Topic: Cartierul Berceni
209 posts, 98309 views
📖 Pagination options
- survola
-
Posted:
-
Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77)
survola
Poza de sus e din 23 octombrie.
Poza de jos e de astăzi, 6 noiembrie. Observați diferențele.
by survola, on Flickr
survola wrote:
Haideți să vedem în câte zile dispare mașina aceasta parcată în "terminalul" Piața Unirii:
by survola, on Flickr
Poza de sus e din 23 octombrie.
Poza de jos e de astăzi, 6 noiembrie. Observați diferențele.
by survola, on Flickr
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77)
bercenicity
"Reclama" la parcarea interzisa e acum aproape sub capota
"Reclama" la parcarea interzisa e acum aproape sub capota
- Andrei98
-
Posted:
-
- adrian buda
-
Posted:
-
Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77)
adrian buda
Au aparut elemente de retea in rondul de sub Pasajul Mihai Bravu! La ora aceasta sunt doua masini de interventie ale RATB care modifica reteaua.
Au aparut elemente de retea in rondul de sub Pasajul Mihai Bravu! La ora aceasta sunt doua masini de interventie ale RATB care modifica reteaua.
- Trole
-
Posted:
-
Reteaua in Cartierul Berceni - Bucla Pasaj Mihai Bravu
Trole
Să vedem totuși cum arată noua buclă de sub Pasajul Mihai Bravu - intersecția Șos. Mihai Bravu / Calea Văcărești.
Să vedem totuși cum arată noua buclă de sub Pasajul Mihai Bravu - intersecția Șos. Mihai Bravu / Calea Văcărești.
20171114_113154-1.jpg (113.08 KB; downloaded 5974 times)
20171114_113737-1.jpg (68.11 KB; downloaded 5971 times)
20171114_114126-1.jpg (99.09 KB; downloaded 5975 times)
- Trole
-
Posted:
-
Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77)
Trole
Într-o lume paralelă, cam acesta ar fi fost traseul rețelei, ca să permită înscrierea pe banda 3 pentru întoarcere și pe banda 2 pentru direcția Piața Unirii. Și un macaz cu abatere de 5-10gr, cu încrucișare mobilă, ca viteza să nu fie afectată. Actuala bandă 1 ar fi putut fi foarte bine hașurată, pentru că în fapt aproape nimeni nu o ia pe acolo. Traseul optim - tip F1 - este banda 3, apoi pieziș spre banda 1. Oricum, în virajul care urmează, pentru încadrarea pe Calea Văcărești, cu greu se poate spune că există 3 benzi (vezi a doua imagine).
Legat de a doua imagine, o construcție atât de economică, dar care faultează grav viteza de deplasare, cu greu se poate întâlni. Imaginați-vă că urmați traiectoria firului. Cu ce viteză o puteți face? În plus, geometria ciudată a rețelei implică un traseu mai lung, în consecință, chiar la o viteză constantă a troleibuzului, viteza periferică la capătul captatoarelor crește. În această poziție, firul ar fi trebuit să fie pe interiorul curbei, aproximativ deasupra colțului din dreapta spate al vehiculului.
Și ca să ne mai amuzăm asupra non-tehnicii RATB. Oare la macaze, chiar nu se poate alinia paraflama la aceeași cotă cu restul elementelor? Cu ce viteză se poate aborda trambulina aia? Ah... la pas... Iar capacele alea, dacă sunt inutile, nu se pot abandona?
Într-o lume paralelă, cam acesta ar fi fost traseul rețelei, ca să permită înscrierea pe banda 3 pentru întoarcere și pe banda 2 pentru direcția Piața Unirii. Și un macaz cu abatere de 5-10gr, cu încrucișare mobilă, ca viteza să nu fie afectată. Actuala bandă 1 ar fi putut fi foarte bine hașurată, pentru că în fapt aproape nimeni nu o ia pe acolo. Traseul optim - tip F1 - este banda 3, apoi pieziș spre banda 1. Oricum, în virajul care urmează, pentru încadrarea pe Calea Văcărești, cu greu se poate spune că există 3 benzi (vezi a doua imagine).
Paralel.jpg (65.26 KB; downloaded 5976 times)
20171114_120857-1.jpg (92.19 KB; downloaded 5968 times)
Legat de a doua imagine, o construcție atât de economică, dar care faultează grav viteza de deplasare, cu greu se poate întâlni. Imaginați-vă că urmați traiectoria firului. Cu ce viteză o puteți face? În plus, geometria ciudată a rețelei implică un traseu mai lung, în consecință, chiar la o viteză constantă a troleibuzului, viteza periferică la capătul captatoarelor crește. În această poziție, firul ar fi trebuit să fie pe interiorul curbei, aproximativ deasupra colțului din dreapta spate al vehiculului.
Și ca să ne mai amuzăm asupra non-tehnicii RATB. Oare la macaze, chiar nu se poate alinia paraflama la aceeași cotă cu restul elementelor? Cu ce viteză se poate aborda trambulina aia? Ah... la pas... Iar capacele alea, dacă sunt inutile, nu se pot abandona?
20171114_115908-2.jpg (44.93 KB; downloaded 5965 times)
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77)
rosetti61
Ca sa nu fie carpaceala la Piata Sudului au facut-o la Mihai Bravu; ce se intampla daca o faceau la fantani spre Tineretului? Era si corespondenta cu autobuzele, cu stationatul era mai dificil.
Ca sa nu fie carpaceala la Piata Sudului au facut-o la Mihai Bravu; ce se intampla daca o faceau la fantani spre Tineretului? Era si corespondenta cu autobuzele, cu stationatul era mai dificil.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77)
Victor92
Vin si eu cu o portie de poze, dupa cele explicite postate de catre Trole ...
Nu am ce completari sa mai fac ... doar as mai mentiona faptul ca linia 133 ramane cu acest capat "in picioare" ...
Vin si eu cu o portie de poze, dupa cele explicite postate de catre Trole ...
Nu am ce completari sa mai fac ... doar as mai mentiona faptul ca linia 133 ramane cu acest capat "in picioare" ...
DSC_0356.JPG (191.47 KB; downloaded 5877 times)
DSC_0357.JPG (202.88 KB; downloaded 5880 times)
DSC_0358.JPG (250.85 KB; downloaded 5887 times)
DSC_0359.JPG (200.8 KB; downloaded 5886 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77)
ByOnu
Retea noua carpita in halul asta. Oricum, chiar nu credeti ca se poate realiza o statie oriunde in zona rondului?
Retea noua carpita in halul asta. Oricum, chiar nu credeti ca se poate realiza o statie oriunde in zona rondului?
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77)
Victor92
@ByOnu: Din ce m-am uitat in urma cu 3 ore, slabe sanse ... nu ai unde...
@ByOnu: Din ce m-am uitat in urma cu 3 ore, slabe sanse ... nu ai unde...
- Sava_6115-6315
-
Posted:
-
Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77)
Sava_6115-6315
Avem crestere economica record , dar RATB nu e in stare sa realizeze o bucla decenta. Civilizat ar fi fost ca macazul sa fie instalat inainte de rond urmand ca reteaua pentru intoarcere sa fie montata deasupra benzii doi.
Avem crestere economica record , dar RATB nu e in stare sa realizeze o bucla decenta. Civilizat ar fi fost ca macazul sa fie instalat inainte de rond urmand ca reteaua pentru intoarcere sa fie montata deasupra benzii doi.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77)
Tom
O soluție durabilă ar fi realizarea unui terminal pe terenul dintre rond și Asmita Gardens sau cel puțin lărgirea actualului capăt al lui 133 astfel încât să încapă acolo măcar 3 mașini de pe fiecare traseu care întoarce acolo. Ar putea fi acolo fie numai stație de coborâre, fie și de urcare atât pentru 133 cât și pentru troleibuzele care întorc acolo, iar stația de după semafor să fie mutată puțin mai în față.
Sau să îngrămădească troleibuzele la capătul lui 133, pe care să-l prelungească la Sun Plaza.
O soluție durabilă ar fi realizarea unui terminal pe terenul dintre rond și Asmita Gardens sau cel puțin lărgirea actualului capăt al lui 133 astfel încât să încapă acolo măcar 3 mașini de pe fiecare traseu care întoarce acolo. Ar putea fi acolo fie numai stație de coborâre, fie și de urcare atât pentru 133 cât și pentru troleibuzele care întorc acolo, iar stația de după semafor să fie mutată puțin mai în față.
Sau să îngrămădească troleibuzele la capătul lui 133, pe care să-l prelungească la Sun Plaza.
- WAYNEN
-
Posted:
-
Re: Reteaua in Cartierul Berceni (linii 73, 74, 76, 77)
WAYNEN
Troleibuzele care vor intoarce in rondul de sub Pasaj Mihai Bravu,nu vor avea stationare acolo,ci la capetele din cartierul Berceni.Intr-adevar,trebuia sa puna macazul inainte de intrarea in rond,ca troleibuzele sa aiba timp sa se incadreze pe banda doi,ca sa intoarca cat mai usor posibil.Legat de statie,se poate crea o statie ,,Asmita Gardens" tot inainte de rond,sau se poate crea o statie ,,Pod Mihai Bravu" dupa ce troleibuzele fac manevra de intoarcere.
Troleibuzele care vor intoarce in rondul de sub Pasaj Mihai Bravu,nu vor avea stationare acolo,ci la capetele din cartierul Berceni.Intr-adevar,trebuia sa puna macazul inainte de intrarea in rond,ca troleibuzele sa aiba timp sa se incadreze pe banda doi,ca sa intoarca cat mai usor posibil.Legat de statie,se poate crea o statie ,,Asmita Gardens" tot inainte de rond,sau se poate crea o statie ,,Pod Mihai Bravu" dupa ce troleibuzele fac manevra de intoarcere.
📖 Pagination options