Topic: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
254 posts, 75487 views
📖 Pagination options
- Daddy
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
Daddy
Remarc ca nu au raspuns referitor la variantele pentru bucla de intoarcere, nu discuta despre asta, nu vor/nu pot/nu ii intereseaza... se limiteaza la a repeta ca troleibuzele nu mai pot intoarce la Piata Sudului, "aproape imposibil" ca sa ii citez... adica exista o posibilitate dar... ce?
Daca abordeaza situatia asa nu vor avea de ales si, dupa multe sesizari, vor infiinta navete intre cartier si metrou, cu autobuze. E cazul, mai ales spre Piata Resita. La o adica, daca maresc parcul se poate reinfiinta 77 cu traseul scurt pana la fantana. In plus, foarte posibil 74 va fi suspendata in curand odata cu largirea strazii Turnu Magurele, apare o naveta, 73 si 76 se vor suplimenta iar lucrurile se vor ameliora atunci (temporar) in ceea ce priveste aglomeratia pe portiunea din cartier.
Pe termen lung cam asta cred ca ar trebui sa fie ideea: troleibuze catre centru care sa inlocuiasca liniile de autobuz actuale + eventuale linii (de autobuz, daca nu se poate altfel) feeder pentru metrou asa cum erau odata troleibuzele. Asta si pentru ca tot vorbeau saptamanile trecute cei din RATB ca vor transport electric in centru. Dupa parerea mea, reteaua trebuie extinsa maxim pana la Piata Romana dar si in zona Unirii (Sfanta Vineri). Extinderea retelei spre Herastrau sau o linie catre Gara nu prea ajuta, metroul este o varianta mult mai rapida de transport, nimeni din Berceni nu va prefera sa stea in trafic o ora cand ai varianta sa schimbi metroul la Sudului si faci jumatate...
Remarc ca nu au raspuns referitor la variantele pentru bucla de intoarcere, nu discuta despre asta, nu vor/nu pot/nu ii intereseaza... se limiteaza la a repeta ca troleibuzele nu mai pot intoarce la Piata Sudului, "aproape imposibil" ca sa ii citez... adica exista o posibilitate dar... ce?
Daca abordeaza situatia asa nu vor avea de ales si, dupa multe sesizari, vor infiinta navete intre cartier si metrou, cu autobuze. E cazul, mai ales spre Piata Resita. La o adica, daca maresc parcul se poate reinfiinta 77 cu traseul scurt pana la fantana. In plus, foarte posibil 74 va fi suspendata in curand odata cu largirea strazii Turnu Magurele, apare o naveta, 73 si 76 se vor suplimenta iar lucrurile se vor ameliora atunci (temporar) in ceea ce priveste aglomeratia pe portiunea din cartier.
Pe termen lung cam asta cred ca ar trebui sa fie ideea: troleibuze catre centru care sa inlocuiasca liniile de autobuz actuale + eventuale linii (de autobuz, daca nu se poate altfel) feeder pentru metrou asa cum erau odata troleibuzele. Asta si pentru ca tot vorbeau saptamanile trecute cei din RATB ca vor transport electric in centru. Dupa parerea mea, reteaua trebuie extinsa maxim pana la Piata Romana dar si in zona Unirii (Sfanta Vineri). Extinderea retelei spre Herastrau sau o linie catre Gara nu prea ajuta, metroul este o varianta mult mai rapida de transport, nimeni din Berceni nu va prefera sa stea in trafic o ora cand ai varianta sa schimbi metroul la Sudului si faci jumatate...
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
Florinds
@Tibi, OK si pana la gara, dar atunci cand vom avea si noi ca Londra taxe uriase in centru. Ar fi frumos sa avem transport public 100% electric, inclusiv autobuze electrice care sa intre pe traseu in caz de incidente.
@Daddy, troleibuzul pana la fantana e o solutie de avarie, de ce sa pierzi timp sa mergi pe picioare pentru ca niste inapti au facut ce au facut? Merita o promovare acesti inapti.
@Tibi, OK si pana la gara, dar atunci cand vom avea si noi ca Londra taxe uriase in centru. Ar fi frumos sa avem transport public 100% electric, inclusiv autobuze electrice care sa intre pe traseu in caz de incidente.
@Daddy, troleibuzul pana la fantana e o solutie de avarie, de ce sa pierzi timp sa mergi pe picioare pentru ca niste inapti au facut ce au facut? Merita o promovare acesti inapti.
- Gabipopescu
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
Gabipopescu
HAIDETI SA BOMBARDAM RATB-UL SI PRIMARIA CU PETITII pentru introducerea unei linii de autobuz pe traseul Pta Resita - Pta Sudului cu intoarcere in intersectie. Asta e singura solutie pentru a evita haosul de acum. Niste autobuze pe linia fostului 76 (77) care sa circule cum circula troleul inainte de pasaj, la 2-4 minute.
Si odata cu introducerea acestor autobuze, se pot muta cateva din troleibuzele liniei 76 catre liniile 73 si 74 pentru a se reduce timpii de asteptare si acolo.
HAIDETI SA BOMBARDAM RATB-UL SI PRIMARIA CU PETITII pentru introducerea unei linii de autobuz pe traseul Pta Resita - Pta Sudului cu intoarcere in intersectie. Asta e singura solutie pentru a evita haosul de acum. Niste autobuze pe linia fostului 76 (77) care sa circule cum circula troleul inainte de pasaj, la 2-4 minute.
Si odata cu introducerea acestor autobuze, se pot muta cateva din troleibuzele liniei 76 catre liniile 73 si 74 pentru a se reduce timpii de asteptare si acolo.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
Costin
Chiar daca rezolva problema punctual, ideea este cea mai proasta alternativa din cate exista, din cel putin 2 motive.
1. Risipa de autobuze care se plimba pe sub retea de troleibuz pe intreg traseul, mai putin 10 metri sau cat lipseste efectiv dintr-o potentiala intoarcere in rond.
2. Autobuzele alea (cel putin 10, probabil mai multe pentru interval 2-4 minute) nu exista, nu le are nimeni "in plus", ci se scot din alte linii, al caror interval va avea de suferit
Chiar daca rezolva problema punctual, ideea este cea mai proasta alternativa din cate exista, din cel putin 2 motive.
1. Risipa de autobuze care se plimba pe sub retea de troleibuz pe intreg traseul, mai putin 10 metri sau cat lipseste efectiv dintr-o potentiala intoarcere in rond.
2. Autobuzele alea (cel putin 10, probabil mai multe pentru interval 2-4 minute) nu exista, nu le are nimeni "in plus", ci se scot din alte linii, al caror interval va avea de suferit
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
Andrei98
Si inca o chestie, ar fi 3 linii pe exact acelasi traseu pana la Piata Sudului...
Si inca o chestie, ar fi 3 linii pe exact acelasi traseu pana la Piata Sudului...
- Dan 72
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Dan 72
Buna dimineata !
S-au montat doi stilpi in vederea intoarcerii troleibuzelor la Pasaj Mihai Bravu cel mai probabil 74,76.
Se puteau intoarce la rondul cu fântâni dar de ce sa fie bine cind poate sa fie rau. Asta inseamna ca ultima si prima statie va fi Costache Stamate.
Buna dimineata !
S-au montat doi stilpi in vederea intoarcerii troleibuzelor la Pasaj Mihai Bravu cel mai probabil 74,76.
Se puteau intoarce la rondul cu fântâni dar de ce sa fie bine cind poate sa fie rau. Asta inseamna ca ultima si prima statie va fi Costache Stamate.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
Costin
Deci se poate! Bine era daca si comunicarea la RATB era mai buna...
Deci se poate! Bine era daca si comunicarea la RATB era mai buna...
- MikeT
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
MikeT
La pasaj sau la intersectia Tineretului cu Vacaresti?
La pasaj sau la intersectia Tineretului cu Vacaresti?
- andrei11
-
Posted:
-
- Costin
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
Costin
La pasaj, ca la Tineretului x Vacaresti e "rondul cu fantani"
La pasaj, ca la Tineretului x Vacaresti e "rondul cu fantani"
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
andrei11
Pe cuvânt de onoare că NU înțeleg două lucruri :
a) Ce înțelegeți voi prin << Pasaj Mihai Bravu >>.
Eu bunăoară înțeleg din rampă în rampă.
b) Adică troleul va întroarce fix peste Dâmbovița ?
Mii de mulțumiri pentru clarificări.
_________________
A, și dacă prin pasaj înțelegeți traversarea Dâmboviței ( la sol și la cota de + 5 m ), supratraversarea rondului cu fântâni ( Tineretului cu Văcărești ) ce e ?
Pe cuvânt de onoare că NU înțeleg două lucruri :
a) Ce înțelegeți voi prin << Pasaj Mihai Bravu >>.
Eu bunăoară înțeleg din rampă în rampă.
b) Adică troleul va întroarce fix peste Dâmbovița ?
Mii de mulțumiri pentru clarificări.
_________________
A, și dacă prin pasaj înțelegeți traversarea Dâmboviței ( la sol și la cota de + 5 m ), supratraversarea rondului cu fântâni ( Tineretului cu Văcărești ) ce e ?
- Costin
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
Costin
https://goo.gl/maps/sdLkxcwAYzB2 asta e intersectia Tineretului cu Vacaresti, nu e nici o supratraversare acolo.
https://goo.gl/maps/BeUqJtnJM6D2 aici vor intoarce troleibuzele.
https://goo.gl/maps/sdLkxcwAYzB2 asta e intersectia Tineretului cu Vacaresti, nu e nici o supratraversare acolo.
https://goo.gl/maps/BeUqJtnJM6D2 aici vor intoarce troleibuzele.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
GPS
Sper ca 74 și 76 sa rămână la Unirii și 73 și 77 la M. Bravu. Întrebare, elemente clasice sau K+M?
Sper ca 74 și 76 sa rămână la Unirii și 73 și 77 la M. Bravu. Întrebare, elemente clasice sau K+M?
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
cris_m
Putin mai conteaza. Sa faca bucla mai repede...
Putin mai conteaza. Sa faca bucla mai repede...
📖 Pagination options