Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj Subteran Piața Sudului (INAUGURAT 23.07.2017)

 

Topic: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor

254 posts, 75327 views
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 19
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Puss in Boots

Raspund strict lui drbm: la opririle in statie se pot astepta mijloacele de transport unele pe altele. Se gasesc solutii, repet.

@GPS, absolut, vedem ce va fi intr-un orizont de cateva luni (sa trecem si de iarna poate, daca nu se decide altceva intre timp). Cat despre schimbarea istoriei, nu vad asa o problema in asta. Doar nu o sa persistam intr-o eroare (vorbesc la general) doar pentru ca de x ani toti s-au obisnuit asa. Poate s-au schimbat datele problemei. De 20 ani de cand circula 381/781, cu o foarte mica exceptie ca si perioada, 381 n-a fost niciodata dublat de troleu mai departe de Sudului. Cat despre parcul de troleibuze, iar nu este o problema atat de capitala ce n-ar avea rezolvare daca s-ar repara trolee sau s-ar cumpara si suplimenta liniile respective. 92-ul nu-l mai vedem, cine stie cum raman liniile din DT, se gasesc niste troleibuze pentru completarea necesarului.

Hai ca vedem.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului drbm

Răspunsul e greșit, @puss.
Spre exemplu, la Opriș Ilie peroanele stațiilor de tramvai sunt dispuse după intersecție. Ca urmare, tramvaiul ar opri în linie curentă, dacă ar fi un autobuz în stația de tramvai de pe sensul opus.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Puss in Boots

Ok, my bad  :bere: Dar la unele se poate si se castiga timp acolo. Dar pana la urma stiti ca tot cum vor altii se va face, oricate argumente mai bune sau mai putin bune am avea.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului GPS

1. Suntei off, rau de tot.
2.Sa opresti tramvaiul inainte de statie, cu calatori in el, pentru a opri autobuzul la peron cand acesta poate circula pe sosea linistit si opri in statii normale mi se pare nebunie curata.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Costin

Pentru autobuz in statiile de tramvai, in Bucuresti, trebuie regandita infrastructura, marita distanta dintre sensuri si dintre peroane. Pana atunci nu. Nu ti-l aproba nimeni, si pe buna dreptate. Cum adica sa se astepte intre ei? Autobuze si tramvaie, la paleta? :popa:

 



Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Dragos Tanase

Dar daca liniile 312, 313 si 381 ar lua-o direct prin Pasajul Piata Sudului si ar opri dupa iesire, pentru legatura cu tramvaiul? Pentru ca troleibuzele vor circula, oricum, pe la suprafata! Si, astfel, s-ar evita un eventual trenulet, autobuze+troleibuze, iar cele din urma ar avea un aport si mai mare pentru zona Big Berceni/Metrou...

Apropo, se lucra si aseara la console (in jurul orei 23.30).

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Costin

76 (sau 77, cum i-or spune) nu va face fata, are nevoie de 381 ca dublura de la Resita la Sudului (metrou).

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Puss in Boots

Am vazut in Iasi opriri in statii de tramvai ale autobuzelor dar poate acolo incapeau unele pe langa altele...nu mai imi aduc aminte. Uitati ca am zis ceva  ;)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

MikeT wrote:
Sunt sigur ca daca vor duce toate troleele la Unirii, dupa cateva luni vom vedea trasee reconfigurate, cu intoarcere la Pod Mihai Bravu.

Pai e in stare RATBul de altceva decat de experimentari pe pielea altora?
Stie oare ce e ala un studiu de trafic? Are cu ce? Are cu cine???
:popa:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Puss in Boots

Cred ca raspunsurile sunt: "posibil", "posibil dar doar daca vrea", si "in mod cert nu"  :D
LE: eu "am fost" un RATB cu fata umana.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului WT_fan06

Cred ca RATB ar raspunde mai de graba "poftim?... ce?... ha?"

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului alliens

GPS wrote:
1. Suntei off, rau de tot.
2.Sa opresti tramvaiul inainte de statie, cu calatori in el, pentru a opri autobuzul la peron cand acesta poate circula pe sosea linistit si opri in statii normale mi se pare nebunie curata.


totusi solutia asta am vazut-o implementata cu succes in Praga, autobuzele opreau in statiile de tramvai, si cum evident 2 autobuze  nu incapeau simultan in statie, unul astepta  sa plece celalalt , pe linia curenta cum s-ar zice...si erau calatori in el, care nu erau deloc deranjati

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Dan 72

Buna seara !
Circulatia troleibuzelor se va relua duminica iar sambata se vor face probe.
S-a sters linia 77 de pe indicatoarele de statie si se va scrie 76 probabil sambata

 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 19
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj Subteran Piața Sudului (INAUGURAT 23.07.2017)  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433178 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use