Topic: Discuții diverse
800 posts, 257750 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
shoppy
Tren militar in Predeal, probabil o baterie lansatoare de rachete sau drone teleghidate.
(Militarii erau foarte vigilenti, clasicele discutii nu ai voie sa filmezi / da nu filmez, fac poze / nici aia nu e voie / hai baieti ca nu va fura nimeni TV-ul ala / nu e de furat, e secret / hai ma, secret vechiturile astea, puneti si voi o prelata daca e secret / ma, vin si iti iau aparatul)
Tren militar in Predeal, probabil o baterie lansatoare de rachete sau drone teleghidate.
(Militarii erau foarte vigilenti, clasicele discutii nu ai voie sa filmezi / da nu filmez, fac poze / nici aia nu e voie / hai baieti ca nu va fura nimeni TV-ul ala / nu e de furat, e secret / hai ma, secret vechiturile astea, puneti si voi o prelata daca e secret / ma, vin si iti iau aparatul)
DSC05593.JPG (461.85 KB; downloaded 4701 times)
DSC05594.JPG (563.4 KB; downloaded 4704 times)
DSC05595.JPG (562.37 KB; downloaded 4703 times)
DSC05596.JPG (535.83 KB; downloaded 4704 times)
DSC05597.JPG (553.03 KB; downloaded 4703 times)
DSC05598.JPG (526.75 KB; downloaded 4700 times)
DSC05599.JPG (526.73 KB; downloaded 4702 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
shoppy
continuare
continuare
DSC05592.JPG (516.62 KB; downloaded 4702 times)
DSC05591.JPG (549.53 KB; downloaded 4701 times)
DSC05590.JPG (585.93 KB; downloaded 4701 times)
DSC05589.JPG (540.05 KB; downloaded 4703 times)
DSC05588.JPG (561.98 KB; downloaded 4702 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
- Puss in Boots
-
Posted:
-
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
TibiV
Nu desconsiderati tehnica militara de origine SOVIETICA, va rog...
De la masina de sapat transee la "autospeciala de purificat apa".
Daca vreti (nu stiu daca exista topic dedicat) putem discuta mult si bine despre avntajele reale ale "materialului militar" sovietic vs. material militar "western made"...
Voi probabil sunteti tineri si nu ati efectuat stagiul militar.
Eu sunt "old generation", si l-am "efectuat".
Nu glumesc...
Daca as fi intr-o padure intunecata, inconjurat de dușmani, as prefera sa am in maini un AK-47 decat un M-16...
Ca si experienta proprie, am mult mai mare incredere (ca si rezsitenta la conditii adverse de mediu/exploatare) in cele "made in URSSS".
Din start au fost concepute pentru a fi operate de "utilizatori neinstruiti", adica de prosti.
Unul dintre motivele pentru care AK-47 se produce si se vinde in continuare "in draci". Probabil pentru inca minim 30 de ani...
Nu desconsiderati tehnica militara de origine SOVIETICA, va rog...
De la masina de sapat transee la "autospeciala de purificat apa".
Daca vreti (nu stiu daca exista topic dedicat) putem discuta mult si bine despre avntajele reale ale "materialului militar" sovietic vs. material militar "western made"...
Voi probabil sunteti tineri si nu ati efectuat stagiul militar.
Eu sunt "old generation", si l-am "efectuat".
Nu glumesc...
Daca as fi intr-o padure intunecata, inconjurat de dușmani, as prefera sa am in maini un AK-47 decat un M-16...
Ca si experienta proprie, am mult mai mare incredere (ca si rezsitenta la conditii adverse de mediu/exploatare) in cele "made in URSSS".
Din start au fost concepute pentru a fi operate de "utilizatori neinstruiti", adica de prosti.
Unul dintre motivele pentru care AK-47 se produce si se vinde in continuare "in draci". Probabil pentru inca minim 30 de ani...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
shoppy
Cine vrea sa mai vada secrete, aici un marfar de containere ale armatei, de asemenea foarte interesant cum, cand era pe cale sa il depaseasca, semnalul zice liber dar INDUSI franeaza trenul.
https://youtu.be/eCtJsBmIqbo?t=10m49s
Cine vrea sa mai vada secrete, aici un marfar de containere ale armatei, de asemenea foarte interesant cum, cand era pe cale sa il depaseasca, semnalul zice liber dar INDUSI franeaza trenul.
https://youtu.be/eCtJsBmIqbo?t=10m49s
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
georgica2704
Este posibil ca un tren sa intre in Gara de Nord incognito ? Nu-i e prima data cand R 8122 intra frumos in gara, dar pe panou surpriza, avem 15 min. intarzere. Nu tu linia unde intra sau anunt vocal.
Este posibil ca un tren sa intre in Gara de Nord incognito ? Nu-i e prima data cand R 8122 intra frumos in gara, dar pe panou surpriza, avem 15 min. intarzere. Nu tu linia unde intra sau anunt vocal.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Puss in Boots
Acum cativa ani asteptam pe cineva si trenul a intrat in gara, persoana a coborat si nu s-a anuntat nimic vocal cum ca ajunsese iar pe panou nu era anuntat peronul (deci ca si cand trenul nu sosise). De atunci (si pana atunci) nu mi s-a mai intamplat.
Acum cativa ani asteptam pe cineva si trenul a intrat in gara, persoana a coborat si nu s-a anuntat nimic vocal cum ca ajunsese iar pe panou nu era anuntat peronul (deci ca si cand trenul nu sosise). De atunci (si pana atunci) nu mi s-a mai intamplat.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
shoppy
CFR Marfa a scos de la naftalina garnitura Ro-La : https://youtu.be/tj0wVQkpljA?t=1m2s
CFR Marfa a scos de la naftalina garnitura Ro-La : https://youtu.be/tj0wVQkpljA?t=1m2s
- misterr
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
misterr
Gara Regală Curtea de Argeș. Paragina ”mascată” cu var și vopsea pe ultima sută de metri
VIDEO: https://vid2.stirileprotv.ro/2017/12/12/61927930-2.mp4
Gara regală din Curtea de Argeş, care sâmbăta îl va primi pentru scurtă vreme pe ultimul nostru monarh, în drumul spre necropola regală, şi-a pierdut strălucirea din anii săi de glorie.
Câţiva muncitori încearcă în aceste zile să dea o mână de var şi să cureţe locul uitat de timp. Construcţia are o arhitectură impresionantă, dar autorităţile nu au mai îngrijit-o aşa cum ar fi meritat.
Gara regală din Curtea de Argeş a fost construită din ordinul regelui Carol I, primul rege al României moderne. La vremea ei a fost o bijuterie arhitecturală, dar acum zace în paragină.
Ştefan Dumitrache, istoric: “Majestatea sa a considerat că acest loc de la Curtea de Argeş este un loc foarte aproape de cer şi l-a ales că loc de odihnă veşnică şi atunci avea nevoie de o cale ferată regală, construită foarte repede. În 3 ani trebuia să fie locul pe care va veni pe ultimul drum. Kaizerul Wilhelm al II-lea va veni să se închine la mormântul Regelui Carol şi al Reginei Elisabeta în 1917. Tot pe acest traseu!”
Istoricii spun ca Gara Regală de la Curtea de Argeş, construită după planurile arhitectului francez Emil Andre Lecompte du Nouy, găzduia în vremea regilor Carol I şi Ferdinand, baluri de caritate şi întâlniri sociale de seamă.
Ştefan Dumitrache, istoric: “Gara a fost nu un simplu loc de oprire a trenului. Era un loc de sărbătorit. Erau celebrele baluri ale protipendadei, pentru că vedeţi, era o epocă în care România avea elite.”
Marți însă, gara este pustie şi neîngrijită. Ceasul vechi a încremenit în uitare, iar mecanismul sau a dispărut. Ca să arate cât de cât decent, pentru despărţirea de Regele Mihai, câţiva muncitori încearcă să cureţe gara.
Cu găleţi cu vopsea sau cu văr, lucrătorii încearcă să acopere mizeria. Peste clădire, trecerea vremii şi-a pus o amprentă dezolantă, sub privirile nepăsătoare ale autorităţilor.
Oamenii încă mai ştiu, din poveşti, lucruri întâmplate pe traseul trenului regal la înmormântarea regelui Ferdinand, în urmă cu 90 de ani.
Localnic: “Tocmai se terminase de pavat, înaintea morţii lui Ferdinand, cu piatra cubică strada de la judecătorie până la Mănăstire. Erau întreţinute, era totul pus la punct, acuma ... sunt pustii!”
Sâmbătă după amiază, în gara unde istoria a lăsat urme dureroase, trupul ultimului rege al României va fi coborât din tren şi purtat pe afet de tun către locul unde-şi va dormi somnul de veci, alături de înaintaşii săi: Mănăstirea de la Curtea de Argeş.
Gara Regală Curtea de Argeș. Paragina ”mascată” cu var și vopsea pe ultima sută de metri
VIDEO: https://vid2.stirileprotv.ro/2017/12/12/61927930-2.mp4
Gara regală din Curtea de Argeş, care sâmbăta îl va primi pentru scurtă vreme pe ultimul nostru monarh, în drumul spre necropola regală, şi-a pierdut strălucirea din anii săi de glorie.
Câţiva muncitori încearcă în aceste zile să dea o mână de var şi să cureţe locul uitat de timp. Construcţia are o arhitectură impresionantă, dar autorităţile nu au mai îngrijit-o aşa cum ar fi meritat.
Gara regală din Curtea de Argeş a fost construită din ordinul regelui Carol I, primul rege al României moderne. La vremea ei a fost o bijuterie arhitecturală, dar acum zace în paragină.
Ştefan Dumitrache, istoric: “Majestatea sa a considerat că acest loc de la Curtea de Argeş este un loc foarte aproape de cer şi l-a ales că loc de odihnă veşnică şi atunci avea nevoie de o cale ferată regală, construită foarte repede. În 3 ani trebuia să fie locul pe care va veni pe ultimul drum. Kaizerul Wilhelm al II-lea va veni să se închine la mormântul Regelui Carol şi al Reginei Elisabeta în 1917. Tot pe acest traseu!”
Istoricii spun ca Gara Regală de la Curtea de Argeş, construită după planurile arhitectului francez Emil Andre Lecompte du Nouy, găzduia în vremea regilor Carol I şi Ferdinand, baluri de caritate şi întâlniri sociale de seamă.
Ştefan Dumitrache, istoric: “Gara a fost nu un simplu loc de oprire a trenului. Era un loc de sărbătorit. Erau celebrele baluri ale protipendadei, pentru că vedeţi, era o epocă în care România avea elite.”
Marți însă, gara este pustie şi neîngrijită. Ceasul vechi a încremenit în uitare, iar mecanismul sau a dispărut. Ca să arate cât de cât decent, pentru despărţirea de Regele Mihai, câţiva muncitori încearcă să cureţe gara.
Cu găleţi cu vopsea sau cu văr, lucrătorii încearcă să acopere mizeria. Peste clădire, trecerea vremii şi-a pus o amprentă dezolantă, sub privirile nepăsătoare ale autorităţilor.
Oamenii încă mai ştiu, din poveşti, lucruri întâmplate pe traseul trenului regal la înmormântarea regelui Ferdinand, în urmă cu 90 de ani.
Localnic: “Tocmai se terminase de pavat, înaintea morţii lui Ferdinand, cu piatra cubică strada de la judecătorie până la Mănăstire. Erau întreţinute, era totul pus la punct, acuma ... sunt pustii!”
Sâmbătă după amiază, în gara unde istoria a lăsat urme dureroase, trupul ultimului rege al României va fi coborât din tren şi purtat pe afet de tun către locul unde-şi va dormi somnul de veci, alături de înaintaşii săi: Mănăstirea de la Curtea de Argeş.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
shoppy
Stie cineva de ce nu mai are voie Regiotrans sa circule push-pull? Poate asta ar fi o idee de petitie.
Stie cineva de ce nu mai are voie Regiotrans sa circule push-pull? Poate asta ar fi o idee de petitie.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
andrei11
De când ? Eu săptămâna trecută i-am văzut în București Nord și erau pregătiți de plecare, cu locomotiva la coada trenului.
De când ? Eu săptămâna trecută i-am văzut în București Nord și erau pregătiți de plecare, cu locomotiva la coada trenului.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
shoppy
In toate filmarile de pe Brasov si Constanta sunt cu locomotiva in fata.
In toate filmarile de pe Brasov si Constanta sunt cu locomotiva in fata.
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
BGP2597
Eu am văzut săptămâna trecută un tren de-al lor în Ploiești Vest așteptând manevră de mutare a locomotivei. Trenul cred că era R 16031 Buc. N. - Brașov, garat la linia 1 abătută, iar locomotiva trecea izolată pe linia 2 directă în direcția Brașov, cel mai probabil se muta din coada trenului în cap.
Eu am văzut săptămâna trecută un tren de-al lor în Ploiești Vest așteptând manevră de mutare a locomotivei. Trenul cred că era R 16031 Buc. N. - Brașov, garat la linia 1 abătută, iar locomotiva trecea izolată pe linia 2 directă în direcția Brașov, cel mai probabil se muta din coada trenului în cap.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare
•
Choose destination