Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1489255 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 241 242 243 244 245 246 247  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB punmeister

Vad in poza ca RATB a mentionat si linia 10. Deci e posibil ca dupa 1 noiembrie sa vedem denumirea de 1 si 10 oficiala.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB drbm

Nu, nu!
Colegul a specificat clar: confuzia intre 1 și 10.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB GPS

punmeister wrote:
Vad in poza ca RATB a mentionat si linia 10. Deci e posibil ca dupa 1 noiembrie sa vedem denumirea de 1 si 10 oficiala.

Da, cam asa reiese, liniile 1 si 10 devin oficiale.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB drbm

Pe de altă parte, mai ușor deosebești vizual 1 de 2, decât 1 de 10.
Și nu doar vizual, să obligi cetățeanul să jongleze cu zeci, în loc de unități, e o problemă de aritmetică de clasa a 2-a. Of, bieții pensionari!

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB drbm

Dacă tot s-a deschis apetitul discuțiilor privind reorganizarea liniilor de tramvai....  Nu era mai logic, dacă tot au dus 11 la Zețarilor, să o facă "pe ușa din față"? Respectiv prin Calea Rahovei? Se putea elegant suprima 8, cu distribuirea tramvaielor rezultate într-un 25 cu o cadență asemănătoare unui mic metrou ușor. Linia 25 chiar se pretează la asta.
Și putea fi optimizat și 7.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB GPS

Nu, s-a optat pentru acest 11 deoarece il inglobeaza si pe 4 (Zetarilor - Sura Mare), care va fi desfiintat.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Andrei98

drbm wrote:
Dacă tot s-a deschis apetitul discuțiilor privind reorganizarea liniilor de tramvai....  Nu era mai logic, dacă tot au dus 11 la Zețarilor, să o facă "pe ușa din față"? Respectiv prin Calea Rahovei? Se putea elegant suprima 8, cu distribuirea tramvaielor rezultate într-un 25 cu o cadență asemănătoare unui mic metrou ușor. Linia 25 chiar se pretează la asta.
Și putea fi optimizat și 7.

Ori ca bagi tramvaiele de pe 8 in 25 ori ca duci 11 pe Sos. Giurgiului este cam tot acelasi lucru, deoarece 11 ajuta mult 25.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB drbm

Parțial adevărat, deoarece mai greu se corelează cadența intre două linii și și mai greu, intre 3.

Citez mesajul lui #saint666 din topicul "circulația în format trenuleț";

"Ca urmare a mesajului dumneavoastra, inregistrat cu nr. 97870, va comunicam ca pentru fiecare linie in parte exista parametrii de exploatare diferiti (lungime traseu, parc programat, interval de succedare etc.), astfel incat nu este posibila corelarea vehiculelor din linii diferite pe durata intregii zile, in unele cazuri inregistrandu-se sosiri simultane in statiile comune de pe traseu.
De asemenea, fiecare vehicul circula dupa un program propriu, iar stationarile nejustificate de pe traseu pot conduce la perturbarea ritmicitatii in linia respectiva.
Va multumim pentru intelegere!"

Cum capacitatea Ratb de a se adapta tehnologiei gestionării parcului circulant în traseu este încremenită în epoca îndemnurilor patriotice prin "strigături" pe stația radio (dacă și există și este și funcțională și deschisă), realitatea trebuie înțeleasă (lucru pentru care Ratb și mulțumește :-D ). O linie bine "accesorizată" e mai bună decât două mai chioare, la momentul actual.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB nathalael

Problema e ca ai avea nevoie de V3A-uri, iar din 8 obtii mai mult Tatre.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB drbm

Și în 11 umblă Tatrele de unele singure, nu?
Din 8 obții bucur1, care sunt mai ok.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB ANTENA

drbm wrote:
Dacă crede cineva că e o confuzie majoră posibilă, soluția este renumerotarea în 1 și 2.

Cred ca s-a evitat nr.2, pentru evitarea unei alte confuzii cu fosta linie 2. (Rahova - Giulesti) - exista o suprapunere de traseu. Alta explicatie nu vad.
Desigur ca se putea 1 si 0. Si 0 e un numar

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB ByOnu

Clar nu acesta este motivul pentru care s-a evitat 2, gandeste-te ca 1 in sine este cu totul altceva fata de 1 pana in 2006. Sunt deja lucruri prea vechi pentru a mai fi relevante, lumea se obisnuieste repede.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB 3mil

Despicam prea mult firul în 4 degeaba... Până acum RATB v-a făcut impresia că pune călătorul pe primul loc?
A propus asociația de la bun început, tot ca ei au făcut. Acum, că au făcut gură șoferii și sindicatele, aplica soluția propusă de asociație.
Revenind la subiect, au optat pentru linia 10 pentru că linia asta a existat de când cu traseul circular în sistemul lor (chiar și pe itinerare). Și am încheiat subiectul. Nu s-au gândit o secundă ca va crea confuzie printre călători. Important e sa nu creeze confuzie printre angajații regiei. ;)

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB andrei11

ANTENA wrote:
Cred ca s-a evitat nr.2, pentru evitarea unei alte confuzii cu fosta linie 2. (Rahova - Giulesti)

:lol:  :lol:  :lol:

 


Go to page:  1  ... 241 242 243 244 245 246 247  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433542 posts in 5398 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use