilor de infrastructură.
Dar ghinionul autostrăzii urbane nu s-a terminat. Chiar dacă avea acordul proprietarului, constructorul nu a putut intră cu buldozerele în casă pentru că... nu avea autorizația de demolare. A depus dosarul la primăria Sectorului 2 acum 3 săptămâni, dar a obținut-o abia marți.
Dan Popescu, viceprimarul sectorului 2: “Pe 2 noiembrie au completat documentația și autorizația este deja gata, dânșii pot veni să o ia.”
Alin Șerbănescu, purtătorul de cuvânt al CNAIR: “Probleme apar din cauza autorizației de demolare care a întârziat să fie acordată de Primăria Sectorului 2 deoarece ni s-au cerut mai multe acte, considerăm noi nu atât de utile în gestiunea autorizației de demolare”
Potrivit CNAIR, desi a fost vorba de o simpla demolare, primaria a cerut ca amprenta casei sa aiba expertiza Uniunii Arhitectilor, iar actul de proprietate sa fie legalizat la notar.
Potrivit CNAIR, deși a fost vorba de o simplă demolare, primăria a cerut că amprenta casei să aibă expertiza Uniunii Arhitecților, iar actul de proprietate să fie legalizat la notar.
Așadar șefii de la transporturi vor putea tăia panglica autostrăzii urbane în cel mai optimist scenariu în primăvară anului viitor și nu până la finele lui 2017 cum au promis inițial.
Prima autostradă urbană NU va fi gata nici în 2017 din cauza unei case
VIDEO: http://vid2.stirileprotv.ro/2017/11/07/61920495-2.mp4
Prima autostradă urbană nu va fi gata nici la sfârșitul acestui an din cauza unei case.
Lucrările s-au oprit în gardul unui fost canton CFR, al cărui proprietar nu a fost de acord cu suma oferită drept despăgubire pentru expropiere. Într-un final constructorul a obținut actele necesare demolării,dar tot mai are nevoie de 6 luni.
Bucată de pod a fost gata din vară, din iunie. Nu a putută însă să traverseze calea ferată București - Constanța pentru că s-a blocat într-o casă. Proprietarul ei nu a fost de acord cu banii pe care i-a oferit constructorul. Astfel că autostrada urbană a acumulat noi întârzieri.
Cam o jumătate de an, deși muncitorii și-au făcut treaba până la casă și de la casă încolo. Proprietarul s-a mutat între timp în Italia cu cei 5 copii ai săi.
-El știe că i-o demolează?
-Știe, dar el nu este mulțumit.
-Câți bani îi dădea?
-Numai pentru o garsonieră. Are vreo 4 camere acolo.
De voie de nevoie proprietarul a acceptat 30.000 de euro de la stat. Nu avea ce să facă mai ales că o hotărâre de Guvern prevede că exproprierea se poate pune în aplicare dacă interesul general o cere. De pildă, în cazul lucrărilor de infrastructură.
Dar ghinionul autostrăzii urbane nu s-a terminat. Chiar dacă avea acordul proprietarului, constructorul nu a putut intră cu buldozerele în casă pentru că... nu avea autorizația de demolare. A depus dosarul la primăria Sectorului 2 acum 3 săptămâni, dar a obținut-o abia marți.
Dan Popescu, viceprimarul sectorului 2: “Pe 2 noiembrie au completat documentația și autorizația este deja gata, dânșii pot veni să o ia.”
Alin Șerbănescu, purtătorul de cuvânt al CNAIR: “Probleme apar din cauza autorizației de demolare care a întârziat să fie acordată de Primăria Sectorului 2 deoarece ni s-au cerut mai multe acte, considerăm noi nu atât de utile în gestiunea autorizației de demolare”
Potrivit CNAIR, desi a fost vorba de o simpla demolare, primaria a cerut ca amprenta casei sa aiba expertiza Uniunii Arhitectilor, iar actul de proprietate sa fie legalizat la notar.
Potrivit CNAIR, deși a fost vorba de o simplă demolare, primăria a cerut că amprenta casei să aibă expertiza Uniunii Arhitecților, iar actul de proprietate să fie legalizat la notar.
Așadar șefii de la transporturi vor putea tăia panglica autostrăzii urbane în cel mai optimist scenariu în primăvară anului viitor și nu până la finele lui 2017 cum au promis inițial.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
ByOnu
30.000 de euro pentru terenul asta ingradit cu pomi? Bani numai buni pentru o guma de mestecat in Bucuresti. Putin.
30.000 de euro pentru terenul asta ingradit cu pomi? Bani numai buni pentru o guma de mestecat in Bucuresti. Putin.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
shoppy
Nu inteleg care este diferenta de procedura ca proprietarul accepta sau nu dezpagubirea, adica autorizatia de demolare este conditionata de plata dezpagubirii, care este conditionata de autorizatia de constructie a obiectivului, care este conditionata de lista de exproprieri, deci unde apare diferenta daca proprietarul vrea sau nu?
Si daca este o diferenta, de ce nu se pleaca de la cazul cel mai defavorabil posibil, respectiv ca toata lumea o sa spuna nu?
Daca ei dau 30.000 insemna ca suma corecta este undeva la 35.000, pe ideea facem evaluarea corect si apoi scadam 10-15%, ca nu ne da in judecata neica nimeni pentru 5.000euro, iar suma corecta se face ca media sumei inregistrate in tranzactiile din zona pe ultimii ani, deci daca oamenii fenteaza statul undeva trebuie sa fie o urmare, bine, proprietarul poate oricand sa dea in judecata si sa conteste valoarea despagubirii.
Nu inteleg care este diferenta de procedura ca proprietarul accepta sau nu dezpagubirea, adica autorizatia de demolare este conditionata de plata dezpagubirii, care este conditionata de autorizatia de constructie a obiectivului, care este conditionata de lista de exproprieri, deci unde apare diferenta daca proprietarul vrea sau nu?
Si daca este o diferenta, de ce nu se pleaca de la cazul cel mai defavorabil posibil, respectiv ca toata lumea o sa spuna nu?
Daca ei dau 30.000 insemna ca suma corecta este undeva la 35.000, pe ideea facem evaluarea corect si apoi scadam 10-15%, ca nu ne da in judecata neica nimeni pentru 5.000euro, iar suma corecta se face ca media sumei inregistrate in tranzactiile din zona pe ultimii ani, deci daca oamenii fenteaza statul undeva trebuie sa fie o urmare, bine, proprietarul poate oricand sa dea in judecata si sa conteste valoarea despagubirii.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
shoppy
11 Noiembrie
Progrese peste tot dar casa este inca in picioare, ei defapt nu au vrut sa inceapa santierul fara sa fie siguri ca se rezolva
11 Noiembrie
Progrese peste tot dar casa este inca in picioare, ei defapt nu au vrut sa inceapa santierul fara sa fie siguri ca se rezolva
DSC05697.JPG (430.08 KB; downloaded 3800 times)
DSC05698.JPG (460.11 KB; downloaded 3804 times)
DSC05699.JPG (383.52 KB; downloaded 3802 times)
DSC05700.JPG (400.78 KB; downloaded 3804 times)
DSC05701.JPG (395.25 KB; downloaded 3885 times)
DSC05702.JPG (494.64 KB; downloaded 3802 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
shoppy
La podul peste lac s-a avansat si mai bine, s-a gasit solutia si pentru colectorul mare, se hidroizoleaza si apoi se suprabetoneaza.
La podul peste lac s-a avansat si mai bine, s-a gasit solutia si pentru colectorul mare, se hidroizoleaza si apoi se suprabetoneaza.
DSC05704.JPG (369.26 KB; downloaded 3798 times)
DSC05705.JPG (392.59 KB; downloaded 3802 times)
DSC05706.JPG (368.07 KB; downloaded 3799 times)
DSC05703.JPG (393.12 KB; downloaded 3800 times)
DSC05707.JPG (376.17 KB; downloaded 3797 times)
DSC05708.JPG (398.7 KB; downloaded 3798 times)
32.png (573.53 KB; downloaded 3801 times)
- MinRray
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
MinRray
Oare e vreo sansa sa deschida anul asta macar sectiunea pana in Popasului ?
Sau sectiunea Gherghitei - Petricani ?
Oare e vreo sansa sa deschida anul asta macar sectiunea pana in Popasului ?
Sau sectiunea Gherghitei - Petricani ?
- Sorin62
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
Sorin62
^^
Nici vorbă.
Legal nu se mai admit recepții parțiale ale lucrărilor.
De aceea stă închis și nodul de la Moara Vlăsiei.
Este o modificare legislativă promovată în perioada guvernări tehnocrate.
^^
Nici vorbă.
Legal nu se mai admit recepții parțiale ale lucrărilor.
De aceea stă închis și nodul de la Moara Vlăsiei.
Este o modificare legislativă promovată în perioada guvernări tehnocrate.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
shoppy
Masura are si urmari bune, astia cu Bechtelul lor erau in stare ca la 10km sa receptioneze de la km2 la km8, sa stea inchisa dar sa curga garantia, ceea ce nu este normal; daca se vroia etapizat trebuiau sa se gandeasca dinainte si sa faca 2 contracte, nu ii oprea nimeni.
Si apoi in fiecare zi lucratoare Popasului este blocata pe sensul spre Petricani de la Petricani inclusiv pe Ardealului pana in Voluntari de la 7 pana la 11 dimineata cu intersectia si giratoriul de pe Petricani dirijate manual de locala din Pipera, cine isi doreste descarcare doar in Popasului nu stie ce este pe acolo.
Masura are si urmari bune, astia cu Bechtelul lor erau in stare ca la 10km sa receptioneze de la km2 la km8, sa stea inchisa dar sa curga garantia, ceea ce nu este normal; daca se vroia etapizat trebuiau sa se gandeasca dinainte si sa faca 2 contracte, nu ii oprea nimeni.
Si apoi in fiecare zi lucratoare Popasului este blocata pe sensul spre Petricani de la Petricani inclusiv pe Ardealului pana in Voluntari de la 7 pana la 11 dimineata cu intersectia si giratoriul de pe Petricani dirijate manual de locala din Pipera, cine isi doreste descarcare doar in Popasului nu stie ce este pe acolo.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
Puss in Boots
Ce e trist, dar de asteptat intr-o tara ca a noastra, e ca nu s-a inceput nici macar cu 1 metru lucrarea de pe Fabrica de Glucoza. Deci o sa fie ca la orice lucrare romaneasca, terminam ceva (ciotul asta) ca sa ne blocam dincolo.
Ce e trist, dar de asteptat intr-o tara ca a noastra, e ca nu s-a inceput nici macar cu 1 metru lucrarea de pe Fabrica de Glucoza. Deci o sa fie ca la orice lucrare romaneasca, terminam ceva (ciotul asta) ca sa ne blocam dincolo.
- ByOnu
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
shoppy
Problema asta apare la orice trecere, nu poti pretinde sa vina masinile cu rotile curate.
Problema asta apare la orice trecere, nu poti pretinde sa vina masinile cu rotile curate.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
A3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)
•
Choose destination