Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
540 posts, 145053 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
O schita ce pare sa corespunda realitatii
O schita ce pare sa corespunda realitatii
P Universitate.jpg (74.21 KB; downloaded 3422 times)
- aztec
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
aztec
Planul metroului prevedea un proiect ceva de genul asta, acum nu stiu ce s-a aprobat, nu ma intereseaza prea tare aceasta parcare si nu am cautat exact aprobarile lui....
Planul metroului prevedea un proiect ceva de genul asta, acum nu stiu ce s-a aprobat, nu ma intereseaza prea tare aceasta parcare si nu am cautat exact aprobarile lui....
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Utilizator anonim
Vesti proaste, lucrarile efective incep in minim 1 an
De ce aflati mai tarziu...
Vesti proaste, lucrarile efective incep in minim 1 an
De ce aflati mai tarziu...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Utilizator anonim
Nu, cica sunt niste troace arheologice acolo, termenul de pe panou pt descarcare - 24 luni
lucianho wrote:
De asta au mutat statuiele alea si a fost atata tambalau pe tema asta pentru a incepe lucrarile in minim un an?!?!? Motivul banuiesc....Banii !!!
Nu, cica sunt niste troace arheologice acolo, termenul de pe panou pt descarcare - 24 luni
- cornel001
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
cornel001
Se pare ca ai trecut in zona cam pe la ora la care am trecut si eu, judecand dupa luminozitatea din poze...
Se pare ca ai trecut in zona cam pe la ora la care am trecut si eu, judecand dupa luminozitatea din poze...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Utilizator anonim
Pe la 17.10-17.20
cornel001 wrote:
Se pare ca ai trecut in zona cam pe la ora la care am trecut si eu, judecand dupa luminozitatea din poze...
Pe la 17.10-17.20
- rails
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
rails
astia chiar nu sunt sanatosi la cap.
(cam pe la ora aia am fost si eu in zona)
astia chiar nu sunt sanatosi la cap.
(cam pe la ora aia am fost si eu in zona)
- Razvan Mihai
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Razvan Mihai
O sa fie belea 2 ani cu situ si alti 2 cu santieru efectiv, asta daca nu apar alte piedici pe parcurs
O sa fie belea 2 ani cu situ si alti 2 cu santieru efectiv, asta daca nu apar alte piedici pe parcurs
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Hai sa va dau o "fumigena". Aiurea vestigii arheologice, de fapt nu au nici un fel de bani ca sa se apuce de treaba. N-o luati drept buna, am spus ca e o fumigena. Oare ?
N-ati observat ca nici nu au sapat decat vreo 30 cm si au dat deja de "arheologice". Dar ce, erau arheologice de suprafata ?
Hai sa va dau o "fumigena". Aiurea vestigii arheologice, de fapt nu au nici un fel de bani ca sa se apuce de treaba. N-o luati drept buna, am spus ca e o fumigena. Oare ?
N-ati observat ca nici nu au sapat decat vreo 30 cm si au dat deja de "arheologice". Dar ce, erau arheologice de suprafata ?
- rails
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
rails
dar nu a fost rascolita zona din apropiere cu metroul ? ce ar putea sa gaseasca 50 metri mai incolo ?
sa fim seriosi...
dar nu a fost rascolita zona din apropiere cu metroul ? ce ar putea sa gaseasca 50 metri mai incolo ?
sa fim seriosi...
- plouis
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
plouis
fratilor, de 20j de ani suntem condusi de incompetenti. primari doctori si doctori primari, care mai de care mai idioti si avand comunismul cat mai adanc inserat in genom. pe ei nu-i intereseaza utilitatea, parerile avizate, esteticul, utilul, ci "pata proprie" (mi s-a pus pata mie asa), prostul gust, risipa banului. de altfel poate ati vazut ce scaune colorate ca-n papua au fost in stare sa puna pe National Arena. parca-l si vad pe dr oetker dand indicatii pretioase: -sa puneti scaune tricolore sa dea impresia de stadion plin ...-dar domnu oetker, culorile nationale nu au estetica, va arata tziganie...-i-auzi-l si pe asta...daca nu faci asa de maine iti cauti de lucru ai inteles?
revenind la parcarile care vor bloca bucurestiul ani buni numai prin faza constructiei:
tovarasul andrei mi-a dat ban pentru ca am indraznit sa critic mareata si inutila megalomanie intitulata "pasajul basarab", opera a unor minti de taranoi care doreau ca orasul asta comunist sa mai aiba inca o constructie imensa, de prost gust, construita cat mai scump si a carei utilitate sa fie indoielnica.
am mai spus ca vor veni si vor rade strainii de noi. nu aia care executa, adica constructorii pentru ca scopul lor e sa ne ia malaiul, ci aia cu cap, cei care judeca oportunitatea lucrurilor pe lumea asta.
mi s-a pus pumnul in gura si am fost dat afara de pe forum in timp ce altii ma injurau la propriu, eu nefolosind cuvinte obscene ca ei. iata ca ne arata altii cat de neghiobi suntem. Viena, leaganul civilizatiei europene ne arata cu degetul. taranii de pe dambovita.
EXCLUSIV Construirea masivă de poduri şi parcări publice în interiorul oraşului vor agrava în loc să rezolve problema traficului bucureştean, susţin specialiştii din Primăria Vienei.
fratilor, de 20j de ani suntem condusi de incompetenti. primari doctori si doctori primari, care mai de care mai idioti si avand comunismul cat mai adanc inserat in genom. pe ei nu-i intereseaza utilitatea, parerile avizate, esteticul, utilul, ci "pata proprie" (mi s-a pus pata mie asa), prostul gust, risipa banului. de altfel poate ati vazut ce scaune colorate ca-n papua au fost in stare sa puna pe National Arena. parca-l si vad pe dr oetker dand indicatii pretioase: -sa puneti scaune tricolore sa dea impresia de stadion plin ...-dar domnu oetker, culorile nationale nu au estetica, va arata tziganie...-i-auzi-l si pe asta...daca nu faci asa de maine iti cauti de lucru ai inteles?
revenind la parcarile care vor bloca bucurestiul ani buni numai prin faza constructiei:
Speranţa că aceste construcţii vor duce la decongestionarea traficului este însă spulberată de specialiştii în transporturi din cadrul Primăriei Viena. Aceştia susţin că atât podurile, cât şi locurile de parcare nu sunt decât magneţi pentru maşini.
tovarasul andrei mi-a dat ban pentru ca am indraznit sa critic mareata si inutila megalomanie intitulata "pasajul basarab", opera a unor minti de taranoi care doreau ca orasul asta comunist sa mai aiba inca o constructie imensa, de prost gust, construita cat mai scump si a carei utilitate sa fie indoielnica.
am mai spus ca vor veni si vor rade strainii de noi. nu aia care executa, adica constructorii pentru ca scopul lor e sa ne ia malaiul, ci aia cu cap, cei care judeca oportunitatea lucrurilor pe lumea asta.
mi s-a pus pumnul in gura si am fost dat afara de pe forum in timp ce altii ma injurau la propriu, eu nefolosind cuvinte obscene ca ei. iata ca ne arata altii cat de neghiobi suntem. Viena, leaganul civilizatiei europene ne arata cu degetul. taranii de pe dambovita.
EXCLUSIV Construirea masivă de poduri şi parcări publice în interiorul oraşului vor agrava în loc să rezolve problema traficului bucureştean, susţin specialiştii din Primăria Vienei.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Vad ca esti insistent. Numai tie o sa-ti fac o dedicatie, lasand la o parte ca habar nu stiu ce fel de specialisti au facut recomandarea asta neghioaba vieneza. E cea mai mare cretinatate ( ma refer la specialistii astia vienezi si nu la tine ) sa sustii ca parcarile si podurile mai mult incurca decat rezolva lucrurile. Deci daca nu te supara si cu voia cititorilor acestor randuri, uita-te te rog la ce am scris eu aici interventia nr 12 sau aici interventia nr 4. Sau intr-o parte sau in alta, cum vrei tu.
M-am lamurit, nu va mai agitati stimati colegi, respectivul reportaj a fost scris de o persoana cu oarecare probleme,
interzis persoanelor imature de a citi aceasta recomandare facuta de mine.
Vad ca esti insistent. Numai tie o sa-ti fac o dedicatie, lasand la o parte ca habar nu stiu ce fel de specialisti au facut recomandarea asta neghioaba vieneza. E cea mai mare cretinatate ( ma refer la specialistii astia vienezi si nu la tine ) sa sustii ca parcarile si podurile mai mult incurca decat rezolva lucrurile. Deci daca nu te supara si cu voia cititorilor acestor randuri, uita-te te rog la ce am scris eu aici interventia nr 12 sau aici interventia nr 4. Sau intr-o parte sau in alta, cum vrei tu.
M-am lamurit, nu va mai agitati stimati colegi, respectivul reportaj a fost scris de o persoana cu oarecare probleme,
interzis persoanelor imature de a citi aceasta recomandare facuta de mine.
- plouis
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
plouis
scuza-ma, dintre un urbanist sau arhitect, crescut si educat in comunism dupa niste carti copiate si traduse la 1900 toamna, care nu si-a pus niciodata problema randamentului, eficientei, care construia strazi dupa un trafic in care fiecare avea dreptul la 1 rezervor de benzina pe luna si circula in weekend dupa paritatea numarului auto...si unul care traieste de o viata intr-o societate normala la cap, n-am sa tin niciodata cont de ce zic romanasii nostri. ei au fost ca noi, noi n-o sajungem niciodata ca ei. de aia trebuie sa invatam din greselile lor, sa nu mai construim aiurea mai ales ca suntem saraci.
ce vreti voi e o utopie. daca n-ar exista blocajele astea ar fi un trafic colosal, autostrazi in mijlocul orasului, cand zeci de mii se vor trezi sa plece din drumul taberei la lucru spre baneasa si pipera. nu se poate asa ceva. lucrurile astea trebuiesc descurajate. migratia fortei demunca dintr-un capat de oras in altul. mai bien se zbateau sa dezvolte orasul si in sud sa nu mai existe asemenea migratie. sa dezvolte transportul in comun, metroul... si sa duca lupta de civilizare prin scoli si media sa nu se mai scuipe pe jos si sa distruga bunurile publice. sa nu-ti fie scarba sa mergi in mijloacele publice, sa nu te imputa nu stiu ce nespalat sau sa se frece obsedatii de fundurile femeilor.
nu se poate sa transformi un oras intr-o sosea plina cu poduri si pasaje subterane! il vei transforma intr-un mare parc auto.
mie mi-a placut viena. bine...s-ar putea sa-l contrazica marele inginer shoric de la pmb
scuza-ma, dintre un urbanist sau arhitect, crescut si educat in comunism dupa niste carti copiate si traduse la 1900 toamna, care nu si-a pus niciodata problema randamentului, eficientei, care construia strazi dupa un trafic in care fiecare avea dreptul la 1 rezervor de benzina pe luna si circula in weekend dupa paritatea numarului auto...si unul care traieste de o viata intr-o societate normala la cap, n-am sa tin niciodata cont de ce zic romanasii nostri. ei au fost ca noi, noi n-o sajungem niciodata ca ei. de aia trebuie sa invatam din greselile lor, sa nu mai construim aiurea mai ales ca suntem saraci.
ce vreti voi e o utopie. daca n-ar exista blocajele astea ar fi un trafic colosal, autostrazi in mijlocul orasului, cand zeci de mii se vor trezi sa plece din drumul taberei la lucru spre baneasa si pipera. nu se poate asa ceva. lucrurile astea trebuiesc descurajate. migratia fortei demunca dintr-un capat de oras in altul. mai bien se zbateau sa dezvolte orasul si in sud sa nu mai existe asemenea migratie. sa dezvolte transportul in comun, metroul... si sa duca lupta de civilizare prin scoli si media sa nu se mai scuipe pe jos si sa distruga bunurile publice. sa nu-ti fie scarba sa mergi in mijloacele publice, sa nu te imputa nu stiu ce nespalat sau sa se frece obsedatii de fundurile femeilor.
nu se poate sa transformi un oras intr-o sosea plina cu poduri si pasaje subterane! il vei transforma intr-un mare parc auto.
„Moda aceasta cu podurile era prin 1960 ÅŸi era cât pe ce să urmăm ÅŸi noi valul, dar, din fericire, am ales să milităm pentru renunÅ£area la maÅŸinile personale ÅŸi să încurajăm transportul public. Multe administraÅ£ii, chiar ÅŸi cea de la Praga, au optat pentru pasaje, iar acum realizează că nu au fost o soluÅ£ieâ€, a spus inginerulBernd Skoric, ÅŸeful departamentului Urbanism ÅŸi CirculaÅ£ie din cadrul Primăriei Viena.
mie mi-a placut viena. bine...s-ar putea sa-l contrazica marele inginer shoric de la pmb
- Serban
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Serban
Adevarul e undeva la mijloc. Intr-adevar, nu trebuie sa umplem orasul de poduri si pasaje, dar trebuie sa ai un minim decent. Hai atunci sa facem toate strazile de pamant, ca sa nu mai mearga nimeni cu masina. Austriecii, si in general vesticii, au deja un sistem rutier pus la punct, iar de,acum, intr-adevar, nu mai investesc in poduri, pasaje si asa mai departe, ci se concentreaza pe transportul in comun. Noi acuma trebuie sa ajungem la acel minim de confort pe care ei il au deja. Ca un exemplu, ganditi-va cate parcari au ei in timp ce noi le numaram pe degete.
In concluzie, trebuie sa construim si noi pana sa avem un minim de sistem rutier pus la punct, dupa care vom trece la capitolul urmator.
Adevarul e undeva la mijloc. Intr-adevar, nu trebuie sa umplem orasul de poduri si pasaje, dar trebuie sa ai un minim decent. Hai atunci sa facem toate strazile de pamant, ca sa nu mai mearga nimeni cu masina. Austriecii, si in general vesticii, au deja un sistem rutier pus la punct, iar de,acum, intr-adevar, nu mai investesc in poduri, pasaje si asa mai departe, ci se concentreaza pe transportul in comun. Noi acuma trebuie sa ajungem la acel minim de confort pe care ei il au deja. Ca un exemplu, ganditi-va cate parcari au ei in timp ce noi le numaram pe degete.
In concluzie, trebuie sa construim si noi pana sa avem un minim de sistem rutier pus la punct, dupa care vom trece la capitolul urmator.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Parcare Subterana Universitate (INAUGURAT 15.11.2012)
•
Choose destination