Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi IlfovVehicule din trecut aparținând STB / ITB / RATB / STB S.ATramvaie

 

Topic: Tramvaiul EP/V3A #6001 restaurat la URAC

107 posts, 46979 views
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8
 
 

📖 Pagination options
Re: Tramvaiul EP/V3A restaurat la URAC #6001 shoppy

Constructiile se construiesc / reconstruiesc, iar operele de arta se restaureaza, deci nici nici.

 




Re: Tramvaiul EP/V3A restaurat la URAC #6001 macheta218

Călătorie cu EP/V3A #6001. (28.10. 2017)"Vă dorim călătorie plăcută !" ;)


 


Re: Tramvaiul EP/V3A restaurat la URAC #6001 PaulIP

viewtopic.php?f=19&t=4481&p=290868#p290865
GPS wrote:
Remorca EP/V3A e istorie...

Asa credeam si eu.
6001 a avut 2 remorci, 6334 (ex.6201, inca in conservare) si 6270 (casata).

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiul EP/V3A restaurat la URAC #6001 GPS

Nu, 6001 a avut doua remorci, prima 6270 casata in 2009 parca si 6334 care este fosta 6201 si care dupa a fost renumerotata in 6270 si vanduta anul acesta la fier vechi.
Sau mai simplu: 6270 (ex. 6340) si 6270 (ex. 6201, ex. 6334) ambele casate.

 


Re: Tramvaiul EP/V3A restaurat la URAC #6001 PaulIP

Dobitoci... :evil:
Sorry, informatia o aveam dintr-o lista recent actualizata (ce-i drept, cu inadvertente pe alocuri).
De ce au mai renumerotat-o pe 6334 in 6270, daca tot au casat-o si p-aia, n-am sa inteleg...
Sansa ar fi sa faca o remorca din 6050, 6090 sau orice 2 utilitare mai sunt prin depouri.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiul EP/V3A restaurat la URAC #6001 Tom

Șansa ar fi să ia de la jandarmi măcar remorca V12/V3A. În fapt, remorca EP/V3A este exact ce erau EP-urile vechi nemotorizate, doar că fața era de remorcă, dar tipul de tramvai era compus oricum din vagon motor și remorcă, fie că remorca era EP/V3A fie V12/V3A. Deci o remorcă V12, poate ultima existentă, ar putea restaura.

 


Re: Tramvaiul EP/V3A restaurat la URAC #6001 ByOnu

PaulIP wrote:
De ce au mai renumerotat-o pe 6334 in 6270, daca tot au casat-o si p-aia, n-am sa inteleg...


Pentru a pastra liber intervalul de numere de parc pentru Otokar.

 


Re: Tramvaiul EP/V3A restaurat la URAC #6001 punmeister

N-au treaba numerele de parc de la autobuze cu cele de la tramvaie.

 


Re: Tramvaiul EP/V3A restaurat la URAC #6001 1689

Din ce stiam, numarul de parc e unic. Cel putin pe vremuri n-au existat doua vehicule simultan active (indiferent de tip - tramvai/troleibuz/tramvai/utilitar) cu acelasi numar de parc.
Cred ca numarul de parc se elibereaza doar la casarea vehicului (nici macar cind sint declarate "scoase din uz" nu se poate refolosi numarul de parc).

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiul EP/V3A restaurat la URAC #6001 GPS

ByOnu wrote:
PaulIP wrote:
De ce au mai renumerotat-o pe 6334 in 6270, daca tot au casat-o si p-aia, n-am sa inteleg...


Pentru a pastra liber intervalul de numere de parc pentru Otokar.

Nu are nicio relevanta, timp de aproape 10 ani am avut și remorca 6270 și autobuzul 6270.

PaulIP wrote:
De ce au mai renumerotat-o pe 6334 in 6270, daca tot au casat-o si p-aia, n-am sa inteleg...

La momentul renumerotarii nu se avea in plan casarea, nu se știa pe atunci ca vom avea aceste exemplare la conducere, si probabil ca sa hotărât ca nu este necesar pastrarea a doua remorci, precum mai târziu s-a hoatarat același lucru in privința autobuzelor Saviem.

 


Re: Tramvaiul EP/V3A restaurat la URAC #6001 Chev Celios

1689 wrote:
Din ce stiam, numarul de parc e unic. Cel putin pe vremuri n-au existat doua vehicule simultan active (indiferent de tip - tramvai/troleibuz/tramvai/utilitar) cu acelasi numar de parc.
Cred ca numarul de parc se elibereaza doar la casarea vehicului (nici macar cind sint declarate "scoase din uz" nu se poate refolosi numarul de parc).



Pana in 200x(ca nu mai tin minte anul exact) am avut Ikarusurile, Daf-urile, o mica serie de RdS si parca erau si ceva UDM-uri  cu numere pana 1000 si aveam si tramvaie cu numere mici.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Tramvaiul EP/V3A restaurat la URAC #6001 Tom

ByOnu wrote:
PaulIP wrote:
De ce au mai renumerotat-o pe 6334 in 6270, daca tot au casat-o si p-aia, n-am sa inteleg...

Pentru a pastra liber intervalul de numere de parc pentru Otokar.
Dacă e așa, 6270 e Citaro 2, deci n'au rezolvat nimic. Probabil că pe undeva pe sus, asta era intenția de nu au început cu ultimele Citaro de la 6000 sau cu primele de la 4000, dar probabil că ideea s'a pierdut pe drum. Dar e posibil ca să fi avut în cap o numerotare unică a parcului circulant.
Oricum, RATB sunt experți în numerotări paralele, nu toate simultan în aceeași perioadă de timp, dar cel puțin 50% dintre ele măcar odată: 001 V3A, 001 polizor, 01 turbofreză, 01 troleibuz de marfă, 01 vagon plug, 01 vagon EP pentru balast + remorcă cu același număr, 001 vagon de transport șină + remorcă, 001 vagon V58 utilitar, 1 autobuz, 001 troleibuz DAC 312E (7447 în primele luni de funcționare), plus 001 maxi-taxi pe vremea când aveau și așa ceva.
Dar încă nu au depășit RATP Iași cu un GT4 333 și un Timiș utilitar tot 333. Când i-am întrebat, au răspuns că "Timișul nu e 333 (deși asta scria pe el), ci 0333."
Dar dacă vorbim de EP/V3A și remorcile sale, există o fotgorafie cu o remorcă V12/V3A cu numărul 6152. Dacă recuperează remorca de la jandarmi, ar putea să-i pună numărul ăsta, așa, de dragul istoriei.  :twisted:

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie  • 
Choose destination

Since our 2422 forum members have written 433619 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use