Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1487133 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 235 236 237 238 239 240 241  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB WT_fan06

Tot nu justifică oprirea atât înainte cât şi după intersecție. Voi vă dați seama despre ce vorbim aici? Citiți din nou: e vorba ca un tramvai din Bucureşti să oprească şi înainte şi după o singură intersecție. Să vedem ce avem: peroane sigure, la nivel, acoperite, versus un splendind asfalt, la 3 sacoşe distanță de ultima treaptă a tramvaiului ( :D ), eventual şi câțiva gherțoi care să ignore stația, astfel încât să ajungi să faci slalom printre ei atunci cand cobori din tramvai, dar ai drum "liber" până la metrou. Cine câştigă? :bere:

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB andrei11

Stațiile de la Matasari / Școala Iancului / Traian / stațiile de pe linia lui 14 de pe Ferdinand, stațiile de pe Dudești, etc, etc.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB ByOnu

http://propunepentrubucuresti.pmb.ro/vezi-proiect/65

Cica asta e propunere de proiect. :shock: Saracii oameni, nici ei nu mai stiu ce sa faca pentru a avea un transport public mai bun. :lol:

Titlul proiectului
REDUCEREA CU 25-30% A TIMPULUI DE ASTEPTARE IN STATIE PE LINIA RATB AUTOBUZ 112 PRIN SUPLIMENTAREA "FLOTILEI 112" CU 2 AUTOBUZE

1. TRANSFERUL a doua autobuze de pe alte linii RATB, care sunt inca in buna stare de functionare, in urma inlocuirii acelora prin achizitia demarata deja de PMB de autobuze noi in anul 2018, pe linia RATB autobuz 112; ( flotila creste astfel de la 8 autobuze la 10 pe linia RATB autobuz 112 )
2. OPERATIONALIZAREA celor doua autobuze adaugate flotilei liniei RATB autobuz 112.
OBS: propun transferul de autobuze vechi pentru suplimentare si nu adaugarea a doua autobuze noi pentru a ma incadra in cerinta regulamentului de concurs ca valoarea maxima a costurilor / investitiei sa fie de 200 000 euro ( inclusiv TVA )

179 000 euro, in care includ valoarea contabila a celor doua autobuze ( considerandu-le neamortizate total ) + costurile de operationalizare a lor - personal, exploatare - pe 6 luni)

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Florinds

In alta parte ar trebui sa fie proiectul: cresterea timpului de asteptare in statii cu n % prin reducerea parcului cu doua autobuze... :))))) Pe bune, e oficial, pe site? Incredibil, chiar suntem luati de prosti. :))))
Daca sunt neamortizate "total" dupa 11 ani, e ok... M-am linistit... :))) Probabil ca la RATB amortizarea dureaza 200 ani... Deci, nu vorbim de cele noi, vorbim de unele care sunt... "inca in stare buna de functionare"... :)))))
:bere:
Multumesc ByOnu, m-am distrat ceva.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Puss in Boots

E o gluma proiectul ala.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Dan 72

Buna dimineata !
Joi s-au facut probe cu vag.406 la Romprim pt.a vedea daca vag.lovesc in refugii si daca au loc la cap de linie mai multe vag.Probele au reusit si urmeaza sa se faca modificari de trasee dupa cum urmeaza :
Linia 1 Romprim,Sos.viilor, Razoare, Pod Basarab, Romprim
Linia 10 Romprim, Cal.Vacaresti, Pod Basarab, R azoare, Romprim
Linia 11 si 19 o sa intoarca la Sura Mare
Linia 34 desfiintata
Se preconizeaza ca in jurul datei de 15 octombrie sa se reia circulatia troleibuzului  la Piața Unirii  73,74,77.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Costin

In situatia asta, ar fi o idee buna ca 1 si 10 sa devina denumiri oficiale si pentru publicul larg. Sau 1 si 2. E prea mare tronsonul comun, confuziile vor fi la ordinea zilei...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Costin, și în acest caz abonamentele pentru 1 / 10 cum vor arăta ?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Budy187

Dar pe ce logica se desfiinteaza linia 34 si se introduce linia 10 ?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

34 avea două obiective :
Unul secundar să ranforseze linia 1 pe distanța Primăria sect 1 - Piața Sudului și
Un obiectiv principal să facă legătura cu Popești Leordeni.
Dacă tramvaiul 1 (10 ) va ajunge în Popești, 34 nu  mai are sens să existe. Probabil că unele tramvaie care acum circulă pentru linia 34 vor fi redistribuite și pe linia 1 ( 10 ),

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Florinds

Nu are chiar niciun sens... Mai bine raman 1 cu un sens (spre Viilor, deci in fata) si 34 cu celalalt sens (spre Obor, deci vireaza dreapta)!
Edit: pentru Budy. ;)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Costin

Pai ce zici tu e exact numerotarea pe care am propus-o eu. Doar ca cu alte cifre. Asta era si ideea, sa fie numere diferite pentru ca nu mai e vorba de o linie circulara, ci de una in forma de tigaie.

 



Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Florinds

@Costin: exact...
Daca se poate face o diferentiere si sa se imbunatateasca numerotarea, de ce sa nu se faca... Da, o tigaie asa cu manerul oarecum tangent la cerc. :)) Tare comparatia.

 


Go to page:  1  ... 235 236 237 238 239 240 241  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433375 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use