Topic: Organizarea traseelor RATB dupa finalizarea lucrarilor
254 posts, 75466 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Cred ca este acelasi individ care da ca informatie absolut sigura orice ii trece lui prin cap.
Cred ca este acelasi individ care da ca informatie absolut sigura orice ii trece lui prin cap.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Victor92
@shoppy: Nu. Nu este. Tind sa ii dau dreptate lui Dan!
@shoppy: Nu. Nu este. Tind sa ii dau dreptate lui Dan!
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Costin
Eu am doua probleme si nu ma pronunt pana nu sunt elucidate:
1. sursa informatiei
2. "In proportie de 100% [...] nimic nu este sigur." Deci e sigur sau nu?
Eu am doua probleme si nu ma pronunt pana nu sunt elucidate:
1. sursa informatiei
2. "In proportie de 100% [...] nimic nu este sigur." Deci e sigur sau nu?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Gabi23
Salut Dan. Bun venit pe forum.
Va rog nu mai sariti cu gura gratuit. Aveti putina rabdare, oricum la RATB se schimba asa "peste noapte". Inclin sa cred informatia nou adusa este exact ce vor in momentul acesta. Asa ca nu va agitati
Salut Dan. Bun venit pe forum.
Va rog nu mai sariti cu gura gratuit. Aveti putina rabdare, oricum la RATB se schimba asa "peste noapte". Inclin sa cred informatia nou adusa este exact ce vor in momentul acesta. Asa ca nu va agitati
- Scorilo
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Scorilo
Exista limitari tehnice sau economice din cauza carora troleele nu pot intoarce in intersectia de la BIG? Din ce inteleg, in intersectie, oricum se vor monta liniile pe sensurile cartier-centru si retur. Deci ar ramane doar bucla dintre sensuri de montat, nu pare a fi un pod peste Marea Neagra. Pe langa ineficienta prelungirii liniilor mentionata anterior, mai vad o problema majora: tot poporul care vine din piata sau de la metrou (persoane cu cumparaturi, batrani, copii de la scoala) vor trebui sa traverseze toata intersectia ca sa se poata intoarce in cartier, din statia de la Mega Image. Altfel se puteau urca in troleu in fata BIG, pentru ca apoi sa se intoarca imediat pe celalalt sens. Nemaivorbind de timpul pierdut de trolee in trafic de la BIG incolo, mai ales la intoarcere, pe breteaua de langa pasaj. Nu vad niciun motiv pentru care acestea ar trebui sa mearga spre Unirii. Sunt deja de la BIG 4 linii de autobuz + metrou spre centru.
Exista limitari tehnice sau economice din cauza carora troleele nu pot intoarce in intersectia de la BIG? Din ce inteleg, in intersectie, oricum se vor monta liniile pe sensurile cartier-centru si retur. Deci ar ramane doar bucla dintre sensuri de montat, nu pare a fi un pod peste Marea Neagra. Pe langa ineficienta prelungirii liniilor mentionata anterior, mai vad o problema majora: tot poporul care vine din piata sau de la metrou (persoane cu cumparaturi, batrani, copii de la scoala) vor trebui sa traverseze toata intersectia ca sa se poata intoarce in cartier, din statia de la Mega Image. Altfel se puteau urca in troleu in fata BIG, pentru ca apoi sa se intoarca imediat pe celalalt sens. Nemaivorbind de timpul pierdut de trolee in trafic de la BIG incolo, mai ales la intoarcere, pe breteaua de langa pasaj. Nu vad niciun motiv pentru care acestea ar trebui sa mearga spre Unirii. Sunt deja de la BIG 4 linii de autobuz + metrou spre centru.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Colega, își răspund eu cu două citate :
viewtopic.php?f=244&t=656&start=5292#p254463
viewtopic.php?f=244&t=656&start=5292#p254465
Colega, își răspund eu cu două citate :
viewtopic.php?f=244&t=656&start=5292#p254463
viewtopic.php?f=244&t=656&start=5292#p254465
- Scorilo
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Scorilo
Vazusem partea cu discutiile despre suprapunerea traseelor. Poate am dublat si eu vociferarile pe tema asta . Dar care sunt totusi limitarile pentru care nu pot intoarce in intersectie?
Vazusem partea cu discutiile despre suprapunerea traseelor. Poate am dublat si eu vociferarile pe tema asta . Dar care sunt totusi limitarile pentru care nu pot intoarce in intersectie?
- Dan 72
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Dan 72
Salut! Sursa informatiei referitor la tb.73,74,77 o am de la un ing.din ETE iar privitor la intoarcerea tb.la Big NU este de acord politia motivind ca incurca circulatia.Asa ca orice comentariu este de prisos.
Salut! Sursa informatiei referitor la tb.73,74,77 o am de la un ing.din ETE iar privitor la intoarcerea tb.la Big NU este de acord politia motivind ca incurca circulatia.Asa ca orice comentariu este de prisos.
- Dan 72
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Dan 72
Nici sub pod la Mihai Bravu nu ar fi de acord.Din punctul meu de vedere ar fi mai bine sub pod Mihai Bravu la cap linie 133 pt.73,74,77.
Nici sub pod la Mihai Bravu nu ar fi de acord.Din punctul meu de vedere ar fi mai bine sub pod Mihai Bravu la cap linie 133 pt.73,74,77.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
- MikeT
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
MikeT
Nici la Piata Sudului nu vad cu ce ar incurca-o, ca stau doar la semafor si atat, nu stationeaza.
Nici la Piata Sudului nu vad cu ce ar incurca-o, ca stau doar la semafor si atat, nu stationeaza.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Florinds
Pai si tramvaiele nu incurca circulatia? In detaliu, daca se poate, Dan...
Politia am vazut cum procedeaza, tine tramvaiele pe loc in conditii de blocaj, pentru a mari timpii unei faze. E normal pana la urma, se prind viteze mai mari, dar in cazul unui trafic intens al tramvaielor (ex. 41), e nevoie sa plece cat mai repede fiecare pentru a nu creste decalajul unuia aglomerat fata de cel din fata. Daca nu mai merg cum trebuie nici tramvaiele, o sa avem si mai multe masini in trafic, si gata spirala.
Politia trebuie sa aplice ceea ce decide Primaria, nu invers.
Stati ca vine studiul pe care se da o multime de bani, sunt curios ce o sa scrie in el.
Pai si tramvaiele nu incurca circulatia? In detaliu, daca se poate, Dan...
Politia am vazut cum procedeaza, tine tramvaiele pe loc in conditii de blocaj, pentru a mari timpii unei faze. E normal pana la urma, se prind viteze mai mari, dar in cazul unui trafic intens al tramvaielor (ex. 41), e nevoie sa plece cat mai repede fiecare pentru a nu creste decalajul unuia aglomerat fata de cel din fata. Daca nu mai merg cum trebuie nici tramvaiele, o sa avem si mai multe masini in trafic, si gata spirala.
Politia trebuie sa aplice ceea ce decide Primaria, nu invers.
Stati ca vine studiul pe care se da o multime de bani, sunt curios ce o sa scrie in el.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Puss in Boots
Va scrie ca rezultatele nu sunt concludente si se recomanda un al doilea studiu
Va scrie ca rezultatele nu sunt concludente si se recomanda un al doilea studiu
- Dan 72
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Dan 72
Sub pod nu este traficul atit de mare ca la BIG. Dar daca ei vad ca oricite argumente pozitive ar veni din partea oricui acestia fac tot ce vor ei.
Sub pod nu este traficul atit de mare ca la BIG. Dar daca ei vad ca oricite argumente pozitive ar veni din partea oricui acestia fac tot ce vor ei.
📖 Pagination options