Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj Subteran Piața Sudului (INAUGURAT 23.07.2017)

 

Topic: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor

254 posts, 75360 views
 
Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 19
 
 

📖 Pagination options
Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor Costin

Avem si asta in vedere pentru solicitarea noastra.

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor Trole

Propuse și abandonate... Dacă s-au păstrat datele din proiectul inițial, oare o variantă precum cea de mai jos ar fi fezabilă?
Liniile galbene punctate delimitează o posibilă bandă pentru troleibuze. Traseul poate fi adaptat, ca să nu tăiem toți pomii, dar traversarea bretelei trebuie făcută sub un unghi de vreo 30-40 de grade...
Varianta Sudului.jpg (83.77 KB; downloaded 3516 times)

 


Experienţa de azi Un cylon

Pe Obregia, 73-ul de 8:27 a venit la 8:28, în "trenuleţ" cu un 313 prin nerespectarea programului autobuzului.
Călătorii tot nu s-au obişnuit cu noile trasee, pentru că 73 era destul de liber, în schimb 313 era o "conservă de sardele" şi îmbarcarea devenise imposibilă. Cele două mijloace de transport în comun au continuat să circule în "trenuleţ" până aproape de Tineretului.

După Piaţa Sudului, în 73 am rămas vreo 8 oameni, ce am experimentat trei ambuteiaje diferite, de la Sudului la semafor Sun Plaza/Leroy Merlin, unul mai mic în zona podului, şi, cel mai mare, de la Palatul Copiilor până, probabil, în centrul Bucureştiului.
Deoarece, în afara orelor de vârf, sunt maxim 2 oameni într-un troleibuz, iar în timpul orelor de vârf, troleibuzele stau blocate în trafic şi e de preferat alternativa metroului, cred că se poate demonstra ineficienţa prelungirii acestor linii.

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor Costin

E clar ca nu e nevoie de toate trei pana la Unirii. Dar chiar si in situatia actuala, sunt doua probleme:
1. Informarea proasta a calatorilor. Nu e nici un motiv logic pentru care autobuzul sa fie atat de plin si troleibuzul atat de gol, altul decat faptul ca oamenii nu stiu ca troleibuzul merge la Unirii.
2. Programe de circulatie proaste si ne-urmarirea in traseu a vehiculelor. Ca stau blocate in trafic e o treaba, dar faptul ca pleaca trenulet de la capat e prostie si nesimtire.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor GPS

Un lucru îmbucurător este ca pe zi ce trece sunt mai mulți călători in troleibuze. Probabil in 1-2 săptămâni lumea se va obișnui cu ele. De exemplu ieri in 74 la Bd. Tineretului erau 3 oameni, astăzi 7. In plus au actualizat anunțurile, lucru văzut astăzi in 5226.

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor Daddy

Gradul de incarcare depinde si daca a trecut un autobuz inainte. Este irelevant acum dar in situatia de fata mai mereu vor circula goale, mare lucru nu cred ca se va schimba. Aici pierd si calatorii prin intervalele de succedare mari, pierde si regia consumand resurse pentru 3 linii cu cativa calatori pe 2/3 din traseu.

Ei vor avea de ales intre doua variante:
1. Incearca pana la urma sa gaseasca o bucla de intoarcere mai apropiata de cartier, sunt destule variante. Netea, Sun Plaza, Pasaj Mihai Bravu, Bd.Tineretului

In conditiile in care la Netea e cam dificil iar la Sun Plaza vor sa desfiinteze semaforul, varianta Bd. Tineretului este cea mai buna varianta care ar putea fi inaintata regiei, mai buna decat cea de sub Pasaj Mihai Bravu unde nu ai statie comuna cu 133. O analiza bine argumentata a userului Trole. https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?p=256636#p256636.

2. Daca nu pot in ruptul capului sa rezolve bucla de intoarcere, sa reconfigureaze traseele de autobuze ca sa nu se mai dubleze atat de mult cu troleibuzele. De exemplu 313 poate sa o ia pe Vacaresti si Timpuri Noi. In plus, fiind cererea mare la metrou, pot aparea linii de dublaj intre cartier si metrou Sudului dar cu autobuze care banuiesc ca au voie sa faca rond la Sudului.  :)

In alte ordine de idei, varianta vehiculata luna trecuta cu linia 1 dusa la Romprim a cazut sau nu?

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor georgica2704

In mod normal  nu. Capatul de la Sura Mare e ca nuca in perete.

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor drbm

@ daddy
Bucla de întoarcere de la Tineretului este varianta cea mai logică, ar putea fi opțiunea măcar pentru 73.
Ar putea fi reorganizate 312 și 313 la pachet, 312 de exemplu la dus prin Tineretului, Cantemir, Brătianu - Piața Unirii și întoarcere prin Coposu, Sfânta Vineri, Mircea Vodă, Văcărești, respectiv 313 la dus prin Văcărești, Mircea Vodă, Sfânta Vineri, piața Unirii, cu întoarcere prin Cantemir - Tineretului.

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor TibiV

GPS wrote:
Un lucru îmbucurător este ca pe zi ce trece sunt mai mulți călători in troleibuze. Probabil in 1-2 săptămâni lumea se va obișnui cu ele. De exemplu ieri in 74 la Bd. Tineretului erau 3 oameni, astăzi 7.

Si cand ajungem la 20 de calatori si ai naibii nu se vor mai inmulti ?...
Ii luam cu japca de pe strada si ii urcam in troleu ?...
mishto...

Ce au facut (incalcarea flgranta a proiectului initial) este o nesimtire inadmisibila...
Jumatate din traseu ne multumumit sa plimbam... nu aer, este drept, dar 3 calatori-  azi si 7 maine ?!?!...
Am creat trolee "maxi-taxi" ?

Este fix un proiect care NU si-a atins obiectivele enuntate initial, si UE ar trebui sa ceara PMB returnarea si amaratilor ala de mai putin de 20 de milioane euro...

Va rog...
Uitati-va pe pozele "la zi".
Uitati-va pe planul initial.
Si spuneti-mi si mie: DE CE NU MAI INTORC TROLEELE LA PTA SUDULUI ?!?!...

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor survola

Eu aş lăsa troleibuzele pe sus şi aş trece cu autobuzele prin pasaj. Ar fi un mare plus de viteză şi scădere in consumul de motorină.

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor Daddy

@survola, in acest fel nu ai avea capacitatea sa transporti toti calatorii care vor sa ajunga din cartier la metrou la ora de varf. Si ma refer in special la 76 care vine la 5-6 minute dimineata si acum 10 ani venea la 2 minute si era articulat. N-ai cum sa-i transporti pe toti, nu ai suficiente troleibuze, lumea se bazeaza si acum pe 313 si 381 sa ajunga la metrou.

Daca reusea planul initial cu acea bucla la Piata Sudului da, era o idee.

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor survola

Coboară pentru metrou la Tineretului...

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor Scorilo

"Avansul tehnologic" la noi: inainte de constructia pasajului troleibuzele aveau voie sa intoarca la BIG, desi blocau complet traficul nord-sud prin semaforul dedicat. Cand pasajul a fost gata li s-a interzis, desi grosul traficului e prin subteran iar cel din intersectie e oricum dirijat de semafoare.

 


Re: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor nathalael

Sa mute liftul pe partea cealalta a scarilor.

 


Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 19
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj Subteran Piața Sudului (INAUGURAT 23.07.2017)  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433181 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use