Topic: Știri feroviare din România
1286 posts, 449769 views
📖 Pagination options
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dr2005
E o mică problemă aici. România va achita UE 38,99 miliarde RON. Asta e adevărat. În schimb, România poate primi 153,66 miliarde RON, cu condiţia să vină cu proiecte. UE nu o să vină şi o să bage banii pur şi simplu în bugetul de stat (pentru a ajunge în salariile politicienilor şi sălile de sport în satele cu 3 copii şi fără şcoală).
Goldmund wrote:
"Romania va achita la bugetul Uniunii Europene 38,99 miliarde lei in perioada 2007-2013 si ar urma sa incaseze 153,66 miliarde lei (38,2 miliarde euro), a anuntat miercuri Ministerul Finantelor Publice (MFP).
E o mică problemă aici. România va achita UE 38,99 miliarde RON. Asta e adevărat. În schimb, România poate primi 153,66 miliarde RON, cu condiţia să vină cu proiecte. UE nu o să vină şi o să bage banii pur şi simplu în bugetul de stat (pentru a ajunge în salariile politicienilor şi sălile de sport în satele cu 3 copii şi fără şcoală).
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Goldmund
ok, dr2005,
atunci ce e de facut?- daca nu proiecte
CFR are nevoie de bani. Chiar nici un politician nu mai calatoreste cu trenul?-soselele Romaniei au ramas printre cele mai periculoase din lume...
Eu am mai spus-o: Romania are nevoie de cateva sute de specialisti din Spania de ex.(astia au construit in ultimii 25 de ani o infrastructura fantastica cu banii altora,deci ei stiu cel mai bine cum trebuie procedat
ok, dr2005,
atunci ce e de facut?- daca nu proiecte
CFR are nevoie de bani. Chiar nici un politician nu mai calatoreste cu trenul?-soselele Romaniei au ramas printre cele mai periculoase din lume...
Eu am mai spus-o: Romania are nevoie de cateva sute de specialisti din Spania de ex.(astia au construit in ultimii 25 de ani o infrastructura fantastica cu banii altora,deci ei stiu cel mai bine cum trebuie procedat
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dominatrix
Am urmarit destul de mult acest "joc" incat sa-mi imi pot forma o parere cu privire la motivele care au dus la aceasta stare de fapt. Nu spun ca opinia mea e corecta (fiindca nimeni nu le stie pe toate), dar asta e concluzia la care am ajuns.
Si sa stii ca acele comisioane care s-ar incasa ca urmare a reabilitarii liniilor de cale ferata sunt "mic copil" pe langa profiturile uriase care s-au facut si se vor face probabil si in continuare prin ciordirea terenurilor aferente garilor, triajelor etc. desfiintate sau restranse, intai de la ministerul de resort catre patrimoniul local, apoi trecerea acestora pe nimic prin metode deja "verificate" de la administratia locala in proprietatea rechinilor imobiliari ce conduc destinele oraselor patriei. Sau a baronilor locali, depinde de zona la care facem referire. Uite-asa se asigura in acest stat tiganesc linistea "oamenilor de bine" cativa ani buni de acum inainte. Cazuri de acest gen au fost si probabil vor mai fi...
Goldmund wrote:Goldmund, problema e un pic mai complicata decat atat. Stiu ca chiar tu mai demult iti exprimai nedumerirea cu privire la faptul ca infrastructura feroviara a fost sistematic pe post de "Cenusareasa" a investitiilor in ultinii 20 de ani. La aceasta intrebare (si altele conexe) am raspuns mai de mult in alta parte. Te-as ruga sa recitesti ce am scris acolo.
Tu imi ascunzi ceva, Dominatrix...
De unde stii ca politicienii nostri nu vor? Ca nu vor sa se zbata pentru tara, e una, insa nu pot accepta ca nu vor sa-si traga comisioane(date peste tot in lume )la proiecte importante, proiecte finantate de UE ( )
Am urmarit destul de mult acest "joc" incat sa-mi imi pot forma o parere cu privire la motivele care au dus la aceasta stare de fapt. Nu spun ca opinia mea e corecta (fiindca nimeni nu le stie pe toate), dar asta e concluzia la care am ajuns.
Si sa stii ca acele comisioane care s-ar incasa ca urmare a reabilitarii liniilor de cale ferata sunt "mic copil" pe langa profiturile uriase care s-au facut si se vor face probabil si in continuare prin ciordirea terenurilor aferente garilor, triajelor etc. desfiintate sau restranse, intai de la ministerul de resort catre patrimoniul local, apoi trecerea acestora pe nimic prin metode deja "verificate" de la administratia locala in proprietatea rechinilor imobiliari ce conduc destinele oraselor patriei. Sau a baronilor locali, depinde de zona la care facem referire. Uite-asa se asigura in acest stat tiganesc linistea "oamenilor de bine" cativa ani buni de acum inainte. Cazuri de acest gen au fost si probabil vor mai fi...
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dr2005
Mă uitam ieri că între Predeal şi Tunelul Mare e plin de şine uzate pe lângă linii... peste care deja au crescut boscheţi. În loc să fie valorificate aceste şine, se preferă închiderea liniilor din gări, a triajelor etc..
Auzeam ieri că Ministerul Transporturilor a stabilit că un km de autostradă poate să coste între 5 şi 7 milioane de euro, iar RK-ul unui km de cale ferată 1,19 milioane de euro. Ciudat, ştiam că un km de CF costă în jur de 2 milioane. Având în vedere că, la noi, km de autostradă e plătit la supra-supra-preţ şi atribuit pe ochi frumoşi (vezi Bechtel), sunt gata să pun pariu că nu o să se facă nimic (nici autostrăzi, nici căi ferate). Mentalitatea politicienilor români (indiferent de partid) e: ,,Dacă nu putem să luăm şi noi, de ce să ne chinuim?" Şi cum din banii europeni nu poţi să furi...
Mă uitam ieri că între Predeal şi Tunelul Mare e plin de şine uzate pe lângă linii... peste care deja au crescut boscheţi. În loc să fie valorificate aceste şine, se preferă închiderea liniilor din gări, a triajelor etc..
Auzeam ieri că Ministerul Transporturilor a stabilit că un km de autostradă poate să coste între 5 şi 7 milioane de euro, iar RK-ul unui km de cale ferată 1,19 milioane de euro. Ciudat, ştiam că un km de CF costă în jur de 2 milioane. Având în vedere că, la noi, km de autostradă e plătit la supra-supra-preţ şi atribuit pe ochi frumoşi (vezi Bechtel), sunt gata să pun pariu că nu o să se facă nimic (nici autostrăzi, nici căi ferate). Mentalitatea politicienilor români (indiferent de partid) e: ,,Dacă nu putem să luăm şi noi, de ce să ne chinuim?" Şi cum din banii europeni nu poţi să furi...
- flobir
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
flobir
Goldmund, Dominatrix mă tem că aveţi dreptate amîndoi. Nu există nici voinţă şi din păcate nici putinţă de a redresa colosul CFR.
În timp ce noi depăşeam cu elan şi avînt, cincinal după cincinal, transporturile din lumea normală evoluau. Se diversificau serviciile, apăreau noi tehnologii, noi concepte. La noi totul a rămas îngheţat de prin anii 50. Cînd protectoratul statului s-a terminat, am rămas cu nişte dinozauri care au uitat să evolueze în păsări . Complet inadaptaţi la noile condiţii, mereu miraţi că nimeni nu dă importanţă masivităţii lor, sunt ciuguliţi continuu de şobolanii rozalii.
La CFR şi nu numai, este nevoie nu doar de investiţii, ci şi de o restructurare atît a infrastructurii cît şi a "modus operandi"-ului. După mine, singura soluţie este privatizarea (bine facută) cel puţin a CFR Marfă. Doar dacă vom avea cel puţin un operator mare care să vrea cu adevărat să facă transport feroviar, atunci vor fi şanse să se trezească şi ceilalţi. Zvonurile spun că atît DB cît şi OeBB sunt interesate de CFR Marfă, aşa că poate mai sunt şanse
Goldmund, Dominatrix mă tem că aveţi dreptate amîndoi. Nu există nici voinţă şi din păcate nici putinţă de a redresa colosul CFR.
În timp ce noi depăşeam cu elan şi avînt, cincinal după cincinal, transporturile din lumea normală evoluau. Se diversificau serviciile, apăreau noi tehnologii, noi concepte. La noi totul a rămas îngheţat de prin anii 50. Cînd protectoratul statului s-a terminat, am rămas cu nişte dinozauri care au uitat să evolueze în păsări . Complet inadaptaţi la noile condiţii, mereu miraţi că nimeni nu dă importanţă masivităţii lor, sunt ciuguliţi continuu de şobolanii rozalii.
La CFR şi nu numai, este nevoie nu doar de investiţii, ci şi de o restructurare atît a infrastructurii cît şi a "modus operandi"-ului. După mine, singura soluţie este privatizarea (bine facută) cel puţin a CFR Marfă. Doar dacă vom avea cel puţin un operator mare care să vrea cu adevărat să facă transport feroviar, atunci vor fi şanse să se trezească şi ceilalţi. Zvonurile spun că atît DB cît şi OeBB sunt interesate de CFR Marfă, aşa că poate mai sunt şanse
- DanCld
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
DanCld
In 2008 am fost o saptamana in Berlin, ocazie cu care am vizitat muzeul tehnic ( link ). In hala cu locomotive si vagoane in zona aferenta anilor '50 am recunoscut un vagon identic cu cele din compunerea personalelor CFR-ului, vagon cu care au mers probabil si parintii mei, cu care am mers si eu in anii '80 - dar si in anii '90 si chiar si dupa 2000
In 2008 am fost o saptamana in Berlin, ocazie cu care am vizitat muzeul tehnic ( link ). In hala cu locomotive si vagoane in zona aferenta anilor '50 am recunoscut un vagon identic cu cele din compunerea personalelor CFR-ului, vagon cu care au mers probabil si parintii mei, cu care am mers si eu in anii '80 - dar si in anii '90 si chiar si dupa 2000
- flobir
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
flobir
Railway insider:
Şi cînd te gîndeşti că unii chiar ne iau în serios
Railway insider:
România vrea linie de mare viteză pe axa Viena-Budapesta-Bucureşti-Constanţa
România doreşte realizarea unei linii de mare viteză pe relaţia Budapesta-Bucureşti-Constanţa, a declarat primul ministru Emil Boc, după o întrevedere cu omologul său ungar, Viktor Orban.
Pentru dezvoltarea regiunii dunărene, România are o serie de obiective strategice precum „crearea unei reţele de transport integrate şi a unui sistem de monitorizare a protecţiei mediului bazat pe tehnologii inovatoare, promovarea Deltei Dunării şi a turismului, a unor proiecte de infrastructură, precum o linie de cale ferată rapidă Viena-Budapesta-Bucureşti-Constanţa sau construcţia a două noi poduri peste Dunăre”, a precizat Boc.
Discuţia celor doi oficiali a avut loc cu ocazia evenimentului Summit-ul Dunării, ce a avut loc la Bucureşti.
Sursa: http://www.gov.ro/
Şi cînd te gîndeşti că unii chiar ne iau în serios
- Tom
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Tom
Cred ca Romania vrea linii de medie viteza cam pe toate magistralele CFR, dar pe "gov.ro" il doare fix in pix de aceasta. Chiar ma amuza ideea de linii de mare viteza in Romania, unde trece duba peste linia ferata, iar soferul numara banii in timp ce conduce pe ritm de manele, sau omuletii cu fiaaaareee veeeechi considera componentele de cale ferata suficient de vechi si abandonate, din moment ce nu e nimeni care sa le pazeasca.
Oare cam ce viteza viseaza Büyuk Bok Bir Denizci? La o viteza prea mare, va zbura trenul cu tot cu linie. La viteza mai mica, va zbura doar trenul. La viteza mult mai mica, zboara cam toti calatorii catre alte mijloace de transport.
Cred ca Romania vrea linii de medie viteza cam pe toate magistralele CFR, dar pe "gov.ro" il doare fix in pix de aceasta. Chiar ma amuza ideea de linii de mare viteza in Romania, unde trece duba peste linia ferata, iar soferul numara banii in timp ce conduce pe ritm de manele, sau omuletii cu fiaaaareee veeeechi considera componentele de cale ferata suficient de vechi si abandonate, din moment ce nu e nimeni care sa le pazeasca.
Oare cam ce viteza viseaza Büyuk Bok Bir Denizci? La o viteza prea mare, va zbura trenul cu tot cu linie. La viteza mai mica, va zbura doar trenul. La viteza mult mai mica, zboara cam toti calatorii catre alte mijloace de transport.
- ionescu63
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
ionescu63
Se pare ca a debutat procedura de achizitie pentru primul tronson de cale ferata din CIV: Frontiera – Curtici – Arad – km 614.
http://www.e-licitatie.ro/Public/Common ... eView.aspx
Se pare ca a debutat procedura de achizitie pentru primul tronson de cale ferata din CIV: Frontiera – Curtici – Arad – km 614.
http://www.e-licitatie.ro/Public/Common ... eView.aspx
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Gabi23
Calatorii isi vor deconta personal biletele. Ministerul Transporturilor vrea sa evite folosirea ilegala a tichetelor reduse
Pana acum cei care avea dreptul la transport gratuit cu trenul sau autocarele primeau tichetele si le foloseau. Acum transporturile vor sa inverseze situatia.
Astfel, pensionarii, elevii, studentii si persoanele cu dizabilitati, care beneficiaza de calatorii gratuite vor fi nevoiti sa cumpere intai biletul si abia apoi sa le deconteze la ghisele din gari si autogari.
Motivul schimbarii sistemului: faptul ca exista banuiala ca tichetele date sunt folosite si de alte persoane care nu au dreptul la ele. Anul acesta pana in octombrie ministerul Transporturilor a decontat 121 de milioane de lei pentru 12 milioane de calatori.
Sursa: Antena 1
http://www.a1.ro/news/social/calatorii- ... 36418.html
Calatorii isi vor deconta personal biletele. Ministerul Transporturilor vrea sa evite folosirea ilegala a tichetelor reduse
Pana acum cei care avea dreptul la transport gratuit cu trenul sau autocarele primeau tichetele si le foloseau. Acum transporturile vor sa inverseze situatia.
Astfel, pensionarii, elevii, studentii si persoanele cu dizabilitati, care beneficiaza de calatorii gratuite vor fi nevoiti sa cumpere intai biletul si abia apoi sa le deconteze la ghisele din gari si autogari.
Motivul schimbarii sistemului: faptul ca exista banuiala ca tichetele date sunt folosite si de alte persoane care nu au dreptul la ele. Anul acesta pana in octombrie ministerul Transporturilor a decontat 121 de milioane de lei pentru 12 milioane de calatori.
Sursa: Antena 1
http://www.a1.ro/news/social/calatorii- ... 36418.html
- George
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
George
Noul mers al trenurilor este dezarmant: aproape 4 ore pana in Constanta, 3 ore si jumatate intre Bucuresti si Brasov, timpii oficiali de parcurs intre Bucuresti si Predeal sunt mai mari cu ca. 45 minute desi lucrarile au avansat mult, aproape 3 ore se vor face acum - cred ca trenurile vor sta mult in tot felul de statii si ca lumea va fi si mai descurajata sa calatoreasca cu CFR-ul.
R 346, fostul Dacia Expres, este un reper bun: daca inainte pleca pe la 16.30, anul asta a plecat la 15.15/.20 si in viitor va pleca la 14.05, pentru a ajunge la granita in jurul orelor 2.
Gasiti aici: www.infofer.ro
Ma intreb, daca se termina lucrarile pe Bucuresti Predeal in vara, mersul asta al trenurilor va fi ajustat, sau CFR Calatori nu face asemenea operatiuni intelectuale decat iarna??
Noul mers al trenurilor este dezarmant: aproape 4 ore pana in Constanta, 3 ore si jumatate intre Bucuresti si Brasov, timpii oficiali de parcurs intre Bucuresti si Predeal sunt mai mari cu ca. 45 minute desi lucrarile au avansat mult, aproape 3 ore se vor face acum - cred ca trenurile vor sta mult in tot felul de statii si ca lumea va fi si mai descurajata sa calatoreasca cu CFR-ul.
R 346, fostul Dacia Expres, este un reper bun: daca inainte pleca pe la 16.30, anul asta a plecat la 15.15/.20 si in viitor va pleca la 14.05, pentru a ajunge la granita in jurul orelor 2.
Gasiti aici: www.infofer.ro
Ma intreb, daca se termina lucrarile pe Bucuresti Predeal in vara, mersul asta al trenurilor va fi ajustat, sau CFR Calatori nu face asemenea operatiuni intelectuale decat iarna??
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dr2005
După terminarea lucrărilor, trenurile vor sta mai mult prin gări. Dealtfel, chiar şi acum, aproape toate trenurile care vin dinspre Ploieşti stau suficient în Predeal cât să fugă toţi până la supermarket sau agenţia loto, chiar dacă pe mers e doar un minut de staţionare. Nu mai zic de cazurile în care se pune locomotivă de ajutor, care durează minim 10 minute.
CFR oricum dă dovadă de o inteligenţă scipitoare... de exemplu, anul trecut s-a scurtat un IC Bucureşti - Timişoara (a rămas doar Bucureşti - Caransebeş). Desigur, personalele cu care făcea cruce au rămas în continuare să aştepte câte 10 - 15 minue prin Hm-uri după IC.
Iată nişte lungiri de grafice precum elasticul de la chiloţi (s-or fi inspirat de la RATB?):
- R 346 Bucureşti Nord - Curtici (-Viena) primeşte, în plus, 1h17min, ajungând la 12h25min de la 11h08min;
- R 347 Curtici - Bucureşti Nord primeşte, în plus, 1h27min, ajungând la 12h00min de la 10h33min;
- R 360 Bucureşti Nord - Stamora Moraviţa primeşte, în plus, 22min, ajungând la 9h57min de la 9h35min;
- R 361 Stamora Moraviţa - Bucureşti Nord primeşte, în plus, 30min, ajungând la 10h05min de la 9h35min;
- R 374 Braşov - Curtici primeşte, în plus, 1h25min, ajungând la 9h01min de la 7h36min;
- R 375 Curtici - Braşov primeşte, în plus, 1h13min, ajungând la 8h38min de la 7h25min;
- R 401 (Ungheni-) Iaşi - Bucureşti Nord primeşte, în plus 16min, ajungând la 7h37min de la 7h21min;
- R 402 Bucureşti Nord - Iaşi primeşte, în plus 29min, ajungând la 7h40min de la 7h11min;
- IC 531 Bucureşti Nord - Braşov - Oradea, cu ramuri Braşov - Tg. Mureş şi Teiuş - Arad:
- Bucureşti - Oradea primeşte, în plus, 46 min ajungând la 12h52min de la 11h38min; sâmbătă se limitează la Cluj.
- Bucureşti - Târgu Mureş primeşte, în plus, 52 min ajungând la 9h56min de la 8h48min;
- Bucureşti - Arad primeşte, în plus, 1h35min ajungând la 12h15min de la 10h40min;
La retur:
- Oradea - Bucureşti Nord primeşte, în plus, 1h14min ajungând la 13h12min de la 11h57min; duminica se formează din Cluj-Napoca.
- Târgu Mureş - Bucureşti Nord primeşte, în plus, 30min ajungând la 10h01min de la 9h31min;
- Arad - Bucureşti Nord primeşte, în plus, 1h02min ajungând la 11h57min de la 10h55min.
După terminarea lucrărilor, trenurile vor sta mai mult prin gări. Dealtfel, chiar şi acum, aproape toate trenurile care vin dinspre Ploieşti stau suficient în Predeal cât să fugă toţi până la supermarket sau agenţia loto, chiar dacă pe mers e doar un minut de staţionare. Nu mai zic de cazurile în care se pune locomotivă de ajutor, care durează minim 10 minute.
CFR oricum dă dovadă de o inteligenţă scipitoare... de exemplu, anul trecut s-a scurtat un IC Bucureşti - Timişoara (a rămas doar Bucureşti - Caransebeş). Desigur, personalele cu care făcea cruce au rămas în continuare să aştepte câte 10 - 15 minue prin Hm-uri după IC.
Iată nişte lungiri de grafice precum elasticul de la chiloţi (s-or fi inspirat de la RATB?):
- R 346 Bucureşti Nord - Curtici (-Viena) primeşte, în plus, 1h17min, ajungând la 12h25min de la 11h08min;
- R 347 Curtici - Bucureşti Nord primeşte, în plus, 1h27min, ajungând la 12h00min de la 10h33min;
- R 360 Bucureşti Nord - Stamora Moraviţa primeşte, în plus, 22min, ajungând la 9h57min de la 9h35min;
- R 361 Stamora Moraviţa - Bucureşti Nord primeşte, în plus, 30min, ajungând la 10h05min de la 9h35min;
- R 374 Braşov - Curtici primeşte, în plus, 1h25min, ajungând la 9h01min de la 7h36min;
- R 375 Curtici - Braşov primeşte, în plus, 1h13min, ajungând la 8h38min de la 7h25min;
- R 401 (Ungheni-) Iaşi - Bucureşti Nord primeşte, în plus 16min, ajungând la 7h37min de la 7h21min;
- R 402 Bucureşti Nord - Iaşi primeşte, în plus 29min, ajungând la 7h40min de la 7h11min;
- IC 531 Bucureşti Nord - Braşov - Oradea, cu ramuri Braşov - Tg. Mureş şi Teiuş - Arad:
- Bucureşti - Oradea primeşte, în plus, 46 min ajungând la 12h52min de la 11h38min; sâmbătă se limitează la Cluj.
- Bucureşti - Târgu Mureş primeşte, în plus, 52 min ajungând la 9h56min de la 8h48min;
- Bucureşti - Arad primeşte, în plus, 1h35min ajungând la 12h15min de la 10h40min;
La retur:
- Oradea - Bucureşti Nord primeşte, în plus, 1h14min ajungând la 13h12min de la 11h57min; duminica se formează din Cluj-Napoca.
- Târgu Mureş - Bucureşti Nord primeşte, în plus, 30min ajungând la 10h01min de la 9h31min;
- Arad - Bucureşti Nord primeşte, în plus, 1h02min ajungând la 11h57min de la 10h55min.
- George
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
George
Cam la asta ma gandeam, ca tot avantajul progresului lucrarilor de pe Campina - Predeal se anuleaza prin timpi de parcurs prelungiti inutil, trenurile vor sta aiurea prin statii.
Tot nu inteleg de ce prin iulie sau august nu s-ar modifica mersul trenurilor, daca linia va fi finalizata pana atunci (si nu mi se pare imposibil si nici macar improbabil).
Din pacate, a calatori cu trenul devine din ce in ce mai putin tentant. Dupa care va urma iar retorica "lumea nu mai merge cu trenul, deci nu mai avem nevoie de trenuri"!
Dr2005 wrote:
După terminarea lucrărilor, trenurile vor sta mai mult prin gări. Dealtfel, chiar şi acum, aproape toate trenurile care vin dinspre Ploieşti stau suficient în Predeal cât să fugă toţi până la supermarket sau agenţia loto, chiar dacă pe mers e doar un minut de staţionare. Nu mai zic de cazurile în care se pune locomotivă de ajutor, care durează minim 10 minute.
Cam la asta ma gandeam, ca tot avantajul progresului lucrarilor de pe Campina - Predeal se anuleaza prin timpi de parcurs prelungiti inutil, trenurile vor sta aiurea prin statii.
Tot nu inteleg de ce prin iulie sau august nu s-ar modifica mersul trenurilor, daca linia va fi finalizata pana atunci (si nu mi se pare imposibil si nici macar improbabil).
Din pacate, a calatori cu trenul devine din ce in ce mai putin tentant. Dupa care va urma iar retorica "lumea nu mai merge cu trenul, deci nu mai avem nevoie de trenuri"!
- flobir
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
flobir
CFR SA
CFR SA
COMUNICAT DE PRESĂ 13.12.2010
Nr. 1/2/659/13.12.2010
Compania Natională de Căi Ferate “CFR” SA organizează în primele două luni ale anului 2011 licitaţii deschise, în vederea atribuirii a trei contracte de achiziţie publică pentru:
1. Servicii de consultanţă şi continuarea supervizării lucrărilor de reabilitare pe secţiunea de cale ferată Câmpina - Predeal
2. Servicii de consultanţă şi supervizare a lucrărilor de modernizare a staţiilor CF Slatina, Râmnicu Vâlcea şi Reşiţa Sud
3. Lucrări de modernizare a staţiilor de cale ferată Slatina, Râmnicu Vâlcea şi Reşiţa Sud
...
3. Licitaţia pentru atribuirea contractului Lucrări de modernizare a staţiilor de cale ferată Slatina, Râmnicu Vâlcea şi Reşiţa Sud, se va desfăşura în data de 03.02.2011, ora 10.30 la sediul Companiei Naţionale de Căi Ferate CFR SA, ofertele putând fi depuse la sediul autorităţii până în ziua desfăşurării procedurii, la ora 10.00.Durata de execuţie a lucrărilor va fi de 2 ani de la atribuirea contractului, iar criteriul de atribuire este oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economiccu o proporţie de 80% pentru componenta financiară şi 20% pentru propunerea tehnică. Valoarea estimată a achiziţiei este de 73.767.396lei fără TVA, iar sursa de finanţare este asigurată din fonduri comunitare, în proporţie de 69.25%şi fonduri de la bugetul de stat, în proporţie de 30.75%.
Anunţul de participare la procedura licitaţie deschisă, conţinând informaţii asupra modului de desfăşurare a procedurii, precum şi documentaţia de atribuire sunt disponibile în Sistemul Electronic al Achiziţiilor Publice (S.E.A.P.), la adresa http://www.e-licitatie.ro, cu nr. 112815/11.12.2010.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare
•
Choose destination