Topic: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
254 posts, 75319 views
📖 Pagination options
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Puss in Boots
Raspund strict lui drbm: la opririle in statie se pot astepta mijloacele de transport unele pe altele. Se gasesc solutii, repet.
@GPS, absolut, vedem ce va fi intr-un orizont de cateva luni (sa trecem si de iarna poate, daca nu se decide altceva intre timp). Cat despre schimbarea istoriei, nu vad asa o problema in asta. Doar nu o sa persistam intr-o eroare (vorbesc la general) doar pentru ca de x ani toti s-au obisnuit asa. Poate s-au schimbat datele problemei. De 20 ani de cand circula 381/781, cu o foarte mica exceptie ca si perioada, 381 n-a fost niciodata dublat de troleu mai departe de Sudului. Cat despre parcul de troleibuze, iar nu este o problema atat de capitala ce n-ar avea rezolvare daca s-ar repara trolee sau s-ar cumpara si suplimenta liniile respective. 92-ul nu-l mai vedem, cine stie cum raman liniile din DT, se gasesc niste troleibuze pentru completarea necesarului.
Hai ca vedem.
Raspund strict lui drbm: la opririle in statie se pot astepta mijloacele de transport unele pe altele. Se gasesc solutii, repet.
@GPS, absolut, vedem ce va fi intr-un orizont de cateva luni (sa trecem si de iarna poate, daca nu se decide altceva intre timp). Cat despre schimbarea istoriei, nu vad asa o problema in asta. Doar nu o sa persistam intr-o eroare (vorbesc la general) doar pentru ca de x ani toti s-au obisnuit asa. Poate s-au schimbat datele problemei. De 20 ani de cand circula 381/781, cu o foarte mica exceptie ca si perioada, 381 n-a fost niciodata dublat de troleu mai departe de Sudului. Cat despre parcul de troleibuze, iar nu este o problema atat de capitala ce n-ar avea rezolvare daca s-ar repara trolee sau s-ar cumpara si suplimenta liniile respective. 92-ul nu-l mai vedem, cine stie cum raman liniile din DT, se gasesc niste troleibuze pentru completarea necesarului.
Hai ca vedem.
- drbm
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
drbm
Răspunsul e greșit, @puss.
Spre exemplu, la Opriș Ilie peroanele stațiilor de tramvai sunt dispuse după intersecție. Ca urmare, tramvaiul ar opri în linie curentă, dacă ar fi un autobuz în stația de tramvai de pe sensul opus.
Răspunsul e greșit, @puss.
Spre exemplu, la Opriș Ilie peroanele stațiilor de tramvai sunt dispuse după intersecție. Ca urmare, tramvaiul ar opri în linie curentă, dacă ar fi un autobuz în stația de tramvai de pe sensul opus.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Puss in Boots
Ok, my bad Dar la unele se poate si se castiga timp acolo. Dar pana la urma stiti ca tot cum vor altii se va face, oricate argumente mai bune sau mai putin bune am avea.
Ok, my bad Dar la unele se poate si se castiga timp acolo. Dar pana la urma stiti ca tot cum vor altii se va face, oricate argumente mai bune sau mai putin bune am avea.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
GPS
1. Suntei off, rau de tot.
2.Sa opresti tramvaiul inainte de statie, cu calatori in el, pentru a opri autobuzul la peron cand acesta poate circula pe sosea linistit si opri in statii normale mi se pare nebunie curata.
1. Suntei off, rau de tot.
2.Sa opresti tramvaiul inainte de statie, cu calatori in el, pentru a opri autobuzul la peron cand acesta poate circula pe sosea linistit si opri in statii normale mi se pare nebunie curata.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Costin
Pentru autobuz in statiile de tramvai, in Bucuresti, trebuie regandita infrastructura, marita distanta dintre sensuri si dintre peroane. Pana atunci nu. Nu ti-l aproba nimeni, si pe buna dreptate. Cum adica sa se astepte intre ei? Autobuze si tramvaie, la paleta?
Pentru autobuz in statiile de tramvai, in Bucuresti, trebuie regandita infrastructura, marita distanta dintre sensuri si dintre peroane. Pana atunci nu. Nu ti-l aproba nimeni, si pe buna dreptate. Cum adica sa se astepte intre ei? Autobuze si tramvaie, la paleta?
- drbm
-
Posted:
-
- Dragos Tanase
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Dragos Tanase
Dar daca liniile 312, 313 si 381 ar lua-o direct prin Pasajul Piata Sudului si ar opri dupa iesire, pentru legatura cu tramvaiul? Pentru ca troleibuzele vor circula, oricum, pe la suprafata! Si, astfel, s-ar evita un eventual trenulet, autobuze+troleibuze, iar cele din urma ar avea un aport si mai mare pentru zona Big Berceni/Metrou...
Apropo, se lucra si aseara la console (in jurul orei 23.30).
Dar daca liniile 312, 313 si 381 ar lua-o direct prin Pasajul Piata Sudului si ar opri dupa iesire, pentru legatura cu tramvaiul? Pentru ca troleibuzele vor circula, oricum, pe la suprafata! Si, astfel, s-ar evita un eventual trenulet, autobuze+troleibuze, iar cele din urma ar avea un aport si mai mare pentru zona Big Berceni/Metrou...
Apropo, se lucra si aseara la console (in jurul orei 23.30).
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Costin
76 (sau 77, cum i-or spune) nu va face fata, are nevoie de 381 ca dublura de la Resita la Sudului (metrou).
76 (sau 77, cum i-or spune) nu va face fata, are nevoie de 381 ca dublura de la Resita la Sudului (metrou).
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Puss in Boots
Am vazut in Iasi opriri in statii de tramvai ale autobuzelor dar poate acolo incapeau unele pe langa altele...nu mai imi aduc aminte. Uitati ca am zis ceva
Am vazut in Iasi opriri in statii de tramvai ale autobuzelor dar poate acolo incapeau unele pe langa altele...nu mai imi aduc aminte. Uitati ca am zis ceva
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Pai e in stare RATBul de altceva decat de experimentari pe pielea altora?
Stie oare ce e ala un studiu de trafic? Are cu ce? Are cu cine???
MikeT wrote:
Sunt sigur ca daca vor duce toate troleele la Unirii, dupa cateva luni vom vedea trasee reconfigurate, cu intoarcere la Pod Mihai Bravu.
Pai e in stare RATBul de altceva decat de experimentari pe pielea altora?
Stie oare ce e ala un studiu de trafic? Are cu ce? Are cu cine???
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Puss in Boots
Cred ca raspunsurile sunt: "posibil", "posibil dar doar daca vrea", si "in mod cert nu"
LE: eu "am fost" un RATB cu fata umana.
Cred ca raspunsurile sunt: "posibil", "posibil dar doar daca vrea", si "in mod cert nu"
LE: eu "am fost" un RATB cu fata umana.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
WT_fan06
Cred ca RATB ar raspunde mai de graba "poftim?... ce?... ha?"
Cred ca RATB ar raspunde mai de graba "poftim?... ce?... ha?"
- alliens
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
alliens
totusi solutia asta am vazut-o implementata cu succes in Praga, autobuzele opreau in statiile de tramvai, si cum evident 2 autobuze nu incapeau simultan in statie, unul astepta sa plece celalalt , pe linia curenta cum s-ar zice...si erau calatori in el, care nu erau deloc deranjati
GPS wrote:
1. Suntei off, rau de tot.
2.Sa opresti tramvaiul inainte de statie, cu calatori in el, pentru a opri autobuzul la peron cand acesta poate circula pe sosea linistit si opri in statii normale mi se pare nebunie curata.
totusi solutia asta am vazut-o implementata cu succes in Praga, autobuzele opreau in statiile de tramvai, si cum evident 2 autobuze nu incapeau simultan in statie, unul astepta sa plece celalalt , pe linia curenta cum s-ar zice...si erau calatori in el, care nu erau deloc deranjati
- Dan 72
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Dan 72
Buna seara !
Circulatia troleibuzelor se va relua duminica iar sambata se vor face probe.
S-a sters linia 77 de pe indicatoarele de statie si se va scrie 76 probabil sambata
Buna seara !
Circulatia troleibuzelor se va relua duminica iar sambata se vor face probe.
S-a sters linia 77 de pe indicatoarele de statie si se va scrie 76 probabil sambata
📖 Pagination options