Topic: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
254 posts, 75372 views
📖 Pagination options
- Scorilo
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
Scorilo
Concluzia inaugurarii traseului extins pentru trolee: controlorii se plimba singuri spre centru. Mai in fata era un 74, la fel de gol
Concluzia inaugurarii traseului extins pentru trolee: controlorii se plimba singuri spre centru. Mai in fata era un 74, la fel de gol
IMG_3870.JPG (1.69 MB; downloaded 2516 times)
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
Puss in Boots
Daca troleul ar merge dincolo de Unirii poate ar avea musterii, dovada 381 care nu merge gol pana la Victoriei si nici invers spre Sudului. Dar asa.....
Daca troleul ar merge dincolo de Unirii poate ar avea musterii, dovada 381 care nu merge gol pana la Victoriei si nici invers spre Sudului. Dar asa.....
- Costin
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
Costin
Au raspuns
Parerea mea e sa-i bombardati si voi cu cat mai multe solicitari, eventual sa va referiti la propunerea noastra. info@ratb.ro, e simplu.
Costin wrote:
Am trimis catre RATB si spre stiinta PMB si PS4. Si cativa "stiristi".
Au raspuns
Biroul Relații Publice
Compartiment Secretariat Management Superior
Nr. înregistrare:98604/08.11.2017
Stimate Domnule/Doamnă Petent,
Vă mulțumim pentru timpul acordat transmiterii acestui mail către Regia Autonomă de Transport București (R.A.T.B.). Referitor la solicitarea Dumneavoastră, dorim să vă informăm că proiectul de la Piața Sudului a fost elaborat de firme private și aprobat în Comisia Tehnică de Circulație a Municipiului București. Acesta nu a mai prevăzut bucla de întoarcere pentru troleibuza în această locație.
De asemenea în rondul de la Piața Sudului este aproape imposibilă montarea unei bucle de întoarcere pentru troleibuze având în vedere și existența firului de contact de la tramvaie.
Pentru orice alte informații sau detalii vă rugăm nu ezitați a ne scrie la adresa de mail info@ratb.ro
Cu stimă,
Constantin Tobescu
Sef Birou
Parerea mea e sa-i bombardati si voi cu cat mai multe solicitari, eventual sa va referiti la propunerea noastra. info@ratb.ro, e simplu.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
Florinds
Nu se rezolva asa... Cu presa se rezolva cred, atac direct la capatana de unde s-a imputit pestele, adica la PMB.
Dar trebuie pusa toata documentatia, sa se vada ca nici sefii RATB nu au facut nimic.
Nu se rezolva asa... Cu presa se rezolva cred, atac direct la capatana de unde s-a imputit pestele, adica la PMB.
Dar trebuie pusa toata documentatia, sa se vada ca nici sefii RATB nu au facut nimic.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
Costin
Ba sunt mai receptivi decat crezi atunci cand li se revarsa inbox-ul O sa revenim si la stiristi cu raspunsul lor, dar e bine sa primeasca solicitari si de la sursa.
Ba sunt mai receptivi decat crezi atunci cand li se revarsa inbox-ul O sa revenim si la stiristi cu raspunsul lor, dar e bine sa primeasca solicitari si de la sursa.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
Florinds
Faceti si voi cei care stati in zona cat mai multe poze si la intervale diferite de timp... Chiar daca mergeti cu masinile, opriti undeva langa o statie si faceti o poza, dureaza doua minute...
Ce raspuns[...], si ce daca sunt fire de contact pentru tramvai, altii au ajuns pe Luna in 1969 (sau cel putin asa se lauda) si noi nu putem incrucisa niste fire.
Faceti si voi cei care stati in zona cat mai multe poze si la intervale diferite de timp... Chiar daca mergeti cu masinile, opriti undeva langa o statie si faceti o poza, dureaza doua minute...
Ce raspuns[...], si ce daca sunt fire de contact pentru tramvai, altii au ajuns pe Luna in 1969 (sau cel putin asa se lauda) si noi nu putem incrucisa niste fire.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
ByOnu
Poti sa-i bombardezi cu cu ... atat timp cat raspunsul nu vine din partea celor responsabili / competenti, ci din partea purtatorului cu cuvant. Raspunsurile acestea ar trebui avizate si tehnic. Eu sunt sigur ca el nici macar nu le da mai departe.
Poti sa-i bombardezi cu cu ... atat timp cat raspunsul nu vine din partea celor responsabili / competenti, ci din partea purtatorului cu cuvant. Raspunsurile acestea ar trebui avizate si tehnic. Eu sunt sigur ca el nici macar nu le da mai departe.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
misterr
La orice proiect există o temă, cu niște cerințe (în cazul nostru: pasaj rutier denivelat / subteran, pasaje pietonale subterane, buclă de întoarcere pentru troleibuze la suprafață) și o soluție (proiectul propriu-zis).
În acest caz proiectul nu a respectat tema / cerințele, deci a fost greșit și nu avea cum să fie aprobat.
Cine a aprobat proiectul e bun de plată pentru refacerea lucrărilor, pe cheltuiala lui.
proiectul de la Piața Sudului a fost elaborat de firme private și aprobat în Comisia Tehnică de Circulație a Municipiului București. Acesta nu a mai prevăzut bucla de întoarcere pentru troleibuza în această locație.Răspunsul are o fractură logică.
La orice proiect există o temă, cu niște cerințe (în cazul nostru: pasaj rutier denivelat / subteran, pasaje pietonale subterane, buclă de întoarcere pentru troleibuze la suprafață) și o soluție (proiectul propriu-zis).
În acest caz proiectul nu a respectat tema / cerințele, deci a fost greșit și nu avea cum să fie aprobat.
Cine a aprobat proiectul e bun de plată pentru refacerea lucrărilor, pe cheltuiala lui.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
shoppy
Beneficiarul decide daca proiectul il satisface sau nu, si cum beneficiarul este primaria, chiar primaria a decis ca este bun.
Beneficiarul decide daca proiectul il satisface sau nu, si cum beneficiarul este primaria, chiar primaria a decis ca este bun.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
TibiV
Da, dar....
Da, dar....
TibiV wrote:
Proiectul a fost cu finantare europeana, nu-i asa ?
Este adevarat ca Primaria nu a luat de la UE decat vreo 17 mil. lei (daca imi amintesc bine, nu am rabdare sa caut...)
Dar UE s-a angajat sa cofinanteze proiectul pe baza acelui SF...
Cum ar fi sa spuna UE "dati-ne banii inapoi, ca ne-ati aratat un desen si voi ati facut altceva? Unde este troleul ?"
Zic si eu...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
andrei11
Oameni buni, la Sun Plaza există semafor dedicat, troleele pot întoarce acolo, chiar nu sesizează nimeni ? Sau hai să spunem că nu e domeniu public, jos în rond la Pasajul Mihai Bravu se poate întoarce în voie.
Oameni buni, la Sun Plaza există semafor dedicat, troleele pot întoarce acolo, chiar nu sesizează nimeni ? Sau hai să spunem că nu e domeniu public, jos în rond la Pasajul Mihai Bravu se poate întoarce în voie.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
shoppy
Pai finantarea UE nu s-a pierdut cand s-a ratat termenul?
Pai finantarea UE nu s-a pierdut cand s-a ratat termenul?
- Costin
-
Posted:
-
- Tom
-
Posted:
-
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
Tom
Florinds wrote:Cred că mai bine ar fi nu chiar sub pasaj, ci în rondul de la intersecția Văcărești / Tineretului. Chiar sub pod ar însemna niște viraje să ia fața la toate mașinile, iar stație terminus n'ar putea avea decât în locul lui 133, care astfel ar ajunge iar să aibă capătul la ≈100m mai în față ca pe vremea când se lucra la pasaj.
... pentru intoarcerea pe sub Pasajul Mihai Bravu....
Florinds wrote:Dacă tot ajunge la Romană, atunci mai bine reapar 94 și 95 și se prelungește și 74 la gară. Un 73 la Piața Victoriei ar fi ceva, dar n'ar mai încăpea pe Str.Paris ca pe vremuri. Iar dacă ajunge la Romanâ și poate la Victoriei, de ce nu și un 83 până la Herăstrău? N'o spun la mișto, dar dacă ajunge troleibuzul la Romană, prelungirea la gară cred că este perfect realizabilă. Spre Piața Victoriei, e mult mai greu de crezut și de realizat
Pe viitor ar putea fi prelungita reteaua pana la Romana (la Victoriei este rondul foarte mare si cred ca e complicat sistemul, iar 300 are interval destul de bun cred) si desfiintat 381. Dar o singura linie de troleibuz sa mearga pana acolo, nu toate liniile...
📖 Pagination options