Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de troleibuz din București

 

Topic: Cartierul Berceni

209 posts, 98419 views
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 15
 
 

📖 Pagination options
Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77) survola

survola wrote:
Haideți să vedem în câte zile dispare mașina aceasta parcată în "terminalul" Piața Unirii:



by survola, on Flickr

Poza de sus e din 23 octombrie.
Poza de jos e de astăzi,  6 noiembrie. Observați diferențele.



by survola, on Flickr

 


Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77) bercenicity

"Reclama" la parcarea interzisa e acum aproape sub capota

 


Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77) Andrei98

Ce ii impiedica sa o ridice?

 


Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77) adrian buda

Au aparut elemente de retea in rondul de sub Pasajul Mihai Bravu! La ora aceasta sunt doua masini de interventie ale RATB care modifica reteaua.

 



Reteaua in Cartierul Berceni - Bucla Pasaj Mihai Bravu Trole

Să vedem totuși cum arată noua buclă de sub Pasajul Mihai Bravu - intersecția Șos. Mihai Bravu / Calea Văcărești.
20171114_113154-1.jpg (113.08 KB; downloaded 5983 times)

20171114_113737-1.jpg (68.11 KB; downloaded 5980 times)

20171114_114126-1.jpg (99.09 KB; downloaded 5984 times)

 


Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77) Trole

Într-o lume paralelă, cam acesta ar fi fost traseul rețelei, ca să permită înscrierea pe banda 3 pentru întoarcere și pe banda 2 pentru direcția Piața Unirii. Și un macaz cu abatere de 5-10gr, cu încrucișare mobilă, ca viteza să nu fie afectată. Actuala bandă 1 ar fi putut fi foarte bine hașurată, pentru că în fapt aproape nimeni nu o ia pe acolo. Traseul optim - tip F1 - este banda 3, apoi pieziș spre banda 1. Oricum, în virajul care urmează, pentru încadrarea pe Calea Văcărești, cu greu se poate spune că există 3 benzi (vezi a doua imagine).
Paralel.jpg (65.26 KB; downloaded 5985 times)

20171114_120857-1.jpg (92.19 KB; downloaded 5977 times)

Legat de a doua imagine, o construcție atât de economică, dar care faultează grav viteza de deplasare, cu greu se poate întâlni. Imaginați-vă că urmați traiectoria firului. Cu ce viteză o puteți face? În plus, geometria ciudată a rețelei implică un traseu mai lung, în consecință, chiar la o viteză constantă a troleibuzului, viteza periferică la capătul captatoarelor crește. În această poziție, firul ar fi trebuit să fie pe interiorul curbei, aproximativ deasupra colțului din dreapta spate al vehiculului.
Și ca să ne mai amuzăm asupra non-tehnicii RATB. Oare la macaze, chiar nu se poate alinia paraflama la aceeași cotă cu restul elementelor? Cu ce viteză se poate aborda trambulina aia? Ah... la pas... Iar capacele alea, dacă sunt inutile, nu se pot abandona?
20171114_115908-2.jpg (44.93 KB; downloaded 5974 times)

 


Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77) rosetti61

Ca sa nu fie carpaceala la Piata Sudului au facut-o la Mihai Bravu; ce se intampla daca o faceau la fantani spre Tineretului? Era si corespondenta cu autobuzele, cu stationatul era mai dificil.

 


Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77) Victor92

Vin si eu cu o portie de poze, dupa cele explicite postate de catre Trole ...

Nu am ce completari sa mai fac ... doar as mai mentiona faptul ca linia 133 ramane cu acest capat "in picioare" ...
DSC_0356.JPG (191.47 KB; downloaded 5886 times)
DSC_0357.JPG (202.88 KB; downloaded 5889 times)
DSC_0358.JPG (250.85 KB; downloaded 5896 times)
DSC_0359.JPG (200.8 KB; downloaded 5895 times)

 


Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77) ByOnu

Retea noua carpita in halul asta. Oricum, chiar nu credeti ca se poate realiza o statie oriunde in zona rondului?

 


Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77) Victor92

@ByOnu: Din ce m-am uitat in urma cu 3 ore, slabe sanse ... nu ai unde...

 


Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77) Sava_6115-6315

Avem crestere economica record , dar RATB nu e in stare sa realizeze o bucla decenta. Civilizat ar fi fost ca macazul sa fie instalat inainte de rond urmand ca reteaua pentru intoarcere sa fie montata deasupra benzii doi.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77) Tom

O soluție durabilă ar fi realizarea unui terminal pe terenul dintre rond și Asmita Gardens sau cel puțin lărgirea actualului capăt al lui 133 astfel încât să încapă acolo măcar 3 mașini de pe fiecare traseu care întoarce acolo. Ar putea fi acolo fie numai stație de coborâre, fie și de urcare atât pentru 133 cât și pentru troleibuzele care întorc acolo, iar stația de după semafor să fie mutată puțin mai în față.
Sau să îngrămădească troleibuzele la capătul lui 133, pe care să-l prelungească la Sun Plaza.

 


Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77) WAYNEN

Troleibuzele care vor intoarce in rondul de sub Pasaj Mihai Bravu,nu vor avea stationare acolo,ci la capetele din cartierul Berceni.Intr-adevar,trebuia sa puna macazul inainte de intrarea in rond,ca troleibuzele sa aiba timp sa se incadreze pe banda doi,ca sa intoarca cat mai usor posibil.Legat de statie,se poate crea o statie ,,Asmita Gardens" tot inainte de rond,sau se poate crea o statie ,,Pod Mihai Bravu" dupa ce troleibuzele fac manevra de intoarcere.

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 15
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de troleibuz din București  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433159 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use