Topic: Titluri de călătorie și sisteme de acces
1845 posts, 448921 views
📖 Pagination options
- ZOLI
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
ZOLI
Nu, la Tineretului tot azi.
StefanD_ wrote:
Si la Tineretului tot maine?
Nu, la Tineretului tot azi.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
aztec
Mergand pe declaratia urmatoare......vom avea la RATBIF aceleasi carduri ca la Metrou si automatele cu fise vor elibera carduri de metrou, RATBIF si CFR?
"In aceasta perioada lucram impreuna cu Ministerul Transporturilor (...) pentru a avea tichetul unic de calatorie Bucuresti-Ilfov - cu un singur bilet de calatorie sa poti sa circuli cu autobuzul, troleibuzul, tramvaiul, cu metroul si cu CFR in interiorul municipiului Bucuresti si pe raza judetului Ilfov. E o mare realizare, pe care o pregatim de ceva timp si va fi implementata in scurt timp. Asa se intampla in orice capitala europeana, cumperi un singur bilet si poti sa circuli cu acesta", a declarat Firea, la Antena 3.
Ea a mentionat ca vor fi 500 de automate de la care vor putea fi cumparate aceste tichete unice, cu fise, bancnote si cu card.
Mergand pe declaratia urmatoare......vom avea la RATBIF aceleasi carduri ca la Metrou si automatele cu fise vor elibera carduri de metrou, RATBIF si CFR?
"In aceasta perioada lucram impreuna cu Ministerul Transporturilor (...) pentru a avea tichetul unic de calatorie Bucuresti-Ilfov - cu un singur bilet de calatorie sa poti sa circuli cu autobuzul, troleibuzul, tramvaiul, cu metroul si cu CFR in interiorul municipiului Bucuresti si pe raza judetului Ilfov. E o mare realizare, pe care o pregatim de ceva timp si va fi implementata in scurt timp. Asa se intampla in orice capitala europeana, cumperi un singur bilet si poti sa circuli cu acesta", a declarat Firea, la Antena 3.
Ea a mentionat ca vor fi 500 de automate de la care vor putea fi cumparate aceste tichete unice, cu fise, bancnote si cu card.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Eliberarea titlurilor de calatorie (sisteme de ticketing
bercenicity
Linux-ul ala se pare ca nu are activata trecerea automata la ora de iarna/vara peste tot. La Piata Romana mi-au imprimat ora veche, dar la Unirii1 era ora corecta.
ZOLI wrote:
Tot ce pot spune ref. la OS este ca validatoarele ruleaza un flavor de Linux (vezi pagina de web a producatorului).
Linux-ul ala se pare ca nu are activata trecerea automata la ora de iarna/vara peste tot. La Piata Romana mi-au imprimat ora veche, dar la Unirii1 era ora corecta.
- survola
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
survola
Au apărut două automate la Tineretului
Cred că urmează și al treilea.
Cele două sunt nefuncționale deocamdată, normal.
Au apărut două automate la Tineretului
Cred că urmează și al treilea.
Cele două sunt nefuncționale deocamdată, normal.
- ZOLI
-
Posted:
-
Re: Eliberarea titlurilor de calatorie (sisteme de ticketing
ZOLI
Nu e vina Linux-ului, pur si simplu o setare DST a ramas activa desi nu trebuia.
Dar, nu-i bai, 99% se va rezolva pina mâine dimineata.
bercenicity wrote:
Linux-ul ala se pare ca nu are activata trecerea automata la ora de iarna/vara peste tot. La Piata Romana mi-au imprimat ora veche, dar la Unirii1 era ora corecta.
Nu e vina Linux-ului, pur si simplu o setare DST a ramas activa desi nu trebuia.
Dar, nu-i bai, 99% se va rezolva pina mâine dimineata.
- ZOLI
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
ZOLI
Nu chiar...
De exemplu: daca in secunda asta avem 3 porti cu probleme, raportat la 1235 de porti, inseamna 0,2% !
In plus, la portile cu probleme se intervine (pt a remedia) intr-un timp destul de rezonabil.
Deci, Houston poate sa stea linistit si... sa nu se atinga de desert!
andrei11 wrote:
...Houston, avem o problemă!
Nu chiar...
De exemplu: daca in secunda asta avem 3 porti cu probleme, raportat la 1235 de porti, inseamna 0,2% !
In plus, la portile cu probleme se intervine (pt a remedia) intr-un timp destul de rezonabil.
Deci, Houston poate sa stea linistit si... sa nu se atinga de desert!
- essco
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
essco
Ieri dimineata in jur de 9.30, la Unirea 1 era sa intru in doamna din fata mea - usa de iesire nu s-a deschis. Prima, cea de langa casa de bilete.
Ne-am intors si am iesit pe alta.
Ieri dimineata in jur de 9.30, la Unirea 1 era sa intru in doamna din fata mea - usa de iesire nu s-a deschis. Prima, cea de langa casa de bilete.
Ne-am intors si am iesit pe alta.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
misterr
Iar 3 porți cu probleme într-o stație (cum erau în primele săptămîni) e cam mult pentru niște porți noi. E adevărat, acum au început să se mai rezolve, cred că media a scăzut sub o poartă cu probleme pe stație.
Astăzi la Apărătorii Patriei se instalau trei AVC-uri noi (și cu cel vechi, defect, erau patru).
ZOLI wrote:Nu cred că e vreo stație cu 1235 de porți în București, nici măcar cele mari (cu multe porți), cred că mai degrabă e o cifră pusă „din burtă” ca să iasă bine statistica.andrei11 wrote:
...Houston, avem o problemă!
Nu chiar...
De exemplu: daca in secunda asta avem 3 porti cu probleme, raportat la 1235 de porti, inseamna 0,2% !
Iar 3 porți cu probleme într-o stație (cum erau în primele săptămîni) e cam mult pentru niște porți noi. E adevărat, acum au început să se mai rezolve, cred că media a scăzut sub o poartă cu probleme pe stație.
essco wrote:!!!
era sa intru in doamna din fata mea
Astăzi la Apărătorii Patriei se instalau trei AVC-uri noi (și cu cel vechi, defect, erau patru).
- ZOLI
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
ZOLI
Nu asta am spus, ai interpretat complet gresit.
Cifra nu este pusa "din burta", exact 1235 de porti noi are in total Metrorex, in acest moment.
E logic (LMC) ca nu m-am referit la o singura statie, ci la tot sistemul.
Absolut gresit.
Tocmai ca in prima perioada de functionare se manifesta ceea ce noi numim EFR (Early Failure Rate).
Dar - logic - valorile EFR scad in timp, asa cum se poate constata si practic.
Ca sa intelegi fenomenul si sa-ti faci o idee, poti sa citesti aici despre EFR, WFR, etc :
https://en.wikipedia.org/wiki/Bathtub_curve
misterr wrote:
Nu cred că e vreo stație cu 1235 de porți în București, nici măcar cele mari (cu multe porți), cred că mai degrabă e o cifră pusă „din burtă” ca să iasă bine statistica.
Nu asta am spus, ai interpretat complet gresit.
Cifra nu este pusa "din burta", exact 1235 de porti noi are in total Metrorex, in acest moment.
E logic (LMC) ca nu m-am referit la o singura statie, ci la tot sistemul.
Iar 3 porți cu probleme într-o stație (cum erau în primele săptămîni) e cam mult pentru niște porți noi...
Absolut gresit.
Tocmai ca in prima perioada de functionare se manifesta ceea ce noi numim EFR (Early Failure Rate).
Dar - logic - valorile EFR scad in timp, asa cum se poate constata si practic.
Ca sa intelegi fenomenul si sa-ti faci o idee, poti sa citesti aici despre EFR, WFR, etc :
https://en.wikipedia.org/wiki/Bathtub_curve
- sab
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
sab
Zoli, cine a decis cate porti sunt de intrare si cate de iesire intr-o statie ? Metrorex ?
Zoli, cine a decis cate porti sunt de intrare si cate de iesire intr-o statie ? Metrorex ?
- ZOLI
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
ZOLI
@sab: Absolut. Pai cine altcineva?!
De curiozitate: Cine credeai?
@sab: Absolut. Pai cine altcineva?!
De curiozitate: Cine credeai?
- sab
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
sab
Banuiam, dar eram curios daca au venit de la inceput cu situatia "la gata" sau au solicitat si un sfat avizat.
Banuiam, dar eram curios daca au venit de la inceput cu situatia "la gata" sau au solicitat si un sfat avizat.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
misterr
Știu de cada de baie, am fost la școală, sînt inginer electric. Nu mai sînt demult la stadiul „să înțeleg fenomenul și să-mi fac o idee” (!). Nu e nici o supărare, doar îți spun că vinzi castraveți grădinarului.
Spuneam că o rată de 3 aparate defecte din 10 mi se pare mult, cu tot EFR-ul. Poate au fost alte cauze (condițiile de depozitare, de transport, montajul făcut într-o noapte fără prea mult timp disponibil pentru teste, tensiunea de alimentare proastă, bruscarea de către călătorii care nu erau obișnuiți cu ele etc.). Am stat azi și m-am uitat cum erau trîntite de pe paleți AVC-urile la Apărătorii Patriei, se zdruncina tot în ele. Tehnica era așa: AVC-ul era adus pe palet lîngă un perete, apoi era înclinat pînă se proptea de perete, era tras paletul de sub el și apoi era împins să vină la loc în poziție verticală de mă durea pe mine...
Chiar mă întrebam dacă ești și tu printre băieți.
ZOLI wrote:misterr wrote:
Iar 3 porți cu probleme într-o stație (cum erau în primele săptămîni) e cam mult pentru niște porți noi...
Absolut gresit.
Tocmai ca in prima perioada de functionare se manifesta ceea ce noi numim EFR (Early Failure Rate).
Dar - logic - valorile EFR scad in timp, asa cum se poate constata si practic.
Ca sa intelegi fenomenul si sa-ti faci o idee, poti sa citesti aici despre EFR, WFR, etc :
https://en.wikipedia.org/wiki/Bathtub_curve
Știu de cada de baie, am fost la școală, sînt inginer electric. Nu mai sînt demult la stadiul „să înțeleg fenomenul și să-mi fac o idee” (!). Nu e nici o supărare, doar îți spun că vinzi castraveți grădinarului.
Spuneam că o rată de 3 aparate defecte din 10 mi se pare mult, cu tot EFR-ul. Poate au fost alte cauze (condițiile de depozitare, de transport, montajul făcut într-o noapte fără prea mult timp disponibil pentru teste, tensiunea de alimentare proastă, bruscarea de către călătorii care nu erau obișnuiți cu ele etc.). Am stat azi și m-am uitat cum erau trîntite de pe paleți AVC-urile la Apărătorii Patriei, se zdruncina tot în ele. Tehnica era așa: AVC-ul era adus pe palet lîngă un perete, apoi era înclinat pînă se proptea de perete, era tras paletul de sub el și apoi era împins să vină la loc în poziție verticală de mă durea pe mine...
Chiar mă întrebam dacă ești și tu printre băieți.
- ZOLI
-
Posted:
-
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces
ZOLI
Nu-i vînd, îi dau gratis! (joking)
+1
Da, intotdeauna exista si alte cauze...
Azi nu.
misterr wrote:
Știu de cada de baie, am fost la școală, sînt inginer electric. Nu mai sînt demult la stadiul „să înțeleg fenomenul și să-mi fac o idee” (!). Nu e nici o supărare, doar îți spun că vinzi castraveți grădinarului.
Nu-i vînd, îi dau gratis! (joking)
... Poate au fost alte cauze (condițiile de depozitare, de transport, montajul făcut într-o noapte fără prea mult timp disponibil pentru teste, tensiunea de alimentare proastă, bruscarea de către călătorii care nu erau obișnuiți cu ele etc.).
+1
Da, intotdeauna exista si alte cauze...
Am stat azi și m-am uitat cum erau trîntite de pe paleți AVC-urile la Apărătorii Patriei...
Chiar mă întrebam dacă ești și tu printre băieți.
Azi nu.
📖 Pagination options