Topic: Discuții diverse
4066 posts, 1022011 views
📖 Pagination options
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
barbuandrei
@ByOnu Si la troleibuze sunt anumite 'specimene' care nu respecta regulile. Atat timp cat nu exista controale pe traseu , nu se va schimba nimic, aici incadrandu-se bine zicala 'Timpul trece, leafa merge' .
@ByOnu Si la troleibuze sunt anumite 'specimene' care nu respecta regulile. Atat timp cat nu exista controale pe traseu , nu se va schimba nimic, aici incadrandu-se bine zicala 'Timpul trece, leafa merge' .
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Victor92
@Chev Celios: Nu am auzit pana acum la RATB ca vreun sofer sa plateasca pentru ca a "butonat" prea mult autobuzul, iar acesta a picat cu placutele de frana. Si stiu multe autobuze care s-au stricat din aceast motiv, dar si soferii care le-au exploatat defectuos...
@Chev Celios: Nu am auzit pana acum la RATB ca vreun sofer sa plateasca pentru ca a "butonat" prea mult autobuzul, iar acesta a picat cu placutele de frana. Si stiu multe autobuze care s-au stricat din aceast motiv, dar si soferii care le-au exploatat defectuos...
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
anndrei
De multe ori anumiti soferi scot din viteza (N), autobuzul merge din inertie pana ii incetineste viteza si cupleaza (D) in mers. Rezultatul este o mare fortare a cutiei de viteze iar pasagerii zdruncinati. E clar ca marea majoritate a soferilor din RATB tot la nivelul DACurilor au ramas. Nici nu se mai obosesc sa coboare autobuzul pe o parte cand vad o persoana cu copil sau un om batran.
De multe ori anumiti soferi scot din viteza (N), autobuzul merge din inertie pana ii incetineste viteza si cupleaza (D) in mers. Rezultatul este o mare fortare a cutiei de viteze iar pasagerii zdruncinati. E clar ca marea majoritate a soferilor din RATB tot la nivelul DACurilor au ramas. Nici nu se mai obosesc sa coboare autobuzul pe o parte cand vad o persoana cu copil sau un om batran.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
anndrei
Soferii autobuzului MB Citaro 4152 de la autobaza militari l-au ,,reglat" sa nu mai functioneze caldura in salon iar ei stau in maneca scurta in cabina. Probabil au scos firele de la aeroterme, motorul merge mai incins si automat au caldura mai buna in cabina. Cel de la schimbul 1 a mers in data de 3.11.2017 in linia 106 cum a vrut. Ba a plecat intarziat de la capat, ba inaintat. Nu mai zic ca a oprit la mega image s-a dus sa-si cumpere ceva de mancare asta in timp ce calatorii il asteptau in autobuz. Faţa lui spune tot! Va informez ca este si foarte stangaci in ale condusului, chiar are aere de incepator.
Soferii autobuzului MB Citaro 4152 de la autobaza militari l-au ,,reglat" sa nu mai functioneze caldura in salon iar ei stau in maneca scurta in cabina. Probabil au scos firele de la aeroterme, motorul merge mai incins si automat au caldura mai buna in cabina. Cel de la schimbul 1 a mers in data de 3.11.2017 in linia 106 cum a vrut. Ba a plecat intarziat de la capat, ba inaintat. Nu mai zic ca a oprit la mega image s-a dus sa-si cumpere ceva de mancare asta in timp ce calatorii il asteptau in autobuz. Faţa lui spune tot! Va informez ca este si foarte stangaci in ale condusului, chiar are aere de incepator.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
ByOnu
Mi-a trecut si mie prin minte ce-i drept transformarea unui anumit numar de autobuze (cele care au sasiul bun, cele imobilizate fara a circula, sa zicem, mai mult de 5 ani) in troleibuze daca s-ar dovedi a fi rentabil. Astra Arad, de exemplu, realizeaza astfel de operatiuni. Intr-un raspuns dat cuiva, RATB / PMB spun urmatoarele:
O fi adevarat? Eu daca imi cumpar masina n-am voie sa o modific? *Ignorand autorizarea si certificarea RAR privind siguranta etc.. Poate veni Dacia dupa mine sa ma traga la raspundere ca am montat instalatie cu GPL pe masina?
Au mai fost altii care si-au transformat Citaro in troleibuze.
Mi-a trecut si mie prin minte ce-i drept transformarea unui anumit numar de autobuze (cele care au sasiul bun, cele imobilizate fara a circula, sa zicem, mai mult de 5 ani) in troleibuze daca s-ar dovedi a fi rentabil. Astra Arad, de exemplu, realizeaza astfel de operatiuni. Intr-un raspuns dat cuiva, RATB / PMB spun urmatoarele:
Autobuzele care ies din uz nu au doar motorul iesit din uz. Astfel, nici celelalte componente nu mai pot fi folosite in conditii de siguranţa. Producatorul (Mercedes) nu este de acord sa apara sub brandul sau un astfel de vehicul.
O fi adevarat? Eu daca imi cumpar masina n-am voie sa o modific? *Ignorand autorizarea si certificarea RAR privind siguranta etc.. Poate veni Dacia dupa mine sa ma traga la raspundere ca am montat instalatie cu GPL pe masina?
Au mai fost altii care si-au transformat Citaro in troleibuze.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Puss in Boots
Asta cu brandul mi-aduce aminte de poza cu bordul de Tatra unde vatmanul sau cineva lipise o insigna Nissan. Dar Nissan ce zice de asocierea cu un jaf cehoslovac a carui unica vina e ca a fost intretinut de romani?
Asta cu brandul mi-aduce aminte de poza cu bordul de Tatra unde vatmanul sau cineva lipise o insigna Nissan. Dar Nissan ce zice de asocierea cu un jaf cehoslovac a carui unica vina e ca a fost intretinut de romani?
- barbuandrei
-
Posted:
-
- zofei.2006
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
zofei.2006
Legat de caldura in salon nu e vorba de nici un "reglaj" e un simplu buton pe care il apesi daca vrei sa pornesti sau sa opresti caldura...
anndrei wrote:
Soferii autobuzului MB Citaro 4152 de la autobaza militari l-au ,,reglat" sa nu mai functioneze caldura in salon iar ei stau in maneca scurta in cabina. Probabil au scos firele de la aeroterme, motorul merge mai incins si automat au caldura mai buna in cabina. Cel de la schimbul 1 a mers in data de 3.11.2017 in linia 106 cum a vrut. Ba a plecat intarziat de la capat, ba inaintat. Nu mai zic ca a oprit la mega image s-a dus sa-si cumpere ceva de mancare asta in timp ce calatorii il asteptau in autobuz. Faţa lui spune tot! Va informez ca este si foarte stangaci in ale condusului, chiar are aere de incepator.
Legat de caldura in salon nu e vorba de nici un "reglaj" e un simplu buton pe care il apesi daca vrei sa pornesti sau sa opresti caldura...
- zofei.2006
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
zofei.2006
Placutele de frana sunt consumabile, dar de platit sa stii au platit destui ca au ***** cutia de viteze sau ca sa dus motorul...
Victor92 wrote:
@Chev Celios: Nu am auzit pana acum la RATB ca vreun sofer sa plateasca pentru ca a "butonat" prea mult autobuzul, iar acesta a picat cu placutele de frana. Si stiu multe autobuze care s-au stricat din aceast motiv, dar si soferii care le-au exploatat defectuos...
Placutele de frana sunt consumabile, dar de platit sa stii au platit destui ca au ***** cutia de viteze sau ca sa dus motorul...
- zofei.2006
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
zofei.2006
Tu te auzi cand zici chestia asta : "sa nu mai vorbim de specimenele care se prefac ca realizeaza turele dar intorc dupa doua statii si citesc gazeta pana la urmatoarea cursa". Pe vremea DAF-urilor sau Rocarilor se mai putea fenta cursele dar acuma find echipate cu GPS nu se poate face, sunt echipaje care te controleaza sa vada ce faci asa zisele patrule, colegi binevoitori care te pot da in primire la sefi ca nu ti-ai facut programul, automat nefacand toate cursele ai un consum mult mai mic pe care trebuie sa il justifici cumva, calatori care pot depune reclamatii ca masinile nu vin conform programului, etc. Baga-ti mintile in cap si termina cu tampenile .
ByOnu wrote:
A sti soferie e una, este un skill laudabil si de apreciat, insa a avea bun simt si respect (atat fata de masina pe care lucrezi cat mai ales fata de calatori) este alta. Unii zici parca ar cara lemne de foc, porniri si frane bruste inutile. Ii vezi cum se ambaleaza cand e blocaj, pentru a inainta 1m rastoarna jumatate din autobuz, iar cand e pustiu pe sosea merg cu 30. Multi pleaca dupa bunul plac de la capat formand trenulete. Unii de pe liniile de noapte sting voluntar firmele si luminile din salon pentru a nu lua calatori (calatori care au abonamente si calatorii ffs!), altii nu fac statii pe acces/retragere unde ar fi cazul, sa nu mai vorbim de specimenele care se prefac ca realizeaza turele dar intorc dupa doua statii si citesc gazeta pana la urmatoarea cursa, si de la capat. La tramvaie si troleibuze parca nu se intampla chiar asa.
Sunt soferi si soferi, nu trebuie generalizat. Sunt unii jos palaria, dar si altii care ar trebui sa plece de ieri.
Am un coleg la job care a primit laptop nou de serviciu, a varsat pe el suc si lapte. Zice ca nu-i problema, ca el oricum nu crede ca mai sta mult p-aci. Cam la fel o fi si cu unii soferi.
Tu te auzi cand zici chestia asta : "sa nu mai vorbim de specimenele care se prefac ca realizeaza turele dar intorc dupa doua statii si citesc gazeta pana la urmatoarea cursa". Pe vremea DAF-urilor sau Rocarilor se mai putea fenta cursele dar acuma find echipate cu GPS nu se poate face, sunt echipaje care te controleaza sa vada ce faci asa zisele patrule, colegi binevoitori care te pot da in primire la sefi ca nu ti-ai facut programul, automat nefacand toate cursele ai un consum mult mai mic pe care trebuie sa il justifici cumva, calatori care pot depune reclamatii ca masinile nu vin conform programului, etc. Baga-ti mintile in cap si termina cu tampenile .
- Puss in Boots
-
Posted:
-
- dany
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
dany
Sa fim realiști și sa recunoaștem ca încă se mai întâmpla astfel de situații, câteva știute doar de mine, între care una petrecuta chiar aseară pe una din liniile de Popesti, caz in care autobuzul a fost întors la aproximativ 4 stații înainte de capăt și garat pe o straduta laterala, acolo unde a staționat. Sa nu uitam liniile pe care se merge cu 20-25 km pe ora, deși se poate merge mai repede, asta doar pentru a pierde cursa. Și exemplele pot continua....
Sa fim realiști și sa recunoaștem ca încă se mai întâmpla astfel de situații, câteva știute doar de mine, între care una petrecuta chiar aseară pe una din liniile de Popesti, caz in care autobuzul a fost întors la aproximativ 4 stații înainte de capăt și garat pe o straduta laterala, acolo unde a staționat. Sa nu uitam liniile pe care se merge cu 20-25 km pe ora, deși se poate merge mai repede, asta doar pentru a pierde cursa. Și exemplele pot continua....
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
ByOnu
Zofei, se intampla! Eu am mintile in cap, dar cei care fac asta le au oare? Oricum, nu este locul potrivit, iar purtarea acestei discutii aici n-ajuta la nimic.
Zofei, se intampla! Eu am mintile in cap, dar cei care fac asta le au oare? Oricum, nu este locul potrivit, iar purtarea acestei discutii aici n-ajuta la nimic.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Costin
zofei2006, ai asasinat limba romana si nici atitudinea din mesaje nu te ajuta. Acesta e un avertisment.
Iar discutia cu GPS-ul e veche, am mai zis de atatea ori ca acel GPS nu raporteaza in timp real pozitia, la fel cum nu exista un dispecerat care sa o monitorizeze tot in timp real.
zofei2006, ai asasinat limba romana si nici atitudinea din mesaje nu te ajuta. Acesta e un avertisment.
Iar discutia cu GPS-ul e veche, am mai zis de atatea ori ca acel GPS nu raporteaza in timp real pozitia, la fel cum nu exista un dispecerat care sa o monitorizeze tot in timp real.
📖 Pagination options