Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1489548 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 234 235 236 237 238 239 240  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Victor92

Linia 605 este deservita de Autobaza Nordului si Titan. Turele din 655 au fost mutate, respectiv ceea ce a avut Nordului in 697 fiind "transferate" in 605.

 



Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB alliens

Puss in Boots wrote:
Acolo nu cred ca merg autobuzele pe linia de tramvai si cu statii idem pt ca din ce stiu refugiile sunt fata in fata si sunt sigur ca nu incap doua autobuze. Aici daca nu erau stalpii pe mijloc in dreptul statiilor (macar) s-ar fi putut. Ma rog, nu e discutia de fata, nu se poate pe Vacarescu din motive obiective si aia e. Or sa stea autobuzele in trafic, dupa cum ziceai.




Se putea rezolva si situatia asta, alte regii de transport au gasit solutia: in Praga, solutia a fost ca in cazul in care se intalneau 2 autobuze pe sensuri opuse in statie, unul din ele asteapta  sa plece celalalt (din ce am vazut, toate care asteptau  circulau in acelasi sens)....

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB essco

Robert24 wrote:
Desi este duminica, RATB a postat pe site orarele liniilor 55 si 605.


http://www.ratb.ro/pdf_statii/55/55_50.pdf

19:23 - niciun tramvai care sa plece de la Granitul
Abia la 19:26 a ajuns unul (036); sa sa vedem la cat pleaca.
A plecat corect, la 19:37, exact cand sosea altul in locul lui.
Cel care a venit (245) a plecat la 19:59, fix cu 10 minute mai tarziu decat graficul. (cel care venea in locul lui era cu o statie mai sus - spitalul Pantelimon.
De unde rezulta ca orarul ala este o minciuna. Probabil se raporteaza corect dar in realitate se ajunge la 3/4  su 4/5 din drumurile raportate. Ies bani de aici? Ies!
Se poate reclama? Poate ca da; dar nu cred sa aiba vreo urmare.



Urmatorul (4043) aplecat la 20:10. deci, in loc de 5 tramvaie in acest interval, au circulat doar 3.
A venit 4040. Sa vedem... 20:24 - s-a intrat in grafic.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Robert24

Am fost si eu la Granitul azi. Fiecare vatman circula fix cum i se scoala. Nu ii intereseaza ca unii clienti chiar platesc...

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Puss in Boots

Nimanui nu ii pasa de nimic in cadrul RATB. Conducere, angajati, nimeni nu verifica si fiecare face ce il taie capul. Vai de capul nostru, vai de capul oricarui mijloc de transport nou care ne va calca pragul (mai ales tramvaie). O regie de genul asta trebuie rasa de pe fata pamantului si creata o societate noua cu oameni profesionisti. Avem asa ceva? Probabil ca da. Vom avea parte de asa ceva? In mod clar nu. Scuze de rabufnire.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Chev Celios

In momentul in care ai o intarziere in traseu din motiv de trafic si toata linia este intarziata graficul numai conteaza decat la ora de retragere. In rest se circula la intervalul pe care il are linia respectiva la ora respectiva. Din cauza asta avem un sistem care ar trebui sa anunte soferi in cat timp trebuie sa plece si care ar trebui sa mentina un interval normal. Acest sistem este inclus in SAT insa acesta nu este functional 100% inca.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB essco

Chev Celios wrote:
In momentul in care ai o intarziere in traseu din motiv de trafic .....

245 n-a avut nicio problema cu traficul. A stat pur si simplu la cap de linie cam 20 de minute.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Celestin Draganescu

Ce sistem avem inclus in SAT? Avem GPS cu transmisie de date in timp real si nu stiu eu?
Sub "umbrela" acestui motiv (traficul) se ascunde si multa bataie de joc, de exemplu Sambata, Duminica, in afara orelor de varf etc.
Un alt exemplu este cum ajung doua 19 unul dupa altul intr-o seara la ora 21.30? Sigur au fost blocate in trafic...

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Chev Celios

Da sistemul nu functioneaza pentru ca nu au implementat chestia asceasta cu transmiterea de date in timp real. Pe consola din cabina soferului in loc de +0 cum apare acum tot timpul, ar trebui sa apara intarzierea sau avansul fata de cel din fata, iar soferul sa isi regleze viteza de deplasare in asa fel incat sa ramana tot pe +0.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB chrisu

Cand naiba au desfiintat statia lui 55 de la Iancului (cea de la metrou)? Azi am vrut sa-l iau, era lume in statie, dar vatmanul nu a vrut sa deschida usile de nici o forma. Pana la urma toata lumea a luat-o la fuga spre trecerea de pietoni, ca sa-l prinda in statia noua...

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Victor92

Nu s-a mai infiintat statia acolo dupa ce linia a fost reintrodusa.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB WT_fan06

Mi se pare de bun simț, adică au trântit nişte peroane ca lumea ca să coboare lumea tot pe carosabil printre masini? Ca să salvezi, cât, 2 minute până la metrou? ...

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB andrei11

Victor92 wrote:
Nu s-a mai infiintat statia acolo dupa ce linia a fost reintrodusa.

655 oprea și acolo și după intersecție, la Mega Image în față, pe Iancului...
46 oprește la Iancului de două ori ( spre cartier )  și la Sudului 11 idem, și înainte și după intersecție, să fie toată lumea mulțumită...
WT_fan06 wrote:
... Ca să salvezi, cât, 2 minute până la metrou? ...

Mult mai multe, plus o supertraversare a lui Mihai Bravu care de cele mai multe ori nu-ți iese din prima, adică trebuie să stai la doi de verde.

 


Go to page:  1  ... 234 235 236 237 238 239 240  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433547 posts in 5398 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use