Zona metropolitană BucureștiTotul despre BucureștiInfrastructura, utilitățile și serviciile publice din București

 

Topic: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere

814 posts, 188541 views
 
Go to page:  1  ... 39 40 41 42 43 44 45  ... 59
 
 

📖 Pagination options
Re: Sistemul de Management al Traficului WT_fan06

Si unde se afla acesti senzori? Pe stalpi langa semafoare? Inglobati asfalt?
Apropo, si o alta intersectie studiata prezinta variatii la timpii semafoarelor pe culoarea verde de +10 secunde. Este vorba de Bd. Unirii x Strada Traian.

 


Re: Sistemul de Management al Traficului Costin

In asfalt. Bd. Unirii e tot in SMT, parca.

 


Re: Sistemul de Management al Traficului alliens

Chiar mai functioneaza acest sistem? Ca eu vad din ce in ce mai multe intersectii in care au aparut politisti care dirijeaza circulatia, efectul principal fiind favorizarea nejustitificata  a anumitor directii,claxoane prelungite si nervi, si colac peste pupaza, acesti politisti par sa aiba ceva cu tramvaiele,  aproape intotdeauna sunt defavorizate. Concluzia e ca desi s-au investit banii multi in acest sistem, nu pare sa functioneze, iar alternativa cu agentii in intersectii e si mai dezastruasa

 


Re: Sistemul de Management al Traficului Costin

Propozitiile se incep cu litera mare. Multumim.

 


Re: Sistemul de Management al Traficului WT_fan06

Eu la Dristor am vazut niste politisti care dadeau drumul mai intai pe directia de unde venea tramvaiul, deci avem si exemple pozitive.
Apoi, cum explici variatia evidenta a timpilor la semafoare? Stai la un semafor (eventual sa stii si ca e in sistem) 3 stopuri in loc de unul; te fixezi pe un bec si numeri in minte secundele. Daca ai numarat de fiecare data altceva atunci e clar ca se ajusteaza ceva undeva.  ;)
Mie nu-mi e clar unde mai exact in asfalt sunt situati acesti senzori, dat fiind faptul ca sunt si petice in asfaltul dinaintea unor semafoare.

 


Re: Sistemul de Management al Traficului Costin

Asa arata




Poza e din Timisoara, preluata din acest articol, dar senzorii arata la fel peste tot.

 


Re: Sistemul de Management al Traficului shoppy

Se intampla si la Arcul de Triumf, daca coada de pe Alexandru Constantinescu ajunge pana la Marasti si blocheaza 41 atunci dubleaza timpul la verdele de intrare in Arcul de Triumf.

 


Re: Sistemul de Management al Traficului 1984

alliens wrote:
Chiar mai functioneaza acest sistem? Ca eu vad din ce in ce mai multe intersectii in care au aparut politisti care dirijeaza circulatia, efectul principal fiind favorizarea nejustitificata  a anumitor directii,claxoane prelungite si nervi, si colac peste pupaza, acesti politisti par sa aiba ceva cu tramvaiele,  aproape intotdeauna sunt defavorizate. Concluzia e ca desi s-au investit banii multi in acest sistem, nu pare sa functioneze, iar alternativa cu agentii in intersectii e si mai dezastruasa


Sistemul ar functiona mai bine daca benzile de rulare nu ar fi blocate de masini parcate si disciplina conducatorilor auto ar fi mai mare. Sistemul asta nu o sa fac niciodata minuni dar trebuie ajutat. Nu gatui iesirea dintr-o intersectie din trei benzi in una si te gandesti ca doar cu cateva secunde de verde in plus o sa se intample lucruri marete. Nu  tii acest sistem doar de decor la primarie cand angajatii sai habar nu au cum sa intervina in momente critice . Nu il repari azi si maine il lasi balta. Ce zic sunt , bineinteles, truisme . Lucruri arhicunoscute .
In ceea ce priveste dirijatul circulatiei de catre politisti , acestia incearca , in principal, sa nu se blocheze centrul intersectiei . O sa vedeti ca ei trag pe directii in concordanta cu semaforizarea.

 


Re: Sistemul de Management al Traficului TibiV

Costin wrote:
Asa arata

:lol: :lol:  :lol:

Baluta a postat pe 5 octombrie:
https://www.facebook.com/daniel.baluta.ps4/videos/1817811595176113/
Una dintre cele mai frumoase artere din Capitală, hulite de șoferi ani la rând din cauza lucrărilor mult întârziate la pasajul Piața Sudului, a devenit astăzi un bulevard cu care ne mândrim. Circulația se desfășoară în condiții normale, trotuarele au fost refăcute și covorul asfaltic a fost înlocuit, tramvaiele și-au reluat traseele inițiale, iar conducătorii auto au scăpat de coșmarul traficului infernal.

Artera este Vacaresti, iar 00:23 ce vedem ?!?!....



(Este intrarea de pe Vacaresti spre Sun Plaza)

 


Re: Sistemul de Management al Traficului realistul

Deja asfaltul s-a lasat in același loc veșnic cu probleme. Zona blocurilor noi.

 


Re: Schimbarea semafoarelor in Bucuresti Gabi23

Saptamana aceasta au fost înlocuite semafoarele din intersectia Splaiul Independenței - Șoseaua Virtuții. Cele vechi aveau mai bine de 15 ani, fiind montate la modernizarea liniei 41, in anul 2002.

 


Re: Schimbarea semafoarelor in Bucuresti WT_fan06

Au schimbat în mai multe locuri. Am văzut semafoare noi și la Hala Traian, Delea Veche și Delea Nouă. Totuși, nu par a fi integrate în SMT...

 


Re: Schimbarea semafoarelor in Bucuresti Gabi23

Cele de la Ciurel sunt similare cu cele montate anul trecut  la Piata Montreal, Agronomiei, Casin, Averescu/Mărăști, Mihalache/Averescu, Turda. Totusi la Ciurel nu prea era urgenta sa fie inlocuite, deoarece teoretic va fi ceva "haos" cand vor face podul...

 


Re: Sistemul de Management al Traficului URANUS

B365.RO

http://www.b365.ro/mobi/59-de-intersect ... 58941.html

59 de intersecții din Capitală și alte 5 bulevarde,introduse în Sistemul de Management al Traficului

59 de intersecţii și alte cinci bulevarde din Capitală vor fi introduse în Sistemul de Management al Traficului, anunţă Primăria Municipiului București (PMB). 

"Municipalitatea realizează o economie de 4 milioane de euro prin preluarea acestor lucrări de către Compania Municipală Managementul Traficului Bucureşti SA. Primăria Municipiului Bucureşti, prin Compania Municipală Managementul Traficului Bucureşti SA, va demara lucrările de introducere în BTMS (Bucharest Traffic Management System) a 59 de intersecţii de pe 5 bulevarde din Capitală, respectiv: Griviţa, Theodor Pallady, Colentina, Giurgiu şi Calea 13 Septembrie. Lucrările presupun modernizarea sistemului de semaforizare şi au ca principal scop fluidizarea traficului în zonă. Compania Municipală Managementul Traficului Bucureşti SA va demara aceste lucrări în cel mai scurt timp, după obţinerea tuturor avizelor necesare, proiectarea fiind deja finalizată", precizează sursa citată.
PMB susţine că doar pentru aceste lucrări Municipalitatea economiseşte 4 milioane de euro. "Pentru modernizarea sistemului de semaforizare al acestor străzi se va utiliza cel puţin aceeaşi tehnologie practicată până în prezent, însă valoarea lucrărilor este estimată la aproximativ 7 milioane de euro, cu mult sub valorile practicate până acum. Mai exact, dacă aceste lucrări ar fi fost realizate prin societatea comercială cu care Municipalitatea avea în trecut contract (S.C. UTI S.A.) şi dacă ar fi practicat aceleaşi tarife, costul estimat ar fi de aproximativ 11,1 milioane de euro, cu peste 4 milioane de euro mai mult, ceea ce înseamnă o valoare cu aproape 59% mai mare", se arată în comunicatul PMB.

Potrivit sursei citate, şi pentru alte 101 intersecţii au fost realizate studiile de fezabilitate. "După finalizarea introducerii celor 59 de intersecţii în BTMS, Compania Municipală Managementul Traficului Bucureşti SA va continua demersurile pentru introducerea în BTMS a altor 101 intersecţii, pentru care au fost realizate deja studiile de fezabilitate. Astfel, se are în vedere modernizarea sistemului de semaforizare pentru majoritatea intersecţiilor de pe raza municipiului Bucureşti, ceea ce va contribui în mod semnificativ la fluidizarea traficului rutier", precizează PMB.

Municipalitatea reaminteşte că, din 2008, Bucureştiul dispune de un sistem de management al traficului (BTMS).

De asemenea, PMB reaminteşte că, în prezent, Compania Municipală Managementul Traficului execută lucrările de intervenţie, mentenanţă, proiectare şi dezvoltare a sistemului de semaforizare administrat de Primăria Capitalei. "Starea actuală a întregului sistem de semaforizare a intersecţiilor, întreţinut până în luna decembrie 2017 de compania UTI, reiese clar din fotografiile ataşate: camerete pline de pământ, fibră optică şi cabluri de energie electrică îngropate direct în pământ, deşi trebuiau băgate în tubulaturi speciale, şi haos în circuitele electrice din dulapurile unde sunt montate echipamentele de dirijare a circulaţiei", precizează comunicatul citat.

 


Go to page:  1  ... 39 40 41 42 43 44 45  ... 59
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Infrastructura, utilitățile și serviciile publice din București  • 
Choose destination

Since our 2442 forum members have written 435977 posts in 5435 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use