Topic: Discuții diverse despre Metrorex
5569 posts, 1215752 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
Intră, m-ai făcut cuios.
Dacă toată lumea s-ar îngrămădi în primul sau ultimul vagon ca să aibă mai puțin de mers pe jos unde am ajunge ?
Intră, m-ai făcut cuios.
Dacă toată lumea s-ar îngrămădi în primul sau ultimul vagon ca să aibă mai puțin de mers pe jos unde am ajunge ?
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
Daca majoritatea statilor au fost gandite cu....si au intrari pe la cele doua capete, ce sa facem ?
Omul este vinovat ca nu mai parcurge jumatate de statie, nu cine le-a proiectat asa.... La M2 s-au mai desteptat, dar la M1 (cel putin ce a fost pana prin 1984) gandirea as fost "stas", intrari/ iesiri pe la cele doua capete. Cu exceptia notabila Izvor, dar unde nu cred ca nu ar fi vrut sa faca la fel, doar ca situatia din teren nu a permis accesuri pe la capete....
Nu, este o conspiratie a lui Soros si a multinationalelor...
1. La ora de varf cadenta este de cam 1 tren/2.5 min
2. din cauza fluxului mare de calatori, se stationeaza mai mult ca in alte statii
3. la U1 se mai schimba si mecanicii
Ca atare,1+2+3 fac trenurile sa se intalneasca de multe ori la peron la Unirii 1.
Daca majoritatea statilor au fost gandite cu....si au intrari pe la cele doua capete, ce sa facem ?
Omul este vinovat ca nu mai parcurge jumatate de statie, nu cine le-a proiectat asa.... La M2 s-au mai desteptat, dar la M1 (cel putin ce a fost pana prin 1984) gandirea as fost "stas", intrari/ iesiri pe la cele doua capete. Cu exceptia notabila Izvor, dar unde nu cred ca nu ar fi vrut sa faca la fel, doar ca situatia din teren nu a permis accesuri pe la capete....
essco wrote:
de ce, cel putin in diminetile zilelor de lucru, in statia Unirii 1 trenurile ajung simultan in gara? Sa nu imi spuneti ca este o coincidenta, pentru ca de ani de zile asta se intampla.
Nu, este o conspiratie a lui Soros si a multinationalelor...
1. La ora de varf cadenta este de cam 1 tren/2.5 min
2. din cauza fluxului mare de calatori, se stationeaza mai mult ca in alte statii
3. la U1 se mai schimba si mecanicii
Ca atare,1+2+3 fac trenurile sa se intalneasca de multe ori la peron la Unirii 1.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
subway guru
La statiile cu peron central scari la capete e cea mai buna optiune si nu ocupa inutil spatiu din peron, dar lungeste statiile...
La statiile cu peron central scari la capete e cea mai buna optiune si nu ocupa inutil spatiu din peron, dar lungeste statiile...
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
zapacitu
Nu e mai bine pentru populatie sa ai si scari in zona centrala si statia cu 3m mai lata (ignorand aspectul financiar logistic implicat de o statie mai lata)?
Nu e mai bine pentru populatie sa ai si scari in zona centrala si statia cu 3m mai lata (ignorand aspectul financiar logistic implicat de o statie mai lata)?
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
TibiV
Sa ignori un aspect esential (cel financiar) mi se pare o greseala...
Iar "statiile in capete" mi se pare a fi o solutie de bun simt, care "micsoreaza" dinstanta aparenta dintre doua statii...
Un exemplu bun este Tineretului.
Daca am treba in zona "Budapesta" si vin de la Romana, acum ies la Unirii, ca ajung mai repede. Nu are rost sa ma duc pana la Sincai si sa ma intorc juma' de statie...
Dar cand va fi terminat noul acces de la Tineretului, imi va fi mai comod sa ies pe noul acces, nu va mai trebui sa merg pe jos juma' de statie, ci doar cam o treime... Si este mult mai "direct", nu este atat de "cotit" ca la Unirii...
Sa ignori un aspect esential (cel financiar) mi se pare o greseala...
Iar "statiile in capete" mi se pare a fi o solutie de bun simt, care "micsoreaza" dinstanta aparenta dintre doua statii...
Un exemplu bun este Tineretului.
Daca am treba in zona "Budapesta" si vin de la Romana, acum ies la Unirii, ca ajung mai repede. Nu are rost sa ma duc pana la Sincai si sa ma intorc juma' de statie...
Dar cand va fi terminat noul acces de la Tineretului, imi va fi mai comod sa ies pe noul acces, nu va mai trebui sa merg pe jos juma' de statie, ci doar cam o treime... Si este mult mai "direct", nu este atat de "cotit" ca la Unirii...
- essco
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
essco
Pai, ai intuit bine. 85% (procent de la mine din burta ) din calatori se vor duce mai aproape de iesiri, deci la capete in cele mai multe din statii. Explicatia tine de domeniul sociologiei. Nu poti ignora asta si nu tine de nivelul de civilizatie. In orice tara s-ar intampla asa.
andrei11 wrote:
Intră, m-ai făcut cuios.
Dacă toată lumea s-ar îngrămădi în primul sau ultimul vagon ca să aibă mai puțin de mers pe jos unde am ajunge ?
Pai, ai intuit bine. 85% (procent de la mine din burta ) din calatori se vor duce mai aproape de iesiri, deci la capete in cele mai multe din statii. Explicatia tine de domeniul sociologiei. Nu poti ignora asta si nu tine de nivelul de civilizatie. In orice tara s-ar intampla asa.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
WT_fan06
Hehe, unii o duc chiar la extrem. Intr-un documentar despre metroul londonez se aratau oameni care au notat la toate statiile pe ce usi sa iasa ca sa fie cel mai aproape de iesire. Adevarul este ca acolo este atat de aglomerat incat unele statii se inchid temporar la orele de varf pentru ca sunt atat de pline incat exista pericolul ca oamenii sa cada pe sine. La portile statiei se strang sute de oameni.
In aglomeratia aceea, evident ca vrei sa fii primul care iese, sa nu te ingramadesti alaturi de ceilalti.
Hehe, unii o duc chiar la extrem. Intr-un documentar despre metroul londonez se aratau oameni care au notat la toate statiile pe ce usi sa iasa ca sa fie cel mai aproape de iesire. Adevarul este ca acolo este atat de aglomerat incat unele statii se inchid temporar la orele de varf pentru ca sunt atat de pline incat exista pericolul ca oamenii sa cada pe sine. La portile statiei se strang sute de oameni.
In aglomeratia aceea, evident ca vrei sa fii primul care iese, sa nu te ingramadesti alaturi de ceilalti.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
Puss in Boots
Statiile in Londra sunt si mult mai mici si mai inghesuite ca ale noastre. E aproape claustrofobic. Idem metroul in sine.
Statiile in Londra sunt si mult mai mici si mai inghesuite ca ale noastre. E aproape claustrofobic. Idem metroul in sine.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
WT_fan06
Reflecta situatia socio-economica de la acele vremuri...
Acum 2 intrebari mai mult psihologice:
1) Credeti ca mai multe accesuri la statiile de metrou ar putea creste utilizarea acestuia?
2) Credeti ca mai multe oferte de titluri de calatorie ar putea incuraja utilizarea metroului? ANALOG, pentru RATB.
Reflecta situatia socio-economica de la acele vremuri...
Acum 2 intrebari mai mult psihologice:
1) Credeti ca mai multe accesuri la statiile de metrou ar putea creste utilizarea acestuia?
2) Credeti ca mai multe oferte de titluri de calatorie ar putea incuraja utilizarea metroului? ANALOG, pentru RATB.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
Puss in Boots
La nr.1 as zice mai degraba nu. Daca vrei sa iei metroul il iei si traversand intersectia x pana la gura de metrou vs a avea una pe partea pe care esti. Singurul avantaj e ca intr-o zi cu ploaie, cu ninsoare etc intri mai repede in subteran dar atat. Pana la metrou mai ai de mers. Sunt statii si afara unde mergi pe dedesubt de ti se ia pana ajungi unde trebuie. Nu cred ca din asta decurge folosirea masinii. "Aoleu, n-am metrou la scara, e la 50-100m, imi iau masina". Nu zic ca nu sunt oameni asa, dilii probabil, dar majoritatea cred ca daca iau metroul din convingere sau din necesitate, il iau oricum. Ar creste poate (nu stiu daca exponential sau nu) daca s-ar indesi statiile de metrou, asta e mai plauzibil. Dar iar nu cred ca va fi o crestere mare nici in cazul asta. Parerea mea, cel putin. Si pana la urma cresterea cu astfel de masuri cat timp nu sunt luate si altele la suprafata nu face nimic in concret, nu scade nr de masini de pe strazi.
La nr.2 as zice da. Mai ales cele cu temporizare care sa-ti permita sa schimbi x vehicule si astfel sa te misti mai repede din punctul x in punctul y cu un tarif fix. Asta la RATB. Si introducerea contactless-ului la metrou care sa permita folosirea cartelelor si ca portofel electronic. Dar asta doar daca se va investi in transportul in comun incat lumea sa si foloseasca titlurile astea. Ala de un an bagat acum la Metrou sincer nu stiu cine si-l va lua. Mai ales pe o bucata de carton. Trebuie gandite unele lucruri si cu capul.
Si poate peste toate integrarea tarifara RATB - Metrou. Unul din multiplele cuie ale lui Pepelea, pe care nu din neputinta ci din interes nu-l aplica nimeni.
Cresterea mai serioasa (la metrou si RATB) va fi in momentul in care constransi de masurile corecte si cu bataie lunga luate de administratie pt rezolvarea traficului de suprafata (utopic la noi, dar hai sa zicem) si investitiile in transportul in comun, multi dintre cei care folosesc acum masina isi vor da seama ca se pot baza pe transport si il vor folosi in numar mai mare.
La nr.1 as zice mai degraba nu. Daca vrei sa iei metroul il iei si traversand intersectia x pana la gura de metrou vs a avea una pe partea pe care esti. Singurul avantaj e ca intr-o zi cu ploaie, cu ninsoare etc intri mai repede in subteran dar atat. Pana la metrou mai ai de mers. Sunt statii si afara unde mergi pe dedesubt de ti se ia pana ajungi unde trebuie. Nu cred ca din asta decurge folosirea masinii. "Aoleu, n-am metrou la scara, e la 50-100m, imi iau masina". Nu zic ca nu sunt oameni asa, dilii probabil, dar majoritatea cred ca daca iau metroul din convingere sau din necesitate, il iau oricum. Ar creste poate (nu stiu daca exponential sau nu) daca s-ar indesi statiile de metrou, asta e mai plauzibil. Dar iar nu cred ca va fi o crestere mare nici in cazul asta. Parerea mea, cel putin. Si pana la urma cresterea cu astfel de masuri cat timp nu sunt luate si altele la suprafata nu face nimic in concret, nu scade nr de masini de pe strazi.
La nr.2 as zice da. Mai ales cele cu temporizare care sa-ti permita sa schimbi x vehicule si astfel sa te misti mai repede din punctul x in punctul y cu un tarif fix. Asta la RATB. Si introducerea contactless-ului la metrou care sa permita folosirea cartelelor si ca portofel electronic. Dar asta doar daca se va investi in transportul in comun incat lumea sa si foloseasca titlurile astea. Ala de un an bagat acum la Metrou sincer nu stiu cine si-l va lua. Mai ales pe o bucata de carton. Trebuie gandite unele lucruri si cu capul.
Si poate peste toate integrarea tarifara RATB - Metrou. Unul din multiplele cuie ale lui Pepelea, pe care nu din neputinta ci din interes nu-l aplica nimeni.
Cresterea mai serioasa (la metrou si RATB) va fi in momentul in care constransi de masurile corecte si cu bataie lunga luate de administratie pt rezolvarea traficului de suprafata (utopic la noi, dar hai sa zicem) si investitiile in transportul in comun, multi dintre cei care folosesc acum masina isi vor da seama ca se pot baza pe transport si il vor folosi in numar mai mare.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
Puss in Boots
Posibil sa fi inceput actualizarea cu traseele RATB in metrouri. Am prins azi unul care anunta liniile 4xx la Aparatori (dar a trebuit sa cobor si nu am vazut mai departe).
Posibil sa fi inceput actualizarea cu traseele RATB in metrouri. Am prins azi unul care anunta liniile 4xx la Aparatori (dar a trebuit sa cobor si nu am vazut mai departe).
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
BGP2597
Confirm. La anunțul pentru Piața Muncii apare și 34 acum. La Dristor 2 apar și 19 și 34, dar la Dristor 1 nu. La Mihai Bravu au apărut 1 și 34 și a dispărut 634. Asta din observațiile mele din ultimele câteva zile.
Confirm. La anunțul pentru Piața Muncii apare și 34 acum. La Dristor 2 apar și 19 și 34, dar la Dristor 1 nu. La Mihai Bravu au apărut 1 și 34 și a dispărut 634. Asta din observațiile mele din ultimele câteva zile.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
GPS
Avem actualizare la Sudului (fără 418), E. Revolutiei și Tineretului.
Avem actualizare la Sudului (fără 418), E. Revolutiei și Tineretului.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
Puss in Boots
Au sarit Brancoveanu? Stirea cu 418 e mai noua, probabil Metrorex a inceput actualizarea cu situatia pre 14 octombrie cand s-a anuntat de prelungirea lui 418. Puteau sa mai stea putin si puneau si troleele la Sudului si Tineretului. Si asa cat s-a lucrat la pasaj 6-7 ani am stat cu 11-le si fara 611 deci ce mai contau cateva saptamani in plus.
Apropo, actualizarile astea sunt facute per tren nu? Adica e posibil acum sa fie unele cu afisajele actualizate si altele nu. Cum am vazut eu saptamana trecuta ca era unul care avea cel putin APP actualizat si altul care era "pe stil vechi".
Au sarit Brancoveanu? Stirea cu 418 e mai noua, probabil Metrorex a inceput actualizarea cu situatia pre 14 octombrie cand s-a anuntat de prelungirea lui 418. Puteau sa mai stea putin si puneau si troleele la Sudului si Tineretului. Si asa cat s-a lucrat la pasaj 6-7 ani am stat cu 11-le si fara 611 deci ce mai contau cateva saptamani in plus.
Apropo, actualizarile astea sunt facute per tren nu? Adica e posibil acum sa fie unele cu afisajele actualizate si altele nu. Cum am vazut eu saptamana trecuta ca era unul care avea cel putin APP actualizat si altul care era "pe stil vechi".
📖 Pagination options