Topic: ARHIVĂ: Știri din București (2015-2020)
1780 posts, 837965 views
📖 Pagination options
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
Puss in Boots
Cica dna primar vrea sa faca sondaje ca sa vada daca e oportuna taxa de acces in centru ca sa se limiteze traficul. Asta pt ca in Londra s-a introdus una prohibitiva de azi, de tranzitare a orasului (sau ceva de gen). Discutia e ofertanta spre plus infinit. Eu unul nu cred ca se va face nimic, mai ales daca stam la mana unor sondaje facute cine stie de cine si cum....
Cica dna primar vrea sa faca sondaje ca sa vada daca e oportuna taxa de acces in centru ca sa se limiteze traficul. Asta pt ca in Londra s-a introdus una prohibitiva de azi, de tranzitare a orasului (sau ceva de gen). Discutia e ofertanta spre plus infinit. Eu unul nu cred ca se va face nimic, mai ales daca stam la mana unor sondaje facute cine stie de cine si cum....
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
shoppy
O sa fie ca la betonel cu licitatia pe parcari, se duc unii la sedinta, incep sa urle si sa injure, vine doamna si zice ca ea a vrut dar uite ca electoratul nu vrea, problema rezolvata.
O sa fie ca la betonel cu licitatia pe parcari, se duc unii la sedinta, incep sa urle si sa injure, vine doamna si zice ca ea a vrut dar uite ca electoratul nu vrea, problema rezolvata.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
- Sava_6115-6315
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
Sava_6115-6315
http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-22071365-gabriela-firea-noi-detalii-despre-taxa-pentru-acces-centrul-bucurestiului-dupa-moderniza-transportul-public-vom-face-parcarile-pistele-biciclete-face-dezbatere-publica.htm
Cand o sa ajunga 24 la Unirii, atunci vom avea si taxa de acces in centru... Cred ca ar fi cazul sa deschidem un topic de zvonuri si barfe despre planurile primariei...
Puss in Boots wrote:
Cica dna primar vrea sa faca sondaje ca sa vada daca e oportuna taxa de acces in centru ca sa se limiteze traficul. Asta pt ca in Londra s-a introdus una prohibitiva de azi, de tranzitare a orasului (sau ceva de gen). Discutia e ofertanta spre plus infinit. Eu unul nu cred ca se va face nimic, mai ales daca stam la mana unor sondaje facute cine stie de cine si cum....
http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-22071365-gabriela-firea-noi-detalii-despre-taxa-pentru-acces-centrul-bucurestiului-dupa-moderniza-transportul-public-vom-face-parcarile-pistele-biciclete-face-dezbatere-publica.htm
Cand o sa ajunga 24 la Unirii, atunci vom avea si taxa de acces in centru... Cred ca ar fi cazul sa deschidem un topic de zvonuri si barfe despre planurile primariei...
- Sava_6115-6315
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
Sava_6115-6315
Ne pregatim sa punem aer conditionat in autobuze!
Ne pregatim sa punem aer conditionat in autobuze!
Asocierea formată din Astra Vehicule și Astrabus va dota cu sistem de climatizare, în următorii doi ani, un număr de 150 de autobuze ale Regiei Autonome de Transport București (RATB). Contractul a fost atribuit pentru 10,3 milioane de lei, fără TVA, de la un estimat la 11,04 milioane de lei, fără TVA.
Astra Vehicule și Astrabus au depus singura ofertă în cadrul procedurii de atribuire. În luna august, primarul Capitalei, Gabriela Firea, spunea că, din cele aproximativ 1.000 de autobuze pe care le deține RATB, doar jumătate sunt dotate cu aer condiționat, iar în unele nu funcționează, dar își exprima speranța că această vară va fi "ultima vară în care în București nu se poate circula civilizat".
La acest moment, nu toate autobuzele din parcul RATB sunt dotate cu instalații de aer condiționat, motiv pentru care, vara, cele fără aer condiționat pot fi comparate cu adevărate saune. Pe de altă parte, sunt și șoferi care refuză să pornească instalația de climatizare, pentru a se încadra în planul lunar de consum stabilit de RATB. “Obiectul contractului constă în furnizarea produselor și prestarea serviciilor pentru modernizarea autobuzelor Mercedes Benz EURO 3 cu sistem de climatizare în salonul de calatori (inclusiv furnizarea pieselor necesare).
Furnizorul trebuie să își ia angajamentul ferm că sistemele de climatizare autobuze care fac obiectul contractului, vor funcționa pe autobuze, în condițiile climatice ale Municipiului București și vor realiza condițiile de microclimat în salonul pasagerilor conform celor prevăzute în caietul de sarcini”, se arată în documentația procedurii de atribuire.
Transportatorul solicită viitorilor ofertanți să garanteze caroseria autobuzului față de posibilitatea apariției de fisuri, coroziune, deteriorări, în zona de montaj a instalației de climatizare pe autobuz și defecțiuni grave care pot apare la echipamentele și agregatele autobuzului, pe toată durata remanență de viață a autobuzului. Alpha Bank Romania împrumută Țiriac Leasing cu 10 milioane euro pentru finanțarea activității “Furnizorul trebuie să își ia angajamentul ferm ca să realizeze reomologarea de tip la RAR a autobuzelor pe care va monta sistemele de climatizare pe costurile și răspunderea sa în condițiile prevăzute de legislația română în domeniu”, se mai spune în anunț.
Primăria Capitalei a inițiat, pentru a doua oară, o licitație care urmărește cumpărarea a 400 de autobuze cu aer condiționat. Achiziția este estimată la peste 510 milioane lei (112 milioane de euro) și va fi finanțată integral din bugetul local. Prima procedură a fost anulată din cauza unui viciu tehnic, potrivit Primăriei Capitalei. Într-o primă fază a procedurii, 15 companii au încărcat parțial oferte. Componenta financiară ar fi trebuit transmisă SEAP (http://www.e-licitatie.ro) în data de 16 august, dar ofertanții au constatat că licitația a fost anulată automat și nu mai au posibilitatea să încarce oferta financiară.
Citește mai mult la: https://www.profit.ro/stiri/ratb-mentin...i-17345890
Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
alchimistul
Trafic restrictionat cu ocazia Zilei Armatei :
Miercuri, între orele 19.00 – 22.00, va avea loc un ceremonial militar de retragere cu torţe, organizat cu ocazia „Zilei Armatei Române”, pe traseul Parcul Carol I – Str. 11 Iunie – Bd. Regina Maria – Bd. Libertăţii – Bd. Naţiunile Unite – Str. Bogdan Petriceicu Haşdeu – Bd. Mihail Kogălniceanu – Splaiul Independenţei – Bd. Eroilor – Bd. Profesor Doctor Gheorghe Marinescu – Şos. Cotroceni – Bd. Iuliu Maniu - Bd. General Vasile Milea – sediul Brigăzii 30 Gardă.
Pentru deplasarea participanţilor, traficul rutier va fi restricţionat pe banda I de circulaţie, pe acest traseu.
Sursa : http://www.mediafax.ro/social/ziua-armatei-restrictii-in-capitala-miercuri-cu-ocazia-ceremonialului-retragerii-cu-torte-16781971
Desi RATB nu a anuntat vreo deviere de traseu, in mod cert traficul va fi afectat. Cu tot respectul pentru astfel de manifestari (fara ironie), dar intr-un oras supraaglomerat nu e de bun augur sa faci asta in timpul saptamanii.
Trafic restrictionat cu ocazia Zilei Armatei :
Miercuri, între orele 19.00 – 22.00, va avea loc un ceremonial militar de retragere cu torţe, organizat cu ocazia „Zilei Armatei Române”, pe traseul Parcul Carol I – Str. 11 Iunie – Bd. Regina Maria – Bd. Libertăţii – Bd. Naţiunile Unite – Str. Bogdan Petriceicu Haşdeu – Bd. Mihail Kogălniceanu – Splaiul Independenţei – Bd. Eroilor – Bd. Profesor Doctor Gheorghe Marinescu – Şos. Cotroceni – Bd. Iuliu Maniu - Bd. General Vasile Milea – sediul Brigăzii 30 Gardă.
Pentru deplasarea participanţilor, traficul rutier va fi restricţionat pe banda I de circulaţie, pe acest traseu.
Sursa : http://www.mediafax.ro/social/ziua-armatei-restrictii-in-capitala-miercuri-cu-ocazia-ceremonialului-retragerii-cu-torte-16781971
Desi RATB nu a anuntat vreo deviere de traseu, in mod cert traficul va fi afectat. Cu tot respectul pentru astfel de manifestari (fara ironie), dar intr-un oras supraaglomerat nu e de bun augur sa faci asta in timpul saptamanii.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
Victor92
De Sfântul Dumitru, Primăria Capitalei te invită la plimbare cu tramvaiul de epocă
Regia Autonomă de Transport București (RATB) reînvie vremurile de altădată, oferindu-le bucureștenilor Parada tramvaielor de epocă, eveniment social-cultural organizat cu ocazia sărbătorii Sfântului Dimitrie cel Nou, ocrotitorul Bucureștiului.
Astfel, în perioada 26-29 octombrie 2017, trei tramvaie de epocă vor circula pe traseul Depou Victoriei, Bulevardul Iancu de Hunedoara, Șos. Ștefan cel Mare, Obor, Calea Moșilor, Piața Sfântul Gheorghe și retur, în intervalul orar 11.00 – 13.00.
Vehiculele care participă la paradă sunt tramvaie de epocă, modificate în cadrul Uzinei de Reparații a RATB. Convoiul va fi condus de tramvaiul tip V056, fabricat în anul 1956 prin modernizarea tramvaiului Doyle-Thompson. Caracteristicile tehnice acestuia sunt: număr de osii – 2; lungime – 10.3 m; lățime – 2.182 m; greutate (gol) – 12.2 t; locuri pe scaune – 13, capacitate – 16 călători. A circulat în București până în anul 1981.
Cel de al doilea tramvai din cadrul paradei, tip EP/V3A, a fost produs în anul 1976, prin modernizarea tot în cadrul Uzinei de Reparații a tramvaiului Electroputere Craiova (fabricat în 1955). Caracteristicile tehnice sunt: număr de osii – 4; lungime 14.1 m; lățime – 2.27 m; greutate (gol) – 20.4t; locuri pe scaune – 20; capacitate – 156 călători. A circulat în București până în anul 2002.
Convoiul va fi închis de tramvaiul Rathgerber tip 3.16, fabricat în perioada 1966-1969, intrat în inventarul RATB în anul 1999. Caracteristicile tehnice sunt: lungime – 16.7 m; lățimea – 2.35 m; greutate – 23.3 t; locuri pe scaune – 40; capacitate – 151 călători. A circulat în București până în anul 2002, după care a fost transformat în vagon tip restaurant, în cadrul Uzinei de Reparații a RATB.
Vehiculele vor străbate centrul Bucureștiului, fiind însoțite de personaje îmbrăcate în costume de epocă și, în prima zi a evenimentului, într-un tramvai va cânta fanfara.
Sursa: https://www.facebook.com/76524636686940...=3&theater
De Sfântul Dumitru, Primăria Capitalei te invită la plimbare cu tramvaiul de epocă
Regia Autonomă de Transport București (RATB) reînvie vremurile de altădată, oferindu-le bucureștenilor Parada tramvaielor de epocă, eveniment social-cultural organizat cu ocazia sărbătorii Sfântului Dimitrie cel Nou, ocrotitorul Bucureștiului.
Astfel, în perioada 26-29 octombrie 2017, trei tramvaie de epocă vor circula pe traseul Depou Victoriei, Bulevardul Iancu de Hunedoara, Șos. Ștefan cel Mare, Obor, Calea Moșilor, Piața Sfântul Gheorghe și retur, în intervalul orar 11.00 – 13.00.
Vehiculele care participă la paradă sunt tramvaie de epocă, modificate în cadrul Uzinei de Reparații a RATB. Convoiul va fi condus de tramvaiul tip V056, fabricat în anul 1956 prin modernizarea tramvaiului Doyle-Thompson. Caracteristicile tehnice acestuia sunt: număr de osii – 2; lungime – 10.3 m; lățime – 2.182 m; greutate (gol) – 12.2 t; locuri pe scaune – 13, capacitate – 16 călători. A circulat în București până în anul 1981.
Cel de al doilea tramvai din cadrul paradei, tip EP/V3A, a fost produs în anul 1976, prin modernizarea tot în cadrul Uzinei de Reparații a tramvaiului Electroputere Craiova (fabricat în 1955). Caracteristicile tehnice sunt: număr de osii – 4; lungime 14.1 m; lățime – 2.27 m; greutate (gol) – 20.4t; locuri pe scaune – 20; capacitate – 156 călători. A circulat în București până în anul 2002.
Convoiul va fi închis de tramvaiul Rathgerber tip 3.16, fabricat în perioada 1966-1969, intrat în inventarul RATB în anul 1999. Caracteristicile tehnice sunt: lungime – 16.7 m; lățimea – 2.35 m; greutate – 23.3 t; locuri pe scaune – 40; capacitate – 151 călători. A circulat în București până în anul 2002, după care a fost transformat în vagon tip restaurant, în cadrul Uzinei de Reparații a RATB.
Vehiculele vor străbate centrul Bucureștiului, fiind însoțite de personaje îmbrăcate în costume de epocă și, în prima zi a evenimentului, într-un tramvai va cânta fanfara.
Sursa: https://www.facebook.com/76524636686940...=3&theater
22730315_1628504740543562_5950289400240663883_n.jpg (116.76 KB; downloaded 2990 times)
- GPS
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
GPS
Prima parada pentru 6001 (anul acesta in vara se simtea acelasi miros ca in urma cu 2 ani la livrare, semn ca vagonul a stat mai mult sigilat), vad insa ca pe 6502 il pastreaza de zile negre...
Prima parada pentru 6001 (anul acesta in vara se simtea acelasi miros ca in urma cu 2 ani la livrare, semn ca vagonul a stat mai mult sigilat), vad insa ca pe 6502 il pastreaza de zile negre...
- misterr
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
misterr
RATB vrea GPS pe toate mijloacele de transport în comun, nu spune nimic de vehiculele murdare şi fără aer condiţionat
VIDEO: http://vid2.stirileprotv.ro/2017/10/25/61917761-2.mp4
În loc să schimbe autobuzele, tramvaiele şi troleibuzele învechite, care îi pun în pericol pe călători, Regia de Transport din Bucureşti lucrează la o aplicaţie care să anunţe în cât timp vor ajunge în staţie.
RATB va instala GPS-uri pe mijloacele de transport în comun, ca să le urmărească mai bine. Dar nu spune nimic despre faptul că vehiculele sunt murdare şi fără aer condiţionat vara sau căldură, iarna.
Autobuzele, tramvaiele şi troleibuzele din Bucureşti au un program aproape la fel de greu de ghicit că numerele la Loto.
Explicaţiile conducerii RATB sunt aceleaşi de ani buni: traficul extrem de aglomerat şi lipsa de vehicule. Cum nici una dintre probleme nu va fi rezolvată prea curând, au căutat o soluţie de urgenţă.
RATB pregăteşte o aplicaţie pe telefonul mobil care îi va ajută pe bucureşteni să afle cât timp mai au de îngheţat în staţie până vine următorul transport în comun. Astfel, pe tramvaie, autobuze sau troleibuze vor fi instalate sisteme GPS care îi vor anunţa pe bucureşteni când vine următoarea maşină.
Dar sistemul nu este pentru toţi călătorii. Deocamdată, aplicaţia se află în procedura de licitaţie.
Adrian Sorin Mihail, directorul RATB: “Ea va fi pe smartphone şi pe Android şi iOs şi va spune în timp real pentru că se vor pune GPS-urile pe toate vehiculele, care se va dezvoltă ulterior pentru informaţia în anumite staţii din zona centrală. Noi trebuie să o finalizăm până la 31 a 12-a.”
Ca să le uşureze circulaţia autobuzelor, RATB vrea să le permită să circule pe liniile de tramvai şi să oprească în staţiile acestora.
Deocamdată nu e posibil așa ceva, nu până la schimbarea Codului Rutier pentru că şoferii autobuzelor riscă să fie amendaţi. În plus, autobuzele sunt mult mai late decât tramvaiele şi nu încap în unele staţii.
RATB vrea GPS pe toate mijloacele de transport în comun, nu spune nimic de vehiculele murdare şi fără aer condiţionat
VIDEO: http://vid2.stirileprotv.ro/2017/10/25/61917761-2.mp4
În loc să schimbe autobuzele, tramvaiele şi troleibuzele învechite, care îi pun în pericol pe călători, Regia de Transport din Bucureşti lucrează la o aplicaţie care să anunţe în cât timp vor ajunge în staţie.
RATB va instala GPS-uri pe mijloacele de transport în comun, ca să le urmărească mai bine. Dar nu spune nimic despre faptul că vehiculele sunt murdare şi fără aer condiţionat vara sau căldură, iarna.
Autobuzele, tramvaiele şi troleibuzele din Bucureşti au un program aproape la fel de greu de ghicit că numerele la Loto.
Explicaţiile conducerii RATB sunt aceleaşi de ani buni: traficul extrem de aglomerat şi lipsa de vehicule. Cum nici una dintre probleme nu va fi rezolvată prea curând, au căutat o soluţie de urgenţă.
RATB pregăteşte o aplicaţie pe telefonul mobil care îi va ajută pe bucureşteni să afle cât timp mai au de îngheţat în staţie până vine următorul transport în comun. Astfel, pe tramvaie, autobuze sau troleibuze vor fi instalate sisteme GPS care îi vor anunţa pe bucureşteni când vine următoarea maşină.
Dar sistemul nu este pentru toţi călătorii. Deocamdată, aplicaţia se află în procedura de licitaţie.
Adrian Sorin Mihail, directorul RATB: “Ea va fi pe smartphone şi pe Android şi iOs şi va spune în timp real pentru că se vor pune GPS-urile pe toate vehiculele, care se va dezvoltă ulterior pentru informaţia în anumite staţii din zona centrală. Noi trebuie să o finalizăm până la 31 a 12-a.”
Ca să le uşureze circulaţia autobuzelor, RATB vrea să le permită să circule pe liniile de tramvai şi să oprească în staţiile acestora.
Deocamdată nu e posibil așa ceva, nu până la schimbarea Codului Rutier pentru că şoferii autobuzelor riscă să fie amendaţi. În plus, autobuzele sunt mult mai late decât tramvaiele şi nu încap în unele staţii.
- drbm
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
drbm
Bun, în sfârșit un reportaj "obiectiv".
Montarea GPS și aplicația pentru vizualizare sunt oricum necesare. Chiar și pe aceste vehicule murdare sau fără aer condiționat.
Bun, în sfârșit un reportaj "obiectiv".
Montarea GPS și aplicația pentru vizualizare sunt oricum necesare. Chiar și pe aceste vehicule murdare sau fără aer condiționat.
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
Andrei98
Autobuze invechite nu prea cred ca avem, poate doar murdare si neintretinute. E3-urile inca se prezinta bine si dupa parerea mea inca sunt de actualitate pentru o tara ca Romania, nu prea merita romanul sa se innoiasca parcul de autobuze mai des ca sa le distruga apoi...
Autobuze invechite nu prea cred ca avem, poate doar murdare si neintretinute. E3-urile inca se prezinta bine si dupa parerea mea inca sunt de actualitate pentru o tara ca Romania, nu prea merita romanul sa se innoiasca parcul de autobuze mai des ca sa le distruga apoi...
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
Chev Celios
Pe buneee??? Ce GPS sa mai montam ca avem de cel putin 10 ani.
drbm wrote:
....Montarea GPS ...
Pe buneee??? Ce GPS sa mai montam ca avem de cel putin 10 ani.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
Puss in Boots
Mai dragut ar fi o aplicatie care sa iti spuna si daca apuci sa te urci
Mai dragut ar fi o aplicatie care sa iti spuna si daca apuci sa te urci
- Costin
-
Posted:
-
Re: Stiri din Bucuresti
Costin
Pe autobuze avem degeaba iar pe troleibuzee si tramvaie deloc. Spunem ca "avem GPS" cand dispar toti controlorii de la capete de linie si urmarirea vehiculelor in traseu se face dintr-un birou.
Pe autobuze avem degeaba iar pe troleibuzee si tramvaie deloc. Spunem ca "avem GPS" cand dispar toti controlorii de la capete de linie si urmarirea vehiculelor in traseu se face dintr-un birou.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination