Topic: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
1154 posts, 331538 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
shoppy
Cealalta jumatate a pasajului peste CF.
Se dezgroapa capetele pilotilor pentru ultima pila.
S-au montat segmentele de tablier pentru toate pilele construite.
(S-a blocat accesul la poteca ce facea legatura dintre Gherghitei si podurile peste lac.)
Cealalta jumatate a pasajului peste CF.
Se dezgroapa capetele pilotilor pentru ultima pila.
S-au montat segmentele de tablier pentru toate pilele construite.
(S-a blocat accesul la poteca ce facea legatura dintre Gherghitei si podurile peste lac.)
DSC05657.JPG (467.63 KB; downloaded 2847 times)
DSC05658.JPG (502.77 KB; downloaded 2850 times)
DSC05659.JPG (413.17 KB; downloaded 2848 times)
DSC05660.JPG (332.59 KB; downloaded 2850 times)
DSC05661.JPG (326.71 KB; downloaded 2848 times)
DSC05662.JPG (355.24 KB; downloaded 2833 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
shoppy
Podul peste lac si Petricani
Podul peste lac o sa fie cu 5 deschideri, se lucreaza la partea superioara a celor 2 culee si 4 pile.
Am descoperit ce este acel beton de langa culeea Petricani, este vorba de colectorul Baneasa DN150, se pare ca vor fi probleme pentru ca nu se apropie de el.
Problemele continua si la colectorul C1 DN358, desi amorsasera foarte frumos pana in margiena gropii ca sa vina toti politicienii sa faca poze si sa se bata pe spate ca uite s-au asfaltat inspe km de prostia din capul lor, acuma groapa este mai mare, o parte din zona balastata / compactata / amorsata ori s-a surpat ori a fost sapata intentionat.
Podul peste lac si Petricani
Podul peste lac o sa fie cu 5 deschideri, se lucreaza la partea superioara a celor 2 culee si 4 pile.
Am descoperit ce este acel beton de langa culeea Petricani, este vorba de colectorul Baneasa DN150, se pare ca vor fi probleme pentru ca nu se apropie de el.
Problemele continua si la colectorul C1 DN358, desi amorsasera foarte frumos pana in margiena gropii ca sa vina toti politicienii sa faca poze si sa se bata pe spate ca uite s-au asfaltat inspe km de prostia din capul lor, acuma groapa este mai mare, o parte din zona balastata / compactata / amorsata ori s-a surpat ori a fost sapata intentionat.
DSC05664.JPG (439.39 KB; downloaded 2853 times)
DSC05665.JPG (373.65 KB; downloaded 2849 times)
DSC05666.JPG (363.5 KB; downloaded 2847 times)
DSC05667.JPG (461.37 KB; downloaded 2833 times)
DSC05668.JPG (414.62 KB; downloaded 2834 times)
DSC05669.JPG (397.54 KB; downloaded 2833 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
shoppy
Schema neatacat / atacat / terminat
Schema neatacat / atacat / terminat
21.png (226 KB; downloaded 2845 times)
22.png (493.18 KB; downloaded 2847 times)
- realistul
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
realistul
Daca ar exista un stat adevărat cu autoritățile competente,car face niste legi clare. Notificarea celor cu rețele de utilități că în termen de...sa mite stâlpii sau conducta. Nu o fac, sa li se pună n procente din cifra de afaceri sau o suma pe zi care să-i usture in gat. Simplu.
Daca ar exista un stat adevărat cu autoritățile competente,car face niste legi clare. Notificarea celor cu rețele de utilități că în termen de...sa mite stâlpii sau conducta. Nu o fac, sa li se pună n procente din cifra de afaceri sau o suma pe zi care să-i usture in gat. Simplu.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
shoppy
Proprietarul utilitatilor trebuie si el platit ca sa isi mute utilitatile, ca nu o face cu bani de acasa, altfel ar intra in faliment tot mutandu-si utilitatile dupa cum ii tuna la toate ministerele si consiliile locale.
Incep sa inteleg de ce nu se grabeste PMB cu largirea FdG, pentru ca toata largirea vine fix deasupra aceluiasi colector C1 DN358, ei asteapta sa pice la pace MT cu Apa Nova ca sa vina si sa spuna ca aceeasi solutie o facem si noi ca daca e bine la MT atunci e bine si la noi.
Proprietarul utilitatilor trebuie si el platit ca sa isi mute utilitatile, ca nu o face cu bani de acasa, altfel ar intra in faliment tot mutandu-si utilitatile dupa cum ii tuna la toate ministerele si consiliile locale.
Incep sa inteleg de ce nu se grabeste PMB cu largirea FdG, pentru ca toata largirea vine fix deasupra aceluiasi colector C1 DN358, ei asteapta sa pice la pace MT cu Apa Nova ca sa vina si sa spuna ca aceeasi solutie o facem si noi ca daca e bine la MT atunci e bine si la noi.
- alliens
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
alliens
Totusi nu ar fi mai simplu sa se tina seama la proiectare de aceste utilitati si sa se aleaga trasee care sa implice relocari minime?
Totusi nu ar fi mai simplu sa se tina seama la proiectare de aceste utilitati si sa se aleaga trasee care sa implice relocari minime?
- sss
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
sss
Ce simpatic! Bun numele de alien... crezi ca Dorel de la Apa stie unde a ingropat acu' 30 ani unchiul lui Dorel Cel Batran conducta? Si chiar daca ar gasi planul vechi in arhiva si prin absurd, ar fi fost respectat, de ce ar cauta si de ce ti-ar pune-o la dispozitie?
Ce simpatic! Bun numele de alien... crezi ca Dorel de la Apa stie unde a ingropat acu' 30 ani unchiul lui Dorel Cel Batran conducta? Si chiar daca ar gasi planul vechi in arhiva si prin absurd, ar fi fost respectat, de ce ar cauta si de ce ti-ar pune-o la dispozitie?
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
TibiV
Problema este alta...
Acolo nu vorbim de o teava de canalizare ratacita intre blocuri.
Este ditamai COLECTORUL (din cate imi amintesc vine de pe undeva de pe Sisesti si ajunge pe la Glina), si se stie foarte exact pozitia lui.
Evident ca atunci cand a fost realizat a luat-o pe unde era mai usor - de-a lungul strazilor, ca acolo este domeniu public... Deci pe sub FdG.
alliens,
ca sa "eviti" complet" colectorul ar insemna sa te dai "mai hacana" cu niste zeci de metri.
Adica A3 nu ar mai iesi "in prelungirea" FdG.
Sa zicem ca A3 ar iesi in Petricanu cu 100 de metri mai la nord de actuala pozitie. Cum ar fi ca cei care vin de pe A3 si vor sa intre pe FdG sa faca stanga la intersectia cu Petricani, sa mearga 100 de metri, si sa faca dreapta pe FdG ?
Procedura va fi similara pentru cei care vin de pe FdG si vor sa intre pe A3...
Practic ai avea doua intersectii "idioate" la 100 de metri una de alta, care se incurca una pe alta...
Concluzia: autostrada trebuie sa isi urmeze traseul firesc pentru a realiza cele mai bune conexiuni cu reteaua stradala existenta. (Nu discutam acum ca interectia A3-Petricani-FdG pe care o construiesc astia este o idiotenie, aia ar fi trebuit sa fie intersectie denivelata, poate pe 3 niveluri...)
Lucrarile majore de apa/canalizare se pot proteja, exemplul cel mai bun este mega-lucrarea de pe DNCB de la apeduct...
Problema este alta...
Acolo nu vorbim de o teava de canalizare ratacita intre blocuri.
Este ditamai COLECTORUL (din cate imi amintesc vine de pe undeva de pe Sisesti si ajunge pe la Glina), si se stie foarte exact pozitia lui.
Evident ca atunci cand a fost realizat a luat-o pe unde era mai usor - de-a lungul strazilor, ca acolo este domeniu public... Deci pe sub FdG.
alliens,
ca sa "eviti" complet" colectorul ar insemna sa te dai "mai hacana" cu niste zeci de metri.
Adica A3 nu ar mai iesi "in prelungirea" FdG.
Sa zicem ca A3 ar iesi in Petricanu cu 100 de metri mai la nord de actuala pozitie. Cum ar fi ca cei care vin de pe A3 si vor sa intre pe FdG sa faca stanga la intersectia cu Petricani, sa mearga 100 de metri, si sa faca dreapta pe FdG ?
Procedura va fi similara pentru cei care vin de pe FdG si vor sa intre pe A3...
Practic ai avea doua intersectii "idioate" la 100 de metri una de alta, care se incurca una pe alta...
Concluzia: autostrada trebuie sa isi urmeze traseul firesc pentru a realiza cele mai bune conexiuni cu reteaua stradala existenta. (Nu discutam acum ca interectia A3-Petricani-FdG pe care o construiesc astia este o idiotenie, aia ar fi trebuit sa fie intersectie denivelata, poate pe 3 niveluri...)
Lucrarile majore de apa/canalizare se pot proteja, exemplul cel mai bun este mega-lucrarea de pe DNCB de la apeduct...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
shoppy
Sigur stiau, problema este solutia tehnica astfel incat sa-l incarce cu greutatea soselii, nu faceni nimeni colectoare in camp capabile sa fie incarcate cu o sosea.
Din ce vad in GE, a fost construit in 85, pe vremea aia totul era proprietate publica, si daca te uiti la cea mai veche imagine de inalta rezolutie din GE, toate cladirile de pe partea aia a FdG au retragere de la drum, rezulta ca, colectorul este paralele cu FdG pe partea cu campul.
Sigur stiau, problema este solutia tehnica astfel incat sa-l incarce cu greutatea soselii, nu faceni nimeni colectoare in camp capabile sa fie incarcate cu o sosea.
Din ce vad in GE, a fost construit in 85, pe vremea aia totul era proprietate publica, si daca te uiti la cea mai veche imagine de inalta rezolutie din GE, toate cladirile de pe partea aia a FdG au retragere de la drum, rezulta ca, colectorul este paralele cu FdG pe partea cu campul.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
TibiV
De acord, nu am spus nicaieri ca este fix sub axul drumului (FdG)...
Dar cand pui si o autostrada acolo, 10 metri la stanga sau la dreapta devine irelevant.
Mai ales daca ai in plan sa largesti FdG. Dar daca ai asta in plan de un deceniu si n-ai miscat pana acum nici un pai, mai bine te apuci de altceva, nu de administrarea celui mai mare oras din Romania...
De acord, nu am spus nicaieri ca este fix sub axul drumului (FdG)...
Dar cand pui si o autostrada acolo, 10 metri la stanga sau la dreapta devine irelevant.
Mai ales daca ai in plan sa largesti FdG. Dar daca ai asta in plan de un deceniu si n-ai miscat pana acum nici un pai, mai bine te apuci de altceva, nu de administrarea celui mai mare oras din Romania...
- alliens
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
alliens
Legarea A3 cu FdG va fi oricum o mare problema...din ce am vazut la fata locului nu pare sa le iasa perfect, A3 pare sa fi iesit cativa metri mai la nord decat FdG, iar daca largirea FdG se face pe partea de Sud, deviatia e evidenta; in plus, fara un pasaj in intersectia respectiva , va fi un cosmar acolo , dimineata toata soseaua Petricani e blocata inca de la Lacul Tei
Legarea A3 cu FdG va fi oricum o mare problema...din ce am vazut la fata locului nu pare sa le iasa perfect, A3 pare sa fi iesit cativa metri mai la nord decat FdG, iar daca largirea FdG se face pe partea de Sud, deviatia e evidenta; in plus, fara un pasaj in intersectia respectiva , va fi un cosmar acolo , dimineata toata soseaua Petricani e blocata inca de la Lacul Tei
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
TibiV
Urgenta "cod rosu" este pasajul de la Doamna Ghica...
Ai auzit vreodata primarul general pronuntand cuvintele "Doamna Ghica" ?!....
Urgenta "cod rosu" este pasajul de la Doamna Ghica...
Ai auzit vreodata primarul general pronuntand cuvintele "Doamna Ghica" ?!....
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
shoppy
Firea asteapta sa ii faca MT strapungere ca sa spuna gata, am vorbit eu la MT sa va faca strapungere noua, si au facut, si am vorbit sa scoata si trenurile de pe Petricani, si le-au scos, deci gata, le-am rezolvat pe toate, nu mai este nici o problema.
Firea asteapta sa ii faca MT strapungere ca sa spuna gata, am vorbit eu la MT sa va faca strapungere noua, si au facut, si am vorbit sa scoata si trenurile de pe Petricani, si le-au scos, deci gata, le-am rezolvat pe toate, nu mai este nici o problema.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
andrei11
Delfinului.
Basarabiei.
Brâncuși.
Rebreanu
....
Olteniței
Berceni
blablabla, mai vrei intersecții ?
TibiV wrote:
Urgenta "cod rosu" este pasajul de la Doamna Ghica...
Delfinului.
Basarabiei.
Brâncuși.
Rebreanu
....
Olteniței
Berceni
blablabla, mai vrei intersecții ?
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
A3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)
•
Choose destination