Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj Subteran Piața Sudului (INAUGURAT 23.07.2017)

 

Topic: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor

254 posts, 75462 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 19
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului oache81

Mai bine cumpara troleibuze bidirectionale ca sa nu mai fie nevoie sa intoarca.Sau sa intoarca cu frana de mana, sau sa le monteze o placa turnanta ,eventual una cu cantar, si cu ocazia asta sa taxeze si sacosele oamenilor la kilogram

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Puss in Boots

In Solingen (Germania) e un loc unde troleibuzele intorc cu placa turnanta pt ca nu e loc suficient. Dar aici n-au unde sa o amenajeze  :D  asa ca next! Daca ar fi circulat pe Sos.Berceni se putea face ceva de gen in acest triunghi (daca e sa ne imaginam chestii improbabile si utopice). Tocmai am citit ca nu mai e activ capatul respectiv din 2009, dar il pastreaza pt calatorii catre Trolleybus museum (o alta chestie pe care noi nu o avem si sa o fi avut sigur ieseau bani daca cineva priceput se ocupa).

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului bercenicity

Daca folosesc macazuri autohtone normal ca ar incurca circulatia.

Ar fi doua variante, cu macazuri intainte de intersectie si macazuri in intersectie.

Cu macazuri inainte de intersectie s-ar dubla numarul de incrucisari tb-tw. Iar tramvaiele ar avea o sectiunea neutra cam lunga.
Cu macazuri in intersectie ar fi mai fezabil, dar, este nevoie de macazuri de viteza si reteaua pozitionata pe mijlocul strazii si cu cap* astfel incat troleibuzul sa aiba manvreabilitate si viteza maxima in orice directie. Plus, ar fi delicata pozitionarea retelei pe sfertul de intersectie dinspre benzinarie, unde ar taia calea tramvaiului intr-un mod mai mai anapoda

* - exemplu negativ - giratia de sub pasajul Mihai Bravu unde troleibuzul trebuie sa circule pe banda I

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului WT_fan06

Măi, ce vii tu cu din astea? Încrucişări, neîncrucişări... Te rog, nu de alta dar asta presupune un pic de gândire, ori noi vorbim aici de un RATB care nici după ce a primit mură în gură de la asociație nu poate să facă ce trebuie.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Puss in Boots

Nu vrea, nu ca nu poate. Prefera sa nu se complice. Ce e msi simplu aia fac. Timpul trece leafa merge, calatorii merg ca nu au alta optiune si nimeni nu ii trage pe ratbisti la raspundere. Asa e cand ai monopol si zero control asupra actiunilor tale. Ti se rupe total.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului GPS

Oameni buni, RATB pe spatele lui folosește numai macaze de 30 km/h și elemente clasice.  Ceea ce s-a făcut cu K+M a fost pe baza unor proiecte de infrastructura ce au dus și la modernizarea (de către primărie) a rețelei. Singurele elemente moderne cu K+M puse de RATB din câte îmi aduc aminte ar fi câteva separatoare și doua macaze, dintre care unul înlocuit după un an sau 2 cu unul clasic. Sa nu mai zic de proasta exploatare a macazelor ce permite viteze mari. Daca greșesc va rog sa ma corectați, mulțumesc.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului WT_fan06

30 km/h??? Mai degrabă 5 km/h. Tu ştii ce e pe la Foişor...
Eu nu îmi dau seama ce e cu RATB în ultimul timp. Frate, ştiu că sunt o gloată de incompetenți (la conducere mă refer), dar parcă nu erau în asemenea hal.... :mad:

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului GPS

Da, știu am exagerat. Situația de fata nu este numai la Foișor, ci peste tot unde sunt elemente clasice (in special macaze), va las pe voi sa găsiți zonele de interes.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Dan 72

Buna dimineata !
Oficial pe 21.10.2017 se v-a relua circulatia troleibuzelor la Piata Unirii.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Dan 72

73,74 cite 10 ture,76/77 vor fi 14 ture

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului GPS

Încât nu s-au hotărât la un indicativ pentru linia dinspre Piața Reșița sau vom avea doua linii cu același traseu, 76 și 77 fiecare cu câte 7 ture. In plus nu pot sa înțeleg de ce nu pun 14 ture pe 74 și le pun pe linia dinspre Reșița care oricum este dublata de 381.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Puss in Boots

Doua linii pe acelasi traseu ar fi o cretinitate. Ei sunt cretini, dar nici asa. Eu as vedea linia de Resita pana la Pasaj Mihai Bravu si 73/74 duse pana la Unirii (poate). Si asa 381 dubleaza troleul 100% indiferent daca il duci la Unirii sau oriunde pana acolo. Poate 381 ar trebui sa o ia pe la Brancoveanu-Eroii Revolutiei si de la Tineretului sa intre pe traseul de acum, asa ar avea un sens troleul.

Sunt constient ca rond la Mihai Bravu nu o sa puna nimeni prea curand.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului MikeT

GPS wrote:
Încât nu s-au hotărât la un indicativ pentru linia dinspre Piața Reșița sau vom avea doua linii cu același traseu, 76 și 77 fiecare cu câte 7 ture. In plus nu pot sa înțeleg de ce nu pun 14 ture pe 74 și le pun pe linia dinspre Reșița care oricum este dublata de 381.

74 circula mai mult gol. 76/77 nu face fata fara 381. E in mod clar cea mai solicitata ruta.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Puss in Boots

As zice ca e solicitata pana la Sudului si mai putin dupa (la Sudului te bagi la metrou si ajungi mai repede la Unirii sau Victoriei). Poate ma insel. De asta propuneam ducerea lui 381 pe linia de tramvai pana la Tineretului si troleul sa mearga singur pe Vacaresti-bdul Tineretului ca sa nu se dubleze inutil. Altfel, ori suplimentam 381 ori punem mai multe trolee si ramanem cu o singura linie, autobuz sau troleibuz.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 19
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj Subteran Piața Sudului (INAUGURAT 23.07.2017)  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433307 posts in 5394 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use