Topic: Stiri, noutati, perspective
297 posts, 158297 views
📖 Pagination options
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
stefan_br
- Extinderea retelei ramane, cel putin momentan, la nivelul de vise.
- Din articol reiese ca doar firul de contact se schimba, insa vom vedea lunile urmatoare daca sunt si alte elemente ce vor fi schimbate.
- Din Ikarus-uri am impresia ca mai circula doar doua. Nu se stie care va fi soarta lor dupa ce vor sosi noile troleibuze.
- Extinderea retelei ramane, cel putin momentan, la nivelul de vise.
- Din articol reiese ca doar firul de contact se schimba, insa vom vedea lunile urmatoare daca sunt si alte elemente ce vor fi schimbate.
- Din Ikarus-uri am impresia ca mai circula doar doua. Nu se stie care va fi soarta lor dupa ce vor sosi noile troleibuze.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Victor92
Un autobuz a luat foc pe traseu. Pasagerii, salvaţi de reacţia şoferului
Transport în comun la mâna a doua, cu riscurile de rigoare, pentru 130.000 de localnici din Galaţi. Mai mult de trei sferturi dintre autobuze şi tramvaie sunt second-hand, folosite intens în Olanda şi Germania. Locuitorii ar mai trece cu vederea faptul că sunt gălăgioase, poluează şi nu au aer condiţionat. Dar încep să se teamă pentru vieţile lor: duminică seara, un autobuz a luat foc pe traseu.
Norocul pasagerilor care erau în acest autobuz a fost că şoferul şi-a dat seama că ceva nu este în regulă şi i-a rugat să coboare repede. După câteva minute, flăcările cuprindeau vehiculul, foarte aproape de rezervorul pentru combustibil.
130.000 de localnici merg în fiecare zi cu autobuzele, troleibuzele sau tramvaiele vechi de la Galaţi şi nu au deloc cuvinte de laudă pentru directorii regiei de transport.
Societatea de transport în comun de la Galaţi are 165 de autobuze şi troleibuze în parcul auto. Dintre acestea, aproape trei sferturi au fost cumpărate la mâna a doua de prin Europa.
Un autobuz are o perioadă de funcţionare de 8 ani. Pe traseele de transport în comun din Galaţi sunt autobuze vechi şi de 20 de ani.
La tramvaie, lucrurile stau şi mai rău. Toate cele 60 de vagoane au rulat decenii bune în Germania şi în Olanda înainte de a fi aduse la Galaţi.
Perioada de funcţionare a tramvaielor este de 20 de ani, însă cele de la Galaţi sunt pe şine de aproape 50 de ani.
Directorii firmei de transport în comun de la Galaţi face acum promisiuni pe baza banilor promişi de Consiliul Local.
Ing. Constantin Graur - directorul de exploatare Transurb SA: „70 de autobuze noi, de mică şi medie capacitate, şi până la Crăciun sperăm să apară cele 14 troleibuze noi pentru care s-a făcut licitaţie”.
Societatea de transport în comun de la Galaţi a intrat în folclor: anul trecut a înlocuit geamurile autobuzelor cu unele care să se deschidă mai mult, ca să suplinească lipsa instaţiei de aer condiţionat.
Sursa: http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/...lui-781331
Autobuzul implicat este GL 09 YNL. L-am surprins pe 14 Aprilie 2015 in Gara Barbosi - Linia 31.
Un autobuz a luat foc pe traseu. Pasagerii, salvaţi de reacţia şoferului
Transport în comun la mâna a doua, cu riscurile de rigoare, pentru 130.000 de localnici din Galaţi. Mai mult de trei sferturi dintre autobuze şi tramvaie sunt second-hand, folosite intens în Olanda şi Germania. Locuitorii ar mai trece cu vederea faptul că sunt gălăgioase, poluează şi nu au aer condiţionat. Dar încep să se teamă pentru vieţile lor: duminică seara, un autobuz a luat foc pe traseu.
Norocul pasagerilor care erau în acest autobuz a fost că şoferul şi-a dat seama că ceva nu este în regulă şi i-a rugat să coboare repede. După câteva minute, flăcările cuprindeau vehiculul, foarte aproape de rezervorul pentru combustibil.
130.000 de localnici merg în fiecare zi cu autobuzele, troleibuzele sau tramvaiele vechi de la Galaţi şi nu au deloc cuvinte de laudă pentru directorii regiei de transport.
Societatea de transport în comun de la Galaţi are 165 de autobuze şi troleibuze în parcul auto. Dintre acestea, aproape trei sferturi au fost cumpărate la mâna a doua de prin Europa.
Un autobuz are o perioadă de funcţionare de 8 ani. Pe traseele de transport în comun din Galaţi sunt autobuze vechi şi de 20 de ani.
La tramvaie, lucrurile stau şi mai rău. Toate cele 60 de vagoane au rulat decenii bune în Germania şi în Olanda înainte de a fi aduse la Galaţi.
Perioada de funcţionare a tramvaielor este de 20 de ani, însă cele de la Galaţi sunt pe şine de aproape 50 de ani.
Directorii firmei de transport în comun de la Galaţi face acum promisiuni pe baza banilor promişi de Consiliul Local.
Ing. Constantin Graur - directorul de exploatare Transurb SA: „70 de autobuze noi, de mică şi medie capacitate, şi până la Crăciun sperăm să apară cele 14 troleibuze noi pentru care s-a făcut licitaţie”.
Societatea de transport în comun de la Galaţi a intrat în folclor: anul trecut a înlocuit geamurile autobuzelor cu unele care să se deschidă mai mult, ca să suplinească lipsa instaţiei de aer condiţionat.
Sursa: http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/...lui-781331
Autobuzul implicat este GL 09 YNL. L-am surprins pe 14 Aprilie 2015 in Gara Barbosi - Linia 31.
- Cosmin Niculiţa
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Cosmin Niculiţa
Mai este un Berkhof care are aceeasi defectiune ca al lui YNL. Este vorba de YNI care a luat foc pe Centura (s-a retras din Micro 13 iar la sensul giratoriu si-a dat duhul.) Din ce mi-au spus soferii,il vom pierde pe YNI. Iar YNL va fi refacut. Aceeasi filozofie ca la Den-urile incendiate (LTJ si LTR iar LTR a iesit apt pentru traseu iar LTJ s-a retras)
Mai este un Berkhof care are aceeasi defectiune ca al lui YNL. Este vorba de YNI care a luat foc pe Centura (s-a retras din Micro 13 iar la sensul giratoriu si-a dat duhul.) Din ce mi-au spus soferii,il vom pierde pe YNI. Iar YNL va fi refacut. Aceeasi filozofie ca la Den-urile incendiate (LTJ si LTR iar LTR a iesit apt pentru traseu iar LTJ s-a retras)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
ByOnu
La cate autobuze SH se gasesc pe piata din vest, unele chiar si Euro 5 si foarte bine intretinute, nici nu merita investit in vechituri.
La cate autobuze SH se gasesc pe piata din vest, unele chiar si Euro 5 si foarte bine intretinute, nici nu merita investit in vechituri.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Puss in Boots
O scurta intrebare despre tramvaie. Stiu ca sunt 4 trasee in momentul de fata care circula in Galati dar sunt in momentul de fata (1) portiuni de linie in reabilitare si (2) planuri de extindere/revenire a anumitor linii scoase? Citisem ceva de calea Prutului a fi inclusa intr-un proiect de reabilitare completa dar nu am mai gasit informatii.
O scurta intrebare despre tramvaie. Stiu ca sunt 4 trasee in momentul de fata care circula in Galati dar sunt in momentul de fata (1) portiuni de linie in reabilitare si (2) planuri de extindere/revenire a anumitor linii scoase? Citisem ceva de calea Prutului a fi inclusa intr-un proiect de reabilitare completa dar nu am mai gasit informatii.
- Cosmin Niculiţa
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Cosmin Niculiţa
Nu este nici o portiune de reabilitare. Traseele 7 si 44 deviaza prin Piata Energiei,deoarece straziile Tecuci si Saligny,nu mai circula nici un tramvai. Traseele 5,6,8 si 42 nu mai circula. Acestea avand legatura pana la Combinat (POARTA EST) si Santierul Naval (DAMEN). Dar,a fost reinfiintat dupa ceva timp traseul 41 care leaga Piata General Berthelot (Micro 40) si C.S.G (Combinat). Iar despre Calea Prutului,zona este pe muchie. Ar fi posibil sa se ia de mana cu strada Carnabel (care circulau si acolo tramvaie pana in 2006,cum iesi de pe strada 6 Martie spre Traian).
Puss in Boots wrote:
O scurta intrebare despre tramvaie. Stiu ca sunt 4 trasee in momentul de fata care circula in Galati dar sunt in momentul de fata (1) portiuni de linie in reabilitare si (2) planuri de extindere/revenire a anumitor linii scoase? Citisem ceva de calea Prutului a fi inclusa intr-un proiect de reabilitare completa dar nu am mai gasit informatii.
Nu este nici o portiune de reabilitare. Traseele 7 si 44 deviaza prin Piata Energiei,deoarece straziile Tecuci si Saligny,nu mai circula nici un tramvai. Traseele 5,6,8 si 42 nu mai circula. Acestea avand legatura pana la Combinat (POARTA EST) si Santierul Naval (DAMEN). Dar,a fost reinfiintat dupa ceva timp traseul 41 care leaga Piata General Berthelot (Micro 40) si C.S.G (Combinat). Iar despre Calea Prutului,zona este pe muchie. Ar fi posibil sa se ia de mana cu strada Carnabel (care circulau si acolo tramvaie pana in 2006,cum iesi de pe strada 6 Martie spre Traian).
- alliens
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
alliens
Nu ar fi de mirare ca planurile marete anuntate de primar pentru reorganizarea transportului public sa insemne de fapt doar o limitare si mai mare a transportului cu tramvaiul sau chiar disparitia lui, avand in vedere ca la Galati s-a mers din rau in mai rau in privinta transportului cu tramvaiul...oricum pe unele trasee de tramvai sunt intervale jenante, de 30-40 de minute.
Nu ar fi de mirare ca planurile marete anuntate de primar pentru reorganizarea transportului public sa insemne de fapt doar o limitare si mai mare a transportului cu tramvaiul sau chiar disparitia lui, avand in vedere ca la Galati s-a mers din rau in mai rau in privinta transportului cu tramvaiul...oricum pe unele trasee de tramvai sunt intervale jenante, de 30-40 de minute.
- Cosmin Niculiţa
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Cosmin Niculiţa
https://www.viata-libera.ro/eveniment/9 ... ui-tramvai
Un tramvai (marca este necunoscuta) a luat foc pe bulevardul Traian Vuia,intre statiile Bloc L6 si Piata Micro 39 'Piata Aeroport'. Cauza a fost un scurt-circuit la pantograf. Pagubele sunt foarte mici,doar un cablu a ars,in rest e totul ok. Mai multe detalii,la link-ul de mai sus.
https://www.viata-libera.ro/eveniment/9 ... ui-tramvai
Un tramvai (marca este necunoscuta) a luat foc pe bulevardul Traian Vuia,intre statiile Bloc L6 si Piata Micro 39 'Piata Aeroport'. Cauza a fost un scurt-circuit la pantograf. Pagubele sunt foarte mici,doar un cablu a ars,in rest e totul ok. Mai multe detalii,la link-ul de mai sus.
- CA 205
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
CA 205
Primele două troleibuze Skoda ajung luni la Galați
Toate cele 14 troleibuze noi vor ajunge până la începutul lunii decembrie.
Primele două troleibuze, dintr-un total de 14, au plecat ieri din Pilsen, Cehia, de la fabrica Skoda Electric a.s. și vor ajunge în Galați luni, 6 noiembrie.
Troleibuzele nu vor intra imediat pe trasee pentru că urmează o etapă firească în care acestea vor fi omologate, apoi vor fi adaptate echipamentele electrice la rețeaua din Galați. Tot luni, 6 noiembrie 2017, va sosi și o echipă de specialiști din Cehia. Aceștia vor testa troleibuzele fără pasageri pe rețeaua locală, pentru a regla parametrii tehnici.
După finalizarea testelor se va face recepția și transferul de proprietate, iar apoi troleibuzele vor intra pe trasee.
Potrivit Primăriei Galați, contractul a fost semnat pe 16 martie 2017 şi are o valoare 5.567.784,07 euro, preţ care include consumabilele şi piesele de schimb pentru 36 de luni, perioada de garanţie. Conform calendarului iniţial, termenul de livrare era de 10 lun al Skoda Electric a.s., a promis livrarea tuturor troleibuzelor până de Crăciui de la semnarea contractului. La semnarea contractului dl Karel Majer, membru în consiliul de conduceren.
Aşadar, conform calendarului de livrare actualizat furnizat de partenerul ceh, în fiecare săptămână a lunii noiembrie vor sosi loturi a câte trei troleibuze, astfel încât toate cele 14 troleibuze vor ajunge în Galaţi la începutul lunii decembrie.
Sursa link: http://stiridegalati.ro/primele-doua-tr ... la-galati/
Primele două troleibuze Skoda ajung luni la Galați
Toate cele 14 troleibuze noi vor ajunge până la începutul lunii decembrie.
Primele două troleibuze, dintr-un total de 14, au plecat ieri din Pilsen, Cehia, de la fabrica Skoda Electric a.s. și vor ajunge în Galați luni, 6 noiembrie.
Troleibuzele nu vor intra imediat pe trasee pentru că urmează o etapă firească în care acestea vor fi omologate, apoi vor fi adaptate echipamentele electrice la rețeaua din Galați. Tot luni, 6 noiembrie 2017, va sosi și o echipă de specialiști din Cehia. Aceștia vor testa troleibuzele fără pasageri pe rețeaua locală, pentru a regla parametrii tehnici.
După finalizarea testelor se va face recepția și transferul de proprietate, iar apoi troleibuzele vor intra pe trasee.
Potrivit Primăriei Galați, contractul a fost semnat pe 16 martie 2017 şi are o valoare 5.567.784,07 euro, preţ care include consumabilele şi piesele de schimb pentru 36 de luni, perioada de garanţie. Conform calendarului iniţial, termenul de livrare era de 10 lun al Skoda Electric a.s., a promis livrarea tuturor troleibuzelor până de Crăciui de la semnarea contractului. La semnarea contractului dl Karel Majer, membru în consiliul de conduceren.
Aşadar, conform calendarului de livrare actualizat furnizat de partenerul ceh, în fiecare săptămână a lunii noiembrie vor sosi loturi a câte trei troleibuze, astfel încât toate cele 14 troleibuze vor ajunge în Galaţi la începutul lunii decembrie.
Sursa link: http://stiridegalati.ro/primele-doua-tr ... la-galati/
- Cosmin Niculiţa
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Cosmin Niculiţa
https://www.viata-libera.ro/eveniment/9 ... ui-tramvai
Revenind la mesajul anterior,vagonul care a luat foc,a fost ZGT-ul 1531. Din ce mi-au spus unii vatmani,am inteles ca il fac. Pe langa asta, am inteles ca vor fi achizitionate 6 tramvaie. Poate ar fi KT-4DM din Berlin. Am inteles ca au fost vandute la Oradea. La Galati,#sepoate ?
https://www.viata-libera.ro/eveniment/9 ... ui-tramvai
Revenind la mesajul anterior,vagonul care a luat foc,a fost ZGT-ul 1531. Din ce mi-au spus unii vatmani,am inteles ca il fac. Pe langa asta, am inteles ca vor fi achizitionate 6 tramvaie. Poate ar fi KT-4DM din Berlin. Am inteles ca au fost vandute la Oradea. La Galati,#sepoate ?
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Puss in Boots
Eu stiu ca Oradea vrea tot KT-uri din Berlin. Vreo 10 parca. Dar nu stiam ca s-a facut deja cumparatura. N-am citit pe nicaieri. Daca mai raman si pt Galati, f bine
Eu stiu ca Oradea vrea tot KT-uri din Berlin. Vreo 10 parca. Dar nu stiam ca s-a facut deja cumparatura. N-am citit pe nicaieri. Daca mai raman si pt Galati, f bine
- Cosmin Niculiţa
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Cosmin Niculiţa
Chiar,se zice ca vor veni 6 tramvaie. Poate,tot KT-uri,din Berlin,cel mai probabil,sau Potsdam
Puss in Boots wrote:
Eu stiu ca Oradea vrea tot KT-uri din Berlin. Vreo 10 parca. Dar nu stiam ca s-a facut deja cumparatura. N-am citit pe nicaieri. Daca mai raman si pt Galati, f bine
Chiar,se zice ca vor veni 6 tramvaie. Poate,tot KT-uri,din Berlin,cel mai probabil,sau Potsdam
- Cosmin Niculiţa
-
Posted:
-
- Cosmin Niculiţa
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Cosmin Niculiţa
📖 Pagination options