Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj Subteran Piața Sudului (INAUGURAT 23.07.2017)

 

Topic: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor

254 posts, 75493 views
 
Go to page:  1  ... 8 9 10 11 12 13 14  ... 19
 
 

📖 Pagination options
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor Scorilo

Concluzia inaugurarii traseului extins pentru trolee: controlorii se plimba singuri spre centru. Mai in fata era un 74, la fel de gol
IMG_3870.JPG (1.69 MB; downloaded 2524 times)

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor Puss in Boots

Daca troleul ar merge dincolo de Unirii poate ar avea musterii, dovada 381 care nu merge gol pana la Victoriei si nici invers spre Sudului. Dar asa.....

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor Costin

Costin wrote:
Am trimis catre RATB si spre stiinta PMB si PS4. Si cativa "stiristi".


Au raspuns  :popa:

Biroul Relații Publice

Compartiment Secretariat Management Superior

Nr. înregistrare:98604/08.11.2017





Stimate Domnule/Doamnă Petent,





Vă mulțumim pentru timpul acordat transmiterii acestui mail către Regia Autonomă de Transport București (R.A.T.B.). Referitor la solicitarea Dumneavoastră, dorim să vă informăm că  proiectul de la Piața Sudului a fost elaborat de firme private și aprobat în Comisia Tehnică de Circulație a Municipiului București. Acesta nu a mai prevăzut bucla de întoarcere pentru troleibuza în această locație.

De asemenea în rondul de la Piața Sudului este aproape imposibilă montarea unei bucle de întoarcere pentru troleibuze având în vedere și existența firului de contact de la tramvaie.

Pentru orice alte informații sau detalii vă rugăm nu ezitați a ne scrie la adresa de mail info@ratb.ro





Cu stimă,

Constantin Tobescu

Sef Birou


Parerea mea e sa-i bombardati si voi cu cat mai multe solicitari, eventual sa va referiti la propunerea noastra. info@ratb.ro, e simplu.

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor Florinds

Nu se rezolva asa... Cu presa se rezolva cred, atac direct la capatana de unde s-a imputit pestele, adica la PMB.
Dar trebuie pusa toata documentatia, sa se vada ca nici sefii RATB nu au facut nimic.

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor Costin

Ba sunt mai receptivi decat crezi atunci cand li se revarsa inbox-ul :) O sa revenim si la stiristi cu raspunsul lor, dar e bine sa primeasca solicitari si de la sursa.

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor Florinds

Faceti si voi cei care stati in zona cat mai multe poze si la intervale diferite de timp... Chiar daca mergeti cu masinile, opriti undeva langa o statie si faceti o poza, dureaza doua minute...
Ce raspuns[...], si ce daca sunt fire de contact pentru tramvai, altii au ajuns pe Luna in 1969 (sau cel putin asa se lauda) si noi nu putem incrucisa niste fire.

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor ByOnu

Poti sa-i bombardezi cu cu ... atat timp cat raspunsul nu vine din partea celor responsabili / competenti, ci din partea purtatorului cu cuvant. Raspunsurile acestea ar trebui avizate si tehnic. Eu sunt sigur ca el nici macar nu le da mai departe.

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor misterr

proiectul de la Piața Sudului a fost elaborat de firme private și aprobat în Comisia Tehnică de Circulație a Municipiului București. Acesta nu a mai prevăzut bucla de întoarcere pentru troleibuza în această locație.
Răspunsul are o fractură logică.
La orice proiect există o temă, cu niște cerințe (în cazul nostru: pasaj rutier denivelat / subteran, pasaje pietonale subterane, buclă de întoarcere pentru troleibuze la suprafață) și o soluție (proiectul propriu-zis).
În acest caz proiectul nu a respectat tema / cerințele, deci a fost greșit și nu avea cum să fie aprobat.
Cine a aprobat proiectul e bun de plată pentru refacerea lucrărilor, pe cheltuiala lui.

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor shoppy

Beneficiarul decide daca proiectul il satisface sau nu, si cum beneficiarul este primaria, chiar primaria a decis ca este bun.

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor TibiV

Da, dar....
TibiV wrote:
Proiectul a fost cu finantare europeana, nu-i asa ?
Este adevarat ca Primaria nu a luat de la UE decat vreo 17 mil. lei (daca imi amintesc bine, nu am rabdare sa caut...)
Dar UE s-a angajat sa cofinanteze proiectul pe baza acelui SF...

Cum ar fi sa spuna UE "dati-ne banii inapoi, ca ne-ati aratat un desen si voi ati facut altceva? Unde este troleul ?"

Zic si eu... ;)

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor andrei11

Oameni buni, la Sun Plaza există semafor dedicat, troleele pot întoarce acolo, chiar nu sesizează nimeni ? Sau hai să spunem că nu e domeniu public, jos în rond la Pasajul Mihai Bravu se poate întoarce în voie.

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor shoppy

Pai finantarea UE nu s-a pierdut cand s-a ratat termenul?

 



  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor Tom

Florinds wrote:
... pentru intoarcerea pe sub Pasajul Mihai Bravu....
Cred că mai bine ar fi nu chiar sub pasaj, ci în rondul de la intersecția Văcărești / Tineretului. Chiar sub pod ar însemna niște viraje să ia fața la toate mașinile, iar stație terminus n'ar putea avea decât în locul lui 133, care astfel ar ajunge iar să aibă capătul la ≈100m mai în față ca pe vremea când se lucra la pasaj.
Florinds wrote:
Pe viitor ar putea fi prelungita reteaua pana la Romana (la Victoriei este rondul foarte mare si cred ca e complicat sistemul, iar 300 are interval destul de bun cred) si desfiintat 381. Dar o singura linie de troleibuz sa mearga pana acolo, nu toate liniile...
Dacă tot ajunge la Romană, atunci mai bine reapar 94 și 95 și se prelungește și 74 la gară. Un 73 la Piața Victoriei ar fi ceva, dar n'ar mai încăpea pe Str.Paris ca pe vremuri. Iar dacă ajunge la Romanâ și poate la Victoriei, de ce nu și un 83 până la Herăstrău? N'o spun la mișto, dar dacă ajunge troleibuzul la Romană, prelungirea la gară cred că este perfect realizabilă. Spre Piața Victoriei, e mult mai greu de crezut și de realizat :twisted:

 


Go to page:  1  ... 8 9 10 11 12 13 14  ... 19
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj Subteran Piața Sudului (INAUGURAT 23.07.2017)  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433333 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use