Topic: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere
814 posts, 188515 views
📖 Pagination options
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
WT_fan06
Multumesc pentru clarificari!
Mai pun cateva intrebari: ati vazut SMT-ul functionand? Functioneaza la capacitate maxima? Se intervine (de catre operator/calculator) "live" la semafoare)? Adica sa vedeti schimbari de faze in functie de fluxurile de trafic? Vreau sa stiu daca ce am studiat eu chiar e o timida imbunatatire sau doar un placebo.
Multumesc pentru clarificari!
Mai pun cateva intrebari: ati vazut SMT-ul functionand? Functioneaza la capacitate maxima? Se intervine (de catre operator/calculator) "live" la semafoare)? Adica sa vedeti schimbari de faze in functie de fluxurile de trafic? Vreau sa stiu daca ce am studiat eu chiar e o timida imbunatatire sau doar un placebo.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
andrei11
Din punctul meu de vedere, și nu pot spune că nu circul prin București, timpii nu se modifică funcție de fluxuri. E o părere subiectivă. Sunt mai multe intersecții unde semaforizarea încurcă, de exemplu semaforul de la gara Basarab.
Din punctul meu de vedere, și nu pot spune că nu circul prin București, timpii nu se modifică funcție de fluxuri. E o părere subiectivă. Sunt mai multe intersecții unde semaforizarea încurcă, de exemplu semaforul de la gara Basarab.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
WT_fan06
Ok, imi prezint research-ul:
Intersectia Bd. Decebal - Strada Delea Noua - Strada Dristorului:
Am observat ca timpii fazelor se schimba chiar radical: am observat si o diferenta de 10-15 secunde, in special pe sensul Dristorului -> Delea Noua (adica traversarea bulevardului). Am mai observat ca la pietoni se pune rosu mai repede ca la masini, dar cu o diferenta majora: daca inainte cand se facea rosu pentru pietoni, instantaneu se facea galben pentru masini, acum dupa rosu pietoni masinile mai au un ragaz sa poata sa treaca. Acest ragaz, cum v-am zis, a variat la fiecare faza. Ba mai mult, astazi cand, am vazut, pe sensul Dristor -> Delea Noua unde era coada mai mare ca pe celalalt sens, semaforul s-a pus rosu inainte pe DN -> D, lasand masinile de pe D -> DN sa circule mai liber. Asta m-a determinat sa scriu aceste mesaje.
Care e concluzia? Chiar se schimba timpii semafoarelor sau nu?
Ok, imi prezint research-ul:
Intersectia Bd. Decebal - Strada Delea Noua - Strada Dristorului:
Am observat ca timpii fazelor se schimba chiar radical: am observat si o diferenta de 10-15 secunde, in special pe sensul Dristorului -> Delea Noua (adica traversarea bulevardului). Am mai observat ca la pietoni se pune rosu mai repede ca la masini, dar cu o diferenta majora: daca inainte cand se facea rosu pentru pietoni, instantaneu se facea galben pentru masini, acum dupa rosu pietoni masinile mai au un ragaz sa poata sa treaca. Acest ragaz, cum v-am zis, a variat la fiecare faza. Ba mai mult, astazi cand, am vazut, pe sensul Dristor -> Delea Noua unde era coada mai mare ca pe celalalt sens, semaforul s-a pus rosu inainte pe DN -> D, lasand masinile de pe D -> DN sa circule mai liber. Asta m-a determinat sa scriu aceste mesaje.
Care e concluzia? Chiar se schimba timpii semafoarelor sau nu?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
andrei11
Ar fi bine. Poate ne spune cineva avizat ce se întămplă.
Ar fi bine. Poate ne spune cineva avizat ce se întămplă.
- realistul
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
realistul
Intrare Pasajul Unirii. Pe peretele lateral pe lângă camera video, ce o fi acea cutie alba? Nu cea de mai jos. Cea de lângă camera. Vreun difuzor?
Intrare Pasajul Unirii. Pe peretele lateral pe lângă camera video, ce o fi acea cutie alba? Nu cea de mai jos. Cea de lângă camera. Vreun difuzor?
IMG_20171013_132055.jpg (247.62 KB; downloaded 4417 times)
IMG_20171013_132103.jpg (959.31 KB; downloaded 4417 times)
Lucrau ceva in pasaj. Era ușa deschisă.
IMG_20171013_132105.jpg (923.68 KB; downloaded 4418 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
shoppy
Posibil sa fie un echipament de urmarit fluiditatea traficului.
Posibil sa fie un echipament de urmarit fluiditatea traficului.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
Chev Celios
OFF TOPIC. 40 in pasaj la Uniri?????????? Ce e porcaria asta????
OFF TOPIC. 40 in pasaj la Uniri?????????? Ce e porcaria asta????
- Costin
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
Costin
Regula pe absolut toate pasajele sub- si supra-terane din Bucuresti. De ce e porcarie? Esti in oras, nu pe autostrada.
Regula pe absolut toate pasajele sub- si supra-terane din Bucuresti. De ce e porcarie? Esti in oras, nu pe autostrada.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
Chev Celios
Da nu esti pe autostrada dar nici 40. Un 60 ar fi ok.
Da nu esti pe autostrada dar nici 40. Un 60 ar fi ok.
- ClaudiuL
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
ClaudiuL
40 nu este o regula. 50 Basarab. 70 Baneasa subteran si urmatoarele supraterane.
40 Grant
40 nu este o regula. 50 Basarab. 70 Baneasa subteran si urmatoarele supraterane.
40 Grant
- aztec
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
aztec
La cate accidente au fost la Unirii nu e de neimaginat. Faci accident e vina ta ca nu ai pastrat viteza legala.
Si oricum, nu e un pasaj tocmai drept, ca Marasesti sau Lujerului ce permite viteze mai mari....
La cate accidente au fost la Unirii nu e de neimaginat. Faci accident e vina ta ca nu ai pastrat viteza legala.
Si oricum, nu e un pasaj tocmai drept, ca Marasesti sau Lujerului ce permite viteze mai mari....
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
TibiV
Nu uitati ca si la Piata Sudului VMS indica limitarea la 50, nu la 40...
Nu uitati ca si la Piata Sudului VMS indica limitarea la 50, nu la 40...
- realistul
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
realistul
Alternează viteza cu sigla Primăriei Capitalei. O porcărie. Sa nu mai zic că nu au reînoit sau desființat celelalte indicatoare și nu au vopsit acea consola. Iluminatul e prost in era ledului, și pereții arată ca după război. RCA este și pentru aceste accidente. Deci se pot repara pe RCA vinovat rapid. Au montat totuși foarte multe camere de supraveghere. Beleaua este că șoferii încă nu știu să pună pe avarie atunci când se opresc in coloana sau nu aprind luminile la Intrarea in pasaj.
Alternează viteza cu sigla Primăriei Capitalei. O porcărie. Sa nu mai zic că nu au reînoit sau desființat celelalte indicatoare și nu au vopsit acea consola. Iluminatul e prost in era ledului, și pereții arată ca după război. RCA este și pentru aceste accidente. Deci se pot repara pe RCA vinovat rapid. Au montat totuși foarte multe camere de supraveghere. Beleaua este că șoferii încă nu știu să pună pe avarie atunci când se opresc in coloana sau nu aprind luminile la Intrarea in pasaj.
- 1984
-
Posted:
-
Re: Sistemul de Management al Traficului
1984
In mare parte a intersectiilor modernizate si integrate in BTMS timpii fazelor se schimba in timp real in functie de valorile de trafic. Cu conditia sa fie functionali senzorii care numara masinile. Deci, daca numarul de masini va varia de la un ciclu la altul atunci si timpii de verde vor varia. Da, lucrurile astea chiar functioneaza in BTMS .Din pacate primaria nu s-a catadicsit nici acum sa instruiasca vreun angajat care sa intervina in timp real in sistemul de management al traficului .
WT_fan06 wrote:
Ok, imi prezint research-ul:
Intersectia Bd. Decebal - Strada Delea Noua - Strada Dristorului:
Am observat ca timpii fazelor se schimba chiar radical: am observat si o diferenta de 10-15 secunde, in special pe sensul Dristorului -> Delea Noua (adica traversarea bulevardului). Am mai observat ca la pietoni se pune rosu mai repede ca la masini, dar cu o diferenta majora: daca inainte cand se facea rosu pentru pietoni, instantaneu se facea galben pentru masini, acum dupa rosu pietoni masinile mai au un ragaz sa poata sa treaca. Acest ragaz, cum v-am zis, a variat la fiecare faza. Ba mai mult, astazi cand, am vazut, pe sensul Dristor -> Delea Noua unde era coada mai mare ca pe celalalt sens, semaforul s-a pus rosu inainte pe DN -> D, lasand masinile de pe D -> DN sa circule mai liber. Asta m-a determinat sa scriu aceste mesaje.
Care e concluzia? Chiar se schimba timpii semafoarelor sau nu?
In mare parte a intersectiilor modernizate si integrate in BTMS timpii fazelor se schimba in timp real in functie de valorile de trafic. Cu conditia sa fie functionali senzorii care numara masinile. Deci, daca numarul de masini va varia de la un ciclu la altul atunci si timpii de verde vor varia. Da, lucrurile astea chiar functioneaza in BTMS .Din pacate primaria nu s-a catadicsit nici acum sa instruiasca vreun angajat care sa intervina in timp real in sistemul de management al traficului .
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Infrastructura, utilitățile și serviciile publice din București
•
Choose destination